Zolang mijn inschrijving maar opgeslagen is...quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:29 schreef Puckzzz het volgende:
hieronder kun je je hier....?
die heeft duidelijk geen Nederlands in zijn pakket
ik dacht dat je iets heel anders studeerdequote:Op vrijdag 30 december 2005 12:32 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Zolang mijn inschrijving maar opgeslagen is...
Eindelijk na 4,5 jaar een huisarts in m'n eigen woonplaats!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik dacht dat je iets heel anders studeerde
I'm officially confused nowquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:19 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik studeer geen Nederlands en ook geen medicijnen nee.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je kan idd beter nu naar huis gaan dan stranden op je werk
Zien!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:33 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Veel foto's gemaakt afgelopen weken,
Uhmm? Jij zit steeds in Rotterdam toch? En je hebt veel tijd. Find out and tell us.quote:vooral bij diverse kustlijnen ... dusss ... water,zand, golven en ondergaande zon. Dit alles omdat ik weer en nog steeds in Rotjeknor zit.
Maar ik heb een vraag, mijn vriendin bracht me laatst naar Rotterdam CS met een omweg, om ff de Erasmusbrug te laten zien voor dat ik op de trein naar huis zou gaan. Mooie brug om te zien, vooral bij avond.
Maar wat is de mooiste plek om die brug geheel op de foto te krijgen? Zijn er gebouwen in de buurt(Noordereiland bijvoorbeeld) waar je vrije toegang hebt en van daaruit die brug mooi op de foto zetten kunt? OK, Euromast is ook een optie en staat ook al op het verlanglijstje.
Mijn hoela, dat grijze donkere ding zit nu plet boven Etten-leur en het sneeuwt hier al 1 uur ofzo met 5 vlokjes per minuutquote:
Tuurlijkquote:
Wat danquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:18 schreef Vliegvrager het volgende:
heb net een nieuw speledingetje besteld
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TuurlijkVoor onze tosti-bak-meesteres is niets teveel
![]()
![]()
![]()
Overigens....had iemand al gemeld dat het sneeuwt buiten![]()
Ben net terug van 2,5 uur door natuur en stad banjeren en het was errug
Heerlijke ontspanning na al dat gestress van de afgelopen weken
Lampies: Een studio-flitssetjequote:
tof!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:54 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Lampies: Een studio-flitssetje
Hier nog altijd droog. Wel al een stuk donkerder aan t worden.
Waar is die sneeuw nouquote:
Beter dan binnen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
Overigens....had iemand al gemeld dat het sneeuwt buiten![]()
![]()
Coolquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:54 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Lampies: Een studio-flitssetje
Door je knieen als je zo'n foto maakt lang endquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waar is die sneeuw nou![]()
[afbeelding]
Wantquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Door je knieen als je zo'n foto maakt lang end![]()
Als je een lager standpunt kiest krijgt zo'n foto meer impact vind ik...maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. En ik wist niet dat je last van je knieën hebt...dat maakt het dan weer wat lastiger...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WantStandpunt weer te hoog
![]()
Ik probeer mijn knieen een beetje te sparen. Ik heb er al veel te veel last van
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Je bent de enige niet... ik schiet nogal wat foto's vanaf borsthoogte en da's dan nog te hoog... tegenwoordig. Bijkomend voordeel: ik zie ook eens hoe groot de wereld is voor die ukkiesquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:21 schreef PdeHoog het volgende:
Je hebt wel gelijk hoor peaHad ik even niet aan gedacht
Ach....weer wat om de volgende keer op te letten
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:28 schreef RonaldV het volgende:
Je bent de enige niet... ik schiet nogal wat foto's vanaf borst hoogte tegenwoordig. Bijkomend voordeel: ik zie ook eens hoe groot de wereld is voor die ukkies![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je bent de enige niet... ik schiet nogal wat foto's vanaf borsthoogte en da's dan nog te hoog... tegenwoordig. Bijkomend voordeel: ik zie ook eens hoe groot de wereld is voor die ukkies![]()
afzagen die handel danquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
quote:
Ik heb geen last van mijn knieën, en ergens opklimmen hoef ik niet al wordt ik nog wel eens als opstapje gebruikt door de kleineren van deze wereldquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb geen last van mijn knieën, en van ergens opklimmen heb ik ook geen last
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zo, ik ga lekker boerenkool maken.
quote:
Ik kruip wel voor die lange ruggen hoor, alleen als ik van die lange enden bij me heb blijf ik uit beleefdheid mee achteraan staan...zo ben ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb geen last van mijn knieën, en ergens opklimmen hoef ik niet al wordt ik nog wel eens als opstapje gebruikt door de kleineren van deze wereld
Gelukkig heb ik nooit het probleem dat ik tegen een muur van ruggen sta te staren. Dat lijkt me irri: je ziet een prachtplaat voor je, en je kunt er niet bij.![]()
Jij ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:00 schreef Puckzzz het volgende:
ik ben weg!
iedreen een heel fijn en veilig oud en nieuw
Hetzelfde!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:00 schreef Puckzzz het volgende:
ik ben weg!
Jij ook Puckzzz! Doegquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:00 schreef Puckzzz het volgende:
Als echte fotograaf ga je dat zelf ontdekken. Maar eerst ga je naar de AKO of de VVV en koop bekijk je een stel aansichtkaarten waar de Erasmusbrug op staat. Dan zie je meteen hoe de profs het gedaan hebben; dat kan je nadoen om te leren hoe het moet, en dan ga je bedenken hoe je het anders/mooier kan doen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:33 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Veel foto's gemaakt afgelopen weken, vooral bij diverse kustlijnen ... dusss ... water,zand, golven en ondergaande zon. Dit alles omdat ik weer en nog steeds in Rotjeknor zit.
Maar ik heb een vraag, mijn vriendin bracht me laatst naar Rotterdam CS met een omweg, om ff de Erasmusbrug te laten zien voor dat ik op de trein naar huis zou gaan. Mooie brug om te zien, vooral bij avond.
Maar wat is de mooiste plek om die brug geheel op de foto te krijgen? Zijn er gebouwen in de buurt(Noordereiland bijvoorbeeld) waar je vrije toegang hebt en van daaruit die brug mooi op de foto zetten kunt? OK, Euromast is ook een optie en staat ook al op het verlanglijstje.
Aan je wens voldaan ...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Zien!
[..]
Uhmm? Jij zit steeds in Rotterdam toch? En je hebt veel tijd. Find out and tell us.
kom op joh. je baas snapt 't toch ook wel als je eerder weg gaat nu?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:11 schreef Shark.Bait het volgende:
KNMI geeft een negatief reisadvies.. en ik moet nog tot 18:00 werken
Gebouw is leeg, baas is al naar huis. Dat word lachen
ha-ha
En dan nog naar huis terug ... ik hoorde net ook al dat de bussen straks misschien ook niet meer rijden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:11 schreef Shark.Bait het volgende:
ha-ha
Ah joh...je komt echt wel thuisquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:11 schreef Shark.Bait het volgende:
ha-ha
Feli en ook een goeieavondquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:15 schreef Mauro het volgende:
Goeie avond
Auto rijdt super en nu ff de foto's van mijn D70s afhalen en kijken hoe ze zijn geworden.
* Blij met mijn nieuwe speeltje *
Op naar buiten dan maar voor wat buitenfoto's natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:20 schreef blackbully het volgende:
het begint eindelijk wit te worden voor mijn deur
Oeps ...en dan niet verkrampen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op naar buiten dan maar voor wat buitenfoto's natuurlijk
Dank.quote:
Ik heb niets over Prupke gezegd hequote:Op vrijdag 30 december 2005 18:24 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Oeps ...en dan niet verkrampen?![]()
Klopt ... ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb niets over Prupke gezegd he
Nu je het toch over Prupke hebtquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:31 schreef blackbully het volgende:
prupke en sneeuw? das geen combinatie.
hoe komen jullie op prupke in deze contexst?
maar misschien zo wel eff naar buiten.
zit alleen ram in het centrum dus best druk nu op koopavond.
alle sneeuw platgestampt voor het de grond raakt
Ach als het maar mooie platen oplevertquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:39 schreef blackbully het volgende:
das een beetje smurven schieten in de sneeuw.
heb niet echt behoefte aan opmerkingen als van : kwam die van rechts?
ik ben thuisquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:42 schreef Shark.Bait het volgende:
ik ga een poging wagen....
Had ik al gedaan.. in het lijnen topic. Lees maar naquote:
tx. concentreren voor 50 minuten is best wel vermoeiend...quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:45 schreef Xilantof het volgende:
Mooi dat je iig heel thuis ben aangekomen Shark!
Heb je nog wat aan mijn erasmus brug suggesties?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ach als het maar mooie platen oplevert![]()
Toch heeft het wel wat een model in de sneeuw ...als er tenminste redelijk wat ligt.
Ik zie al 2 billen boven die sneeuw uitkomen ... van achteren genomen ... daaarbij het hoofd ook nog te zien met dat donkere haar.
das waar maar dan heb ik een kou bestendig model nodig.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Toch heeft het wel wat een model in de sneeuw ...als er tenminste redelijk wat ligt.
Ik zie al 2 billen boven die sneeuw uitkomen ... van achteren genomen ... daaarbij het hoofd ook nog te zien met dat donkere haar.
De thermometer in de auto vond het vanmiddag al -1 hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:54 schreef blackbully het volgende:
[..]
das waar maar dan heb ik een kou bestendig model nodig.
prupke word bij 15 grade al blauw
laat staan in wat zal het nu zijn? -2 ofzo
Afgezien van het feit dat de sneeuw bestaat uit snijdende ijsdeeltjesquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:56 schreef PdeHoog het volgende:
De thermometer in de auto vond het vanmiddag al -1 hoorDus het zal nu, incl. de wind, nog wel wat kouder zijn. Denk niet dat je een model zo gek krijgt om dat te doen
misschien bij de nieuwjaarsduik in Scheveningen of zo
ik ben eff aan het kijken of ik iemand zo gek kan krijgenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:02 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik ben eff aan het kijken of ik iemand zo gek kan krijgen![]()
das wel erg letterlijk jaquote:
Zo uit een dikke en warme lange jas stappend ...ff snel in de sneeuw ..paar foto's en weer de warmte in.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:54 schreef blackbully het volgende:
[..]
das waar maar dan heb ik een kou bestendig model nodig.
prupke word bij 15 grade al blauw
laat staan in wat zal het nu zijn? -2 ofzo
Ach, als Prupke een keer anders op de foto wil ....quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:02 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik ben eff aan het kijken of ik iemand zo gek kan krijgen![]()
Lijkt me gewoon een gaaf gezicht ..zo in die sneeuw. Ik wacht wel op een foto ....quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:09 schreef blackbully het volgende:
hmmm nog niet een model wat er zin in heeft.
dan ga ik maar eff een vers bakje warme koffie pakken.
daar heb ik wel eff zin in (heb het koud gekregen bij het idee dat ik op mijn knieen in de sneeuw foto's maak van billen waar kippevel op zit.
hmmm krijg het nu wel weer warm bij het idee
Dank.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:21 schreef blackbully het volgende:
netjes gedaan.
ik had hem persoonlijk mooier gevonden (denk ik)
als je hem een paar seconden eerder had genomen waardoor de auto's niet op je foto zouden zijn gekomen.
Een mooie en heerlijke foto om te zienquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:17 schreef Mauro het volgende:
Wat vinden jullie van deze?
[afbeelding]
Lichtjes mee getrokken.
Auto's zijn er om weggecropped te wordenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:21 schreef blackbully het volgende:
netjes gedaan.
ik had hem persoonlijk mooier gevonden (denk ik)
als je hem een paar seconden eerder had genomen waardoor de auto's niet op je foto zouden zijn gekomen.
5 dames op een rij in de sneeuwquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:24 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Goed gedaan ...nu ff afwachten. Zal wel storm lopen![]()
dan stoot het paard zijn kop tegen de kantlijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Auto's zijn er om weggecropped te worden
Daarom is 1 eerst wel genoeg. Gokken op 5 en 1 krijgenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:26 schreef blackbully het volgende:
[..]
5 dames op een rij in de sneeuw![]()
hmmmm die kans is niet groot natuurlijk![]()
We croppen het paard ook wegquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:27 schreef blackbully het volgende:
[..]
dan stoot het paard zijn kop tegen de kantlijn
das ook niet echt mooi denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |