Dat dorpje heet idd Thornquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:57 schreef Shark.Bait het volgende:
die thorn (heet dat durpke nou zo?) meet, die lijkt me uitstekend gechikt voor zowel de model fotografen als de architectuur fanaten.
En dan een Utrecht meet--zo te zien was dat bijzonder fotogeniek zo op een gemiddelde zondag...
Utrecht is altijd erg fotogeniek, ook als het stervens druk is, maar dat moet wel je stijl zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:57 schreef Shark.Bait het volgende:
die thorn (heet dat durpke nou zo?) meet, die lijkt me uitstekend gechikt voor zowel de model fotografen als de architectuur fanaten.
En dan een Utrecht meet--zo te zien was dat bijzonder fotogeniek zo op een gemiddelde zondag...
*eensch isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:54 schreef Mauro het volgende:
Nou, dan zal ik een Groningenmeet voorstellen.
Nadere uitwerking van het voorstel volgt
Het fotograferen van oude, verlaten en vervallen gebouwenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:00 schreef Ynske het volgende:
* Ynske voelt zich blond wat is dat Urban?
Denk je dat het problemen geeft als we daar met een grotere groep heen gaan? Ik weet niet of het openbaar toegangkelijk is of dat het eigenlijk niet mag. In dat laatste geval lijkt het me geen goed idee om met 30 man die kant op te trekken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:01 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Voor diegenen die niet weten waar/wat Montzen-Gare is. Montzen-Gare is een vervallen station dat niet meer gebruikt wordt in het Land van Herve, net onder Zuid-Limburg. Prima geschikt om modellen in een urban omgeving te fotograferen.
Dat heeft wel iets. Jammer dat het zo ver weg is...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het fotograferen van oude, verlaten en vervallen gebouwen
edit: voorbeeldje van de lokatie die Poseidon noemde:
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=15208
Leuk neusjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef fraubitch het volgende:
*neus laat zien*
De stad zelf heeft een aantal leuke dingen om te fotograferen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:44 schreef RonaldV het volgende:
Leuk neusje
Ik zit nog even te peinzen over ideeën. De Provincie groningen lijkt me wel een leuk idee, maar ik weet nog even niet precies wat ik ermee wil.
http://www.trois-frontieres.be/N/montzen.phpquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik zal eens op een verlate namiddag langsfietsen in Montzen-Gare om te kijken hoe toegankelijk het is. Maar dat duurt nog wel een paar weken, als het schaatsseizoen voorbij is.
Ik (of liever: mijn vrouw) heeft familie ten noorden van Groningen-stad wonen. Misschien dat ik met hun kan regelen om de boerderij te gebruiken voor een shoot.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
De stad zelf heeft een aantal leuke dingen om te fotograferen.
Zelf ben ik weg van nacht/avondfoto's omdat de verlichting dan zo mooi is.
Maar de ommelanden zijn weids en leeg. Dat vind ik ook mooi.
Kijk maar op mijn site (snel probeersel om mijn 50mm 1.8 uit te proberen)
Dat zou wel mooi zijn!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik (of liever: mijn vrouw) heeft familie ten noorden van Groningen-stad wonen. Misschien dat ik met hun kan regelen om de boerderij te gebruiken voor een shoot.
Dat zou leuk zijn als ik het ook nog eens kon combineren met een bezoek aan Dude, Arty en KiwitjuHhquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:54 schreef RonaldV het volgende:
Ik (of liever: mijn vrouw) heeft familie ten noorden van Groningen-stad wonen. Misschien dat ik met hun kan regelen om de boerderij te gebruiken voor een shoot.
Moeten ze zelf weten, ik heb het meestal te druk met fotograferen, en als de meeters me aanstaan die ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:05 schreef blackbully het volgende:
even een andere kant van dde meets.
<knipperdeknip>
FOT zolder hee! ons medium is lichtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:14 schreef Mauro het volgende:
Misschien is een FOT-keldertje een idee?
Alleen te zien door de echt geïnteresseerde FOTters!
Dan loop je iig ook niet het risico dat er van die leipo's komen "om naar de modellen te kijken"
Fotografie is toch een leuk onderwerp voor een boel stalkers.
Gewoon een subforum DOKAquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
FOT zolder hee! ons medium is licht![]()
Over het eerste stuk ben ik het met je eens. Heel erg trouwens.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:05 schreef blackbully het volgende:
even een andere kant van dde meets.
(verhaal)
PS. ik wil nog een keer sport foto's maken van motorcrossen. lijkt me wel leuk om wat mooie foto's te maken van zwevende motoren . nog iemand die dat wel leuk lijkt?
BB heeft wel een punt, vind ik. Bij de Lekmeet liep al een gelegenheids-Fok!-user, en er lopen ook nog wel een paar "beroeps"-meeters. Ik heb niets tegen mensen die met modellen meegaan als "moral support", die willen vaak zelf ook wel op de foto. Maar waar BB bang voor is (zo lees ik het tenminste), is dat modellen niet meer mee willen omdat er steeds volk rondhangt die met het eigenlijke doel van de meet (fotograferen en gefotografeerd worden) niets te maken hebben, en er alleen maar zijn om hun eigen nieuwsgierigheid te bevredigen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten, ik heb het meestal te druk met fotograferen, en als de meeters me aanstaan die ook
Helemaal mee eens!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
BB heeft wel een punt, vind ik. Bij de Lekmeet liep al een gelegenheids-Fok!-user, en er lopen ook nog wel een paar "beroeps"-meeters. Ik heb niets tegen mensen die met modellen meegaan als "moral support", die willen vaak zelf ook wel op de foto. Maar waar BB bang voor is (zo lees ik het tenminste), is dat modellen niet meer mee willen omdat er steeds volk rondhangt die met het eigenlijke doel van de meet (fotograferen en gefotografeerd worden) niets te maken hebben, en er alleen maar zijn om hun eigen nieuwsgierigheid te bevredigen.
Eerlijk gezegd heb ik dat ook wel. Dat één van mijn mede-fotografen over mijn schouder meekijkt vind ik niet erg, dat doe ik zelf ook. Ik doe meets om er iets van te leren, en als een ander iets van mij opsteekt:. Maar ik heb geen behoefte aan mensen die alleen maar willen komen om eens te kijken hoe persoon X of Y nou in het echt is.
Daarbij komt dat modellen al zenuwachtig genoeg zijn van al die lenzen die op ze gericht worden. Ik kan me niet voorstellen dat ze zich dan ook nog eens druk willen maken over nieuwsgierigen die op een afstandje staan mee te gluren en/of commentaar staan te leveren.
Mee eens, in die zin dat dit naar mijn idee vooral geldt voor de modellen-meetsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:27 schreef RonaldV het volgende:
Lang verhaal over niet-fotografie-geinteresseerden die wel meegaan meeten
Ik zei het niet met zoveel woorden, maar dat bedoelde ik inderdaadquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mee eens, in die zin dat dit naar mijn idee vooral geldt voor de modellen-meetsDe andere meets die we organiseren zijn wel een stuk relaxter dan een modellenmeet, juist omdat je dan ook voor een groot gedeelte de eigenlijk gezelligheid opzoekt
In dat geval ben ik het er geheel mee eenschquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:56 schreef RonaldV het volgende:
Ik zei het niet met zoveel woorden, maar dat bedoelde ik inderdaad
Het ging niet om de foto's, maar om de aanwezigheid ter plaatse - tijdens de shoot. Van de meet zelf komen er (zoals altijd) wel foto's hier op FOT te staan, al gaan de serieuze shoots gewoonte-getrouw achter slot en grendel tot de modellen in kwestie voldoende vertrouwen hebben in het oordeel van de fotografen. De laatste keer was dat (nog) niet zo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:01 schreef Ymke het volgende:
Das wel weer jammer voor mij , ik wil altijd wel graag de foto's van de meetings zien
Ik vermoed dat er echt op mensen wordt gedoeld die komen voor de leut (of het bier natuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:11 schreef Phoenixx het volgende:
Ik begrijp jullie volkomen, máár...
Hoe zit het met mensen zoals ik?
Mensen die best leuke kiekjes kunnen schieten, maar nog niet verder zijn gekomen dan de "standaard functies" die hun camera hen biedt?
Kunnen die zich wel inschrijven, of hebben jullie zoiets van: we organiseren nog wel eens een "leer hier fotograferen-meet"??
Of doelen jullie echt op mensen die alleen maar komen "voor de leut"?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:11 schreef Phoenixx het volgende:
Ik begrijp jullie volkomen, máár...
Hoe zit het met mensen zoals ik?
Mensen die best leuke kiekjes kunnen schieten, maar nog niet verder zijn gekomen dan de "standaard functies" die hun camera hen biedt?
Kunnen die zich wel inschrijven, of hebben jullie zoiets van: we organiseren nog wel eens een "leer hier fotograferen-meet"??
Of doelen jullie echt op mensen die alleen maar komen "voor de leut"?
Hahaha,quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:10 schreef blackbully het volgende:
wie hebben er zin in een Den -Ham meet?
lijkt me wel grappig om een keer daar af te spreken .
kunnen we daarna de nieuwe spullen testen
Dan heb ik toch eerst een flinke bak geld nodig hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:10 schreef blackbully het volgende:
Om aansluitend een Groningen-stap-meet te houdenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:10 schreef blackbully het volgende:
Mauro, ik heb een idee in mijn kop zitten. En ik denk dat ik jou daar bij nodig heb om het er uit te peuteren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:22 schreef Mauro het volgende:
[..]
Om aansluitend een Groningen-stap-meet te houden
Stuur maar een mail naar me.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mauro, ik heb een idee in mijn kop zitten. En ik denk dat ik jou daar bij nodig heb om het er uit te peuteren.![]()
Ik zeg Bourtange: leuk oud vestingsplaatsjequote:[b]Op dinsdag 31 januari 2006 20:44
Ik zit nog even te peinzen over ideeën. De Provincie groningen lijkt me wel een leuk idee, maar ik weet nog even niet precies wat ik ermee wil.
Als jij heeeeeeel aardig en lief bent, mag je 11 februari mee met "ESO Digitaal" naar Bourtange voor een meet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:49 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik zeg Bourtange: leuk oud vestingsplaatsje
knelpunt 1quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als jij heeeeeeel aardig en lief bent,
knelpunt 2quote:mag je 11 februari
Ik wens je sneeuwquote:mee met "ESO Digitaal" naar Bourtange voor een meet.![]()
![]()
Georganiseerd onder andere door jawel HM2![]()
:edit: KLIK
jammerquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:59 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
knelpunt 1
[..]
knelpunt 2
[..]
Ik wens je sneeuw
Lijkt mij wel een leuke foto-omgeving, maar waar ligt deze ruïne??quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:24 schreef Puckzzz het volgende:
Wanneer jullie hier heen willen ga ik zeker mee!!
http://www.xs4all.nl/~verdriet/KasteelMesen.htm
veel mooiere foto's vind je hier, maar wel even op de link Castle of Mesen klikken.
http://www.abandoned-zone.tk/
Anders ga ik een keer alleen met een model ofzo, maar ik wil het zeker een keer bezoeken.
Daar hebben mijn ouders vlakbij gewoond. Ik ben er wel eens geweest geloof ik...quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als jij heeeeeeel aardig en lief bent, mag je 11 februari mee met "ESO Digitaal" naar Bourtange voor een meet.![]()
![]()
Georganiseerd onder andere door jawel HM2![]()
:edit: KLIK
Uit de eerste link van Puckzzz: "ongeveer 30 km van Brussel in Lede ( Belgie)"quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een leuke foto-omgeving, maar waar ligt deze ruïne??
En de duif is teruggestuurd!quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:46 schreef HMaster-II het volgende:
@Mauro:
ik heb je gepostduift. Hoop dat je er iets in ziet.
[showcase] Modellen in Thornquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:34 schreef fraubitch het volgende:
PdeHoog en Shark.bait hebben ook foto' van Thorn of niet? als we toch met foto's van locaties gaan strooien
Ja die heb ik.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:34 schreef fraubitch het volgende:
PdeHoog en Shark.bait hebben ook foto' van Thorn of niet? als we toch met foto's van locaties gaan strooien
Goed voorstel. zeer goed voorstel. Maar wil je dan een openbare shoot doen of op een nog niet nader te bepalen geheime locatie. ??quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef Shark.Bait het volgende:
Voorstel:
Mei, modellen maand
Lokatie: nog nader te bepalen.
geen thema, gewoon modellen in mooie (eigen) kleding op een lokatie.
Sorry, Rusland is me iets te ver rijden voor een meet!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:51 schreef ultra_ivo het volgende:
In mei hoop ik wat Russische modellen te fotograferen. Zit vrijwel de hele maand mei in Rusland.
Strak voorstel....gaarne op 14 mei doenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef Shark.Bait het volgende:
Voorstel:
Mei, modellen maand
Bourtange!quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:49 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik zeg Bourtange: leuk oud vestingsplaatsje
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef Shark.Bait het volgende:
Voorstel:
Mei, modellen maand
Okee, jij doet de cateringquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:53 schreef PdeHoog het volgende:
Strak voorstel....gaarne op 14 mei doenHeb ik een goed excuus om iig thuis mijn verjaardag niet te vieren
gezien de pottekijkers van de lek meet, zou ik een per email aangegeven locatie willen suggereren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:53 schreef HMaster-II het volgende:
Goed voorstel. zeer goed voorstel. Maar wil je dan een openbare shoot doen of op een nog niet nader te bepalen geheime locatie. ??
Checkquote:
Gaan we ook nog een voorzichtige screening van deelnemers doenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:56 schreef Shark.Bait het volgende:
gezien de pottekijkers van de lek meet, zou ik een per email aangegeven locatie willen suggereren.
Brownies bakken kreng!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckHad ik Marjo ook al beloofd
daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Okee, jij doet de catering^O^
[..]
gezien de pottekijkers van de lek meet, zou ik een per email aangegeven locatie willen suggereren.
ik wil een jupiter modelquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:51 schreef ultra_ivo het volgende:
In mei hoop ik wat Russische modellen te fotograferen. Zit vrijwel de hele maand mei in Rusland.
ik heb al een ideetje om dat probleem te tackelen...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:58 schreef HMaster-II het volgende:
daar zat ik ook al aan te denken.
quote:
Vertelquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik heb al een ideetje om dat probleem te tackelen...
ik email je er wel overquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:03 schreef ultra_ivo het volgende:
Goed, ik noteer op de bestellijst 1 Jupiter J9
Ik open wel een topicquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
daar zat ik ook al aan te denken.
@Sub.... Je hebt geen Canon, anders kon je 11 februari mee.. hmmzzz ik mag introducees meenemen.![]()
Ik plak wel "canon" over mijn "nikon" heenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:58 schreef HMaster-II het volgende:
@Sub.... Je hebt geen Canon, anders kon je 11 februari mee.. hmmzzz ik mag introducees meenemen.![]()
We zijn niet zo vijandelijk tegen over Nikon hoor..quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik plak wel "canon" over mijn "nikon" heen
Spannend...quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:48 schreef HMaster-II het volgende:
@-Marjo-
Ik heb Mauro vandaag een idee gemaild wat in mijn kop zat. Die heb ik er even uitgelepeld en Mauro ziet het idee wel zitten. We moeten daarover nog even in conclaaf. Als we er uit zijn en onze ideeën gelijk hebben staan, dan komt er witte rook uit de schoorsteen hier in dit topic.![]()
Ga er van uit, dat het een leuk idee is.![]()
Daarom is dit een brainstormtopic.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:57 schreef oYo het volgende:
Weet wel een paar leuke lokaties, maar hangt een beetje af van de fotografen. Wat voor thema willen ze aansnijden voor de modellenshoots?
Landelijk, abstract, only B&W, fleurig...
Als dit voor de mei-modellen-meet is, is het misschien handiger om dat te verplaatsen naar het andere topicquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:57 schreef oYo het volgende:
Weet wel een paar leuke lokaties, maar hangt een beetje af van de fotografen. Wat voor thema willen ze aansnijden voor de modellenshoots?
Landelijk, abstract, only B&W, fleurig...
Klopt, want nu gaan er een paar meet-ideeën door elkaar lopen..quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als dit voor de mei-modellen-meet is, is het misschien handiger om dat te verplaatsen naar het andere topic
Hmmzzzzquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:43 schreef Kleintje het volgende:
ff serieus... als er in België zoveel mooie locaties zijn..
Je kan zo'n 'landhuis' in België huren.
Als je dat nou met een man of 10 doet, dan kan je elkaar tot vervelends toe fotograferen, jouw ding met die van anderen vergelijken, veel zuipen en lachen.
Als je het dan in de buurt van Spa doet, dan heb je de ardennen, dan kan je leuke autocrosdingen fotograafdingesen, mooie omgeving en ook mooie gebouwen.
Idee???
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:50 schreef Puckzzz het volgende:
Ardennen klinkt gelijk zo ver weg....
Daar moeten we dan eerst weer een nieuw topic voor opzetten en het idee een beetje op papier hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:59 schreef Kleintje het volgende:
Overigens denk ik wel dat als je dat idee verder gaat uitdiepen, dat je wel reservemensen op de lijst moet hebben voor er maar 1 iemand gaat en dat die dan het huisje kan betalen.
En... ik denk dat het wel een beetje voor de vaste mensen moet zijn. Geen fotografen die zich opeens hier melden of modellen.
Of zie ik dat verkeerd???
Lijkt me een cool planquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:43 schreef Kleintje het volgende:
ff serieus... als er in België zoveel mooie locaties zijn..
Je kan zo'n 'landhuis' in België huren.
Als je dat nou met een man of 10 doet, dan kan je elkaar tot vervelends toe fotograferen, jouw ding met die van anderen vergelijken, veel zuipen en lachen.
Als je het dan in de buurt van Spa doet, dan heb je de ardennen, dan kan je leuke autocrosdingen fotograafdingesen, mooie omgeving en ook mooie gebouwen.
Idee???
Wie weet is er iemand in Travel die er een leuke locatie weet?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lijkt me een cool planDat wordt dan de eerste FOT-buitenland-meet
Het reserveren nadat iedereen betaald heeft. Als je dan plots niet kan heb je pech gehad tenzij jij je plek aan iemand anders kan verkopen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:59 schreef Kleintje het volgende:
Overigens denk ik wel dat als je dat idee verder gaat uitdiepen, dat je wel reservemensen op de lijst moet hebben voor er maar 1 iemand gaat en dat die dan het huisje kan betalen.
En... ik denk dat het wel een beetje voor de vaste mensen moet zijn. Geen fotografen die zich opeens hier melden of modellen.
Of zie ik dat verkeerd???
Als jij je idee even naar mij postduift, dan kan ik eens kijken of jou idee met het plan van Mauro en mij overeenstemt. (Voor we de boel hier dumpen en mensen er mee aan de haal gaan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:05 schreef Kleintje het volgende:
Ik zal het idee even een beetje verder uitdiepen.
Maar rond welke tijd lijkt het een goed idee?
Geen hoogseizoen, maar je moet wel een beetje weer hebben.
september???
Die in mijn profiel bij MSN adres staat.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:15 schreef Kleintje het volgende:
welk postduif adres???
Ik heb op dit moment een tophuis gevonden.
Alleen moeten we dan wat mensen uitsluiten. Mag daar maar 1 huisdier mee.
Kinderen slapen bij de ouders op de kamer. Tuurlijk ga je meequote:Op donderdag 2 februari 2006 10:23 schreef Kleintje het volgende:
postduif is onderweg.
Ik wil dit best verder uitdiepen, onder de voorwaarde dat ik dan bij die 10 personen hoor die mee mag(of ik moet als huisdier tellen).
Klinkt goed.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:29 schreef Kleintje het volgende:
hmmmz, in de buurt van antwerpen... is dit wat???
Begane grond: 1 hal, 1 zitkamer (open haard, CD, HIFI set), 1 eetkamer, 1 keuken (oven, magnetron, vaatwasser), 2x WC, 1 speelkamer (TV, DVD), 1 bijkeuken, 2x garage. Op de 1e verdieping: 1 slaapkamer (2-pers. bed, ligbad, 2 x wastafel, WC, bidet), 1 slaapkamer (1-pers. bed, wastafel), 1 slaapkamer (2-pers. bed, wastafel), 1 slaapkamer (1-pers. bed, 2-pers. bed, douche, wastafel), 1 slaapkamer (2-pers. bed), 1 slaapkamer (2-pers. bed, wastafel), 1 badkamer (ligbad, douche, wastafel), 1 badkamer (douche, wastafel, WC), 1 WC. Algemeen: droger, wasmachine, dekbed(den) aanwezig, verwarming (CV), terras, tuin, tuinmeubilair, BBQ, zwembad.
Ik neem aan dat jij deze al claimt: "(2-pers. bed, ligbad, 2 x wastafel, WC, bidet)"quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:39 schreef Kleintje het volgende:
Moeten dan wel wat stelletjes komen
Er zijn toch wel wat 2 persoonsbedden.
Dus wellicht moeten we enkele mensen aan elkaar koppelen.
Sub en RonaldV vond ik het samen wel uitermate geschikt doen..
deze is erg mooi... erg geschikt voor mooie foto's.
Weekend van vrij-ma komt dit huis met 10 personen op 122 euro per persoon neer...
(edit) huis is groot genoeg om meer mensen met luchtbed te laten slapen.
Het bedrag is incl. btw. + schadeverzekering.
Excl. reis- en annuleringsverzekering. Excl. schoonmaakkosten en energiekosten. Dit verscheelt per regio + huis.
Nou niet gelijk gaan roepen dat het te duur isquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
ownee dat vind ik veel te duur hoor
count me out...
Heel toevallig is er in mei weer eentjequote:Op donderdag 2 februari 2006 10:49 schreef Ymke het volgende:
Ik zou best eens een keer mee willen met een modellen meet , maar dan wel gewoon een dagje en in Ned. Er zijn toch zat mooie lokaties?
*Mee Claimtquote:
We zijn goed bezig met meetsquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:51 schreef Ymke het volgende:
Ik heb geen overzicht meer op alle topicsHet loopt allemaal zo door elkaar
je hebt een mail met mijn ideeënquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:54 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga hier zo een apart topic over openen.
Heb al het een en ander bekeken.
Een mooie en betaalbare gevonden.
Mooi ingericht, met piano, dus ook altijd leuk voor fotoshoots.
Niet erbij vermelden waar het is hèquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:54 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga hier zo een apart topic over openen.
Heb al het een en ander bekeken.
Een mooie en betaalbare gevonden.
Mooi ingericht, met piano, dus ook altijd leuk voor fotoshoots.
Als het de ideeën zijn die ik denk dat ze zijn....quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:55 schreef HMaster-II het volgende:
xje hebt een mail met mijn ideeën![]()
Via mail heb ik al wat overleg/geblaat over en weer. Zie het wel zitten..quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:56 schreef Kleintje het volgende:
Ik een heel mooi stuk getypt voor een nieuw topic
PATS... fok eruit!
Nu eerst ff andere dingen doen, dan typ ik het wel weer uit...
Wou je mot of zo?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:44 schreef blackbully het volgende:
om nou met een mod op de kamer te komen , daar zit ik ook niet op te wachten
Ik pleit voor een FOT-meet-overzichts-topiquequote:Op donderdag 2 februari 2006 10:51 schreef Ymke het volgende:
Ik heb geen overzicht meer op alle topicsHet loopt allemaal zo door elkaar
van kleintje er bij op de kamer heb je geen last.quote:
Ik ga wel op een matrasje in de schuur liggen. Dan heb je ook geen overlast van mijn gezaagquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:00 schreef blackbully het volgende:
[..]
van kleintje er bij op de kamer heb je geen last.
als jij er bij zit heb ik meteen stukken minder ruimte. (ik ga er maar vanuit dat het geen suiteszijn maar hokjes )en dan is alles wat compact is prettiger![]()
Volgens mij kun jij dan beter in een ander dorp gaan slaopen ofzo als ik je verhalen moet gelovenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:26 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ga wel op een matrasje in de schuur liggen. Dan heb je ook geen overlast van mijn gezaag![]()
sssttt Valt wel mee hoor..quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:28 schreef Mauro het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij dan beter in een ander dorp gaan slaopen ofzo als ik je verhalen moet geloven
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:31 schreef blackbully het volgende:
we zoeken dus een ruimte met een oefenruimte er bij voor een band? die is zodanig geluids dicht dat HM II kan slapen en wij er geen lastvan hebben?
Dus twee oefenruimtesquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef blackbully het volgende:
we horen het vanzelf
als je echt lawaai maakt gooien we wel een liter espresso bij je naar binnen ofzo.
ps. ik ben ook niet de stilste 's nachts
die is alweer op slotquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:21 schreef Kleintje het volgende:
Weekend Ardennen om te fotograferen
Neuj, ik zit al ver boven het FOT-gemiddelde van 1 slotje per jaar.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die is alweer op slot
was dat Ron zijn eerste slotje?
Vrijkaartjes???quote:Op zondag 5 februari 2006 01:01 schreef PdeHoog het volgende:
OK....er beginnen zich wat plannen te ontwikkelen voor een Artis-meetHet is wel zo dat die moet plaatsvinden VOOR 30 april omdat dan bij een aantal personen de vrijkaartjes verlopen (waaronder ikzelf)
Wie zou er zin hebben
Ik heb een abbo op Blijdorp en daar krijg ik vrijkaartjes bij voor Artisquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
Wie weet is er iemand in Travel die er een leuke locatie weet?
Is het wel handig om tijdens het WK door Duitsland te gaan struinen? En dan heb ik het nog niet eens over de nederlagen van de Duitsersquote:Op zondag 5 februari 2006 19:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Om nog maar even een oud FOT-TRV meet idee uit de kast te halen:![]()
![]()
Een dag of weekend Ruhrgebiet. Veel oude / vernieuwde industrieel erfgoed, dat zich leent voor zwart wit, kleurrijke nachtfotografie en ook voor portret foto\\\\\\\\\\\\\\\'s vanaf de uitzichtspunten.
Op 17 juni is er de \\\\\\\\\\\\\\\"Nacht der Industriekultur\\\\\\\\\\\\\\\" - tijdens het WK voetbal dus - waarin vele gebouwen extra uitgelicht zijn of te bezoeken zijn.
meer info op: http://www.extraschicht.de/
Ook leuk:
http://www.schwebebahn.de/html/flashintro.htm
http://www.landschaftspark.de/
http://www.zollverein.de/
En meer foto\\\\\\\\\\\\\\\'s onder andere op http://www.hochofenwerk.de/galerie/maingal1
bij meer interesse zal ik even wat zelfgemaakte foto\\\\\\\\\\\\\\\'s opzoeken
Ik had ook gehoopt dat deze jaarlijkse dag buiten het WK zou vallen. Andere data zijn natuurlijk ook mogelijkquote:Op zondag 5 februari 2006 19:58 schreef RonaldV het volgende:
Is het wel handig om tijdens het WK door Duitsland te gaan struinen? En dan heb ik het nog niet eens over de nederlagen van de Duitsers, maar meer over de drukte tijdens die periode...
Verder vind ik het natuurlijk wel een mooi idee.
Artis, ja leuk! Daar ben ik écht lang niet meer geweestquote:Op zondag 5 februari 2006 01:01 schreef PdeHoog het volgende:
OK....er beginnen zich wat plannen te ontwikkelen voor een Artis-meetHet is wel zo dat die moet plaatsvinden VOOR 30 april omdat dan bij een aantal personen de vrijkaartjes verlopen (waaronder ikzelf)
Wie zou er zin hebben
Je gaat toch wel mee naar Olmen hequote:Op maandag 6 februari 2006 20:48 schreef Offy het volgende:
[..]
Artis, ja leuk! Daar ben ik écht lang niet meer geweest![]()
Hmm...Olmen ga ik nog even in de gaten houden, eens kijken hoe de planning zit en of er iemand meegaat met wie ik mee kan liftenquote:
Mijn proefperiode is voorbij en ik heb nog niemand horen klagen, dus het zal wel goed zittenquote:hoe gaat het werk trouwens![]()
Uhm.... BB komt uit de buurtquote:Op maandag 6 februari 2006 20:58 schreef Offy het volgende:
[..]
Hmm...Olmen ga ik nog even in de gaten houden, eens kijken hoe de planning zit en of er iemand meegaat met wie ik mee kan liften
Check....ziet er grappig uitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:19 schreef RonaldV het volgende:
hey PdH, kijk hier eens naar?
http://www.museumtram.nl
dan kun je natuurlijk ook nog eventjes naar de SHM gaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check....ziet er grappig uitZouden we op zich ook wel eens kunnen proberen
Ik ga eerst die mensen uit Hoorn eens bellen deze weekKijken wat de (on)mogelijkheden zijn
wat is precies je plan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
VSM en MBS heb ik al gemailed maar nog geen reactie en ik verwacht eigenlijk ook geen reactie meerSSN is idd een idee
Enneh....met die mensen uit Hoorn bedoelde ik dus de SHM
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat is precies je plan?
ssn, is de stoomstichting nederland, geseatteld in rotterdam. zij rijden niet veel, soms speciale ritten op het hoofdnet aangezien ze geen eigen traject hebben.
ikzelf ben vrijwilliger bij de zlsm
bij de vsm ken ik behoorlijk wat mensen, en bij de mbs ook wel een aantal.
misschien kan ik je helpen met wat ingangen?
top ideequote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Het idee is om met wat modellen foto's op en rond stoomtreinen te maken (eventueel in bijpassende kleding) Het gaat dus met name om de ontzettend stoere omgeving waarin je mooie foto's kan maken
Echt rijdend materieel is niet nodig lijkt me
Dit zou bijvoorbeeld een ontzettend leuk thema zijn voor de volgende modellenmeetEn daar was ik een beetje over na aan het denken
Ik zal je vanavond ff toevoegen aan MSN als je dat hebtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
top idee
denk ook eens aan de oude werkplaatsen, rijtuigen waar je op en in kan, locs natuurlijk
oeeeee, mijn hersentjes beginnen te draaien
de kleding geweldig, wij hebben eens meegewerkt aan de reclame voor ketel1 (wiskey) toen was er ook allemaal die oude kledij, ik ga eens vragen waar ze die toen vandaan gehaald hebben.
* Ynske en stoomlocs
k heb je ff mijn msnadres gemeeldquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zal je vanavond ff toevoegen aan MSN als je dat hebtVolgens mij moeten we een vruchtbare samenwerking kunnen opzetten hier
Checkquote:
Jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:32 schreef RonaldV het volgende:
Peter, hoe krijg je het voor elkaar? Maandenlang komen we er niet binnen, en nu blijken we gewoon een stoomgek in ons midden te hebben!Ynske
Ik ken ook nog wel iemand hiervan: http://www.smalspoormuseum.nl/Menu/index.htmlquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:32 schreef RonaldV het volgende:
Peter, hoe krijg je het voor elkaar? Maandenlang komen we er niet binnen, en nu blijken we gewoon een stoomgek in ons midden te hebben!
mijn papa is machinist op zo'n machtige machinequote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:32 schreef RonaldV het volgende:
Peter, hoe krijg je het voor elkaar? Maandenlang komen we er niet binnen, en nu blijken we gewoon een stoomgek in ons midden te hebben!Ynske
je had het al eerder kunnen weten om hoe ik op je foto's van Terug naar Toen in Apeldoornquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaGoed he
Volgende keer moeten we eerder uit de kast komen denk ik
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
je had het al eerder kunnen weten om hoe ik op je foto's van Terug naar Toen in Apeldoorn
----> orgiemeetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:11 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb zitten denken... zijn er hier niet wat oversekste mensen? Kunnen we niet een orgiemeet houden om te fotograferen
Vind Manuel vast leuk om ook te komen
sssssssssssssssssssssstttt verklap je het weerquote:
arnhem is dat burgersbush/zoo?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef HMaster-II het volgende:
Naast de dierentuinen Artis Blijdorp en Olmen mischien een idee om eens naar Arnhem te gaan?? Ik ben er ooit een keer geweest in het verre verleden, maar het lijkt me wel leuk om daar eens te fotoschieten.
Ongeveer een jaar geleden probeerde ik met Pea door de weeks naar Burgers te gaan. Tot onze grote verrassing stond het vol met Duitse touringcars. Burgers bleek een zeer populair Duits schoolreisjes doel te zijn. En Duitse schoolkinderen kunnen op schoolreisje ergerlijk veel herrie produceren. Van te voren even bellen is dus wel zo slimquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef HMaster-II het volgende:
Naast de dierentuinen Artis Blijdorp en Olmen mischien een idee om eens naar Arnhem te gaan?? Ik ben er ooit een keer geweest in het verre verleden, maar het lijkt me wel leuk om daar eens te fotoschieten.
Burger's Bush en Desert zijn inderdaad erg fotogeniek. En voor de tramliefhebbers is het combineren met het Openluchtmuseumquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef HMaster-II het volgende:
Vraag breuls ff of hij Agenda.fok.nl wil aanmakenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg....kunnen we geen sticky meet-agenda maken of zoOf een coole meet-inschrijf-site met agenda-functionaliteit
Is goedquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vraag breuls ff of hij Agenda.fok.nl wil aanmaken
Optie op de modellensite?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg....kunnen we geen sticky meet-agenda maken of zoOf een coole meet-inschrijf-site met agenda-functionaliteit
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:57 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik pleit voor een FOT-meet-overzichts-topique![]()
Daar heeft DPZ laatst ook een meet gehad.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:45 schreef Ynske het volgende:
T spoorwegmuseum in Utrecht is natuurlijk ook nooit weg
goed idee dusquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:53 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Daar heeft DPZ laatst ook een meet gehad.
Schone taak voor Emielquote:
van de andere kant, kijken alle mensen die in fot komen daar?quote:
Wat Ynske zegt!quote:
Jullie mogen best een accountje aanvragen hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:57 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Wat Ynske zegt!
Niet iedereen met intresse voor meets kan op de modellensite,
OA ik dus.
Het lijkt mij ook geen goed idee om de meets op deze manier af te schermen, dat is toch weer een extra drempel voor vers bloed. Het lijkt me veel slimmer om dat gewoon hier -in FOT- te houden, eventuele ongwenste figuren zijn redelijk simpel te weren door locaties niet te openbaren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
van de andere kant, kijken alle mensen die in fot komen daar?
* Ynske weet de url niet eens
Het gaat alleen maar om een agenda functie, hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook geen goed idee om de meets op deze manier af te schermen, dat is toch weer een extra drempel voor vers bloed. Het lijkt me veel slimmer om dat gewoon hier -in FOT- te houden, eventuele ongwenste figuren zijn redelijk simpel te weren door locaties niet te openbaren.
iddquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook geen goed idee om de meets op deze manier af te schermen, dat is toch weer een extra drempel voor vers bloed. Het lijkt me veel slimmer om dat gewoon hier -in FOT- te houden, eventuele ongwenste figuren zijn redelijk simpel te weren door locaties niet te openbaren.
doorklikdrempelquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het gaat alleen maar om een agenda functie, hoordie kan desnoods zo worden geplaatst dat iedereen er kan lezen, maar alleen geregistreerde users er kunnen schrijven. Linkje naar Fok, en klaar is Klara
Soms heb je best aardige ideeën, weet je dat?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd
is het geen optie om een sticky te maken
met daarin de maanden van het jaar
en dan bij de datums dat wat gepland staat, zetten om welke meet het gaat?
Houdt ook allerlei idioten tegenquote:
...met een linkje naar het topic dat over die meet gaat?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd
is het geen optie om een sticky te maken
met daarin de maanden van het jaar
en dan bij de datums dat wat gepland staat, zetten om welke meet het gaat?
[..]
lieverdquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Soms heb je best aardige ideeën, weet je dat?
je verwoordde t gewoon weer veel te moeilijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
Kortom....hetzelfde wat ik al opperde![]()
Het kost jullie wel moeite om op woensdag na te denken he
![]()
![]()
Echt nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
je verwoordde t gewoon weer veel te moeilijk
Yummie vers bloedquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook geen goed idee om de meets op deze manier af te schermen, dat is toch weer een extra drempel voor vers bloed.
Ik doe dat idd liever op donderdag.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
Kortom....hetzelfde wat ik al opperde![]()
Het kost jullie wel moeite om op woensdag na te denken he
![]()
![]()
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt nietEn anders deed vliegvrager dat nog vele malen beter en vooral eerder
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
dan is t omdat ik een vrouw benquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met dit weer werk ik liever IN een internet bedrijf.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieverdik heb niet voor niets gestudeerd in de richting van multimedia
en werk nu op een internetbedrijf
Jaja, vrouwen zijnquote:
Nou open jij dan es een agendatopic..quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan is t omdat ik een vrouw bendat ie t nu wel begreep
Op het zuiden van Limburg en delen van Zeeland na, ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:16 schreef diedrick het volgende:
Ronald is (bijna) landelijk inzetbaar![]()
![]()
is mij goed. ik ga zo wel ff alles verzamelenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nou open jij dan es een agendatopic..![]()
Ja, ik weet wel dat jullie het te druk hebben met slowchatten, maar ideeën hebben geen zin zonder een datum en topic. Dus iemand die een idee heeft voor april????quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Dus wat staat er op het program voor april?
Uhm.....een dierentuin-meetquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel dat jullie het te druk hebben met slowchatten, maar ideen hebben geen zin zonder een datum en topic. Dus iemand die een idee heeft voor april????
Dierentuin Arnhem of Open Luchtmuseum??quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel dat jullie het te druk hebben met slowchatten, maar ideen hebben geen zin zonder een datum en topic. Dus iemand die een idee heeft voor april????
Denk dat ik me beter eerst es helemaal vertrouwd kan maken met mijn digicam (Olympus C725) voor ik me aan modellenmeets waag...quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Op het zuiden van Limburg en delen van Zeeland na, ja.Voor meets slinkse link terug on topic heb ik wat minder principes
Utrecht centrum lijkt me wel een cool plan, maar het Openlucht Museum ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:20 schreef Shark.Bait het volgende:
en dan is er ook nog Utrecht centrum....
zeggen jullie het maar....
Voor modellenmeets misschien wel, maar voor normale meets moet je gewoon meegaan hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:21 schreef diedrick het volgende:
[..]
Denk dat ik me beter eerst es helemaal vertrouwd kan maken met mijn digicam (Olympus C725) voor ik me aan modellenmeets waag...![]()
Ik pleit voor Open Luchtmuseum....quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Utrecht centrum lijkt me wel een cool plan, maar het Openlucht Museum ook![]()
Mijn laatste echte modelervaring dateert van 25 jaar geleden toen ik een fotozaak met studio had... maar zoals ik al es ergens gezegd heb was dat analoog en heb ik gemerkt dat op opname- en belichtingstechniek na ik niet zoveel meer aan die analoge toestanden hebquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voor modellenmeets misschien wel, maar voor normale meets moet je gewoon meegaan hoorHet is gezellig en je kan gelijk een hoop vragen
FOT meet-agendaquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nou open jij dan es een agendatopic..![]()
Maar dat komt goed uitquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:31 schreef diedrick het volgende:
[..]
Mijn laatste echte modelervaring dateert van 25 jaar geleden toen ik een fotozaak met studio had... maar zoals ik al es ergens gezegd heb was dat analoog en heb ik gemerkt dat op opname- en belichtingstechniek na ik niet zoveel meer aan die analoge toestanden heb![]()
dasse 10 min van maastricht afquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
Margraten en / of Ijsselstein zouden ook nog een optie kunnen zijnHet betreft respectievelijk het amerikaanse en het duitse ereveld met slachtoffers uit WO II. Het is allebei overigens wel downtown Limburg volgens mij
Zo....dat mocht tijd wordenquote:
Er zijn hier op FoT nog wel een paar analoge-schieters hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:31 schreef diedrick het volgende:
[..]
Mijn laatste echte modelervaring dateert van 25 jaar geleden toen ik een fotozaak met studio had... maar zoals ik al es ergens gezegd heb was dat analoog en heb ik gemerkt dat op opname- en belichtingstechniek na ik niet zoveel meer aan die analoge toestanden heb![]()
Het hoeft ook niet bijzonder te zijn hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
dasse 10 min van maastricht af
t is wel een leuke plek maar niet echt bijzonder
ik heb nog ergens foto's van daar online staan
een veld met allemaal kruisjes
IJsselstein is niet echt down under... da's vlak bij Venrayquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
Margraten en / of Ijsselstein zouden ook nog een optie kunnen zijnHet betreft respectievelijk het amerikaanse en het duitse ereveld met slachtoffers uit WO II. Het is allebei overigens wel downtown Limburg volgens mij
Analoogquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Er zijn hier op FoT nog wel een paar analoge-schieters hoorIk noem een PdeHoog, Xilantof, Posiedon en ik zelf ook nog deels. Het hoeft niet altijd digitaal te zijn. OOk met je analoge materiaal ben je welkom op meets..
![]()
Ik heb mijn analoog nu standaard in mijn rugtas zitten... met zwart/wit rolletjes...quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
AnaloogWa's da
Ik heb al een tijdje geen analoog toestel meer beet gehad
k zal eens kijken of ik volgende week een zwartwit-rolletje kan volschieten
staan er een paarquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet bijzonder te zijn hoorMaar ik zie geregeld daar best mooie foto's gemaakt worden en ik ben er nog nooit geweest...vandaar dat ik er graag eens wil kijken
Sterker nog!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Er zijn hier op FoT nog wel een paar analoge-schieters hoorIk noem een PdeHoog, Xilantof, Posiedon en ik zelf ook nog deels. Het hoeft niet altijd digitaal te zijn. OOk met je analoge materiaal ben je welkom op meets..
![]()
* * wijst: "Kijk Yvonne: Zij daar!"quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
dasse 10 min van maastricht af
t is wel een leuke plek maar niet echt bijzonder
ik heb nog ergens foto's van daar online staan
een veld met allemaal kruisjes
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:48 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Sterker nog!
Posiedon heeft niet eens een fatsoenlijke digitale camera.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* * wijst: "Kijk Yvonne: Zij daar!"![]()
Yvonne is amateur-historica, gespecialiseerd in oude strijdvelden en bijbehorende begraafplaatsen.quote:
Kortom, een uitstekende gidsquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Yvonne is amateur-historica, gespecialiseerd in oude strijdvelden en bijbehorende begraafplaatsen.
ow ok...quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Yvonne is amateur-historica, gespecialiseerd in oude strijdvelden en bijbehorende begraafplaatsen.
Ja, maar dan heb je het over een Z2, ik moet het doen met zijn illustere voorganger de Z1 en daar zit toch nog wel een behoorlijk verschil in.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:51 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Een Z2 is wel degelijk een fatsoenlijke digitale camera.
Ik heb er vorig jaar de hele Lekmeet mee geschoten.
Zo jammer....quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow ok...
het is wel interessant, maar toch het is en blijft een veld met kruisjes, en sterren
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* * wijst: "Kijk Yvonne: Zij daar!"![]()
En jij gaat ons natuurlijk gidsen danquote:
Plandatum? (voor de agenda)quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:23 schreef yvonne het volgende:
Uiteraaard!
Eind maart, mooi licht, mooie luchten.quote:
Ik zie hier een april-meet voorbij komenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eind maart, mooi licht, mooie luchten.
Wel in een totaal verkeerde contextquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Margraten, daar heb ik toevallig ook foto's van in m'n fotoalbum staan
http://fotoalbum.dds.nl/ivo_m/7mei/8
[afbeelding]
Zou er dan met een klein gezelschap ook echt dichtbij en misschien zelfs wel op een loc gefotogrfeerd kunnen worden of is dat beter voor een keer als ze niet rijden?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:13 schreef Ynske het volgende:
Ik weet niet of er mensen hier erin geïnteresseerd zijn.
maar ik hoor net dat de woensdag voor hemelvaart (dus de 25e geloof ik) een van onze stoomlocs van Simpelveld naar Goes rijdt over de hoofdbaan van de NS om vervolgens op hemelvaartsdag te rijden tussen Goes en Borselen bij de Stoomtreinmaatschappij aldaar, war een festival dan is.
helemaal toppie, is dat mijn paps waarschijnlijk dat stuk naar Goes mag rijden
wanneer zij op t hoofdtraject rijd kan dit niet ivm de veiligheidsvoorschriften van de nsquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:04 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Zou er dan met een klein gezelschap ook echt dichtbij en misschien zelfs wel op een loc gefotogrfeerd kunnen worden of is dat beter voor een keer als ze niet rijden?
En ik danquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef RonaldV het volgende:
Eerst maar weer es met Puckzz op MSN gaan zitten voor overleg.
stilstaand is er altijd iets te regelenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef RonaldV het volgende:
Ik had samen met Puckzz een idee voor op de bok. Maar dat kunnen we beter niet op een rijdende trein uitvoeren, al hebben we er eigenlijk wel een brandende vuurplaat voor nodig. En dan nog modellen om het uit te voeren.
Eerst maar weer es met Puckzz op MSN gaan zitten voor overleg.
waar kan ik me aanmelden?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:30 schreef yvonne het volgende:
Eind maart, mooi licht, mooie luchten.
Mooi, we binden een mod vast op de rails ervoor. Dan hebben we dat idee al klaarquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:18 schreef Ynske het volgende:
stilstaand is er altijd iets te regelen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mooi, we binden een mod vast op de rails ervoor. Dan hebben we dat idee al klaar
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mooi, we binden een mod vast op de rails ervoor. Dan hebben we dat idee al klaar
En dan weer posten in de TRV slowchat zekerquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Breng ons vooral op ideeenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En dan weer posten in de TRV slowchat zeker![]()
Mijn sleepkabel, wat doe jequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:15 schreef PdeHoog het volgende:
Volgens mij had Vliegvrager nog zo'n groot touwAls ik me de Lekmeet goed kan herinneren
Als we modjes voor de trein gaan leggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Mijn sleepkabel, wat doe je
Wanneer moest ik die meenemen?![]()
![]()
En nu ga je voor straf hier kijken:quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow ok...
het is wel interessant, maar toch het is en blijft een veld met kruisjes, en sterren
* Ynske kruipt heel nederig aan de voetjes van Yvonne, ga je me voorlezen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
En nu ga je voor straf hier kijken:
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=180
En denk eraan, ik ga je overhoren
je vergeet limburgquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:02 schreef PdeHoog het volgende:
Heldere ideeen komen altijd 's avonds laat en onder invloed van alcohol. Nou heb ik niet gezopen vandaag (in tegenstelling natuurlijk tot een bepaalde mod), maar ik heb wel een leuk idee
Eens kijken wat jullie ervan vinden
Fotoclubs organiseren op geregelde tijden bijeenkomsten om eigen werk te laten zien. Nou doen wij dat natuurlijk al via dit fantastische forumMAAAAAAAAAAAAR.........het zou best cool zijn om op geregelde tijden gewoon een meet te plannen
We doen het nu redelijk vrijblijven en chaotisch ongepland en zo
Het idee zou dan zijn om dan elke twee maanden in het eerste weekend van de oneven maand ergens in Nederland bij elkaar te komen om wat aan fotografie te doen, bij te praten en allerlei andere plannen te smeden
Een voorbeeld-agenda:
- 1e weekend maart: Olmen
- 1e weekend mei: Mei-Modellen-Maand
- 1e weekend juli: Bezoek van een leuk stadje in het noord-oosten van het land (en nee, geen Groningen)
- 1e weekend september: Wandelroute over de veluwe
- 1e weekend november: kroeg-meet met eten daarna (of zo)
Wat denken jullie
idem dito hiero.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:46 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik ben zelf niet zo van veel meets af lopen, maar ik zal zeker af en toe langs komen als de gelegenheid er is en het onderwerp me aanspreekt. Maar aan mij is dit dus niet besteed. Wel een leuk idee overigens.
Ik vergeet het niet hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
je vergeet limburg
verders wel een leuk idee
Je verget het wel!!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vergeet het niet hoorMaar ik denk dat dat wel een heel cool idee is voor met modellen en zo
![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Je verget het wel!!Je sluit mij als limburger gewoon buiten
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:02 schreef PdeHoog het volgende:
Heldere ideeen komen altijd 's avonds laat en onder invloed van alcohol. Nou heb ik niet gezopen vandaag (in tegenstelling natuurlijk tot een bepaalde mod), maar ik heb wel een leuk idee
Eens kijken wat jullie ervan vinden
Fotoclubs organiseren op geregelde tijden bijeenkomsten om eigen werk te laten zien. Nou doen wij dat natuurlijk al via dit fantastische forumMAAAAAAAAAAAAR.........het zou best cool zijn om op geregelde tijden gewoon een meet te plannen
We doen het nu redelijk vrijblijven en chaotisch ongepland en zo
Het idee zou dan zijn om dan elke twee maanden in het eerste weekend van de oneven maand ergens in Nederland bij elkaar te komen om wat aan fotografie te doen, bij te praten en allerlei andere plannen te smeden
Een voorbeeld-agenda:
- 1e weekend maart: Olmen
- 1e weekend mei: Mei-Modellen-Maand
- 1e weekend juli: Bezoek van een leuk stadje in het noord-oosten van het land (en nee, geen Groningen)
- 1e weekend september: Wandelroute over de veluwe
- 1e weekend november: kroeg-meet met eten daarna (of zo)
Wat denken jullie
quote:
Was het weer zover?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:02 schreef PdeHoog het volgende:
Heldere ideeen komen altijd 's avonds laat en onder invloed van alcohol. Nou heb ik niet gezopen vandaag (in tegenstelling natuurlijk tot een bepaalde mod),
quote:
Ik had zoiets voorgesteld op de 29 januari meet, HMII en Mauro zouden hadden een plan en zouden het uitwerken.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:40 schreef pleon het volgende:
is het misschien een idee om een keer een workshop te geven??Waarschijnlijk zullen er genoeg deelnemers zijn toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |