En... de studio van Re!quote:Op zondag 6 november 2005 23:17 schreef Auticia het volgende:
Re! Staat dat rode bankje er nu nog?!.
wheheh ja bankje staat er nog, donderdag komt de nieuwe pimp bank hoorquote:Op zondag 6 november 2005 23:28 schreef Auticia het volgende:
Ik gooide 'm dicht.
[..]
En... de studio van Re!
[afbeelding]
Da kannie wel zegguh!quote:Op maandag 7 november 2005 00:33 schreef Subhuman het volgende:
Ja ik bedacht me net ook al dat die lijst voor geen meter meer klopt.
Grappig. JIJ staat namelijk op de *.txt wel op de juiste plaats.quote:Op maandag 7 november 2005 08:38 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Da kannie wel zegguh!
Ik sta tussen de fotograafjes terwijl ik niet eens een fototoestel heb
Re... mooie studio! Nice work!
Oh ik heb gewoon de OP van het vorige topic geknipt en geplakt.quote:Op maandag 7 november 2005 12:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Grappig. JIJ staat namelijk op de *.txt wel op de juiste plaats.
SUB!
Moet ik jou soms ook ff knippenen plakken?quote:Op maandag 7 november 2005 13:02 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh ik heb gewoon de OP van het vorige topic geknipt en geplakt.
Ik neem aan dat je het schrijven van die tekst liever aan een ander overlaat?quote:Het lijkt mij een goed idee om de hele lijst gewoon weg te halen en eventueel de informatie over de site iets duidelijker neer te zetten.
Hmm misschien is dat wel erg fijn, heb het nog nooit meegemaakt!quote:Op maandag 7 november 2005 13:16 schreef RonaldV het volgende:
Moet ik jou soms ook ff knippenen plakken?![]()
quote:Ik neem aan dat je het schrijven van die tekst liever aan een ander overlaat?![]()
tuurlijk mag dat. thanx. nog niet gezien ookquote:Op woensdag 9 november 2005 09:43 schreef Vliegvrager het volgende:
Mag ik dit topic even onder de aandacht van de fotografen en modellen brengen?
Dank u![]()
Wheheh, en ik mail je net dat ik je Fok-account nergens kan vindenquote:Op maandag 14 november 2005 21:19 schreef aapstok het volgende:
Hey ik ben ook fotograafmag ik ook bij de lijst?
brutale vraag:quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:01 schreef Troel het volgende:
Ik wil nogmaals mijn oproepje doen, dat mag vast wel:
In verband met het flinke afvallen van mij zou ik graag weer een aantal leuke foto's van mezelf hebben. Foto's waar ik echt gewoon leuk opsta en waaraan je kan zien dat ik straal enzo.
Wie o wie kan me daarmee helpen? Utrecht/Twente
nee, dat was ik welquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
brutale vraag:
was jij niet samen met Rewimo die operatie ondergaan?
gaat goed met je dusquote:Op woensdag 16 november 2005 00:31 schreef Troel het volgende:
[..]
nee, dat was ik welja juf
En dat is niet brutaal hoor, mag je rustig vragen.
Ik heb niet zo heel veel eisen, ik ben op zoek naar mooie foto's en dat mag binnen, buiten, op de maan of onder de grondquote:Op woensdag 16 november 2005 09:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
gaat goed met je dus
Helaas heb ik een beetje problemen met de afstand anders had ik het graag gedaan.
Wat heb je in gedachten eigenlijk? Studiowerk of buiten? Buiten is al bijna geen optie meer, tenzij het keihard gaat sneeuwen ofzo, da's wel weer mooi
Ik vind de luchten op het moment (zonnetje/dreigende blauwe wolken) schitterend. Heb niet veel verstand van of dit licht fijn is om bij te fotograferen, maar ik ben beschikbaar voor bijvoorbeeld dit weekend op het strand van Scheveninge/HoekvanHolland/etcquote:Op woensdag 16 november 2005 09:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Buiten is al bijna geen optie meer, tenzij het keihard gaat sneeuwen ofzo, da's wel weer mooi
Mits het model de details (zoals financiering) van reis- en verblijfszaken oppikt ben ik eventueel wel bereid om naar de Seychellen te gaan om foto's te makenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel eisen, ik ben op zoek naar mooie foto's en dat mag binnen, buiten, op de maan of onder de grondWat de fotograaf wil. Tenslotte heeft die verstand ervan en ik niet.
Regel een berenvel (met hoofd), en ik kom een foto maken!quote:Op donderdag 17 november 2005 12:23 schreef furore het volgende:
[..]
Ik vind de luchten op het moment (zonnetje/dreigende blauwe wolken) schitterend. Heb niet veel verstand van of dit licht fijn is om bij te fotograferen, maar ik ben beschikbaar voor bijvoorbeeld dit weekend op het strand van Scheveninge/HoekvanHolland/etc
![]()
wel met een warm berenvel aan trouwens *klappertand*
Ai.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mits het model de details (zoals financiering) van reis- en verblijfszaken oppikt ben ik eventueel wel bereid om naar de Seychellen te gaan om foto's te maken
*furore* is druk aan het zoeken naar een authentiek berenvelquote:regel een berenvel (met hoofd), en ik kom een foto maken!
Ja dat zekers! het is alleen zo onvoorspelbaarquote:Op donderdag 17 november 2005 12:23 schreef furore het volgende:
[..]
Ik vind de luchten op het moment (zonnetje/dreigende blauwe wolken) schitterend. Heb niet veel verstand van of dit licht fijn is om bij te fotograferen, maar ik ben beschikbaar voor bijvoorbeeld dit weekend op het strand van Scheveninge/HoekvanHolland/etc
![]()
wel met een warm berenvel aan trouwens *klappertand*
Zou je ergens willen melden waar je ongeveer woont? Dan kunnen de juiste mensen er op reagerenquote:Op donderdag 17 november 2005 13:01 schreef coolbabe het volgende:
Zou er iemand foto`s van mij willen maken, heel toevallig, misschien, eventueel?
Foto`s in m`n fotoboekske
Ja, ik weet het, maar we zouden het een last-minute-beslissing kunnen maken en dan even kijken of we nog beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat zekers! het is alleen zo onvoorspelbaar
[...]
Moest jij niet een berenvel opzoeken?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:32 schreef furore het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar we zouden het een last-minute-beslissing kunnen maken en dan even kijken of we nog beschikbaar zijn.
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Moest jij niet een berenvel opzoeken?
UHm, ik denk dat ik mijn eisen wat bijstel danquote:Op donderdag 17 november 2005 12:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mits het model de details (zoals financiering) van reis- en verblijfszaken oppikt ben ik eventueel wel bereid om naar de Seychellen te gaan om foto's te maken
Regio Den Haag, Rotterdam maar ik heb een auto dus ik ben flexibelquote:Op donderdag 17 november 2005 13:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zou je ergens willen melden waar je ongeveer woont? Dan kunnen de juiste mensen er op reageren
hello mede tattoofreakquote:Op donderdag 17 november 2005 14:56 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Regio Den Haag, Rotterdam maar ik heb een auto dus ik ben flexibel![]()
Ik heb er 2 op m`n onderbuik (draken) en een tribal op m`n onderrugquote:Op donderdag 17 november 2005 15:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hello mede tattoofreak
Ik zou wel eens een mooie serie willen maken van je tattoos. waar zitten die ongeveer, ik heb gezien dat je er eentje op je onderrug hebt, heb je er nog meer?
Ik zit wel in Noord Brabant maar daar heb ik wel de ruimte om een mooie studioshoot te doen
Morpheus zoek er nog een paar voor een mini-meet: mini-meets: 2 fotografen, 1 modelquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:01 schreef Mandaaaahtj het volgende:
Kan ik me aanmelden als model voor in de regio Utrecht?
quote:
leukleukquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:45 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik heb er 2 op m`n onderbuik (draken) en een tribal op m`n onderrug
Noord Brabant is te doen, maak ik er gewoon een dagje uit van
Welke regio van Noord-Brabant zit je? Want sommige delen zijn nog prima te berijden (niet doordenkenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Helaas heb ik een beetje problemen met de afstand anders had ik het graag gedaan.
Ja!quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:01 schreef Mandaaaahtj het volgende:
Kan ik me aanmelden als model voor in de regio Utrecht?
Ah, van de beruchte "Grijze Beer".quote:
Kom even op MSN of mail:quote:
Juist: die.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ah, van de beruchte "Grijze Beer".![]()
Zelf geschoten? de foto, niet de beer natuurlijk
ik zit ook nog op die mensen te wachtenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:41 schreef Siegfried het volgende:
Mits er mensen zijn die mij op de foto willen zetten natuurlijk![]()
En dat is juist de verkeerde instelling! Als je graag mooie foto's van jezelf gemaakt wilt hebben kun je het beste actief op zoek gaan naar een fotograaf die je aanspreekt en hem of haar e-mailen!quote:Op maandag 21 november 2005 17:25 schreef Troel het volgende:
[..]
ik zit ook nog op die mensen te wachten
om het forum te vullen.quote:Op maandag 21 november 2005 19:19 schreef _evenstar_ het volgende:
waarvoor dan dit topicals je de mensen toch moet mailen
![]()
Om je aan te meldenquote:Op maandag 21 november 2005 19:19 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
Wat MissBliss zegt: om je aan te melden, om te laten weten dat je beschikbaar bent voor fotografen die op zoek zijn; en voor de fotografen om te laten weten dat je beschikbaar bent voor modellen die op zoek zijn. Dat allemaal in combinatie met de website.quote:Op maandag 21 november 2005 19:19 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
Dan kijk je van welke fotograaf de stijl je aanspreekt en stuur je hem een mailtje! Als hij in dit topic staat heeft ie dus aangegeven beschikbaar te zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 19:30 schreef _evenstar_ het volgende:
ja dat snapte ik wel.. maar vind je antwoord dan zo raar.. bedoel stel ik zou eenmalig een shoot willen doen.. en geen zin dat mijn gegevens op een site komen.. wat dan?
Zal ik je een keer op de foto komen zetten dan? Ik doe het graag hoorquote:Op maandag 21 november 2005 17:25 schreef Troel het volgende:
[..]
ik zit ook nog op die mensen te wachten
eej ssst, anders word ik verlegen hoorquote:Op maandag 21 november 2005 19:54 schreef _evenstar_ het volgende:
op die fiets sub
troel tipje van mij Pea is![]()
Dank je voor het complimentquote:Op maandag 21 november 2005 20:02 schreef _evenstar_ het volgende:pea for president
![]()
maar je foto;s zijn gewoon super en je omgang met de modellen ook..
je heb een rustgevende werking.. echt een soort mama die je dan gemoedelijk toespreekt![]()
heetf niets met je leeftijd te maken denk ik maar met je karakterquote:Op maandag 21 november 2005 20:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dank je voor het compliment
is ietsie ouder zijn toch nog ergens goed voor![]()
Met een "karakter" van nog niet eens 1.60m kom je natuurlijk ook redelijk ongevaarlijk overquote:Op maandag 21 november 2005 20:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
heetf niets met je leeftijd te maken denk ik maar met je karakter![]()
bij een ruime twee meter is de camera minder drijgend als bij 160.quote:Op maandag 21 november 2005 21:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Met een "karakter" van nog niet eens 1.60m kom je natuurlijk ook redelijk ongevaarlijk over
in tegenstelling tot mijn ruime 2meter...
JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JAquote:Op maandag 21 november 2005 19:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zal ik je een keer op de foto komen zetten dan? Ik doe het graag hoorVind je de foto's die ik maak leuk?
ja, maar voelt zo'n fotograaf zich dan niet opgelaten dat ik misschien een fotograaf erg goed vind, maar ik absoluut niet in de stijl van die fotograaf zou passen enzo.quote:Op maandag 21 november 2005 19:18 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En dat is juist de verkeerde instelling! Als je graag mooie foto's van jezelf gemaakt wilt hebben kun je het beste actief op zoek gaan naar een fotograaf die je aanspreekt en hem of haar e-mailen!
Net zo opgelaten als wanneer jij door een fotograaf wordt gevraagd te poserenquote:Op woensdag 23 november 2005 09:16 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, maar voelt zo'n fotograaf zich dan niet opgelaten dat ik misschien een fotograaf erg goed vind, maar ik absoluut niet in de stijl van die fotograaf zou passen enzo.
Daarbij, iedereen is ten alle tijde vrij om aan te geven dat hij/zij iets niet ziet zitten. Om wat voor reden dan ook. Het zijn hier (bijnaquote:Op woensdag 23 november 2005 09:16 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, maar voelt zo'n fotograaf zich dan niet opgelaten dat ik misschien een fotograaf erg goed vind, maar ik absoluut niet in de stijl van die fotograaf zou passen enzo.
Misschien wel jaquote:Op woensdag 23 november 2005 09:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Net zo opgelaten als wanneer jij door een fotograaf wordt gevraagd te poseren
quote:Op woensdag 23 november 2005 09:13 schreef Troel het volgende:
[..]
JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA![]()
Antwoord op beide vragen overigens
Ik heb je toegevoegdquote:Op woensdag 23 november 2005 22:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]Dan moeten we maar eens een datum prikken en een leuke lokatie zoeken
Mijn msn en email staan in mijn profiel.
Is dat een hint?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:06 schreef furore het volgende:
*furore heeft weer een heel vrij weekend voor de boeg*![]()
Da's minderquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:06 schreef furore het volgende:
*furore heeft weer een heel vrij weekend voor de boeg*![]()
Jammer. Maar er komen vast meer weekenden. Veel plezier!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's minderIk ga naar A'dam toe
En twee meets dit weekend wordt geen succes
Roep maar even over mail/MSNquote:
Mijn stage is morgen afgelopen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:41 schreef RonaldV het volgende:
In verband met je stage: edit je posts, en meldt je op MSN of [afbeelding]
Nou, ik ben sowieso behoorlijk mobiel, en bovendien regelmatig in Amsterdam, Eindhoven, Nijmegen en Rotterdam, dus dat is op zich niet echt een probleemquote:Op donderdag 1 december 2005 10:36 schreef RonaldV het volgende:
Miss_sly, zou je even kunnen aangeven in welke regio je ongeveer zit? Dat helpt fotografen enorm bij het bepalen of je wel of niet een kandidaat-model voor ze bent.
verlegen camera schuwe mensen heb ik wel ervaring mee... vraag maar aan ripleyquote:Op donderdag 1 december 2005 10:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik ben sowieso behoorlijk mobiel, en bovendien regelmatig in Amsterdam, Eindhoven, Nijmegen en Rotterdam, dus dat is op zich niet echt een probleem
Ripley, kom eens vertellenquote:Op donderdag 1 december 2005 12:11 schreef Re het volgende:
[..]
verlegen camera schuwe mensen heb ik wel ervaring mee... vraag maar aan ripley
Voor Kikker-fotografie moet je in Flora&Fauna zijn..quote:Op donderdag 1 december 2005 16:07 schreef Djunck het volgende:
[afbeelding]
Nog een keer een oproep! Beginnend model (Amsterdam) zoekt fotograaf m/v voor aanvulling op beider portfolio. Evt reiskosten worden vergoed.
Je foto ziet er hier niet uit als een foto. "no hotlinking from this domain"quote:Op donderdag 1 december 2005 16:30 schreef Djunck het volgende:
Kikker fotografie?
Ik snap hem niet...![]()
Inmiddels heb ik hem zichtbaar hier, een heer in kostuumquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:43 schreef Djunck het volgende:
Oh, wat jammer..voor mij is hij hier wel gewoon zichtbaar namelijk. Ik zal proberen uit te vinden hoe ik hem in mijn fotoboek kan plaatsen hierThanks!
aha! kijk eens aan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:20 schreef PiperMaru het volgende:
Ik wil me ook graag aanmelden als model
Regio Utrecht, maar met het OV kan ik ook wel reizen naar de grotere steden.
Okee dan, klinkt interessantquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
aha! kijk eens aan.
mini-meets: 2 fotografen, 1 model
Je woont precies goed
Oeh, dat is jammer, het idee klonk zo interessant.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:44 schreef Vliegvrager het volgende:
Maar voor die dag zijn we al voorzien.
Ik ga erover nadenkenquote:@PiperMaru: Ik zie wel mogelijkheden, kijk maar even op mijn website of jij die ook ziet.
Het gaat wel even duren, want ik heb een behoorlijk volle agenda.
Ripley komt niet ergquote:Op donderdag 1 december 2005 12:11 schreef Re het volgende:
[..]
verlegen camera schuwe mensen heb ik wel ervaring mee... vraag maar aan ripley
Voor een mini-meet heb je maar 3 mensen nodig, dus dat is snel genoeg georganiseerd.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:52 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Oeh, dat is jammer, het idee klonk zo interessant.
Als er weer een minimeet komt in (de buurt van) Utrecht, heb ik zeker interesse!
ik had ook iets geregeld met hem, alleen zijn email bouncedquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:44 schreef Vliegvrager het volgende:
Scherp Sharkie.
Maar voor die dag zijn we al voorzien.
@PiperMaru: Ik zie wel mogelijkheden, kijk maar even op mijn website of jij die ook ziet.
Het gaat wel even duren, want ik heb een behoorlijk volle agenda.
ik heb wel interesse voor een shoot. waar is alleen nog de vraag.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:52 schreef PiperMaru het volgende:
Oeh, dat is jammer, het idee klonk zo interessant.
Als er weer een minimeet komt in (de buurt van) Utrecht, heb ik zeker interesse!
Haiquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ripley komt niet erg
Maar ik wil denk ik wel. Ik vind het wel eng en ik moet moed verzamelen, maar dat moet dan maar een keer gebeuren
Hoe gaat het in zijn werk enzo?
Fijn dat je reageertquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hai
Ik ben dus ook bijna bang voor camera's maar Re heeft daar erg veel rekening meegehouden, met resultaat waar ik echt blij mee was
Ik kan het je dus van harte aanraden.
he-he, dat gaat allemaal helemaal meevallen hoor, msn staat in profiel gaan we daar wel verder discussieren etc.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Fijn dat je reageert
Ik ga het dus maar gewoon doen.....ben bij voorbaat alzenuwachtig
Is goed. Even kijken wanneer ik weer toegang heb tot msn, want ik zit de komende dagen niet thuisquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:05 schreef Re het volgende:
[..]
he-he, dat gaat allemaal helemaal meevallen hoor, msn staat in profiel gaan we daar wel verder discussieren etc.
Als je een locatie hebt dan hoor ik het wel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik heb wel interesse voor een shoot. waar is alleen nog de vraag.
wie bedoel je met 'hem'=quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik had ook iets geregeld met hem, alleen zijn email bounced
morpheus_at_work. ik was van mening dat we alleen nog een model nodig hadden...quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:47 schreef Vliegvrager het volgende:
wie bedoel je met 'hem'=
Je hebt mail.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
morpheus_at_work. ik was van mening dat we alleen nog een model nodig hadden...
je woont helemaal in Den Helder ergens toch? of ergens in Noord Hollandquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:19 schreef Kleintje het volgende:
Daar ben ik weer.
De rust is hier weer een beetje terug... dus... ik ben weer beschikbaar voor allerlei shoots!
Kan me ook weer makkelijker verplaatsen, dus kan nu eindelijk ook de richting van de fotograaf op.
Iemand interesse en leuke ideeën? Ben bijna overal voor in!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:56 schreef Troel het volgende:
Pea4fun heeft me vandaag vele malen op de gevoelige plaat vastgelegd en ze is echt gewoon keigoed.
Zo, die kan je in je zak steken
Pea zal zelf wel wat foto's plaatsen.
Oh ja. Wel een minimeet. Een groep van 20 man die toekijkt lijkt me geen goed plan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:28 schreef dawg het volgende:
Hey Re, misschien wil ik ook een keer. Eens kijken wat het is als je voor de camera staat, ipv erachter.
lijkt me tof planquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:28 schreef dawg het volgende:
Hey Re, misschien wil ik ook een keer. Eens kijken wat het is als je voor de camera staat, ipv erachter.
Dat geloof ik meteen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:45 schreef Re het volgende:
[..]
lijkt me tof plan, voor de camera staan is eng
... vraag maar aan Pea
och viel wel mee hoor, ondertussen zie ik er ook weer anders uitquote:
Heb trouwens maar 1 ideetje.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:45 schreef Re het volgende:
[..]
lijkt me tof plan, voor de camera staan is eng
... vraag maar aan Pea
Photoshop CS2. Dé must-have tool voor de fotograaf.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:52 schreef Re het volgende:
[..]
och viel wel mee hoor, ondertussen zie ik er ook weer anders uit
ja tussen kerst en nieuwjaar ben ik hierquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb trouwens maar 1 ideetje.Dus neem je inspiratie ook mee.
Kun je eind december een keer? Vakantie enzo, dus dan heb ik genoeg tijd.
geen gras over laten groeien, voordat ik weer terugkrabbel
Mail me even wat data waarop het jou het beste uitkomt, dan regelen we wat.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:04 schreef Re het volgende:
[..]
ja tussen kerst en nieuwjaar ben ik hier, en nix geen gekrabbel
doe ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Mail me even wat data waarop het jou het beste uitkomt, dan regelen we wat.
Kun je je in de loop van vandaag even op mijn MSN melden?quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:10 schreef miss_sly het volgende:
Re, we hebben wel al een afspraak, maar ik heb nog geen adres
Misschien vanavond, maar dat is nog niet zeker. Een mailtje is misschien wel handigquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:48 schreef Re het volgende:
[..]ben je vandaag op MSN, anders sztuur ik je nog wel een mailtje
kun je ff mailtje sturen naar mail in mijn profielquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien vanavond, maar dat is nog niet zeker. Een mailtje is misschien wel handig
Donequote:Op vrijdag 9 december 2005 09:59 schreef Re het volgende:
[..]
kun je ff mailtje sturen naar mail in mijn profiel
Januariquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:04 schreef Debsterr het volgende:
Ben echt benieuwd hoe de foto's worden, miss_blue, wanneer ben jij aan de beurt?
Ja CD-rommetje komt naar je toe als ik nieuwe computer heb, klote ding loopt constant vast op branden, komt eraan dusquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:12 schreef Merel het volgende:
Ik zou nog iemand terugmailen maar ik weet niet meer wie. M'n mail is een zooi en ik kan het niet meer vinden![]()
En Re, ik krijg nog een cd-rommetje ofzo van je...
Haha, na-aperd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:51 schreef Aventura het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel wat mooie foto's laten makenWoon in Amsterdam dus 'n sessie daar is het meest ideaal, maar heb 'n OV van baas dus reizen no problem.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:36 schreef miss_sly het volgende:
Re, was hartstikke leuk, en je hebt het werkelijk voor elkaar gekregen om een paar foto's te maken waarvan ik zelf ook vind dat ik er leuk opsta!
Geweldig
Als mannelijke modellen graag een keer leuke foto's willen vragen zij zelf gewoon een fotograaf, als fotografen een mannelijk model nodig hebben voor een bepaald idee vragen zij een manquote:Op zondag 11 december 2005 06:47 schreef Steijn het volgende:
Is er ook vraag naar mannelijke modellen? Of vormen de modellen de vraag?
OK, dan wacht ik rustig afquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:39 schreef Re het volgende:
[..]
Ja CD-rommetje komt naar je toe als ik nieuwe computer heb, klote ding loopt constant vast op branden, komt eraan dus
De vraag werkt twee kanten op. Als jij graag foto's van jezelf wilt hebben is er niemand die je tegenhoudt om een fotograaf te benaderen. En als je het leuk vindt kun je jezelf ook aanmelden als model, zodat een fotograaf jou kan benaderen.quote:Op zondag 11 december 2005 06:47 schreef Steijn het volgende:
Is er ook vraag naar mannelijke modellen? Of vormen de modellen de vraag?
Ik ga er vanavond voor zitten iigquote:Op maandag 19 december 2005 15:45 schreef miss_sly het volgende:
Hee Re, hoe is het met je computer?
Ik zou het wel leuk vinden als ik al wat foto's kon krijgen, hetzij op een cd gebrand (als je pc het doet of inmiddels vernieuwd is) hetzij gewoon (gezipt?) gemaild. Zodra je een keer tijd hebt, natuurlijk
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:59 schreef Re het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond voor zitten iig, computer is nog steeds ruk maar ik heb een via via oplossing gevonden
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Is het gelukt?
mail maar eens een keertjequote:Op vrijdag 9 december 2005 19:51 schreef Aventura het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel wat mooie foto's laten makenWoon in Amsterdam dus 'n sessie daar is het meest ideaal, maar heb 'n OV van baas dus reizen no problem.
Voor d'n Ollanders van boven de rivieren dus: Da's de kerstvakantiequote:Op vrijdag 23 december 2005 08:51 schreef sararaats het volgende:
(...) Kerstverlof (...)
is er een model met zwart haar wat vanavond op de plaat wil met blote billen in de sneeuw?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ach als het maar mooie platen oplevert![]()
Toch heeft het wel wat een model in de sneeuw ...als er tenminste redelijk wat ligt.
Ik zie al 2 billen boven die sneeuw uitkomen ... van achteren genomen ... daaarbij het hoofd ook nog te zien met dat donkere haar.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:01 schreef blackbully het volgende:
[..]
is er een model met zwart haar wat vanavond op de plaat wil met blote billen in de sneeuw?
omgeving eindhoven liefst iemand met een auto want ik ben niet echt van plan om met dit weer een stukje te gaan rijden.
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:01 schreef blackbully het volgende:
[..]
is er een model met zwart haar wat vanavond op de plaat wil met blote billen in de sneeuw?
omgeving eindhoven liefst iemand met een auto want ik ben niet echt van plan om met dit weer een stukje te gaan rijden.
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:48 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb gisteren de foto's bekeken, Re, en ik vind zelfs zelf dat er leuke tussen zitten
Er zijn er zelfs 1 of 2 die ik mooi vind, kun je nagaan.
Voor herhaling vatbaar, zou ik zeggen
quote:Op maandag 7 november 2005 13:43 schreef Subhuman het volgende:
En iedereen die een wachtwoord heeft aangevraagd, sorry voor de vertraging!Ik ga ze nu gelijk aanmaken.
Hey Stokaap ik heb je gemaildquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef aapstok het volgende:
Hey Sebastiaan, bedankt voor het compliment. Het lijkt me leuk om te doen, stuur me maar een mailtje dan komt het goed! (m'n email staat op mijn website en in mijn profiel)
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:48 schreef Mythbusters het volgende:
Graag zou ik meer ervaring willen krijgen wat betreft modellenwerk.
Misschien vind een fotograaf die ook nog opzoek naar ervaring is, het leuk om een fotoshoot met mij te doen?
Groetjes, Valentijn de Heer.
Kijk even op mijn site
Bij deze. En vergeet niet om fotografen te vragen met wie je graag zou gaan werken. Er lopen er genoeg op FOT.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:29 schreef Swordfish81 het volgende:
Hoe kan je je opgeven als model?
Ik zei net in het gesloten topic al...Ik wil het best proberen. Ik zit in oost-brabant. Kijk maar op mijn site wat ik al gedaan heb en of het je aanstaat. Dan kan je me mailen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:48 schreef Mythbusters het volgende:
Graag zou ik meer ervaring willen krijgen wat betreft modellenwerk.
Misschien vind een fotograaf die ook nog opzoek naar ervaring is, het leuk om een fotoshoot met mij te doen?
Groetjes, Valentijn de Heer.
Kijk even op mijn site
Lees je welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:45 schreef Mythbusters het volgende:
[afbeelding]Hallo, mijn naam is Valentijn de Heer, en ik ben opzoek naar een fotograaf die een no-budget fotoshoot met mij wil doen.
En dan reageer je er gewoon niet opquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:52 schreef Mythbusters het volgende:
jaja ik heb het gezien...
Ik heb geen mail gezien, maar dat geeft niet verder kan nog komen. Ik vond het een beetje vreemd overkomen dat je wel zegt dat je het gezien hebt maar verder niks over mijn post zei.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:00 schreef Mythbusters het volgende:
Ik heb je toch gemailt... het is een beetje ver uit de buurt. ik kom uit Leiden
Valentijn, als ik het goed heb, dan probeer je iets gedaan te krijgen van de fotografen hier, toch? Laat ik je dan even uitleggen dat ik -op basis van wat ik tot nu toe gezien heb- geen zin heb om ook maar een minuut aan je te besteden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:14 schreef Mythbusters het volgende:
Dat komt omdat ik je meteen gemailt heb lieve schat
Volgens mij heb je net toch enige tijd aan me besteedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Valentijn, als ik het goed heb, dan probeer je iets gedaan te krijgen van de fotografen hier, toch? Laat ik je dan even uitleggen dat ik -op basis van wat ik tot nu toe gezien heb- geen zin heb om ook maar een minuut aan je te besteden.![]()
Desalniettemin wens ik je veel succes toe!
volgens mij maak jij je niet geliefd hierquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:20 schreef Mythbusters het volgende:
[..]
Volgens mij heb je net toch enige tijd aan me besteed
soms werkt het doneren beterquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:28 schreef lostminds het volgende:
[..]
volgens mij maak jij je niet geliefd hier![]()
wat niet echt handig is als je wilt dat mensen iets gratis voor je doen
zoals het er nu voor staat heb jij ons fotografen harder nodig dan wij jou als model
en als je nog steeds foto's wil hebben zou ik maar een charme offensief starten als ik jou was![]()
Met koekjes, kratten Hertog Jan of Jupiler, een paar flessen Jack Daniels (HM2 heeft ook dorst) enz enz.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:28 schreef lostminds het volgende:
[..]
volgens mij maak jij je niet geliefd hier![]()
wat niet echt handig is als je wilt dat mensen iets gratis voor je doen
zoals het er nu voor staat heb jij ons fotografen harder nodig dan wij jou als model
en als je nog steeds foto's wil hebben zou ik maar een charme offensief starten als ik jou was![]()
hahaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:28 schreef blackbully het volgende:
[..]
soms werkt het doneren beter
wil nog wat flitsers en lensjes.![]()
Guiness was het toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Met koekjes, kratten Hertog Jan of Jupiler, een paar flessen Jack Daniels (HM2 heeft ook dorst) enz enz.![]()
Ja een 1200mm van Canon ofzo...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:28 schreef blackbully het volgende:
[..]
soms werkt het doneren beter
wil nog wat flitsers en lensjes.![]()
Uhm...nee....gewoon een beetje respect voor iedereen en zoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:29 schreef Mythbusters het volgende:
Hoezo niet? kus de voeten van de beginnende fotograven ofzo?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:37 schreef Debsterr het volgende:
Mogguh, ik heb eens bedacht dat ik op de foto wil als ik blij aan het doen ben op een springkussen.. dus als iemand hier interesse in heeft, om op de foto te zetten?
Je mag ook geen dromen meer hebben hier ook he..quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Zorg jij voor een springkussen, dan komen wij wel fotograferen
Zo'n springkussen is heel tofquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je mag ook geen dromen meer hebben hier ook he..
Zo'n enorm springkussen is gewoon tof!
Wat PdH zegt. Ik wil die foto's best maken, maar ik ga echt geen springkussen regelen, ik ben al druk zatquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Zorg jij voor een springkussen, dan komen wij wel fotograferen
Ik heb stiekem al zitten kijken, maar je hebt alleen van die kleintjes voor kleintjesquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat PdH zegt. Ik wil die foto's best maken, maar ik ga echt geen springkussen regelen, ik ben al druk zat
Wat voor soort foto zoek je preciesquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:49 schreef Proper_fucked het volgende:
Heb een tijdje geleden al eens gevraagd of er mensen zijn die misschien een (portret) foto zouden kunnen maken. Bij deze nogmaals.. Omgeving utrecht..
Ook dat vind ik leuk om te doen, je kan me mailen als je wil, ik heb nu geen tijd om terug te mailen want ik ga nu de deur uit om kindertjes op de foto te zetten voor een verjaardag van hun omaquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:41 schreef Proper_fucked het volgende:
Mijn vader wordt in juni 50, nu willen we(zus, broertje & ik) graag een mooie foto zodat we o.a. dat als cadeau kunnen geven.
Als er nou gewoon ergens een keer een kinderevent is, en je zorgt dat je daar bij openingstijd bent, of regelt dat je wat eerder mag komenquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb stiekem al zitten kijken, maar je hebt alleen van die kleintjes voor kleintjesnou is Debsterrr ook weer niet zo groot, maar toch te groot voor die dingen ben ik bang
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als er nou gewoon ergens een keer een kinderevent is, en je zorgt dat je daar bij openingstijd bent, of regelt dat je wat eerder mag komen. Dan is zoiets best te doen toch? (stiekem zoek ik gewoon een excuus om weer eens los te gaan op zo'n ding..
)
Hi aapstok, heb je mijn mail nog ontvangen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef aapstok het volgende:
Hey Sebastiaan, bedankt voor het compliment. Het lijkt me leuk om te doen, stuur me maar een mailtje dan komt het goed! (m'n email staat op mijn website en in mijn profiel)
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:29 schreef aapstok het volgende:
Nope helaas, er moet iets misgegaan zijn, probeer het nog eens?
Ik had .nl gebruikt in plaats van .netquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:29 schreef aapstok het volgende:
Nope helaas, er moet iets misgegaan zijn, probeer het nog eens?
Ok, neem binnenkort contact met je op..quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ook dat vind ik leuk om te doen, je kan me mailen als je wil, ik heb nu geen tijd om terug te mailen want ik ga nu de deur uit om kindertjes op de foto te zetten voor een verjaardag van hun oma
mwah...spam..is een groot woord.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:03 schreef frozencorpse het volgende:
edit RonaldV: SPAM, post verwijderd
of kijk eens bij een kinderspeelparadijs ( bijv. http://www.ballorig.nl/ballorig.nl/index.html ) die hebben ook allemaal wel 1 of meer grote springkussens.. en als je tegen sluitingstijd komt is het meestal wel rustig.. misschien mag je wel een shoot doen onder schoonmaaktijd..quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dan moet ik, als vrijgezelle vent van 30, gaan letten op kinder-events
Hoe schat je dat zelf in
![]()
![]()
maar ik zal eens opletten
![]()
De meimaand-meet is een ander topic, sara.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:08 schreef sararaats het volgende:
hoe komt het dat mijn naam er niet meer tussen staat?
ow okquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De meimaand-meet is een ander topic, sara.
Krijgt iedereen die een gemotiveerde mail stuurt een account of zijn er bepaalde voorwaarden waaraan je moet voldoen...quote:Op zondag 12 februari 2006 12:58 schreef PdeHoog het volgende:
Mail ff naar Sub of RonaldV voor een account op http://model.emielhollander.nl
In principe kan iedereen een account krijgen, maar daarbij kijken we wel even naar de posthistorie van een gebruiker. Mensen die zich nooit op FOT laten zien, die zich nog maar kort geleden hebben aangemeld op Fok!, of waarvan de posthistorie om de één of andere reden niet zo geweldig is, komen helaas niet in aanmerking. Het is een gevoelskwestie.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:32 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Krijgt iedereen die een gemotiveerde mail stuurt een account of zijn er bepaalde voorwaarden waaraan je moet voldoen...![]()
Ik woon zelf in Zuid-Limburg, maar vind reizen niet zo'n probleemquote:Op zondag 12 februari 2006 13:19 schreef Kleintje het volgende:
Sjeen, welke omgeving zoek je?
* meldt zich straks wel via MSNquote:Op zondag 12 februari 2006 16:47 schreef Sjeen het volgende:
Even meegesleept:
[..]
Ik woon zelf in Zuid-Limburg, maar vind reizen niet zo'n probleem![]()
Ik heb je gemailtquote:Op zondag 12 februari 2006 16:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
In principe kan iedereen een account krijgen, maar daarbij kijken we wel even naar de posthistorie van een gebruiker. Mensen die zich nooit op FOT laten zien, die zich nog maar kort geleden hebben aangemeld op Fok!, of waarvan de posthistorie om de één of andere reden niet zo geweldig is, komen helaas niet in aanmerking. Het is een gevoelskwestie.
Kan dat zo maar? Ja. De website is een privé-initiatief, en op geen enkele officiele wijze verbonden aan Fok!. De enige verbinding met Fok! is de eigenaar: die is een Fokker, en tevens MOD op FOT.
Ik heb je ook gemaild. Maar kijk maar even of je me een account stuurt of er toch even mee wil wachten, aangezien ik (over dit onderwerp) nog weinig heb gepost.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
In principe kan iedereen een account krijgen, maar daarbij kijken we wel even naar de posthistorie van een gebruiker. Mensen die zich nooit op FOT laten zien, die zich nog maar kort geleden hebben aangemeld op Fok!, of waarvan de posthistorie om de één of andere reden niet zo geweldig is, komen helaas niet in aanmerking. Het is een gevoelskwestie.
Kan dat zo maar? Ja. De website is een privé-initiatief, en op geen enkele officiele wijze verbonden aan Fok!. De enige verbinding met Fok! is de eigenaar: die is een Fokker, en tevens MOD op FOT.
Kun je me nog eens mailen?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:53 schreef Siegfried het volgende:
RonaldV; ik heb je ook gemaild
Ik wil ook nog steeds een keertje mooie foto's laten maken, maar zit een beetje moeilijk met m'n tijd..
Binnenkort toch maar een keertje tijd voor maken, en uitzoeken welke fotograaf me qua stijl bevalt
Je verzoek staat uit (bij deze). Het is aan fotografen om het op te pakken om jou mee te nemen, en aan jou om jezelf onder de aandacht bij fotografen te houden. En anders kun je altijd nog overwegen om eens mee te doen aan een modelmeet.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:20 schreef pleon het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om een keer met een meer ervarener fotograaf mee te kijken en mee te fotograferen als deze een afspraak heeft met een model? Of is that out of the question?
Weet niet wat je onder 'ervaren' verstaat, maar ik zou dit voorjaar nog een keertje op pad met RonaldV. Ikzelf zou er geen bezwaar tagen hebben als er iemand meekomt.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:20 schreef pleon het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om een keer met een meer ervarener fotograaf mee te kijken en mee te fotograferen als deze een afspraak heeft met een model? Of is that out of the question?
Hebben we het nog over foto's maken?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik bedoel trouwens niet dat jij niet ervaren zou zijn, Ronald, maar ik weet helemaal niet hoe ervaren je bent, vandaar.
Je bedoelt dat je me graag weer zou zien?quote:Ik mis mijn schoenen trouwens.
Uiteraard.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:31 schreef RonaldV het volgende:
Hebben we het nog over foto's maken?
Da's ook een interpretatie.quote:Je bedoelt dat je me graag weer zou zien?
Da's in de buurt, woon zelf in Maastrichtquote:Op zondag 12 februari 2006 16:47 schreef Sjeen het volgende:
Even meegesleept:
[..]
Ik woon zelf in Zuid-Limburg, maar vind reizen niet zo'n probleem![]()
hmm Ultra ivo zin om een keer een babytje op de foto te zettenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Da's in de buurt, woon zelf in Maastricht
check je mailbox maar eensquote:Op maandag 13 februari 2006 13:32 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
hmm Ultra ivo zin om een keer een babytje op de foto te zetten? misschien maar eens mailen
![]()
pssst weet je al wat meer wanneer je kanquote:
Meneer Re... zelfde vraag als hierboven.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:40 schreef pleon het volgende:
is het misschien een idee om een keer een workshop te geven??Waarschijnlijk zullen er genoeg deelnemers zijn toch?
Ik had zoiets voorgesteld op de 29 januari meet, HMII en Mauro zouden hadden een plan en zouden het uitwerken.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:40 schreef pleon het volgende:
is het misschien een idee om een keer een workshop te geven??Waarschijnlijk zullen er genoeg deelnemers zijn toch?
Moeten we wel een ballenbak zien te vindenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:16 schreef Debsterr het volgende:
Een shoot in een ballenbak is op zich wel optie, samen met een ander model erbij dan (Fraubitch bijvoorbeeld, als ze wil!)
Peequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moeten we wel een ballenbak zien te vindenDat word al die kinderparadijsjes afbellen
Check de SCquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Peeik zocht je al... kom eens online op msn!!
![]()
misschien zondag of anders volgende week, moeten weer ff bellenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
pssst weet je al wat meer wanneer je kanheb niets meer vernomen van je en je zou wat leten weten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |