er is altijd wel wat te regelen!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:58 schreef Debsterr het volgende:
ik zit omgeving rotterdam dus... kan wel reizen maar is erg duur voor mij ivm het missen van een OVjaarkaart. Maar voor interessante ideeen is er altijd wel wat te regelen toch
whaha triootjes met een onzekere tiener bedoel jequote:Op woensdag 9 november 2005 09:40 schreef Vliegvrager het volgende:
Mijn idee is om wat vaker samen met een andere fotograaf een modelshoot te doen.
Iemand interesse?
Waar het hart van vol is...quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:28 schreef belusting het volgende:
[..]
whaha triootjes met een onzekere tiener bedoel je![]()
Als je niks nuttigs te melden hebt zeg dan niks.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:28 schreef belusting het volgende:
[..]
Je hebt al wilde fantasiën?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:28 schreef belusting het volgende:
[..]
*Intresse heeft*quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:27 schreef fraubitch het volgende:
Ik zit in de buurt van noord brabant... noord limburg
Dus als iemand interesse heeft...
*intresse heeft....quote:Op woensdag 16 november 2005 10:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
er worden nog modellen gezocht voor toekomstige mini modellendag
Ik heb je toegevoegd op msnquote:Op woensdag 16 november 2005 11:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
*Intresse heeft*
Ik zit in Noord Brabant.
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:34 schreef Mandaaaahtj het volgende:
Ikke wil nog steeds wel eens "echt mooi" op de foto gezet worden
Daar komen alleen maar modellen die kleiner zijn dan 1.40m?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |