je vergeet limburgquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:02 schreef PdeHoog het volgende:
Heldere ideeen komen altijd 's avonds laat en onder invloed van alcohol. Nou heb ik niet gezopen vandaag (in tegenstelling natuurlijk tot een bepaalde mod), maar ik heb wel een leuk idee
Eens kijken wat jullie ervan vinden
Fotoclubs organiseren op geregelde tijden bijeenkomsten om eigen werk te laten zien. Nou doen wij dat natuurlijk al via dit fantastische forumMAAAAAAAAAAAAR.........het zou best cool zijn om op geregelde tijden gewoon een meet te plannen
We doen het nu redelijk vrijblijven en chaotisch ongepland en zo
Het idee zou dan zijn om dan elke twee maanden in het eerste weekend van de oneven maand ergens in Nederland bij elkaar te komen om wat aan fotografie te doen, bij te praten en allerlei andere plannen te smeden
Een voorbeeld-agenda:
- 1e weekend maart: Olmen
- 1e weekend mei: Mei-Modellen-Maand
- 1e weekend juli: Bezoek van een leuk stadje in het noord-oosten van het land (en nee, geen Groningen)
- 1e weekend september: Wandelroute over de veluwe
- 1e weekend november: kroeg-meet met eten daarna (of zo)
Wat denken jullie
idem dito hiero.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:46 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik ben zelf niet zo van veel meets af lopen, maar ik zal zeker af en toe langs komen als de gelegenheid er is en het onderwerp me aanspreekt. Maar aan mij is dit dus niet besteed. Wel een leuk idee overigens.
Ik vergeet het niet hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
je vergeet limburg
verders wel een leuk idee
Je verget het wel!!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vergeet het niet hoorMaar ik denk dat dat wel een heel cool idee is voor met modellen en zo
![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Je verget het wel!!Je sluit mij als limburger gewoon buiten
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:02 schreef PdeHoog het volgende:
Heldere ideeen komen altijd 's avonds laat en onder invloed van alcohol. Nou heb ik niet gezopen vandaag (in tegenstelling natuurlijk tot een bepaalde mod), maar ik heb wel een leuk idee
Eens kijken wat jullie ervan vinden
Fotoclubs organiseren op geregelde tijden bijeenkomsten om eigen werk te laten zien. Nou doen wij dat natuurlijk al via dit fantastische forumMAAAAAAAAAAAAR.........het zou best cool zijn om op geregelde tijden gewoon een meet te plannen
We doen het nu redelijk vrijblijven en chaotisch ongepland en zo
Het idee zou dan zijn om dan elke twee maanden in het eerste weekend van de oneven maand ergens in Nederland bij elkaar te komen om wat aan fotografie te doen, bij te praten en allerlei andere plannen te smeden
Een voorbeeld-agenda:
- 1e weekend maart: Olmen
- 1e weekend mei: Mei-Modellen-Maand
- 1e weekend juli: Bezoek van een leuk stadje in het noord-oosten van het land (en nee, geen Groningen)
- 1e weekend september: Wandelroute over de veluwe
- 1e weekend november: kroeg-meet met eten daarna (of zo)
Wat denken jullie
quote:
Was het weer zover?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:02 schreef PdeHoog het volgende:
Heldere ideeen komen altijd 's avonds laat en onder invloed van alcohol. Nou heb ik niet gezopen vandaag (in tegenstelling natuurlijk tot een bepaalde mod),
quote:
Ik had zoiets voorgesteld op de 29 januari meet, HMII en Mauro zouden hadden een plan en zouden het uitwerken.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:40 schreef pleon het volgende:
is het misschien een idee om een keer een workshop te geven??Waarschijnlijk zullen er genoeg deelnemers zijn toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |