das waar maar dan heb ik een kou bestendig model nodig.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ach als het maar mooie platen oplevert![]()
Toch heeft het wel wat een model in de sneeuw ...als er tenminste redelijk wat ligt.
Ik zie al 2 billen boven die sneeuw uitkomen ... van achteren genomen ... daaarbij het hoofd ook nog te zien met dat donkere haar.
De thermometer in de auto vond het vanmiddag al -1 hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:54 schreef blackbully het volgende:
[..]
das waar maar dan heb ik een kou bestendig model nodig.
prupke word bij 15 grade al blauw
laat staan in wat zal het nu zijn? -2 ofzo
Afgezien van het feit dat de sneeuw bestaat uit snijdende ijsdeeltjesquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:56 schreef PdeHoog het volgende:
De thermometer in de auto vond het vanmiddag al -1 hoorDus het zal nu, incl. de wind, nog wel wat kouder zijn. Denk niet dat je een model zo gek krijgt om dat te doen
misschien bij de nieuwjaarsduik in Scheveningen of zo
ik ben eff aan het kijken of ik iemand zo gek kan krijgenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ach als het maar mooie platen oplevert![]()
Toch heeft het wel wat een model in de sneeuw ...als er tenminste redelijk wat ligt.
Ik zie al 2 billen boven die sneeuw uitkomen ... van achteren genomen ... daaarbij het hoofd ook nog te zien met dat donkere haar.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:02 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik ben eff aan het kijken of ik iemand zo gek kan krijgen![]()
das wel erg letterlijk jaquote:
Zo uit een dikke en warme lange jas stappend ...ff snel in de sneeuw ..paar foto's en weer de warmte in.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:54 schreef blackbully het volgende:
[..]
das waar maar dan heb ik een kou bestendig model nodig.
prupke word bij 15 grade al blauw
laat staan in wat zal het nu zijn? -2 ofzo
Ach, als Prupke een keer anders op de foto wil ....quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:02 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik ben eff aan het kijken of ik iemand zo gek kan krijgen![]()
Lijkt me gewoon een gaaf gezicht ..zo in die sneeuw. Ik wacht wel op een foto ....quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:09 schreef blackbully het volgende:
hmmm nog niet een model wat er zin in heeft.
dan ga ik maar eff een vers bakje warme koffie pakken.
daar heb ik wel eff zin in (heb het koud gekregen bij het idee dat ik op mijn knieen in de sneeuw foto's maak van billen waar kippevel op zit.
hmmm krijg het nu wel weer warm bij het idee
Dank.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:21 schreef blackbully het volgende:
netjes gedaan.
ik had hem persoonlijk mooier gevonden (denk ik)
als je hem een paar seconden eerder had genomen waardoor de auto's niet op je foto zouden zijn gekomen.
Een mooie en heerlijke foto om te zienquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:17 schreef Mauro het volgende:
Wat vinden jullie van deze?
[afbeelding]
Lichtjes mee getrokken.
Auto's zijn er om weggecropped te wordenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:21 schreef blackbully het volgende:
netjes gedaan.
ik had hem persoonlijk mooier gevonden (denk ik)
als je hem een paar seconden eerder had genomen waardoor de auto's niet op je foto zouden zijn gekomen.
5 dames op een rij in de sneeuwquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:24 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Goed gedaan ...nu ff afwachten. Zal wel storm lopen![]()
dan stoot het paard zijn kop tegen de kantlijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Auto's zijn er om weggecropped te worden
Daarom is 1 eerst wel genoeg. Gokken op 5 en 1 krijgenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:26 schreef blackbully het volgende:
[..]
5 dames op een rij in de sneeuw![]()
hmmmm die kans is niet groot natuurlijk![]()
We croppen het paard ook wegquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:27 schreef blackbully het volgende:
[..]
dan stoot het paard zijn kop tegen de kantlijn
das ook niet echt mooi denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |