Met koekjes, kratten Hertog Jan of Jupiler, een paar flessen Jack Daniels (HM2 heeft ook dorst) enz enz.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:28 schreef lostminds het volgende:
[..]
volgens mij maak jij je niet geliefd hier![]()
wat niet echt handig is als je wilt dat mensen iets gratis voor je doen
zoals het er nu voor staat heb jij ons fotografen harder nodig dan wij jou als model
en als je nog steeds foto's wil hebben zou ik maar een charme offensief starten als ik jou was![]()
hahaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:28 schreef blackbully het volgende:
[..]
soms werkt het doneren beter
wil nog wat flitsers en lensjes.![]()
Guiness was het toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Met koekjes, kratten Hertog Jan of Jupiler, een paar flessen Jack Daniels (HM2 heeft ook dorst) enz enz.![]()
Ja een 1200mm van Canon ofzo...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:28 schreef blackbully het volgende:
[..]
soms werkt het doneren beter
wil nog wat flitsers en lensjes.![]()
Uhm...nee....gewoon een beetje respect voor iedereen en zoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:29 schreef Mythbusters het volgende:
Hoezo niet? kus de voeten van de beginnende fotograven ofzo?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:37 schreef Debsterr het volgende:
Mogguh, ik heb eens bedacht dat ik op de foto wil als ik blij aan het doen ben op een springkussen.. dus als iemand hier interesse in heeft, om op de foto te zetten?
Je mag ook geen dromen meer hebben hier ook he..quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Zorg jij voor een springkussen, dan komen wij wel fotograferen
Zo'n springkussen is heel tofquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je mag ook geen dromen meer hebben hier ook he..
Zo'n enorm springkussen is gewoon tof!
Wat PdH zegt. Ik wil die foto's best maken, maar ik ga echt geen springkussen regelen, ik ben al druk zatquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Zorg jij voor een springkussen, dan komen wij wel fotograferen
Ik heb stiekem al zitten kijken, maar je hebt alleen van die kleintjes voor kleintjesquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat PdH zegt. Ik wil die foto's best maken, maar ik ga echt geen springkussen regelen, ik ben al druk zat
Wat voor soort foto zoek je preciesquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:49 schreef Proper_fucked het volgende:
Heb een tijdje geleden al eens gevraagd of er mensen zijn die misschien een (portret) foto zouden kunnen maken. Bij deze nogmaals.. Omgeving utrecht..
Ook dat vind ik leuk om te doen, je kan me mailen als je wil, ik heb nu geen tijd om terug te mailen want ik ga nu de deur uit om kindertjes op de foto te zetten voor een verjaardag van hun omaquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:41 schreef Proper_fucked het volgende:
Mijn vader wordt in juni 50, nu willen we(zus, broertje & ik) graag een mooie foto zodat we o.a. dat als cadeau kunnen geven.
Als er nou gewoon ergens een keer een kinderevent is, en je zorgt dat je daar bij openingstijd bent, of regelt dat je wat eerder mag komenquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb stiekem al zitten kijken, maar je hebt alleen van die kleintjes voor kleintjesnou is Debsterrr ook weer niet zo groot, maar toch te groot voor die dingen ben ik bang
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als er nou gewoon ergens een keer een kinderevent is, en je zorgt dat je daar bij openingstijd bent, of regelt dat je wat eerder mag komen. Dan is zoiets best te doen toch? (stiekem zoek ik gewoon een excuus om weer eens los te gaan op zo'n ding..
)
Hi aapstok, heb je mijn mail nog ontvangen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef aapstok het volgende:
Hey Sebastiaan, bedankt voor het compliment. Het lijkt me leuk om te doen, stuur me maar een mailtje dan komt het goed! (m'n email staat op mijn website en in mijn profiel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |