En... de studio van Re!quote:Op zondag 6 november 2005 23:17 schreef Auticia het volgende:
Re! Staat dat rode bankje er nu nog?!.
wheheh ja bankje staat er nog, donderdag komt de nieuwe pimp bank hoorquote:Op zondag 6 november 2005 23:28 schreef Auticia het volgende:
Ik gooide 'm dicht.
[..]
En... de studio van Re!
[afbeelding]
Da kannie wel zegguh!quote:Op maandag 7 november 2005 00:33 schreef Subhuman het volgende:
Ja ik bedacht me net ook al dat die lijst voor geen meter meer klopt.
Grappig. JIJ staat namelijk op de *.txt wel op de juiste plaats.quote:Op maandag 7 november 2005 08:38 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Da kannie wel zegguh!
Ik sta tussen de fotograafjes terwijl ik niet eens een fototoestel heb
Re... mooie studio! Nice work!
Oh ik heb gewoon de OP van het vorige topic geknipt en geplakt.quote:Op maandag 7 november 2005 12:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Grappig. JIJ staat namelijk op de *.txt wel op de juiste plaats.
SUB!
Moet ik jou soms ook ff knippenen plakken?quote:Op maandag 7 november 2005 13:02 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh ik heb gewoon de OP van het vorige topic geknipt en geplakt.
Ik neem aan dat je het schrijven van die tekst liever aan een ander overlaat?quote:Het lijkt mij een goed idee om de hele lijst gewoon weg te halen en eventueel de informatie over de site iets duidelijker neer te zetten.
Hmm misschien is dat wel erg fijn, heb het nog nooit meegemaakt!quote:Op maandag 7 november 2005 13:16 schreef RonaldV het volgende:
Moet ik jou soms ook ff knippenen plakken?![]()
quote:Ik neem aan dat je het schrijven van die tekst liever aan een ander overlaat?![]()
tuurlijk mag dat. thanx. nog niet gezien ookquote:Op woensdag 9 november 2005 09:43 schreef Vliegvrager het volgende:
Mag ik dit topic even onder de aandacht van de fotografen en modellen brengen?
Dank u![]()
Wheheh, en ik mail je net dat ik je Fok-account nergens kan vindenquote:Op maandag 14 november 2005 21:19 schreef aapstok het volgende:
Hey ik ben ook fotograafmag ik ook bij de lijst?
brutale vraag:quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:01 schreef Troel het volgende:
Ik wil nogmaals mijn oproepje doen, dat mag vast wel:
In verband met het flinke afvallen van mij zou ik graag weer een aantal leuke foto's van mezelf hebben. Foto's waar ik echt gewoon leuk opsta en waaraan je kan zien dat ik straal enzo.
Wie o wie kan me daarmee helpen? Utrecht/Twente
nee, dat was ik welquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
brutale vraag:
was jij niet samen met Rewimo die operatie ondergaan?
gaat goed met je dusquote:Op woensdag 16 november 2005 00:31 schreef Troel het volgende:
[..]
nee, dat was ik welja juf
En dat is niet brutaal hoor, mag je rustig vragen.
Ik heb niet zo heel veel eisen, ik ben op zoek naar mooie foto's en dat mag binnen, buiten, op de maan of onder de grondquote:Op woensdag 16 november 2005 09:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
gaat goed met je dus
Helaas heb ik een beetje problemen met de afstand anders had ik het graag gedaan.
Wat heb je in gedachten eigenlijk? Studiowerk of buiten? Buiten is al bijna geen optie meer, tenzij het keihard gaat sneeuwen ofzo, da's wel weer mooi
Ik vind de luchten op het moment (zonnetje/dreigende blauwe wolken) schitterend. Heb niet veel verstand van of dit licht fijn is om bij te fotograferen, maar ik ben beschikbaar voor bijvoorbeeld dit weekend op het strand van Scheveninge/HoekvanHolland/etcquote:Op woensdag 16 november 2005 09:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Buiten is al bijna geen optie meer, tenzij het keihard gaat sneeuwen ofzo, da's wel weer mooi
Mits het model de details (zoals financiering) van reis- en verblijfszaken oppikt ben ik eventueel wel bereid om naar de Seychellen te gaan om foto's te makenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel eisen, ik ben op zoek naar mooie foto's en dat mag binnen, buiten, op de maan of onder de grondWat de fotograaf wil. Tenslotte heeft die verstand ervan en ik niet.
Regel een berenvel (met hoofd), en ik kom een foto maken!quote:Op donderdag 17 november 2005 12:23 schreef furore het volgende:
[..]
Ik vind de luchten op het moment (zonnetje/dreigende blauwe wolken) schitterend. Heb niet veel verstand van of dit licht fijn is om bij te fotograferen, maar ik ben beschikbaar voor bijvoorbeeld dit weekend op het strand van Scheveninge/HoekvanHolland/etc
![]()
wel met een warm berenvel aan trouwens *klappertand*
Ai.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mits het model de details (zoals financiering) van reis- en verblijfszaken oppikt ben ik eventueel wel bereid om naar de Seychellen te gaan om foto's te maken
*furore* is druk aan het zoeken naar een authentiek berenvelquote:regel een berenvel (met hoofd), en ik kom een foto maken!
Ja dat zekers! het is alleen zo onvoorspelbaarquote:Op donderdag 17 november 2005 12:23 schreef furore het volgende:
[..]
Ik vind de luchten op het moment (zonnetje/dreigende blauwe wolken) schitterend. Heb niet veel verstand van of dit licht fijn is om bij te fotograferen, maar ik ben beschikbaar voor bijvoorbeeld dit weekend op het strand van Scheveninge/HoekvanHolland/etc
![]()
wel met een warm berenvel aan trouwens *klappertand*
Zou je ergens willen melden waar je ongeveer woont? Dan kunnen de juiste mensen er op reagerenquote:Op donderdag 17 november 2005 13:01 schreef coolbabe het volgende:
Zou er iemand foto`s van mij willen maken, heel toevallig, misschien, eventueel?
Foto`s in m`n fotoboekske
Ja, ik weet het, maar we zouden het een last-minute-beslissing kunnen maken en dan even kijken of we nog beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat zekers! het is alleen zo onvoorspelbaar
[...]
Moest jij niet een berenvel opzoeken?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:32 schreef furore het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar we zouden het een last-minute-beslissing kunnen maken en dan even kijken of we nog beschikbaar zijn.
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Moest jij niet een berenvel opzoeken?
UHm, ik denk dat ik mijn eisen wat bijstel danquote:Op donderdag 17 november 2005 12:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mits het model de details (zoals financiering) van reis- en verblijfszaken oppikt ben ik eventueel wel bereid om naar de Seychellen te gaan om foto's te maken
Regio Den Haag, Rotterdam maar ik heb een auto dus ik ben flexibelquote:Op donderdag 17 november 2005 13:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zou je ergens willen melden waar je ongeveer woont? Dan kunnen de juiste mensen er op reageren
hello mede tattoofreakquote:Op donderdag 17 november 2005 14:56 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Regio Den Haag, Rotterdam maar ik heb een auto dus ik ben flexibel![]()
Ik heb er 2 op m`n onderbuik (draken) en een tribal op m`n onderrugquote:Op donderdag 17 november 2005 15:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hello mede tattoofreak
Ik zou wel eens een mooie serie willen maken van je tattoos. waar zitten die ongeveer, ik heb gezien dat je er eentje op je onderrug hebt, heb je er nog meer?
Ik zit wel in Noord Brabant maar daar heb ik wel de ruimte om een mooie studioshoot te doen
Morpheus zoek er nog een paar voor een mini-meet: mini-meets: 2 fotografen, 1 modelquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:01 schreef Mandaaaahtj het volgende:
Kan ik me aanmelden als model voor in de regio Utrecht?
quote:
leukleukquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:45 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik heb er 2 op m`n onderbuik (draken) en een tribal op m`n onderrug
Noord Brabant is te doen, maak ik er gewoon een dagje uit van
Welke regio van Noord-Brabant zit je? Want sommige delen zijn nog prima te berijden (niet doordenkenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Helaas heb ik een beetje problemen met de afstand anders had ik het graag gedaan.
Ja!quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:01 schreef Mandaaaahtj het volgende:
Kan ik me aanmelden als model voor in de regio Utrecht?
Ah, van de beruchte "Grijze Beer".quote:
Kom even op MSN of mail:quote:
Juist: die.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ah, van de beruchte "Grijze Beer".![]()
Zelf geschoten? de foto, niet de beer natuurlijk
ik zit ook nog op die mensen te wachtenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:41 schreef Siegfried het volgende:
Mits er mensen zijn die mij op de foto willen zetten natuurlijk![]()
En dat is juist de verkeerde instelling! Als je graag mooie foto's van jezelf gemaakt wilt hebben kun je het beste actief op zoek gaan naar een fotograaf die je aanspreekt en hem of haar e-mailen!quote:Op maandag 21 november 2005 17:25 schreef Troel het volgende:
[..]
ik zit ook nog op die mensen te wachten
om het forum te vullen.quote:Op maandag 21 november 2005 19:19 schreef _evenstar_ het volgende:
waarvoor dan dit topicals je de mensen toch moet mailen
![]()
Om je aan te meldenquote:Op maandag 21 november 2005 19:19 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
Wat MissBliss zegt: om je aan te melden, om te laten weten dat je beschikbaar bent voor fotografen die op zoek zijn; en voor de fotografen om te laten weten dat je beschikbaar bent voor modellen die op zoek zijn. Dat allemaal in combinatie met de website.quote:Op maandag 21 november 2005 19:19 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
Dan kijk je van welke fotograaf de stijl je aanspreekt en stuur je hem een mailtje! Als hij in dit topic staat heeft ie dus aangegeven beschikbaar te zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 19:30 schreef _evenstar_ het volgende:
ja dat snapte ik wel.. maar vind je antwoord dan zo raar.. bedoel stel ik zou eenmalig een shoot willen doen.. en geen zin dat mijn gegevens op een site komen.. wat dan?
Zal ik je een keer op de foto komen zetten dan? Ik doe het graag hoorquote:Op maandag 21 november 2005 17:25 schreef Troel het volgende:
[..]
ik zit ook nog op die mensen te wachten
eej ssst, anders word ik verlegen hoorquote:Op maandag 21 november 2005 19:54 schreef _evenstar_ het volgende:
op die fiets sub
troel tipje van mij Pea is![]()
Dank je voor het complimentquote:Op maandag 21 november 2005 20:02 schreef _evenstar_ het volgende:pea for president
![]()
maar je foto;s zijn gewoon super en je omgang met de modellen ook..
je heb een rustgevende werking.. echt een soort mama die je dan gemoedelijk toespreekt![]()
heetf niets met je leeftijd te maken denk ik maar met je karakterquote:Op maandag 21 november 2005 20:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dank je voor het compliment
is ietsie ouder zijn toch nog ergens goed voor![]()
Met een "karakter" van nog niet eens 1.60m kom je natuurlijk ook redelijk ongevaarlijk overquote:Op maandag 21 november 2005 20:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
heetf niets met je leeftijd te maken denk ik maar met je karakter![]()
bij een ruime twee meter is de camera minder drijgend als bij 160.quote:Op maandag 21 november 2005 21:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Met een "karakter" van nog niet eens 1.60m kom je natuurlijk ook redelijk ongevaarlijk over
in tegenstelling tot mijn ruime 2meter...
JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JAquote:Op maandag 21 november 2005 19:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zal ik je een keer op de foto komen zetten dan? Ik doe het graag hoorVind je de foto's die ik maak leuk?
ja, maar voelt zo'n fotograaf zich dan niet opgelaten dat ik misschien een fotograaf erg goed vind, maar ik absoluut niet in de stijl van die fotograaf zou passen enzo.quote:Op maandag 21 november 2005 19:18 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En dat is juist de verkeerde instelling! Als je graag mooie foto's van jezelf gemaakt wilt hebben kun je het beste actief op zoek gaan naar een fotograaf die je aanspreekt en hem of haar e-mailen!
Net zo opgelaten als wanneer jij door een fotograaf wordt gevraagd te poserenquote:Op woensdag 23 november 2005 09:16 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, maar voelt zo'n fotograaf zich dan niet opgelaten dat ik misschien een fotograaf erg goed vind, maar ik absoluut niet in de stijl van die fotograaf zou passen enzo.
Daarbij, iedereen is ten alle tijde vrij om aan te geven dat hij/zij iets niet ziet zitten. Om wat voor reden dan ook. Het zijn hier (bijnaquote:Op woensdag 23 november 2005 09:16 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, maar voelt zo'n fotograaf zich dan niet opgelaten dat ik misschien een fotograaf erg goed vind, maar ik absoluut niet in de stijl van die fotograaf zou passen enzo.
Misschien wel jaquote:Op woensdag 23 november 2005 09:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Net zo opgelaten als wanneer jij door een fotograaf wordt gevraagd te poseren
quote:Op woensdag 23 november 2005 09:13 schreef Troel het volgende:
[..]
JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA![]()
Antwoord op beide vragen overigens
Ik heb je toegevoegdquote:Op woensdag 23 november 2005 22:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]Dan moeten we maar eens een datum prikken en een leuke lokatie zoeken
Mijn msn en email staan in mijn profiel.
Is dat een hint?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:06 schreef furore het volgende:
*furore heeft weer een heel vrij weekend voor de boeg*![]()
Da's minderquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:06 schreef furore het volgende:
*furore heeft weer een heel vrij weekend voor de boeg*![]()
Jammer. Maar er komen vast meer weekenden. Veel plezier!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's minderIk ga naar A'dam toe
En twee meets dit weekend wordt geen succes
Roep maar even over mail/MSNquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |