whaha triootjes met een onzekere tiener bedoel jequote:Op woensdag 9 november 2005 09:40 schreef Vliegvrager het volgende:
Mijn idee is om wat vaker samen met een andere fotograaf een modelshoot te doen.
Iemand interesse?
Waar het hart van vol is...quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:28 schreef belusting het volgende:
[..]
whaha triootjes met een onzekere tiener bedoel je![]()
Als je niks nuttigs te melden hebt zeg dan niks.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:28 schreef belusting het volgende:
[..]
Je hebt al wilde fantasiën?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:28 schreef belusting het volgende:
[..]
*Intresse heeft*quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:27 schreef fraubitch het volgende:
Ik zit in de buurt van noord brabant... noord limburg
Dus als iemand interesse heeft...
*intresse heeft....quote:Op woensdag 16 november 2005 10:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
er worden nog modellen gezocht voor toekomstige mini modellendag
Ik heb je toegevoegd op msnquote:Op woensdag 16 november 2005 11:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
*Intresse heeft*
Ik zit in Noord Brabant.
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:34 schreef Mandaaaahtj het volgende:
Ikke wil nog steeds wel eens "echt mooi" op de foto gezet worden
Daar komen alleen maar modellen die kleiner zijn dan 1.40m?quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:18 schreef Debsterr het volgende:
Jammer dat een aantal fotografen al "afvallen", ivm de afstand. Terwijl die me juist aanspreken(I name a Puckzzz) Maar misschien met de mini-modellendag?
Jammer dan je dan geen afspraak met me durfde te makenquote:Op woensdag 16 november 2005 18:34 schreef Mandaaaahtj het volgende:
Ikke wil nog steeds wel eens "echt mooi" op de foto gezet worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |