----> orgiemeetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:11 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb zitten denken... zijn er hier niet wat oversekste mensen? Kunnen we niet een orgiemeet houden om te fotograferen
Vind Manuel vast leuk om ook te komen
sssssssssssssssssssssstttt verklap je het weerquote:
arnhem is dat burgersbush/zoo?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef HMaster-II het volgende:
Naast de dierentuinen Artis Blijdorp en Olmen mischien een idee om eens naar Arnhem te gaan?? Ik ben er ooit een keer geweest in het verre verleden, maar het lijkt me wel leuk om daar eens te fotoschieten.
Ongeveer een jaar geleden probeerde ik met Pea door de weeks naar Burgers te gaan. Tot onze grote verrassing stond het vol met Duitse touringcars. Burgers bleek een zeer populair Duits schoolreisjes doel te zijn. En Duitse schoolkinderen kunnen op schoolreisje ergerlijk veel herrie produceren. Van te voren even bellen is dus wel zo slimquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef HMaster-II het volgende:
Naast de dierentuinen Artis Blijdorp en Olmen mischien een idee om eens naar Arnhem te gaan?? Ik ben er ooit een keer geweest in het verre verleden, maar het lijkt me wel leuk om daar eens te fotoschieten.
Burger's Bush en Desert zijn inderdaad erg fotogeniek. En voor de tramliefhebbers is het combineren met het Openluchtmuseumquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef HMaster-II het volgende:
Vraag breuls ff of hij Agenda.fok.nl wil aanmakenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg....kunnen we geen sticky meet-agenda maken of zoOf een coole meet-inschrijf-site met agenda-functionaliteit
Is goedquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vraag breuls ff of hij Agenda.fok.nl wil aanmaken
Optie op de modellensite?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg....kunnen we geen sticky meet-agenda maken of zoOf een coole meet-inschrijf-site met agenda-functionaliteit
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:57 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik pleit voor een FOT-meet-overzichts-topique![]()
Daar heeft DPZ laatst ook een meet gehad.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:45 schreef Ynske het volgende:
T spoorwegmuseum in Utrecht is natuurlijk ook nooit weg
goed idee dusquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:53 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Daar heeft DPZ laatst ook een meet gehad.
Schone taak voor Emielquote:
van de andere kant, kijken alle mensen die in fot komen daar?quote:
Wat Ynske zegt!quote:
Jullie mogen best een accountje aanvragen hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:57 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Wat Ynske zegt!
Niet iedereen met intresse voor meets kan op de modellensite,
OA ik dus.
Het lijkt mij ook geen goed idee om de meets op deze manier af te schermen, dat is toch weer een extra drempel voor vers bloed. Het lijkt me veel slimmer om dat gewoon hier -in FOT- te houden, eventuele ongwenste figuren zijn redelijk simpel te weren door locaties niet te openbaren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
van de andere kant, kijken alle mensen die in fot komen daar?
* Ynske weet de url niet eens
Het gaat alleen maar om een agenda functie, hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook geen goed idee om de meets op deze manier af te schermen, dat is toch weer een extra drempel voor vers bloed. Het lijkt me veel slimmer om dat gewoon hier -in FOT- te houden, eventuele ongwenste figuren zijn redelijk simpel te weren door locaties niet te openbaren.
iddquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook geen goed idee om de meets op deze manier af te schermen, dat is toch weer een extra drempel voor vers bloed. Het lijkt me veel slimmer om dat gewoon hier -in FOT- te houden, eventuele ongwenste figuren zijn redelijk simpel te weren door locaties niet te openbaren.
doorklikdrempelquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het gaat alleen maar om een agenda functie, hoordie kan desnoods zo worden geplaatst dat iedereen er kan lezen, maar alleen geregistreerde users er kunnen schrijven. Linkje naar Fok, en klaar is Klara
Soms heb je best aardige ideeën, weet je dat?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd
is het geen optie om een sticky te maken
met daarin de maanden van het jaar
en dan bij de datums dat wat gepland staat, zetten om welke meet het gaat?
Houdt ook allerlei idioten tegenquote:
...met een linkje naar het topic dat over die meet gaat?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd
is het geen optie om een sticky te maken
met daarin de maanden van het jaar
en dan bij de datums dat wat gepland staat, zetten om welke meet het gaat?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:57 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik pleit voor een FOT-meet-overzichts-topique![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |