Ckr van een turk gekocht ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:55 schreef Caspian het volgende:
[afbeelding]
Deze word van mij binnenkort, geluidssysteempje inbouwen, lekkere banken in de achterbank, en dan lekker naar Frankrijk.
Hij is te koopquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:52 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Na mijn afstuderen koop ik ook zo'n wagen![]()
Eindelijk een echte autoquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:54 schreef Doron het volgende:
Ik fiets nog joh.. maar nog eventjes wachten, nog 4 maandjesen dan..:
[afbeelding]
Ongeveer deze Audi A6, diesel ofcorz, met een vette 3.2 motor
Dus jij neemt een te heet gewassen Audi A6 ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:54 schreef Doron het volgende:
Ik fiets nog joh.. maar nog eventjes wachten, nog 4 maandjesen dan..:
Ongeveer deze Audi A6, diesel ofcorz, met een vette 3.2 motor
Hahaha Lancia? De Delta is een super snelle, vette bak!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:30 schreef kokos het volgende:
[..]
Lancia, sorry. Heb dan nog wel geen geld voor een auto. Maar een lancia delta
![]()
![]()
dude,waarom verwijder je de kentekenplaten ? dat is zo kinderachtig, mogen ze ooit een auto als jou op de film hebben gezet omdat je te hard reed, kunnen ze nog niets met fotos van een auto die erop lijkt.. En we kunnen hooguit je APK nakijken op rdw.nlquote:
omgquote:Op maandag 21 november 2005 21:01 schreef bojaaper het volgende:
Mn crossautoHeb m zaterdag overgekocht, en heb er nu al geweldig veel lol mee gehad, zie foto's :
Net na burn-out
[afbeelding]
Met een aanloopje achteruit een hoop grond in rijden, en kijken wat er gebeurt :
[afbeelding]
Echt geweldig, een auto helemaal aftrappen![]()
Hier nog een filmpje (let op, .3gp file) van afgelopen zaterdag, test rondjequote:Op maandag 21 november 2005 21:20 schreef TheSorrow het volgende:
Ge-wel-dig!Dat lijkt me echt prachtig om te doen
Zoeen heeft me neef ook, de voorbumper vind ik niet mooi. De rest is wel oke behalve de spoiler en kleurquote:
Ok.. zonder op marktplaats te kijken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Manta A 1.9i Bertone
Manta's zijn gewoon zó fout dat het ze weer cool maakt.
en dat is in Leeuwarden de Rondweg.....tyfuspaal staat daar!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:15 schreef Ewaldus het volgende:
Meeste recente van mijn vaders auto:
[afbeelding]
Mn moeders:
[afbeelding]
En daar is niets ergs aan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:01 schreef AMDFreak het volgende:
Goh.. het Golf gehalte is nog best laag hier :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |