puik plan! En dan op een andere manier inkomsten genererenquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:41 schreef lipje het volgende:
moeten ze die belachelijke belastingen maar eens afschaffen![]()
Friesland verkopen aan duitsland ofzoquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
puik plan! En dan op een andere manier inkomsten genereren
Daar zijn zelfs duitsers niet dom genoeg voorquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:51 schreef lipje het volgende:
[..]
Friesland verkopen aan duitsland ofzo![]()
![]()
![]()
je wilt mn voorraad aan friesland onafhankelijk topics niet zienquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:51 schreef lipje het volgende:
[..]
Friesland verkopen aan duitsland ofzo![]()
![]()
![]()
whehehe die uitlaatquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mukie, laat dit een wijze les voor je zijn, en doe je auto dit NIET aan.
lelijke uitlaat,quote:
perspex (lexaan) motorkappiequote:Op zaterdag 12 november 2005 22:30 schreef Mukie het volgende:
Ik ga denk ik eerst wat meer onder de kap bezig zijn
dan durf ik hem ook open te doen
Eerst eens die veerpootburg, motorblok bewerken met de polijstmachine, leidinkjes mooi verwerken, lijsten etc afwerken zodat ze spottless en vetvrij zijnquote:
Jups Yquote:
zwart is OKquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jups Y
Rokje, zwarte top en zwarte laarzen, klaar![]()
rode rok?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jups Y
Rokje, zwarte top en zwarte laarzen, klaar![]()
had je colored carbon hoods gezien?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Eerst eens die veerpootburg, motorblok bewerken met de polijstmachine, leidinkjes mooi verwerken, lijsten etc afwerken zodat ze spottless en vetvrij zijn
Dan die CAI erin en wat ik nog zoal bedenk ik de tussentijd.
De motokap zelf doe ik pas als ik een bodykit heb, maar dat duurt nog wel ff, daar wil ik voor gaan sparen
middelburg rijdt ook zon 100nx rond met die bodykit en dan in fel oranje met een dtm wisser, ik moet altijd lachen als ik dat ding ziequote:Op zaterdag 12 november 2005 22:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
lelijke uitlaat,
vieze spoiler
en dan heb ik het nog niets eens over die hideous bumpers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |