quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:34 schreef junkiesietze het volgende:![]()
gister he, was ik zo met wat vrienden op een parkeerplaats aan het stunten.. dus ik zet zo me neon aan.
Komt er echt uit het niks een politieauto geraced achter me aan, dus ik stap af, wazzzup yo.
- Zijn die blauwe lampies van jou?
+ jahdat zie je toch?
- mag niet he...
+ weet ik ja... maar tis toch leuk
- das waar maar toch mag het niet.
+ en nu?
- kan je ze er hier afhalen?
+heb je een torx schroevendraaier bij je?
- wel kruiskop...
+ daar heb ik niks aan...
- ohdan heb je een keuze. Of je krijgt een boete van 25euro. Of ik geef je een briefje mee waarop staat dat je je maandag moet melden om te laten zien dat je ze eraf hebt gehaald.
+ Doe dat laatste maar dan
- ok. hier, fijne avond nog he.
+ later
ze moeten altijd mij hebben.
dus vanmiddag er ff afgehaald en laten zien op t bureau. En morgen er weer ff opzetten
hoeft toch niet per sé 's avonds?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:37 schreef Klonk het volgende:
kut, nu kan ik niet meer goed op je mikken......
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:37 schreef PLAE@ het volgende:
Dan kies je toch voor die boete van 25 euro:? mongool
Omdat dat gebakje van hem maximaal 45 rijdtquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:39 schreef vosss het volgende:
Hey TS, waarom ben je er niet gewoon keihard vandoor geboekt toen de pliesie kwam?
ja, ik boek, jij boekt, wij boekenquote:
wij hebben geboektquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ja, ik boek, jij boekt, wij boeken![]()
Geeft verwarring wat verlichting betreft ofzoietsquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:55 schreef Maisnon het volgende:
Waarom is neon eigenlijk verboden? Of is dat een achterlijke vraag? Hoe dan ook, doe maar lekker beantwoorden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |