tuurlijk mag dat. thanx. nog niet gezien ookquote:Op woensdag 9 november 2005 09:43 schreef Vliegvrager het volgende:
Mag ik dit topic even onder de aandacht van de fotografen en modellen brengen?
Dank u![]()
Wheheh, en ik mail je net dat ik je Fok-account nergens kan vindenquote:Op maandag 14 november 2005 21:19 schreef aapstok het volgende:
Hey ik ben ook fotograafmag ik ook bij de lijst?
brutale vraag:quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:01 schreef Troel het volgende:
Ik wil nogmaals mijn oproepje doen, dat mag vast wel:
In verband met het flinke afvallen van mij zou ik graag weer een aantal leuke foto's van mezelf hebben. Foto's waar ik echt gewoon leuk opsta en waaraan je kan zien dat ik straal enzo.
Wie o wie kan me daarmee helpen? Utrecht/Twente
nee, dat was ik welquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
brutale vraag:
was jij niet samen met Rewimo die operatie ondergaan?
gaat goed met je dusquote:Op woensdag 16 november 2005 00:31 schreef Troel het volgende:
[..]
nee, dat was ik welja juf
En dat is niet brutaal hoor, mag je rustig vragen.
Ik heb niet zo heel veel eisen, ik ben op zoek naar mooie foto's en dat mag binnen, buiten, op de maan of onder de grondquote:Op woensdag 16 november 2005 09:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
gaat goed met je dus
Helaas heb ik een beetje problemen met de afstand anders had ik het graag gedaan.
Wat heb je in gedachten eigenlijk? Studiowerk of buiten? Buiten is al bijna geen optie meer, tenzij het keihard gaat sneeuwen ofzo, da's wel weer mooi
Ik vind de luchten op het moment (zonnetje/dreigende blauwe wolken) schitterend. Heb niet veel verstand van of dit licht fijn is om bij te fotograferen, maar ik ben beschikbaar voor bijvoorbeeld dit weekend op het strand van Scheveninge/HoekvanHolland/etcquote:Op woensdag 16 november 2005 09:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Buiten is al bijna geen optie meer, tenzij het keihard gaat sneeuwen ofzo, da's wel weer mooi
Mits het model de details (zoals financiering) van reis- en verblijfszaken oppikt ben ik eventueel wel bereid om naar de Seychellen te gaan om foto's te makenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel eisen, ik ben op zoek naar mooie foto's en dat mag binnen, buiten, op de maan of onder de grondWat de fotograaf wil. Tenslotte heeft die verstand ervan en ik niet.
Regel een berenvel (met hoofd), en ik kom een foto maken!quote:Op donderdag 17 november 2005 12:23 schreef furore het volgende:
[..]
Ik vind de luchten op het moment (zonnetje/dreigende blauwe wolken) schitterend. Heb niet veel verstand van of dit licht fijn is om bij te fotograferen, maar ik ben beschikbaar voor bijvoorbeeld dit weekend op het strand van Scheveninge/HoekvanHolland/etc
![]()
wel met een warm berenvel aan trouwens *klappertand*
Ai.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mits het model de details (zoals financiering) van reis- en verblijfszaken oppikt ben ik eventueel wel bereid om naar de Seychellen te gaan om foto's te maken
*furore* is druk aan het zoeken naar een authentiek berenvelquote:regel een berenvel (met hoofd), en ik kom een foto maken!
Ja dat zekers! het is alleen zo onvoorspelbaarquote:Op donderdag 17 november 2005 12:23 schreef furore het volgende:
[..]
Ik vind de luchten op het moment (zonnetje/dreigende blauwe wolken) schitterend. Heb niet veel verstand van of dit licht fijn is om bij te fotograferen, maar ik ben beschikbaar voor bijvoorbeeld dit weekend op het strand van Scheveninge/HoekvanHolland/etc
![]()
wel met een warm berenvel aan trouwens *klappertand*
Zou je ergens willen melden waar je ongeveer woont? Dan kunnen de juiste mensen er op reagerenquote:Op donderdag 17 november 2005 13:01 schreef coolbabe het volgende:
Zou er iemand foto`s van mij willen maken, heel toevallig, misschien, eventueel?
Foto`s in m`n fotoboekske
Ja, ik weet het, maar we zouden het een last-minute-beslissing kunnen maken en dan even kijken of we nog beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat zekers! het is alleen zo onvoorspelbaar
[...]
Moest jij niet een berenvel opzoeken?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:32 schreef furore het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar we zouden het een last-minute-beslissing kunnen maken en dan even kijken of we nog beschikbaar zijn.
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Moest jij niet een berenvel opzoeken?
UHm, ik denk dat ik mijn eisen wat bijstel danquote:Op donderdag 17 november 2005 12:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mits het model de details (zoals financiering) van reis- en verblijfszaken oppikt ben ik eventueel wel bereid om naar de Seychellen te gaan om foto's te maken
Regio Den Haag, Rotterdam maar ik heb een auto dus ik ben flexibelquote:Op donderdag 17 november 2005 13:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zou je ergens willen melden waar je ongeveer woont? Dan kunnen de juiste mensen er op reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |