vorige deeltjesquote:Modded 1968 CORVETTE
Engine: GM - ZZ 572 Naturally Aspirated Big Block Chevy Crate Engine
Horsepower: 672 @ 5700 RPM
Torque: 710 lb/ft @ 4300 RPM
Transmission: Keisler - T56 6-Speed
Clutch: Centerforce - Fly Wheel, Pressure Plate and Dual Friction Clutch
Axles: Van Steel - Carbon Fiber
Headers and Exhaust: Hooker - Super Competition Side Exhaust
Body: Stock 1968 Corvette with Dealer Installed Fender Flares
Wheels: Budnik - Mirage, 18x9.5 Fronts and 18x12 Rears
Tires: Michelin - Pilot Sport, 275/35-18 Front and 335/30-18 Rear
Brakes: Precision Brakes Company - 14-Inch Rotors with 6-Piston Front Calipers and 4-Piston Rear Calipers
Suspension: Vette Brakes and Products - Performance Plus System Front and Rear
Shocks: Koni - Classic Adjustable
Gauges: Autometer Carbon Fiber
Battery: Turbo Start - 16 Volt AGM Maintaince Free
bhp kloptte alleen nietquote:
McLaren heeft 627 bhpquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:31 schreef hermandeperman het volgende:
Wat klopt er niet aan dan?
En ik ga nu nog wat spullen kopen voor m'n broertje bij de Ikea enzo![]()
!
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:31 schreef hermandeperman het volgende:
Wat klopt er niet aan dan?
En ik ga nu nog wat spullen kopen voor m'n broertje bij de Ikea enzo![]()
!
24 november pasquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
kreeg je niet eens het spel bij de job![]()
ohquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
24 november pashoop ik dan
owquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:41 schreef Fugie het volgende:
is nog uit he dat spel, ik bedoel dan ook de demo
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:45 schreef Sandraugiga het volgende:
Ziet er mooi uit hoor Googol...
nee (gelukkig)quote:
wilde eerste OP van me iets meer klasse meegeven en niet te gehaast doenquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:57 schreef Sandraugiga het volgende:
Hey, waarom heb je het veranderd..
"Mr. paycheck"quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:13 schreef Googolplexian het volgende:
dat ben ik niet
met petje is Doornbos en die andere is klantje-lief![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:52 schreef Alexxxxx het volgende:
koppijn, honger, verkeerde been uit bed
ja, respect iddquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:06 schreef PeuRac het volgende:
Moguh![]()
die airbrusher doet het goedgewoon een foto 'ff' namaken op die auto.
Dat is een Diablo, maar weet niet exact welk model Diablo.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Bojo, ik heb zonet je italia a zondvoort foto's op BB gezet
Lamborghini
Alfa Romeo
Wekl type is die lambo ook alweer?
Prototype Alfaquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
En WTF is dit!Alfa staat er bij als omschrijving op de foto? En wel jaargan van het concours ds de foto gemaakt? 2004?
quote:
je doet maarquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]zal ik die er ook op zetten?
mooie camper
Bedankt voor de gegevens jongens, ik heb het aangepast, en bij de Alfa meteen het prototype er bij gezet. nu nog wat andere Cd'E foto's van 2004 er op zetten
das niet ver van huis dusquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:48 schreef Hugster het volgende:
locatie is Scheendijk, Breukelen
nee, dat helpt biuj mij niet, vaak genoeg geprobeerd toen ik nog bij mn ouders woonde.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
koude compres geprobeerd (hoog in je nek)?
koop niets en spaarquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:14 schreef BoJo het volgende:
zo beurtje geregelt voor volgende week, kattenvoer gekocht en nu zit ik thuis met ontzettend jeukende handen...ik wil wat kopen![]()
![]()
Alexxxxx...![]()
ja dat is het verstandigste... maar ik luister vaak niet naar m'n verstandquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
koop niets en spaar... december komt eraan
en dingen als massage (op de zachte plekken onder aan de schedelrand);quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, dat helpt biuj mij niet, vaak genoeg geprobeerd toen ik nog bij mn ouders woonde.
tektiel-beurtje?quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dat is het verstandigste... maar ik luister vaak niet naar m'n verstand![]()
ik kan ook niks bedenken wat ik nu op het moment zou willen hebben, behalve een andere auto dan![]()
neeh wat moet ik daar nou meequote:
vla met appelmoesquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:19 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga maar eens een bakje vla eten tegen de kioppijn dnek ikzonet zn mn ouders langs gekomen, om 5 dertig liter zakken kattengrind af te leveren (is toch wat te zwaar voor de fietskar), en als verrassing hebben ze ook een pompoen een een pak vla meegegeven
![]()
Dus zo even wat vla met appelmoes in een schaaltje gieten
Zoek een vriendin, ben je zo van je geld afquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dat is het verstandigste... maar ik luister vaak niet naar m'n verstand![]()
ik kan ook niks bedenken wat ik nu op het moment zou willen hebben, behalve een andere auto dan![]()
het liefst met slagroom, maar dan moet ik die zelf nog kloppen, en daar heb ik dan weer geen zin inquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
vla met appelmoes![]()
rare jongens die Friezen![]()
op een PSP speel ik 3x en dan gaat hij jaren stof liggen happen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoek een vriendin, ben je zo van je geld af![]()
Koop een PSP, koop een afstandsbestuurbare auto (op Nitro), of wat anders
VInd je? Hoe gaaf is het om als je je verveelt maar geen zin hebt om met de auto te gaan rondrijden, gewoon de 1 op 10 kopie te pakkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
op een PSP speel ik 3x en dan gaat hij jaren stof liggen happen...
wat moet ik met zo'n autootje, echt rijden is veeeuuull leuker...
ik zie me al uit me dak gaan hier op straatquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
VInd je? Hoe gaaf is het om als je je verveelt maar geen zin hebt om met de auto te gaan rondrijden, gewoon de 1 op 10 kopie te pakkenAls ik een 1 op 10 kap kan vinden met de juiste wielbasis, koop ik er een
![]()
Plus dat het gewoon lache is als je op meetings ofso met zo'n klein ding tussen de grote bakken rond rijdt
Ik heb altijd van die electrische dingen gehad, tot ik een jaar of 16 was. Toen begon ik met sparen voor mn auto + rijbewijsquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zie me al uit me dak gaan hier op straat![]()
not
en terrecht, vanaf nu steek je al je geld in echte autos en niet in speelgoed meukquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb altijd van die electrische dingen gehad, tot ik een jaar of 16 was. Toen begon ik met sparen voor mn auto + rijbewijs
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:30 schreef PeuRac het volgende:
Nu hoop ik volgende week voldoende geld te krijgen om er een op benzine te kopen![]()
Misschien een kleine tip, open een spaarrekeningquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:30 schreef BoJo het volgende:
hmmm een dvd recorder... best handig![]()
ff kijken wat die krengen kosten![]()
heb ik al maar das niet leukquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien een kleine tip, open een spaarrekening![]()
Ik wil niet teveel geld in mn 155 pompen, straks heb ik er 2000 euro in gestopt, krijg ik werk met een auto van de zaak (zal wel niet, maar de kans is er), zit ik daar met een auto waar ik nooit voor krijg wat ik erin gestopt heb.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
en terrecht, vanaf nu steek je al je geld in echte autos en niet in speelgoed meuk![]()
ik zei niet dat het een goede investering was, maar tis wel leuk (voor even)quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil niet teveel geld in mn 155 pompen, straks heb ik er 2000 euro in gestopt, krijg ik werk met een auto van de zaak (zal wel niet, maar de kans is er), zit ik daar met een auto waar ik nooit voor krijg wat ik erin gestopt heb.
Ik vind het gewoon gaaf, lekker driften en spelen met zo'n klein autotje, zonder dat het je een vermogen kost aan brandstof en banden. En het klinkt gewoon beter als een electrische auto, plus dat als de tank leeg is, je em gewoon vult en weer start, bij electrisch moet je eerst de accu opladen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:31 schreef BoJo het volgende:
naja "echte" autos
*wijst naar 205, das ook een dinkytoy![]()
[kunst] Nederlandse F1 Geschiedenis [pics]quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:22 schreef Googolplexian het volgende:
ik zal er zo een topicje van maken.
Ik snap het wel, ik heb nu ook ineens geld over en geef het over aan uitquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:35 schreef BoJo het volgende:
give me a break, ik heb maandenlang amper wat overgehouden door benzine kosten aan die Jeep, daarvoor ging al m'n geld uit naar meuk voor m'n Alfa... en nu hou ik ineens best veel over![]()
Over anderhalve week alweer salaris![]()
Moguh Hermquote:
* BoJo klopt af, al geen boete meer gezien sinds Januariquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap het wel, ik heb nu ook ineens geld over en geef het over aan uitLaatste 2maanden vooral aan boetes trouwens
Goedemiddagquote:
Check het boete topic maar, ik moet nog exact kijken hoeveel precies. Maar ongeveer 350 tot 400 euro dit jaarquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo klopt af, al geen boete meer gezien sinds Januari![]()
nee dan moet ik weer aan de hobby, geen zinquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:43 schreef Fugie het volgende:
bo ik heb nog wel een leuk versterkertje met subwoofer voor je in de aanbieding ?
je kan gewoon niet rijdenquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:50 schreef PeuRac het volgende:
Het is nog erger als ik dacht, ik heb dit jaar gewoon 470 euro aan boetes uitgegevenik moet echt anders gaan rijden. 1x parkeren, 1x rood licht (ik wist zeker dat die op groen stond), 1x trein (vergeten kaartje te kopen vlak nadat ik mn OV had ingeleverd) en de rest allemaal snelheid.
Nee vind ik ook, gelukkig denken ze daar op mn werk anders overquote:
ik zie nu pas dat het een tegel is an dat het aan alle kanten dus aansluitquote:
gaafquote:
same herequote:Op zaterdag 12 november 2005 16:21 schreef BoJo het volgende:
tering ik blijf naar dat plaatje kijken![]()
Ik vind dat Bose 3-2-1 niet te vergelijken met een 5.1 systeem (wat zij wel doen), een goed 5.1 klinkt beter surround als de Bose.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
gaaf![]()
ik heb een netwerk kabel gekocht
heb wel staan kijken bij de tft schermen, tv kaarten, dvd recorders, psp, caraudio, bose 3-2-1![]()
![]()
plaatje werkt hier niet ...quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:43 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ken het plaatje nu al langer als een week, maar blijf ook nog steeds kijken, en ontdek nieuwe dinegn
[afbeelding]
ik vind het wel een mooi systeem en het klinkt ook niet verkeerd, ideaal als je weinig ruimte hebt en niet met 6 speakers en bijbehorende draden wilt werkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind dat Bose 3-2-1 niet te vergelijken met een 5.1 systeem (wat zij wel doen), een goed 5.1 klinkt beter surround als de Bose.
wow van die word ik misselijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
plaatje werkt hier niet ...
deze wel? (courtesy of R-Powa)
[afbeelding]
Als je geen ruimte hebt of geen zin in zoveel speakers + draden, is het wel een goed systeem.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind het wel een mooi systeem en het klinkt ook niet verkeerd, ideaal als je weinig ruimte hebt en niet met 6 speakers en bijbehorende draden wilt werken![]()
maar wel duurquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je geen ruimte hebt of geen zin in zoveel speakers + draden, is het wel een goed systeem.
Kankerpallets deel 2quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:03 schreef BoJo het volgende:tjezus waar haal je het vandaan en wat voor uitzending was dat in godsnaam
![]()
Kwam gisteren een probleemwijken topic tegen in ONZ en heb die foto's gecopy-paste naar m'n eigen forumquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:03 schreef BoJo het volgende:tjezus waar haal je het vandaan en wat voor uitzending was dat in godsnaam
![]()
typo is inmiddels verbeterdquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:10 schreef hermandeperman het volgende:
ho Alexxxx
Hoi BO+ en de rest die ik ben vergeten!
Echt vette shit zeg!quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zelfs al voor jij je bericht postte btw
niet gezien, komt dat weer dan?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kwam gisteren een probleemwijken topic tegen in ONZ en heb die foto's gecopy-paste naar m'n eigen forum.
En dat was dus probleemwijken, heb je die niet gezien dan?![]()
![]()
![]()
zie het door mij vermeldde topicquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, maar torrentjes zijn waarschijnlijk nog wel beschikbaar.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zie het door mij vermeldde topic
http://rapidshare.de/files/7327268/KANKERKACHEL___11.wmv.htmlquote:Stervende Hoeren Kankerkachel
je kent Getaway in Stockholm toch welquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:50 schreef hermandeperman het volgende:
Waar heb jij het nou weer over
[..]
http://rapidshare.de/files/7327268/KANKERKACHEL___11.wmv.html
Jij kent Probleemwijken toch welquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
je kent Getaway in Stockholm toch wel![]()
Eindleijk, ze heeft het doorquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee nee, dat was geen compliment. dat weet je zelf ook.
er moet iets gedaan worden aan dat onderschrift van jou![]()
(ik ben pissig, snap je dat niet?)
kankerkachel!quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij kent Probleemwijken toch wel![]()
ze maakte een voortseltopicquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe zat dat verhaal nu precies in elkaar? Weet jij dat nog?
Ja oke, en ik hoorde ook dat ze verliefd was op Yvonne enzo??quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze maakte een voortseltopic
en het was weer eens na een opleving van ijsmeis.zip, dus iedereen roepen: post je tieten, post je tieten
na 5 topics post ze eindelijk haar tieten.. en haar harige lelijke vaginaen ze bleek heel erg lelijk te zijn
verder is ze nu voor de 4e keer getrouwd, met een vrouw voor de afwisseling
1-geen ideequote:Op zaterdag 12 november 2005 18:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
1- Ja oke, en ik hoorde ook dat ze verliefd was op Yvonne enzo??
2- En wat heb je nu in godsnaam aan pagevieuws?
1-En what about naaktfoto's van Yvonne??quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
1-geen ideezou kunnen ja, zoiets heb ik ook gehoord
2-niks... maar wie weet zit er een kwaliteitsuser tussen die zich aanmeld
1-ja daar hoor ik ook net voor het eerst vanquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
1-En what about naaktfoto's van Yvonne??
2- Kans van 0,00003 % dat je die überhaupt vindt, laat staan buiten PTA...
1-Ik zie ze eigenlijk liever nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
1-ja daar hoor ik ook net voor het eerst van
2-een paar van de leukste users zijn ook fokkersmaar of ze zijn hier niet zo actief, of ze zijn op BB niet zo actief.
Ik moet ook nog eten, maar ik ben al aan het detacheren geslagenquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
1- ik ook niet
2- klonk, M5, 2cv, hanomag Baukel, Knowall, Gabberhead, LordAnger, Wezli
(waarbij de laatste drie al lid waren voor ik op fok kwam)
maar laten we aub ove rleukere dinegn gaan praten
1-ik moet nog eten
2-boeit verder weinig mensen buiten BB ben ik bang
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:50 schreef Mukie het volgende:
De uitlaat hangt eronder
Hij moest volledig custom made gemaakt worden
Whehehehequote:Op zaterdag 12 november 2005 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
@herman: ik ben nu Terbergjes aan het scannen
ijsselstein langsgeweest vlak voor de openingquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehehe.
Weet je al wat over nieuwe vestigingen?
http://www.rosendahl.com/(...)n/steel_steel_up.jpgquote:
Ik zei dus nieuwequote:Op zaterdag 12 november 2005 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ijsselstein langsgeweest vlak voor de opening
die met de ME busjesquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zei dus nieuwe.
Maar dat was dan specials of beheer? Of allebei gezien?
Niet mijn stijl horloge, maar natuurlijk ken ik Rosendahl welquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
http://www.rosendahl.com/(...)n/steel_steel_up.jpg
http://www.rosendahl.com/press/BDB/ur_kollektion/steel_profil.jpg
Deze. Niet een bekend horloge merk maar wel een zeer bekend merk in design spullen voor in het huis.
als ik die reis had kunnen voorbereiden, was er een mailtje richting Terberg gegaan, en had ik waarschijnlijk een complete rondleiding kunnen krijgenquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah oke, en dan heb je Beheer dus weer gemist?.
mooi vol laag geluidje jaquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
En nu is het bowaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap?
Die kans bestaat idd, je kunt ook gewoon op de open dag komen natuurlijk, krijg je ook een rondleiding, maar trouwens, op zondag krijg je geen rondleiding hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik die reis had kunnen voorbereiden, was er een mailtje richting Terberg gegaan, en had ik waarschijnlijk een complete rondleiding kunnen krijgen
Ach, we hebben in Lopik wel leuke dingen gezien
t was een vrijdag. en aangezien ik nog een uitnodiging heb liggen, ben ik er vrij zeker van dat ik die rondleiding wle had gekregenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die kans bestaat idd, je kunt ook gewoon op de open dag komen natuurlijk, krijg je ook een rondleiding, maar trouwens, op zondag krijg je geen rondleiding hoor.
Ik heb er ook nog 2 of 3 weken gewerktquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
t was een vrijdag. en aangezien ik nog een uitnodiging heb liggen, ben ik er vrij zeker van dat ik die rondleiding wle had gekregen
als wat, en waarom zo kort?quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog 2 of 3 weken gewerkt!
Hebben we met een 205 gti ook wel eens gedaan custom made stijgerpijp naar remus eindpijp gemaaktquote:
Veerpootbrug.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En wat staat er nu nog meer op de planning?
Ik heb de kat nog gewoon eronder liggen en de demper er niet uitgehaald.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hebben we met een 205 gti ook wel eens gedaan custom made stijgerpijp naar remus eindpijp gemaaktToen we nog jong en dacht dat we niet voor lul stonden
![]()
Mijn god dat ding klonk als een rallywagen!
Ja de snelweg begon op een gegeven moment echt irritant te wordenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb de kat nog gewoon eronder liggen en de demper er niet uitgehaald.
Aangezien ik het niet fijn vind rijden op lange stukken wanneer je audio overstemd wordt door je uitlaat.
Vandaar de uitneembare demper
je moet je audio ook alles laten overstemmenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb de kat nog gewoon eronder liggen en de demper er niet uitgehaald.
Aangezien ik het niet fijn vind rijden op lange stukken wanneer je audio overstemd wordt door je uitlaat.
Vandaar de uitneembare demper
ik vind hem helemaal geweldigquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet mijn stijl horloge, maar natuurlijk ken ik Rosendahl wel!
staat op het lijstjequote:Op zaterdag 12 november 2005 19:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
je moet je audio ook alles laten overstemmen
Veerpootbrug - 100 euroquote:
Ik heb op iedere productie-afdeling een paar dagen gelopen, en omdat ik toen 15 was ofzo en niet langer wilde werken in de zomervakantiequote:
Naam van die winkel is?quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vind hem helemaal geweldig![]()
Ik heb vandaag een kennis geholpen met zijn nieuwe zaak. TERING daar staan disign spullen zeg![]()
![]()
![]()
En duurNIET meer normaal. Een thee kan vrij klein 239 euro
Maandag ga ik er weer helpen. Zal ik eens kijken van welk merk het is![]()
ik moet dus nog voor 6-700 euro aan audio hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
achterbak netter maken mbv mdfplaat, bekleden en dan een fatsoenlijke stereo installatie erin. - mdf plaat plus een radio 200 euro max (deel heb ik al)
ik ga met je meequote:Op zaterdag 12 november 2005 19:57 schreef hermandeperman het volgende:
Kansloze mensen uitlachen aka Idols kijken!
condensatpor heb ik nogquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik moet dus nog voor 6-700 euro aan audio hebben
nieuwe voorspeakers, nieuwe subwoofer, nieuwe kabels en een condensator
ik ben verslaafd, ik wil alleen maar meerquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
condensatpor heb ik nog
heb nog 3 subwoofers liggen bij mn ouders
mn versterker heb ik ook al: 4 uitgangen
en de kabels heb ik nog van mn vorige nissan, exact op maat dus![]()
Daarnaast heb ik nog 2 infinitiboxjes die ik achterin moet planten
misschien dat ik me nog 2 tweeters ga halen voorin, maar dat hoeft in principe nog niet
Foto's komen zeker. En ik zal maandag even kijken voor die merken. Dacht iets van alesi gebeuren of zo. MAar maandag heb ik alle merken voor je. Hij doet namelijk 2 merkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb op iedere productie-afdeling een paar dagen gelopen, en omdat ik toen 15 was ofzo en niet langer wilde werken in de zomervakantie.
[..]
Naam van die winkel is?.
En wel foto's plaatsen dan eh van je radio!
Daar moet je niet trots op zijnquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
voorrondes Idols.. een van de weinige redenen om kabel tv te hebben
Sandra en ik zijn zelfs nog bevriend met de persoon uit Idols 1 die My Way deed in zn Hawaï shirt
ach, het is een aardige jongen. en ik heb m nog een paar goede tips mee kunnen geven om onherkenbaar over straat te gaanquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar moet je niet trots op zijn
Dat ging je laten doenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:44 schreef ook_gek het volgende:
Oeh oeh oeh ik heb eindelijk de rest van mijn beugel gekregen voor mijn radio. Kan ik hem eindelijk aan de muur hangen. Ga ik deze week doen
Alessi, zou kunnen ja, maar dat is niet zo overdreven duur, daar zal die theepot vast niet van zijn. Is beetje prijzig maar niet ongekend duur ofzoquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Foto's komen zeker. En ik zal maandag even kijken voor die merken. Dacht iets van alesi gebeuren of zo. MAar maandag heb ik alle merken voor je. Hij doet namelijk 2 merken![]()
Bombe theepot rvs, Alessiquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alessi, zou kunnen ja, maar dat is niet zo overdreven duur, daar zal die theepot vast niet van zijn. Is beetje prijzig maar niet ongekend duur ofzo.
Idols was weer meesterlijk, nu even een schop geven tegen die Stervende hoeren kankerkachel geven
Je wil niet weten hoeveel van die troep er bij m'n ouders in huis staatquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bombe theepot rvs, Alessi
[afbeelding]
Omschrijving: Bombe theepot rvs, Alessi
Artikelnummer: 10933
Prijs: ¤ 183.00
Niet duur zegt ie dan
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:20 schreef lipje het volgende:
Wilt iemand nog BPM en BTW vrij autorijden?
Nieuwe HD erinquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:07 schreef Mukie het volgende:
euj sjoewe, je pc al gefixt?
data wel nog kunnen retreiven?quote:
ook gaat klaarmakenquote:
Jammer voor de regering alleen is dat dankzij de EU hier niks aan gedaan kan wordenquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]dat gaat weer een lekkere politieke rel, plus een snel verbod veroorzaken
De politiek is alleen snel als het gaat om geld innen
oh ja, zo is RTL ook op de buis gekomen hierquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer voor de regering alleen is dat dankzij de EU hier niks aan gedaan kan worden
puik plan! En dan op een andere manier inkomsten genererenquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:41 schreef lipje het volgende:
moeten ze die belachelijke belastingen maar eens afschaffen![]()
Friesland verkopen aan duitsland ofzoquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
puik plan! En dan op een andere manier inkomsten genereren
Daar zijn zelfs duitsers niet dom genoeg voorquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:51 schreef lipje het volgende:
[..]
Friesland verkopen aan duitsland ofzo![]()
![]()
![]()
je wilt mn voorraad aan friesland onafhankelijk topics niet zienquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:51 schreef lipje het volgende:
[..]
Friesland verkopen aan duitsland ofzo![]()
![]()
![]()
whehehe die uitlaatquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mukie, laat dit een wijze les voor je zijn, en doe je auto dit NIET aan.
lelijke uitlaat,quote:
perspex (lexaan) motorkappiequote:Op zaterdag 12 november 2005 22:30 schreef Mukie het volgende:
Ik ga denk ik eerst wat meer onder de kap bezig zijn
dan durf ik hem ook open te doen
Eerst eens die veerpootburg, motorblok bewerken met de polijstmachine, leidinkjes mooi verwerken, lijsten etc afwerken zodat ze spottless en vetvrij zijnquote:
Jups Yquote:
zwart is OKquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jups Y
Rokje, zwarte top en zwarte laarzen, klaar![]()
rode rok?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jups Y
Rokje, zwarte top en zwarte laarzen, klaar![]()
had je colored carbon hoods gezien?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Eerst eens die veerpootburg, motorblok bewerken met de polijstmachine, leidinkjes mooi verwerken, lijsten etc afwerken zodat ze spottless en vetvrij zijn
Dan die CAI erin en wat ik nog zoal bedenk ik de tussentijd.
De motokap zelf doe ik pas als ik een bodykit heb, maar dat duurt nog wel ff, daar wil ik voor gaan sparen
middelburg rijdt ook zon 100nx rond met die bodykit en dan in fel oranje met een dtm wisser, ik moet altijd lachen als ik dat ding ziequote:Op zaterdag 12 november 2005 22:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
lelijke uitlaat,
vieze spoiler
en dan heb ik het nog niets eens over die hideous bumpers
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, alles beter dan de Sunny Couppé
[afbeelding]
[afbeelding]
nee, een oefenwagen van corroseriebouwer visser, de ambulancebouwer. dan ga je op de kop, en moet je uit de auto proberen te komen zonder je nek te brekenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]wtf
driftend op weg naar een ongeluk?
owquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, een oefenwagen van corroseriebouwer visser, de ambulancebouwer. dan ga je op de kop, en moet je uit de auto proberen te komen zonder je nek te breken
dan nog eerder een piketwagenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
owdamn
ik dacht echt dat iemand daar een serieuze ambulance van aan het bouwen was
geen idee, maar hij schijnt dus een kloon te hebbenquote:
carbon vind ik niet echt op de nissan passen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
had je colored carbon hoods gezien?
whehehequote:Op zaterdag 12 november 2005 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, maar hij schijnt dus een kloon te hebben
nog een egyptenaar, die op dezelfe ambulancepost werkt, en net zo gek is van ambulancesallen Ze hebben de fora verdeeld. Farao zit hier, en hij op hulpverleningsforum.nl, omdat ze anders zo vaak door elkaar gehalad worden
veel plezierquote:
Ja ik wel, moet nu een flyer maken voor een band, maar ik zit een beetje low on inspirationquote:
Een Corolla met panne? Nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:10 schreef PNG het volgende:
kZag nog een rode Corolla vanavond met panne bij Den Bosch langs de kant staan aan de A2 ter hoogte van Vught. 2 ANWB wagens derbij.
Wel bizar dat je daar sinds de reclame op let. Kan nooit de bedoeling zijn.
Sort of...quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 01:03 schreef PNG het volgende:
kZal volgende keer ff foto maken. Vorige week nog een Carina E gezien langs de A27 met routemobiel derbij, die was meer genaait dan deze Corolla. Maja, routemobiel = debiel, dan ben je dom ook.
zelfs zonder uitlaatquote:Op zondag 13 november 2005 01:07 schreef PNG het volgende:
Fiesta's gaan ook hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |