das niet ver van huis dusquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:48 schreef Hugster het volgende:
locatie is Scheendijk, Breukelen
nee, dat helpt biuj mij niet, vaak genoeg geprobeerd toen ik nog bij mn ouders woonde.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
koude compres geprobeerd (hoog in je nek)?
koop niets en spaarquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:14 schreef BoJo het volgende:
zo beurtje geregelt voor volgende week, kattenvoer gekocht en nu zit ik thuis met ontzettend jeukende handen...ik wil wat kopen![]()
![]()
Alexxxxx...![]()
ja dat is het verstandigste... maar ik luister vaak niet naar m'n verstandquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
koop niets en spaar... december komt eraan
en dingen als massage (op de zachte plekken onder aan de schedelrand);quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, dat helpt biuj mij niet, vaak genoeg geprobeerd toen ik nog bij mn ouders woonde.
tektiel-beurtje?quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dat is het verstandigste... maar ik luister vaak niet naar m'n verstand![]()
ik kan ook niks bedenken wat ik nu op het moment zou willen hebben, behalve een andere auto dan![]()
neeh wat moet ik daar nou meequote:
vla met appelmoesquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:19 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga maar eens een bakje vla eten tegen de kioppijn dnek ikzonet zn mn ouders langs gekomen, om 5 dertig liter zakken kattengrind af te leveren (is toch wat te zwaar voor de fietskar), en als verrassing hebben ze ook een pompoen een een pak vla meegegeven
![]()
Dus zo even wat vla met appelmoes in een schaaltje gieten
Zoek een vriendin, ben je zo van je geld afquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dat is het verstandigste... maar ik luister vaak niet naar m'n verstand![]()
ik kan ook niks bedenken wat ik nu op het moment zou willen hebben, behalve een andere auto dan![]()
het liefst met slagroom, maar dan moet ik die zelf nog kloppen, en daar heb ik dan weer geen zin inquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
vla met appelmoes![]()
rare jongens die Friezen![]()
op een PSP speel ik 3x en dan gaat hij jaren stof liggen happen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoek een vriendin, ben je zo van je geld af![]()
Koop een PSP, koop een afstandsbestuurbare auto (op Nitro), of wat anders
VInd je? Hoe gaaf is het om als je je verveelt maar geen zin hebt om met de auto te gaan rondrijden, gewoon de 1 op 10 kopie te pakkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
op een PSP speel ik 3x en dan gaat hij jaren stof liggen happen...
wat moet ik met zo'n autootje, echt rijden is veeeuuull leuker...
ik zie me al uit me dak gaan hier op straatquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
VInd je? Hoe gaaf is het om als je je verveelt maar geen zin hebt om met de auto te gaan rondrijden, gewoon de 1 op 10 kopie te pakkenAls ik een 1 op 10 kap kan vinden met de juiste wielbasis, koop ik er een
![]()
Plus dat het gewoon lache is als je op meetings ofso met zo'n klein ding tussen de grote bakken rond rijdt
Ik heb altijd van die electrische dingen gehad, tot ik een jaar of 16 was. Toen begon ik met sparen voor mn auto + rijbewijsquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zie me al uit me dak gaan hier op straat![]()
not
en terrecht, vanaf nu steek je al je geld in echte autos en niet in speelgoed meukquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb altijd van die electrische dingen gehad, tot ik een jaar of 16 was. Toen begon ik met sparen voor mn auto + rijbewijs
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:30 schreef PeuRac het volgende:
Nu hoop ik volgende week voldoende geld te krijgen om er een op benzine te kopen![]()
Misschien een kleine tip, open een spaarrekeningquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:30 schreef BoJo het volgende:
hmmm een dvd recorder... best handig![]()
ff kijken wat die krengen kosten![]()
heb ik al maar das niet leukquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien een kleine tip, open een spaarrekening![]()
Ik wil niet teveel geld in mn 155 pompen, straks heb ik er 2000 euro in gestopt, krijg ik werk met een auto van de zaak (zal wel niet, maar de kans is er), zit ik daar met een auto waar ik nooit voor krijg wat ik erin gestopt heb.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
en terrecht, vanaf nu steek je al je geld in echte autos en niet in speelgoed meuk![]()
ik zei niet dat het een goede investering was, maar tis wel leuk (voor even)quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil niet teveel geld in mn 155 pompen, straks heb ik er 2000 euro in gestopt, krijg ik werk met een auto van de zaak (zal wel niet, maar de kans is er), zit ik daar met een auto waar ik nooit voor krijg wat ik erin gestopt heb.
Ik vind het gewoon gaaf, lekker driften en spelen met zo'n klein autotje, zonder dat het je een vermogen kost aan brandstof en banden. En het klinkt gewoon beter als een electrische auto, plus dat als de tank leeg is, je em gewoon vult en weer start, bij electrisch moet je eerst de accu opladen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:31 schreef BoJo het volgende:
naja "echte" autos
*wijst naar 205, das ook een dinkytoy![]()
[kunst] Nederlandse F1 Geschiedenis [pics]quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:22 schreef Googolplexian het volgende:
ik zal er zo een topicje van maken.
Ik snap het wel, ik heb nu ook ineens geld over en geef het over aan uitquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:35 schreef BoJo het volgende:
give me a break, ik heb maandenlang amper wat overgehouden door benzine kosten aan die Jeep, daarvoor ging al m'n geld uit naar meuk voor m'n Alfa... en nu hou ik ineens best veel over![]()
Over anderhalve week alweer salaris![]()
Moguh Hermquote:
* BoJo klopt af, al geen boete meer gezien sinds Januariquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap het wel, ik heb nu ook ineens geld over en geef het over aan uitLaatste 2maanden vooral aan boetes trouwens
Goedemiddagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |