Nouja; toen hadden we nog een mooie layout, een handige search en een retesnel forumquote:
Jij nieuweling!quote:
Dat maakt het hele gebeuren er niet minder erg opquote:
De tijd dat je in topics woorden kon zoeken. En dat op username.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja; toen hadden we nog een mooie layout, een handige search en een retesnel forum
wie wil die nou weer zien danquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:51 schreef BrauN het volgende:
De naaktfoto's van Yvonne. De user die ze nú nog durft te posten krijgt een permban en als het even kan vast een steen door de ruit, of iets.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:39 schreef -Angel- het volgende:
Ik weet er wel één klik. Dat was nog eens een mislukking, hé? Gelukkig kunnen we er nu allemaal om lachen. Och nee, dat kunnen we niet. Maar ik wel.![]()
Typ de naam in van de zipfile met Google en taadaaa... :pquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:51 schreef BrauN het volgende:
De naaktfoto's van Yvonne. De user die ze nú nog durft te posten krijgt een permban en als het even kan vast een steen door de ruit, of iets.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wie wil die nou weer zien dansararaats haar bever is nog smakelijker
Die is nog niet vergeten hoor, alleen blijft het irritand dat mensen het ook nog echt geloven en wat nog erger is dat ik ermee te maken heb gehad irl, leuk hoor mensen die het niet kunnen hebben dat ze hun zin niet krijgen als ze gillen en dan maar een berg leugens de wereld in schoppen, nog leuker dat er ontzettende domme koeien zijn die dat dan ook gewoon gelijk voor waar aannemen.quote:
Yvonne.zip ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:57 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Typ de naam in van de zipfile met Google en taadaaa... :p
nee nee, dat was geen compliment. dat weet je zelf ook.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
krijg je eens een verkapt compliment achtig iets, ben je weer niet blij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |