Ja wie gaat er nou mountainbiken.quote:
quote:
Hm, zo te zien heb je hem alsnog eruit geflikkerdquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:39 schreef TR_Roadkill het volgende:
HAAAALLLOOOOOOO er is al een nieuwe open hoor
Hmm, effe dat springend stuk snot eruit flikkeren![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:54 schreef yup het volgende:
![]()
![]()
THEORIE GEHAALD
![]()
![]()
![]()
Boek 2 keer ofzo snel doorgelezen.
Oh ja met 49 goed van de 50 vragen, 1 fout dus, valt me wel tegen ik had 0 fout verwacht
Naja dat valt wel weer mee, brommer met 3 fout en auto ook met 3 fout gehaald, en dit dus nu met 1 fout
Ik is blij
Kreeg amper de kans.quote:
Zo jammer he, 1 foutquote:Op woensdag 16 november 2005 16:57 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Dat is al een heel goed begin.![]()
Als je maar 1 fout hebt dan had je er ook makkelijk géén kunnen maken.![]()
Ik heb nu binnen:quote:Op woensdag 16 november 2005 17:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]
Hm, zo te zien heb je hem alsnog eruit geflikkerd
[..]
[afbeelding] Tof manWat dat betreft heb ik die zalen nu wel vaak genoeg gezien met al die stresskippen en minutenlange instructies.
Hoever ben je nu in de vorm van een totaal overzicht
![]()
Had je niet je BV al?
En wanneer rij je nu altijd rond?
![]()
Daar heeft dit snotpoppetje duidelijk geen last vanquote:Op woensdag 16 november 2005 17:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
gvd, net effe gaan (hard)lopen, als het koud is gaat dat toch een stuk minder, na 5 minuten ging mijn rug op slot, auw, dus toen maar heeeel rustig terug gewandeld
Kunnen we over een paar maanden raggen door Amsterdamquote:Op woensdag 16 november 2005 17:36 schreef yup het volgende:
Ik heb nu binnen:
Theorie.
Examen motorvoertuigbeheersing.
Alleen examen verkeersdeelname nog. Wat ook binnenkort zal komen als ik de instructeur geloven mag
Geen warming up gedaan?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
gvd, net effe gaan (hard)lopen, als het koud is gaat dat toch een stuk minder, na 5 minuten ging mijn rug op slot, auw, dus toen maar heeeel rustig terug gewandeld
Pimberquote:Op woensdag 16 november 2005 17:36 schreef yup het volgende:
Ik heb nu binnen:
Theorie.
Examen motorvoertuigbeheersing.
Alleen examen verkeersdeelname nog. Wat ook binnenkort zal komen als ik de instructeur geloven mag
Ik naar de plaatselijke AH lopen en opeens knie opslotquote:Op woensdag 16 november 2005 17:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar heeft dit snotpoppetje duidelijk geen last van [afbeelding]![]()
wat een sportievelingen hier
![]()
[..]
Kunnen we over een paar maanden raggen door Amsterdam![]()
wel een cool dingquote:
Dank u wel Citrofapper.quote:
Mooi blijven doen waar ze goed in zijn, auto's dus. Niet voor niets elk jaar WRC kampioenquote:Op woensdag 16 november 2005 17:46 schreef yup het volgende:
[..]
Dank u wel Citrofapper.
Jammer dat Citroen geen motoren maakt heis maar beter ook denk ik
![]()
![]()
Ik denk dat Pepijnquote:Op woensdag 16 november 2005 17:46 schreef yup het volgende:
Jammer dat Citroen geen motoren maakt heis maar beter ook denk ik
![]()
![]()
Verder worldbeater: ik rij overal met de motor... Soms door stad soms op dijkjes, soms Noord soms west etc.
Op de motor kom je heel ver (itt tot autorijles dat saai routinewerk was)
BMW kampion WTCC (word touring car championship)quote:Op woensdag 16 november 2005 17:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Mooi blijven doen waar ze goed in zijn, auto's dus. Niet voor niets elk jaar WRC kampioen![]()
Geef mij voor de hoogtoerige motoren maar een Jap![]()
Dat verandert steeds, het kan iedere dag zijn ik heb geen vast rij rooster. Ik kijk gewoon wanneer het me uitkomt. Dus kan in principe van maandag tot vrijdag zijn...quote:Op woensdag 16 november 2005 17:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik denk dat Pepijnbedoelde welke dagen
De nieuwe Beemer lees ik net, zag daarvoor alleen het plaatje.quote:
Pimberquote:Op woensdag 16 november 2005 17:54 schreef worldpimber het volgende:
Ik denk dat Pepijnbedoelde welke dagen
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pimber: wanneer.
Beater: wanneer.
Yup: waar.
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |