das niet ver van huis dusquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:48 schreef Hugster het volgende:
locatie is Scheendijk, Breukelen
nee, dat helpt biuj mij niet, vaak genoeg geprobeerd toen ik nog bij mn ouders woonde.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
koude compres geprobeerd (hoog in je nek)?
koop niets en spaarquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:14 schreef BoJo het volgende:
zo beurtje geregelt voor volgende week, kattenvoer gekocht en nu zit ik thuis met ontzettend jeukende handen...ik wil wat kopen![]()
![]()
Alexxxxx...![]()
ja dat is het verstandigste... maar ik luister vaak niet naar m'n verstandquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
koop niets en spaar... december komt eraan
en dingen als massage (op de zachte plekken onder aan de schedelrand);quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, dat helpt biuj mij niet, vaak genoeg geprobeerd toen ik nog bij mn ouders woonde.
tektiel-beurtje?quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dat is het verstandigste... maar ik luister vaak niet naar m'n verstand![]()
ik kan ook niks bedenken wat ik nu op het moment zou willen hebben, behalve een andere auto dan![]()
neeh wat moet ik daar nou meequote:
vla met appelmoesquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:19 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga maar eens een bakje vla eten tegen de kioppijn dnek ikzonet zn mn ouders langs gekomen, om 5 dertig liter zakken kattengrind af te leveren (is toch wat te zwaar voor de fietskar), en als verrassing hebben ze ook een pompoen een een pak vla meegegeven
![]()
Dus zo even wat vla met appelmoes in een schaaltje gieten
Zoek een vriendin, ben je zo van je geld afquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dat is het verstandigste... maar ik luister vaak niet naar m'n verstand![]()
ik kan ook niks bedenken wat ik nu op het moment zou willen hebben, behalve een andere auto dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |