Hey Stokaap ik heb je gemaildquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef aapstok het volgende:
Hey Sebastiaan, bedankt voor het compliment. Het lijkt me leuk om te doen, stuur me maar een mailtje dan komt het goed! (m'n email staat op mijn website en in mijn profiel)
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:48 schreef Mythbusters het volgende:
Graag zou ik meer ervaring willen krijgen wat betreft modellenwerk.
Misschien vind een fotograaf die ook nog opzoek naar ervaring is, het leuk om een fotoshoot met mij te doen?
Groetjes, Valentijn de Heer.
Kijk even op mijn site
Bij deze. En vergeet niet om fotografen te vragen met wie je graag zou gaan werken. Er lopen er genoeg op FOT.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:29 schreef Swordfish81 het volgende:
Hoe kan je je opgeven als model?
Ik zei net in het gesloten topic al...Ik wil het best proberen. Ik zit in oost-brabant. Kijk maar op mijn site wat ik al gedaan heb en of het je aanstaat. Dan kan je me mailen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:48 schreef Mythbusters het volgende:
Graag zou ik meer ervaring willen krijgen wat betreft modellenwerk.
Misschien vind een fotograaf die ook nog opzoek naar ervaring is, het leuk om een fotoshoot met mij te doen?
Groetjes, Valentijn de Heer.
Kijk even op mijn site
Lees je welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:45 schreef Mythbusters het volgende:
[afbeelding]Hallo, mijn naam is Valentijn de Heer, en ik ben opzoek naar een fotograaf die een no-budget fotoshoot met mij wil doen.
En dan reageer je er gewoon niet opquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:52 schreef Mythbusters het volgende:
jaja ik heb het gezien...
Ik heb geen mail gezien, maar dat geeft niet verder kan nog komen. Ik vond het een beetje vreemd overkomen dat je wel zegt dat je het gezien hebt maar verder niks over mijn post zei.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:00 schreef Mythbusters het volgende:
Ik heb je toch gemailt... het is een beetje ver uit de buurt. ik kom uit Leiden
Valentijn, als ik het goed heb, dan probeer je iets gedaan te krijgen van de fotografen hier, toch? Laat ik je dan even uitleggen dat ik -op basis van wat ik tot nu toe gezien heb- geen zin heb om ook maar een minuut aan je te besteden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:14 schreef Mythbusters het volgende:
Dat komt omdat ik je meteen gemailt heb lieve schat
Volgens mij heb je net toch enige tijd aan me besteedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Valentijn, als ik het goed heb, dan probeer je iets gedaan te krijgen van de fotografen hier, toch? Laat ik je dan even uitleggen dat ik -op basis van wat ik tot nu toe gezien heb- geen zin heb om ook maar een minuut aan je te besteden.![]()
Desalniettemin wens ik je veel succes toe!
volgens mij maak jij je niet geliefd hierquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:20 schreef Mythbusters het volgende:
[..]
Volgens mij heb je net toch enige tijd aan me besteed
soms werkt het doneren beterquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:28 schreef lostminds het volgende:
[..]
volgens mij maak jij je niet geliefd hier![]()
wat niet echt handig is als je wilt dat mensen iets gratis voor je doen
zoals het er nu voor staat heb jij ons fotografen harder nodig dan wij jou als model
en als je nog steeds foto's wil hebben zou ik maar een charme offensief starten als ik jou was![]()
Met koekjes, kratten Hertog Jan of Jupiler, een paar flessen Jack Daniels (HM2 heeft ook dorst) enz enz.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:28 schreef lostminds het volgende:
[..]
volgens mij maak jij je niet geliefd hier![]()
wat niet echt handig is als je wilt dat mensen iets gratis voor je doen
zoals het er nu voor staat heb jij ons fotografen harder nodig dan wij jou als model
en als je nog steeds foto's wil hebben zou ik maar een charme offensief starten als ik jou was![]()
hahaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:28 schreef blackbully het volgende:
[..]
soms werkt het doneren beter
wil nog wat flitsers en lensjes.![]()
Guiness was het toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Met koekjes, kratten Hertog Jan of Jupiler, een paar flessen Jack Daniels (HM2 heeft ook dorst) enz enz.![]()
Ja een 1200mm van Canon ofzo...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:28 schreef blackbully het volgende:
[..]
soms werkt het doneren beter
wil nog wat flitsers en lensjes.![]()
Uhm...nee....gewoon een beetje respect voor iedereen en zoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:29 schreef Mythbusters het volgende:
Hoezo niet? kus de voeten van de beginnende fotograven ofzo?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:37 schreef Debsterr het volgende:
Mogguh, ik heb eens bedacht dat ik op de foto wil als ik blij aan het doen ben op een springkussen.. dus als iemand hier interesse in heeft, om op de foto te zetten?
Je mag ook geen dromen meer hebben hier ook he..quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Zorg jij voor een springkussen, dan komen wij wel fotograferen
Zo'n springkussen is heel tofquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je mag ook geen dromen meer hebben hier ook he..
Zo'n enorm springkussen is gewoon tof!
Wat PdH zegt. Ik wil die foto's best maken, maar ik ga echt geen springkussen regelen, ik ben al druk zatquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Zorg jij voor een springkussen, dan komen wij wel fotograferen
Ik heb stiekem al zitten kijken, maar je hebt alleen van die kleintjes voor kleintjesquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat PdH zegt. Ik wil die foto's best maken, maar ik ga echt geen springkussen regelen, ik ben al druk zat
Wat voor soort foto zoek je preciesquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:49 schreef Proper_fucked het volgende:
Heb een tijdje geleden al eens gevraagd of er mensen zijn die misschien een (portret) foto zouden kunnen maken. Bij deze nogmaals.. Omgeving utrecht..
Ook dat vind ik leuk om te doen, je kan me mailen als je wil, ik heb nu geen tijd om terug te mailen want ik ga nu de deur uit om kindertjes op de foto te zetten voor een verjaardag van hun omaquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:41 schreef Proper_fucked het volgende:
Mijn vader wordt in juni 50, nu willen we(zus, broertje & ik) graag een mooie foto zodat we o.a. dat als cadeau kunnen geven.
Als er nou gewoon ergens een keer een kinderevent is, en je zorgt dat je daar bij openingstijd bent, of regelt dat je wat eerder mag komenquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb stiekem al zitten kijken, maar je hebt alleen van die kleintjes voor kleintjesnou is Debsterrr ook weer niet zo groot, maar toch te groot voor die dingen ben ik bang
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als er nou gewoon ergens een keer een kinderevent is, en je zorgt dat je daar bij openingstijd bent, of regelt dat je wat eerder mag komen. Dan is zoiets best te doen toch? (stiekem zoek ik gewoon een excuus om weer eens los te gaan op zo'n ding..
)
Hi aapstok, heb je mijn mail nog ontvangen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef aapstok het volgende:
Hey Sebastiaan, bedankt voor het compliment. Het lijkt me leuk om te doen, stuur me maar een mailtje dan komt het goed! (m'n email staat op mijn website en in mijn profiel)
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:29 schreef aapstok het volgende:
Nope helaas, er moet iets misgegaan zijn, probeer het nog eens?
Ik had .nl gebruikt in plaats van .netquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:29 schreef aapstok het volgende:
Nope helaas, er moet iets misgegaan zijn, probeer het nog eens?
Ok, neem binnenkort contact met je op..quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ook dat vind ik leuk om te doen, je kan me mailen als je wil, ik heb nu geen tijd om terug te mailen want ik ga nu de deur uit om kindertjes op de foto te zetten voor een verjaardag van hun oma
mwah...spam..is een groot woord.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:03 schreef frozencorpse het volgende:
edit RonaldV: SPAM, post verwijderd
of kijk eens bij een kinderspeelparadijs ( bijv. http://www.ballorig.nl/ballorig.nl/index.html ) die hebben ook allemaal wel 1 of meer grote springkussens.. en als je tegen sluitingstijd komt is het meestal wel rustig.. misschien mag je wel een shoot doen onder schoonmaaktijd..quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dan moet ik, als vrijgezelle vent van 30, gaan letten op kinder-events
Hoe schat je dat zelf in
![]()
![]()
maar ik zal eens opletten
![]()
De meimaand-meet is een ander topic, sara.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:08 schreef sararaats het volgende:
hoe komt het dat mijn naam er niet meer tussen staat?
ow okquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De meimaand-meet is een ander topic, sara.
Krijgt iedereen die een gemotiveerde mail stuurt een account of zijn er bepaalde voorwaarden waaraan je moet voldoen...quote:Op zondag 12 februari 2006 12:58 schreef PdeHoog het volgende:
Mail ff naar Sub of RonaldV voor een account op http://model.emielhollander.nl
In principe kan iedereen een account krijgen, maar daarbij kijken we wel even naar de posthistorie van een gebruiker. Mensen die zich nooit op FOT laten zien, die zich nog maar kort geleden hebben aangemeld op Fok!, of waarvan de posthistorie om de één of andere reden niet zo geweldig is, komen helaas niet in aanmerking. Het is een gevoelskwestie.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:32 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Krijgt iedereen die een gemotiveerde mail stuurt een account of zijn er bepaalde voorwaarden waaraan je moet voldoen...![]()
Ik woon zelf in Zuid-Limburg, maar vind reizen niet zo'n probleemquote:Op zondag 12 februari 2006 13:19 schreef Kleintje het volgende:
Sjeen, welke omgeving zoek je?
* meldt zich straks wel via MSNquote:Op zondag 12 februari 2006 16:47 schreef Sjeen het volgende:
Even meegesleept:
[..]
Ik woon zelf in Zuid-Limburg, maar vind reizen niet zo'n probleem![]()
Ik heb je gemailtquote:Op zondag 12 februari 2006 16:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
In principe kan iedereen een account krijgen, maar daarbij kijken we wel even naar de posthistorie van een gebruiker. Mensen die zich nooit op FOT laten zien, die zich nog maar kort geleden hebben aangemeld op Fok!, of waarvan de posthistorie om de één of andere reden niet zo geweldig is, komen helaas niet in aanmerking. Het is een gevoelskwestie.
Kan dat zo maar? Ja. De website is een privé-initiatief, en op geen enkele officiele wijze verbonden aan Fok!. De enige verbinding met Fok! is de eigenaar: die is een Fokker, en tevens MOD op FOT.
Ik heb je ook gemaild. Maar kijk maar even of je me een account stuurt of er toch even mee wil wachten, aangezien ik (over dit onderwerp) nog weinig heb gepost.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
In principe kan iedereen een account krijgen, maar daarbij kijken we wel even naar de posthistorie van een gebruiker. Mensen die zich nooit op FOT laten zien, die zich nog maar kort geleden hebben aangemeld op Fok!, of waarvan de posthistorie om de één of andere reden niet zo geweldig is, komen helaas niet in aanmerking. Het is een gevoelskwestie.
Kan dat zo maar? Ja. De website is een privé-initiatief, en op geen enkele officiele wijze verbonden aan Fok!. De enige verbinding met Fok! is de eigenaar: die is een Fokker, en tevens MOD op FOT.
Kun je me nog eens mailen?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:53 schreef Siegfried het volgende:
RonaldV; ik heb je ook gemaild
Ik wil ook nog steeds een keertje mooie foto's laten maken, maar zit een beetje moeilijk met m'n tijd..
Binnenkort toch maar een keertje tijd voor maken, en uitzoeken welke fotograaf me qua stijl bevalt
Je verzoek staat uit (bij deze). Het is aan fotografen om het op te pakken om jou mee te nemen, en aan jou om jezelf onder de aandacht bij fotografen te houden. En anders kun je altijd nog overwegen om eens mee te doen aan een modelmeet.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:20 schreef pleon het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om een keer met een meer ervarener fotograaf mee te kijken en mee te fotograferen als deze een afspraak heeft met een model? Of is that out of the question?
Weet niet wat je onder 'ervaren' verstaat, maar ik zou dit voorjaar nog een keertje op pad met RonaldV. Ikzelf zou er geen bezwaar tagen hebben als er iemand meekomt.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:20 schreef pleon het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om een keer met een meer ervarener fotograaf mee te kijken en mee te fotograferen als deze een afspraak heeft met een model? Of is that out of the question?
Hebben we het nog over foto's maken?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik bedoel trouwens niet dat jij niet ervaren zou zijn, Ronald, maar ik weet helemaal niet hoe ervaren je bent, vandaar.
Je bedoelt dat je me graag weer zou zien?quote:Ik mis mijn schoenen trouwens.
Uiteraard.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:31 schreef RonaldV het volgende:
Hebben we het nog over foto's maken?
Da's ook een interpretatie.quote:Je bedoelt dat je me graag weer zou zien?
Da's in de buurt, woon zelf in Maastrichtquote:Op zondag 12 februari 2006 16:47 schreef Sjeen het volgende:
Even meegesleept:
[..]
Ik woon zelf in Zuid-Limburg, maar vind reizen niet zo'n probleem![]()
hmm Ultra ivo zin om een keer een babytje op de foto te zettenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Da's in de buurt, woon zelf in Maastricht
check je mailbox maar eensquote:Op maandag 13 februari 2006 13:32 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
hmm Ultra ivo zin om een keer een babytje op de foto te zetten? misschien maar eens mailen
![]()
pssst weet je al wat meer wanneer je kanquote:
Meneer Re... zelfde vraag als hierboven.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:40 schreef pleon het volgende:
is het misschien een idee om een keer een workshop te geven??Waarschijnlijk zullen er genoeg deelnemers zijn toch?
Ik had zoiets voorgesteld op de 29 januari meet, HMII en Mauro zouden hadden een plan en zouden het uitwerken.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:40 schreef pleon het volgende:
is het misschien een idee om een keer een workshop te geven??Waarschijnlijk zullen er genoeg deelnemers zijn toch?
Moeten we wel een ballenbak zien te vindenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:16 schreef Debsterr het volgende:
Een shoot in een ballenbak is op zich wel optie, samen met een ander model erbij dan (Fraubitch bijvoorbeeld, als ze wil!)
Peequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moeten we wel een ballenbak zien te vindenDat word al die kinderparadijsjes afbellen
Check de SCquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Peeik zocht je al... kom eens online op msn!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |