Kankerpallets deel 2quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:03 schreef BoJo het volgende:tjezus waar haal je het vandaan en wat voor uitzending was dat in godsnaam
![]()
Kwam gisteren een probleemwijken topic tegen in ONZ en heb die foto's gecopy-paste naar m'n eigen forumquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:03 schreef BoJo het volgende:tjezus waar haal je het vandaan en wat voor uitzending was dat in godsnaam
![]()
typo is inmiddels verbeterdquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:10 schreef hermandeperman het volgende:
ho Alexxxx
Hoi BO+ en de rest die ik ben vergeten!
Echt vette shit zeg!quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zelfs al voor jij je bericht postte btw
niet gezien, komt dat weer dan?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kwam gisteren een probleemwijken topic tegen in ONZ en heb die foto's gecopy-paste naar m'n eigen forum.
En dat was dus probleemwijken, heb je die niet gezien dan?![]()
![]()
![]()
zie het door mij vermeldde topicquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, maar torrentjes zijn waarschijnlijk nog wel beschikbaar.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zie het door mij vermeldde topic
http://rapidshare.de/files/7327268/KANKERKACHEL___11.wmv.htmlquote:Stervende Hoeren Kankerkachel
je kent Getaway in Stockholm toch welquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:50 schreef hermandeperman het volgende:
Waar heb jij het nou weer over
[..]
http://rapidshare.de/files/7327268/KANKERKACHEL___11.wmv.html
Jij kent Probleemwijken toch welquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
je kent Getaway in Stockholm toch wel![]()
Eindleijk, ze heeft het doorquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee nee, dat was geen compliment. dat weet je zelf ook.
er moet iets gedaan worden aan dat onderschrift van jou![]()
(ik ben pissig, snap je dat niet?)
kankerkachel!quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij kent Probleemwijken toch wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |