Hebben we met een 205 gti ook wel eens gedaan custom made stijgerpijp naar remus eindpijp gemaaktquote:
Veerpootbrug.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En wat staat er nu nog meer op de planning?
Ik heb de kat nog gewoon eronder liggen en de demper er niet uitgehaald.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hebben we met een 205 gti ook wel eens gedaan custom made stijgerpijp naar remus eindpijp gemaaktToen we nog jong en dacht dat we niet voor lul stonden
![]()
Mijn god dat ding klonk als een rallywagen!
Ja de snelweg begon op een gegeven moment echt irritant te wordenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb de kat nog gewoon eronder liggen en de demper er niet uitgehaald.
Aangezien ik het niet fijn vind rijden op lange stukken wanneer je audio overstemd wordt door je uitlaat.
Vandaar de uitneembare demper
je moet je audio ook alles laten overstemmenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb de kat nog gewoon eronder liggen en de demper er niet uitgehaald.
Aangezien ik het niet fijn vind rijden op lange stukken wanneer je audio overstemd wordt door je uitlaat.
Vandaar de uitneembare demper
ik vind hem helemaal geweldigquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet mijn stijl horloge, maar natuurlijk ken ik Rosendahl wel!
staat op het lijstjequote:Op zaterdag 12 november 2005 19:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
je moet je audio ook alles laten overstemmen
Veerpootbrug - 100 euroquote:
Ik heb op iedere productie-afdeling een paar dagen gelopen, en omdat ik toen 15 was ofzo en niet langer wilde werken in de zomervakantiequote:
Naam van die winkel is?quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vind hem helemaal geweldig![]()
Ik heb vandaag een kennis geholpen met zijn nieuwe zaak. TERING daar staan disign spullen zeg![]()
![]()
![]()
En duurNIET meer normaal. Een thee kan vrij klein 239 euro
Maandag ga ik er weer helpen. Zal ik eens kijken van welk merk het is![]()
ik moet dus nog voor 6-700 euro aan audio hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
achterbak netter maken mbv mdfplaat, bekleden en dan een fatsoenlijke stereo installatie erin. - mdf plaat plus een radio 200 euro max (deel heb ik al)
ik ga met je meequote:Op zaterdag 12 november 2005 19:57 schreef hermandeperman het volgende:
Kansloze mensen uitlachen aka Idols kijken!
condensatpor heb ik nogquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik moet dus nog voor 6-700 euro aan audio hebben
nieuwe voorspeakers, nieuwe subwoofer, nieuwe kabels en een condensator
ik ben verslaafd, ik wil alleen maar meerquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
condensatpor heb ik nog
heb nog 3 subwoofers liggen bij mn ouders
mn versterker heb ik ook al: 4 uitgangen
en de kabels heb ik nog van mn vorige nissan, exact op maat dus![]()
Daarnaast heb ik nog 2 infinitiboxjes die ik achterin moet planten
misschien dat ik me nog 2 tweeters ga halen voorin, maar dat hoeft in principe nog niet
Foto's komen zeker. En ik zal maandag even kijken voor die merken. Dacht iets van alesi gebeuren of zo. MAar maandag heb ik alle merken voor je. Hij doet namelijk 2 merkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb op iedere productie-afdeling een paar dagen gelopen, en omdat ik toen 15 was ofzo en niet langer wilde werken in de zomervakantie.
[..]
Naam van die winkel is?.
En wel foto's plaatsen dan eh van je radio!
Daar moet je niet trots op zijnquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
voorrondes Idols.. een van de weinige redenen om kabel tv te hebben
Sandra en ik zijn zelfs nog bevriend met de persoon uit Idols 1 die My Way deed in zn Hawaï shirt
ach, het is een aardige jongen. en ik heb m nog een paar goede tips mee kunnen geven om onherkenbaar over straat te gaanquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar moet je niet trots op zijn
Dat ging je laten doenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:44 schreef ook_gek het volgende:
Oeh oeh oeh ik heb eindelijk de rest van mijn beugel gekregen voor mijn radio. Kan ik hem eindelijk aan de muur hangen. Ga ik deze week doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |