Wantquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Door je knieen als je zo'n foto maakt lang end![]()
Als je een lager standpunt kiest krijgt zo'n foto meer impact vind ik...maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. En ik wist niet dat je last van je knieën hebt...dat maakt het dan weer wat lastiger...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WantStandpunt weer te hoog
![]()
Ik probeer mijn knieen een beetje te sparen. Ik heb er al veel te veel last van
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Je bent de enige niet... ik schiet nogal wat foto's vanaf borsthoogte en da's dan nog te hoog... tegenwoordig. Bijkomend voordeel: ik zie ook eens hoe groot de wereld is voor die ukkiesquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:21 schreef PdeHoog het volgende:
Je hebt wel gelijk hoor peaHad ik even niet aan gedacht
Ach....weer wat om de volgende keer op te letten
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:28 schreef RonaldV het volgende:
Je bent de enige niet... ik schiet nogal wat foto's vanaf borst hoogte tegenwoordig. Bijkomend voordeel: ik zie ook eens hoe groot de wereld is voor die ukkies![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je bent de enige niet... ik schiet nogal wat foto's vanaf borsthoogte en da's dan nog te hoog... tegenwoordig. Bijkomend voordeel: ik zie ook eens hoe groot de wereld is voor die ukkies![]()
afzagen die handel danquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
quote:
Ik heb geen last van mijn knieën, en ergens opklimmen hoef ik niet al wordt ik nog wel eens als opstapje gebruikt door de kleineren van deze wereldquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb geen last van mijn knieën, en van ergens opklimmen heb ik ook geen last
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zo, ik ga lekker boerenkool maken.
quote:
Ik kruip wel voor die lange ruggen hoor, alleen als ik van die lange enden bij me heb blijf ik uit beleefdheid mee achteraan staan...zo ben ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb geen last van mijn knieën, en ergens opklimmen hoef ik niet al wordt ik nog wel eens als opstapje gebruikt door de kleineren van deze wereld
Gelukkig heb ik nooit het probleem dat ik tegen een muur van ruggen sta te staren. Dat lijkt me irri: je ziet een prachtplaat voor je, en je kunt er niet bij.![]()
Jij ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:00 schreef Puckzzz het volgende:
ik ben weg!
iedreen een heel fijn en veilig oud en nieuw
Hetzelfde!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:00 schreef Puckzzz het volgende:
ik ben weg!
Jij ook Puckzzz! Doegquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:00 schreef Puckzzz het volgende:
Als echte fotograaf ga je dat zelf ontdekken. Maar eerst ga je naar de AKO of de VVV en koop bekijk je een stel aansichtkaarten waar de Erasmusbrug op staat. Dan zie je meteen hoe de profs het gedaan hebben; dat kan je nadoen om te leren hoe het moet, en dan ga je bedenken hoe je het anders/mooier kan doen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:33 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Veel foto's gemaakt afgelopen weken, vooral bij diverse kustlijnen ... dusss ... water,zand, golven en ondergaande zon. Dit alles omdat ik weer en nog steeds in Rotjeknor zit.
Maar ik heb een vraag, mijn vriendin bracht me laatst naar Rotterdam CS met een omweg, om ff de Erasmusbrug te laten zien voor dat ik op de trein naar huis zou gaan. Mooie brug om te zien, vooral bij avond.
Maar wat is de mooiste plek om die brug geheel op de foto te krijgen? Zijn er gebouwen in de buurt(Noordereiland bijvoorbeeld) waar je vrije toegang hebt en van daaruit die brug mooi op de foto zetten kunt? OK, Euromast is ook een optie en staat ook al op het verlanglijstje.
Aan je wens voldaan ...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Zien!
[..]
Uhmm? Jij zit steeds in Rotterdam toch? En je hebt veel tijd. Find out and tell us.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |