Feli en ook een goeieavondquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:15 schreef Mauro het volgende:
Goeie avond
Auto rijdt super en nu ff de foto's van mijn D70s afhalen en kijken hoe ze zijn geworden.
* Blij met mijn nieuwe speeltje *
Op naar buiten dan maar voor wat buitenfoto's natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:20 schreef blackbully het volgende:
het begint eindelijk wit te worden voor mijn deur
Oeps ...en dan niet verkrampen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op naar buiten dan maar voor wat buitenfoto's natuurlijk
Dank.quote:
Ik heb niets over Prupke gezegd hequote:Op vrijdag 30 december 2005 18:24 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Oeps ...en dan niet verkrampen?![]()
Klopt ... ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb niets over Prupke gezegd he
Nu je het toch over Prupke hebtquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:31 schreef blackbully het volgende:
prupke en sneeuw? das geen combinatie.
hoe komen jullie op prupke in deze contexst?
maar misschien zo wel eff naar buiten.
zit alleen ram in het centrum dus best druk nu op koopavond.
alle sneeuw platgestampt voor het de grond raakt
Ach als het maar mooie platen oplevertquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:39 schreef blackbully het volgende:
das een beetje smurven schieten in de sneeuw.
heb niet echt behoefte aan opmerkingen als van : kwam die van rechts?
ik ben thuisquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:42 schreef Shark.Bait het volgende:
ik ga een poging wagen....
Had ik al gedaan.. in het lijnen topic. Lees maar naquote:
tx. concentreren voor 50 minuten is best wel vermoeiend...quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:45 schreef Xilantof het volgende:
Mooi dat je iig heel thuis ben aangekomen Shark!
Heb je nog wat aan mijn erasmus brug suggesties?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ach als het maar mooie platen oplevert![]()
Toch heeft het wel wat een model in de sneeuw ...als er tenminste redelijk wat ligt.
Ik zie al 2 billen boven die sneeuw uitkomen ... van achteren genomen ... daaarbij het hoofd ook nog te zien met dat donkere haar.
das waar maar dan heb ik een kou bestendig model nodig.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Toch heeft het wel wat een model in de sneeuw ...als er tenminste redelijk wat ligt.
Ik zie al 2 billen boven die sneeuw uitkomen ... van achteren genomen ... daaarbij het hoofd ook nog te zien met dat donkere haar.
De thermometer in de auto vond het vanmiddag al -1 hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:54 schreef blackbully het volgende:
[..]
das waar maar dan heb ik een kou bestendig model nodig.
prupke word bij 15 grade al blauw
laat staan in wat zal het nu zijn? -2 ofzo
Afgezien van het feit dat de sneeuw bestaat uit snijdende ijsdeeltjesquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:56 schreef PdeHoog het volgende:
De thermometer in de auto vond het vanmiddag al -1 hoorDus het zal nu, incl. de wind, nog wel wat kouder zijn. Denk niet dat je een model zo gek krijgt om dat te doen
misschien bij de nieuwjaarsduik in Scheveningen of zo
ik ben eff aan het kijken of ik iemand zo gek kan krijgenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:02 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik ben eff aan het kijken of ik iemand zo gek kan krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |