ze maakte een voortseltopicquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe zat dat verhaal nu precies in elkaar? Weet jij dat nog?
Ja oke, en ik hoorde ook dat ze verliefd was op Yvonne enzo??quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze maakte een voortseltopic
en het was weer eens na een opleving van ijsmeis.zip, dus iedereen roepen: post je tieten, post je tieten
na 5 topics post ze eindelijk haar tieten.. en haar harige lelijke vaginaen ze bleek heel erg lelijk te zijn
verder is ze nu voor de 4e keer getrouwd, met een vrouw voor de afwisseling
1-geen ideequote:Op zaterdag 12 november 2005 18:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
1- Ja oke, en ik hoorde ook dat ze verliefd was op Yvonne enzo??
2- En wat heb je nu in godsnaam aan pagevieuws?
1-En what about naaktfoto's van Yvonne??quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
1-geen ideezou kunnen ja, zoiets heb ik ook gehoord
2-niks... maar wie weet zit er een kwaliteitsuser tussen die zich aanmeld
1-ja daar hoor ik ook net voor het eerst vanquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
1-En what about naaktfoto's van Yvonne??
2- Kans van 0,00003 % dat je die überhaupt vindt, laat staan buiten PTA...
1-Ik zie ze eigenlijk liever nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
1-ja daar hoor ik ook net voor het eerst van
2-een paar van de leukste users zijn ook fokkersmaar of ze zijn hier niet zo actief, of ze zijn op BB niet zo actief.
Ik moet ook nog eten, maar ik ben al aan het detacheren geslagenquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
1- ik ook niet
2- klonk, M5, 2cv, hanomag Baukel, Knowall, Gabberhead, LordAnger, Wezli
(waarbij de laatste drie al lid waren voor ik op fok kwam)
maar laten we aub ove rleukere dinegn gaan praten
1-ik moet nog eten
2-boeit verder weinig mensen buiten BB ben ik bang
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:50 schreef Mukie het volgende:
De uitlaat hangt eronder
Hij moest volledig custom made gemaakt worden
Whehehehequote:Op zaterdag 12 november 2005 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
@herman: ik ben nu Terbergjes aan het scannen
ijsselstein langsgeweest vlak voor de openingquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehehe.
Weet je al wat over nieuwe vestigingen?
http://www.rosendahl.com/(...)n/steel_steel_up.jpgquote:
Ik zei dus nieuwequote:Op zaterdag 12 november 2005 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ijsselstein langsgeweest vlak voor de opening
die met de ME busjesquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zei dus nieuwe.
Maar dat was dan specials of beheer? Of allebei gezien?
Niet mijn stijl horloge, maar natuurlijk ken ik Rosendahl welquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
http://www.rosendahl.com/(...)n/steel_steel_up.jpg
http://www.rosendahl.com/press/BDB/ur_kollektion/steel_profil.jpg
Deze. Niet een bekend horloge merk maar wel een zeer bekend merk in design spullen voor in het huis.
als ik die reis had kunnen voorbereiden, was er een mailtje richting Terberg gegaan, en had ik waarschijnlijk een complete rondleiding kunnen krijgenquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah oke, en dan heb je Beheer dus weer gemist?.
mooi vol laag geluidje jaquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
En nu is het bowaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap?
Die kans bestaat idd, je kunt ook gewoon op de open dag komen natuurlijk, krijg je ook een rondleiding, maar trouwens, op zondag krijg je geen rondleiding hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik die reis had kunnen voorbereiden, was er een mailtje richting Terberg gegaan, en had ik waarschijnlijk een complete rondleiding kunnen krijgen
Ach, we hebben in Lopik wel leuke dingen gezien
t was een vrijdag. en aangezien ik nog een uitnodiging heb liggen, ben ik er vrij zeker van dat ik die rondleiding wle had gekregenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die kans bestaat idd, je kunt ook gewoon op de open dag komen natuurlijk, krijg je ook een rondleiding, maar trouwens, op zondag krijg je geen rondleiding hoor.
Ik heb er ook nog 2 of 3 weken gewerktquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
t was een vrijdag. en aangezien ik nog een uitnodiging heb liggen, ben ik er vrij zeker van dat ik die rondleiding wle had gekregen
als wat, en waarom zo kort?quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog 2 of 3 weken gewerkt!
Hebben we met een 205 gti ook wel eens gedaan custom made stijgerpijp naar remus eindpijp gemaaktquote:
Veerpootbrug.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En wat staat er nu nog meer op de planning?
Ik heb de kat nog gewoon eronder liggen en de demper er niet uitgehaald.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hebben we met een 205 gti ook wel eens gedaan custom made stijgerpijp naar remus eindpijp gemaaktToen we nog jong en dacht dat we niet voor lul stonden
![]()
Mijn god dat ding klonk als een rallywagen!
Ja de snelweg begon op een gegeven moment echt irritant te wordenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb de kat nog gewoon eronder liggen en de demper er niet uitgehaald.
Aangezien ik het niet fijn vind rijden op lange stukken wanneer je audio overstemd wordt door je uitlaat.
Vandaar de uitneembare demper
je moet je audio ook alles laten overstemmenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb de kat nog gewoon eronder liggen en de demper er niet uitgehaald.
Aangezien ik het niet fijn vind rijden op lange stukken wanneer je audio overstemd wordt door je uitlaat.
Vandaar de uitneembare demper
ik vind hem helemaal geweldigquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet mijn stijl horloge, maar natuurlijk ken ik Rosendahl wel!
staat op het lijstjequote:Op zaterdag 12 november 2005 19:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
je moet je audio ook alles laten overstemmen
Veerpootbrug - 100 euroquote:
Ik heb op iedere productie-afdeling een paar dagen gelopen, en omdat ik toen 15 was ofzo en niet langer wilde werken in de zomervakantiequote:
Naam van die winkel is?quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vind hem helemaal geweldig![]()
Ik heb vandaag een kennis geholpen met zijn nieuwe zaak. TERING daar staan disign spullen zeg![]()
![]()
![]()
En duurNIET meer normaal. Een thee kan vrij klein 239 euro
Maandag ga ik er weer helpen. Zal ik eens kijken van welk merk het is![]()
ik moet dus nog voor 6-700 euro aan audio hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
achterbak netter maken mbv mdfplaat, bekleden en dan een fatsoenlijke stereo installatie erin. - mdf plaat plus een radio 200 euro max (deel heb ik al)
ik ga met je meequote:Op zaterdag 12 november 2005 19:57 schreef hermandeperman het volgende:
Kansloze mensen uitlachen aka Idols kijken!
condensatpor heb ik nogquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik moet dus nog voor 6-700 euro aan audio hebben
nieuwe voorspeakers, nieuwe subwoofer, nieuwe kabels en een condensator
ik ben verslaafd, ik wil alleen maar meerquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
condensatpor heb ik nog
heb nog 3 subwoofers liggen bij mn ouders
mn versterker heb ik ook al: 4 uitgangen
en de kabels heb ik nog van mn vorige nissan, exact op maat dus![]()
Daarnaast heb ik nog 2 infinitiboxjes die ik achterin moet planten
misschien dat ik me nog 2 tweeters ga halen voorin, maar dat hoeft in principe nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |