quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, alles beter dan de Sunny Couppé
[afbeelding]
[afbeelding]
nee, een oefenwagen van corroseriebouwer visser, de ambulancebouwer. dan ga je op de kop, en moet je uit de auto proberen te komen zonder je nek te brekenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]wtf
driftend op weg naar een ongeluk?
owquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, een oefenwagen van corroseriebouwer visser, de ambulancebouwer. dan ga je op de kop, en moet je uit de auto proberen te komen zonder je nek te breken
dan nog eerder een piketwagenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
owdamn
ik dacht echt dat iemand daar een serieuze ambulance van aan het bouwen was
geen idee, maar hij schijnt dus een kloon te hebbenquote:
carbon vind ik niet echt op de nissan passen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
had je colored carbon hoods gezien?
whehehequote:Op zaterdag 12 november 2005 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, maar hij schijnt dus een kloon te hebben
nog een egyptenaar, die op dezelfe ambulancepost werkt, en net zo gek is van ambulancesallen Ze hebben de fora verdeeld. Farao zit hier, en hij op hulpverleningsforum.nl, omdat ze anders zo vaak door elkaar gehalad worden
veel plezierquote:
Ja ik wel, moet nu een flyer maken voor een band, maar ik zit een beetje low on inspirationquote:
Een Corolla met panne? Nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:10 schreef PNG het volgende:
kZag nog een rode Corolla vanavond met panne bij Den Bosch langs de kant staan aan de A2 ter hoogte van Vught. 2 ANWB wagens derbij.
Wel bizar dat je daar sinds de reclame op let. Kan nooit de bedoeling zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |