abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 11 februari 2006 @ 09:42:55 #287
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34961765
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 01:02 schreef PdeHoog het volgende:
Heldere ideeen komen altijd 's avonds laat en onder invloed van alcohol. Nou heb ik niet gezopen vandaag (in tegenstelling natuurlijk tot een bepaalde mod ), maar ik heb wel een leuk idee Eens kijken wat jullie ervan vinden

Fotoclubs organiseren op geregelde tijden bijeenkomsten om eigen werk te laten zien. Nou doen wij dat natuurlijk al via dit fantastische forum MAAAAAAAAAAAAR.........het zou best cool zijn om op geregelde tijden gewoon een meet te plannen We doen het nu redelijk vrijblijven en chaotisch ongepland en zo

Het idee zou dan zijn om dan elke twee maanden in het eerste weekend van de oneven maand ergens in Nederland bij elkaar te komen om wat aan fotografie te doen, bij te praten en allerlei andere plannen te smeden

Een voorbeeld-agenda:
- 1e weekend maart: Olmen
- 1e weekend mei: Mei-Modellen-Maand
- 1e weekend juli: Bezoek van een leuk stadje in het noord-oosten van het land (en nee, geen Groningen )
- 1e weekend september: Wandelroute over de veluwe
- 1e weekend november: kroeg-meet met eten daarna (of zo)

Wat denken jullie
je vergeet limburg
verders wel een leuk idee
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_34961788
Ik ben zelf niet zo van veel meets af lopen, maar ik zal zeker af en toe langs komen als de gelegenheid er is en het onderwerp me aanspreekt. Maar aan mij is dit dus niet besteed. Wel een leuk idee overigens.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
  zaterdag 11 februari 2006 @ 09:57:55 #289
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_34961884
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 09:46 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik ben zelf niet zo van veel meets af lopen, maar ik zal zeker af en toe langs komen als de gelegenheid er is en het onderwerp me aanspreekt. Maar aan mij is dit dus niet besteed. Wel een leuk idee overigens.
idem dito hiero.
pi_34965012
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 09:42 schreef Ynske het volgende:

[..]

je vergeet limburg
verders wel een leuk idee
Ik vergeet het niet hoor Maar ik denk dat dat wel een heel cool idee is voor met modellen en zo
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!fotograaf zaterdag 11 februari 2006 @ 13:08:06 #291
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_34965263
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik vergeet het niet hoor Maar ik denk dat dat wel een heel cool idee is voor met modellen en zo
Je verget het wel!! Je sluit mij als limburger gewoon buiten
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_34965314
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:08 schreef fraubitch het volgende:

[..]

Je verget het wel!! Je sluit mij als limburger gewoon buiten
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Echt niet Ik zou niet durven
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_34965410
quote:
Heldere ideeen komen altijd 's avonds laat en onder invloed van alcohol. Nou heb ik niet gezopen vandaag (in tegenstelling natuurlijk tot een bepaalde mod ), maar ik heb wel een leuk idee Eens kijken wat jullie ervan vinden

Fotoclubs organiseren op geregelde tijden bijeenkomsten om eigen werk te laten zien. Nou doen wij dat natuurlijk al via dit fantastische forum MAAAAAAAAAAAAR.........het zou best cool zijn om op geregelde tijden gewoon een meet te plannen We doen het nu redelijk vrijblijven en chaotisch ongepland en zo

Het idee zou dan zijn om dan elke twee maanden in het eerste weekend van de oneven maand ergens in Nederland bij elkaar te komen om wat aan fotografie te doen, bij te praten en allerlei andere plannen te smeden

Een voorbeeld-agenda:
- 1e weekend maart: Olmen
- 1e weekend mei: Mei-Modellen-Maand
- 1e weekend juli: Bezoek van een leuk stadje in het noord-oosten van het land (en nee, geen Groningen )
- 1e weekend september: Wandelroute over de veluwe
- 1e weekend november: kroeg-meet met eten daarna (of zo)

Wat denken jullie

Vooral november spreekt me aan
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_34965507
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:14 schreef -Marjo- het volgende:

Vooral november spreekt me aan
Het was maar een voorstel he
  zaterdag 11 februari 2006 @ 13:23:42 #295
40714 Subhuman
Televised confession
pi_34965608
November spreekt mij ook aan.
  Admin zaterdag 11 februari 2006 @ 13:28:19 #296
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34965695
quote:
Heldere ideeen komen altijd 's avonds laat en onder invloed van alcohol. Nou heb ik niet gezopen vandaag (in tegenstelling natuurlijk tot een bepaalde mod ),
Was het weer zover?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_34965717
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:23 schreef Subhuman het volgende:
November spreekt mij ook aan.
Ah, bijval!
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_34965742
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Was het weer zover?
Ik krijg hele verhalen te horen. Niet normaal Nog wat roddels nodig
  zaterdag 11 februari 2006 @ 13:37:49 #299
40714 Subhuman
Televised confession
pi_34965876
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Was het weer zover?
Het viel best mee!
  maandag 13 februari 2006 @ 16:47:35 #300
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_35041885
Uit het Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (Deel VI) topic:
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:40 schreef pleon het volgende:
is het misschien een idee om een keer een workshop te geven?? Waarschijnlijk zullen er genoeg deelnemers zijn toch?
Ik had zoiets voorgesteld op de 29 januari meet, HMII en Mauro zouden hadden een plan en zouden het uitwerken.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 13 februari 2006 @ 17:30:06 #301
139394 pleon
vette shizzel
pi_35043620
wanneer zou de volgende meet zijn? zoals shark.bait al zei leek een workshop mij ook een leuk idee. Ik zag dat er tevens het idee werd geopperd om in Thorn meer foto's te gaan maken. Misschien in combi?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')