Hé....das blitsssssssquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:26 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, ik heb mijn Postbank pas binnen.![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Can you handle me ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:30 schreef Makster het volgende:
@ Rebbel
--> Peppovitch spankt je ook als het nodig is, pas maar op
Wheeeeeeeeeeeeeee vetquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:26 schreef worldpimber het volgende:
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Whaaaaat je hebt 'm !!quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:26 schreef worldpimber het volgende:
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
cooooolquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:26 schreef worldpimber het volgende:
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Nopequote:Op dinsdag 15 november 2005 21:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wheeeeeeeeeeeeeee vet![]()
![]()
Kan zeker niet bij de Rabobank?![]()
Niks beters als de postbankquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:52 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
NopeNou ja ik ga toch weg daar, maar ik ga niet naar de Postbank. Heel stoer van die pas, maar verder lijkt het me niet zo ideaal.
![]()
quote:
Verwarming > Checkquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Verwarming misschien aan ........ en je uggswellicht
21....das warrum......dat was zeker e.o.a vakantiebestemmingquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Verwarming > Check
Uggs > Check![]()
Heb de verwarming al op 21 staan johEn dan te bedenken dat ik vorig jaar lekker elke dag in een graadje of 30 rond liep
![]()
Zienquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:33 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
21....das warrum......dat was zeker e.o.a vakantiebestemming![]()
Rebbel heeft ook maar ff zo'n strak Postbank passie gemaakt.......
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef stinkie het volgende:
is er al een kart datum bekend? Ik heb zeer zeer zeer weinig mogelijkheden, maar als het lukt wil ik wel mee doen, durf alleen nog niks toe te zeggen
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:33 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
21....das warrum......dat was zeker e.o.a vakantiebestemming![]()
Rebbel heeft ook maar ff zo'n strak Postbank passie gemaakt.......
De tering zeg hejquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef stinkie het volgende:
is er al een kart datum bekend? Ik heb zeer zeer zeer weinig mogelijkheden, maar als het lukt wil ik wel mee doen, durf alleen nog niks toe te zeggen
Als ik um binnu heb.....quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:45 schreef Makster het volgende:
![]()
Heb 5 maanden HIER gewerkt, was goed te doen. ( klik op Kontiki beach voor een panorama view van mijn toenmalige werkplek)
Wel leuk die panorame viewGood old days
![]()
Tja, qua ontwikkeling loop je daar na 5 maanden wel een beetje vast. Afgezien van mijn papiamento (schrijf je dat zoquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:55 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
wel triest dat je nu hier zit
Nou, wat doe je hier dan nogquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Tja, qua ontwikkeling loop je daar na 5 maanden wel een beetje vast. Afgezien van mijn papiamento (schrijf je dat zo) ontwikkel je er niks.
En na 5 maanden ga je zelfs Ned. missen. De heerlijke schone straten, auto's die starten, mensen die afspraken na komen, vrienden die hier zitten enz enz.
Maar gelijk heb, ik zou zo weer terug kunnen voor een weekje of 3![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |