Check het boete topic maar, ik moet nog exact kijken hoeveel precies. Maar ongeveer 350 tot 400 euro dit jaarquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo klopt af, al geen boete meer gezien sinds Januari![]()
nee dan moet ik weer aan de hobby, geen zinquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:43 schreef Fugie het volgende:
bo ik heb nog wel een leuk versterkertje met subwoofer voor je in de aanbieding ?
je kan gewoon niet rijdenquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:50 schreef PeuRac het volgende:
Het is nog erger als ik dacht, ik heb dit jaar gewoon 470 euro aan boetes uitgegevenik moet echt anders gaan rijden. 1x parkeren, 1x rood licht (ik wist zeker dat die op groen stond), 1x trein (vergeten kaartje te kopen vlak nadat ik mn OV had ingeleverd) en de rest allemaal snelheid.
Nee vind ik ook, gelukkig denken ze daar op mn werk anders overquote:
ik zie nu pas dat het een tegel is an dat het aan alle kanten dus aansluitquote:
gaafquote:
same herequote:Op zaterdag 12 november 2005 16:21 schreef BoJo het volgende:
tering ik blijf naar dat plaatje kijken![]()
Ik vind dat Bose 3-2-1 niet te vergelijken met een 5.1 systeem (wat zij wel doen), een goed 5.1 klinkt beter surround als de Bose.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
gaaf![]()
ik heb een netwerk kabel gekocht
heb wel staan kijken bij de tft schermen, tv kaarten, dvd recorders, psp, caraudio, bose 3-2-1![]()
![]()
plaatje werkt hier niet ...quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:43 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ken het plaatje nu al langer als een week, maar blijf ook nog steeds kijken, en ontdek nieuwe dinegn
[afbeelding]
ik vind het wel een mooi systeem en het klinkt ook niet verkeerd, ideaal als je weinig ruimte hebt en niet met 6 speakers en bijbehorende draden wilt werkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind dat Bose 3-2-1 niet te vergelijken met een 5.1 systeem (wat zij wel doen), een goed 5.1 klinkt beter surround als de Bose.
wow van die word ik misselijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
plaatje werkt hier niet ...
deze wel? (courtesy of R-Powa)
[afbeelding]
Als je geen ruimte hebt of geen zin in zoveel speakers + draden, is het wel een goed systeem.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind het wel een mooi systeem en het klinkt ook niet verkeerd, ideaal als je weinig ruimte hebt en niet met 6 speakers en bijbehorende draden wilt werken![]()
maar wel duurquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je geen ruimte hebt of geen zin in zoveel speakers + draden, is het wel een goed systeem.
Kankerpallets deel 2quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:03 schreef BoJo het volgende:tjezus waar haal je het vandaan en wat voor uitzending was dat in godsnaam
![]()
Kwam gisteren een probleemwijken topic tegen in ONZ en heb die foto's gecopy-paste naar m'n eigen forumquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:03 schreef BoJo het volgende:tjezus waar haal je het vandaan en wat voor uitzending was dat in godsnaam
![]()
typo is inmiddels verbeterdquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:10 schreef hermandeperman het volgende:
ho Alexxxx
Hoi BO+ en de rest die ik ben vergeten!
Echt vette shit zeg!quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zelfs al voor jij je bericht postte btw
niet gezien, komt dat weer dan?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kwam gisteren een probleemwijken topic tegen in ONZ en heb die foto's gecopy-paste naar m'n eigen forum.
En dat was dus probleemwijken, heb je die niet gezien dan?![]()
![]()
![]()
zie het door mij vermeldde topicquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, maar torrentjes zijn waarschijnlijk nog wel beschikbaar.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zie het door mij vermeldde topic
http://rapidshare.de/files/7327268/KANKERKACHEL___11.wmv.htmlquote:Stervende Hoeren Kankerkachel
je kent Getaway in Stockholm toch welquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:50 schreef hermandeperman het volgende:
Waar heb jij het nou weer over
[..]
http://rapidshare.de/files/7327268/KANKERKACHEL___11.wmv.html
Jij kent Probleemwijken toch welquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
je kent Getaway in Stockholm toch wel![]()
Eindleijk, ze heeft het doorquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee nee, dat was geen compliment. dat weet je zelf ook.
er moet iets gedaan worden aan dat onderschrift van jou![]()
(ik ben pissig, snap je dat niet?)
kankerkachel!quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij kent Probleemwijken toch wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |