Ik hoorde hier zoveel verhalen, Ardennen zus, België zo...
Maar ja... voor veel mensen is dat erg ver om 1 dag foto's te schieten.
Dus... wat nu...
Een landhuis huren.
Ik wil dus even inventariseren wie er in is voor zo'n meet voordat ik ook maar iets ga bespreken.
Ik wil minimaal 10 personenen hebben en 5 op de reservelijst.
Goed...
Een landhuis in Fays Manhay, ideaal gelegen middenin een prachtig park met bijzonder mooie bomen, de rechtervleugel van een mooi kasteel (300 m2), met veel privacy. In een oase van rust ligt deze sfeervolle vleugel, ingericht met antiek meubilair. Golfbaan op 8 km. Paradijs voor wandelaars ! Winkels op 7 km.
En wat moet ik me dan bij dat huis voorstellen???
Begane grond: 1 hal (verwarming (CV)), 1 woonkamer, 1 zitkamer (verwarming (CV)), 1 eetkamer (verwarming (CV)), 1 keuken (oven, magnetron, vaatwasser, wasmachine, verwarming (CV)), 1 WC (verwarming (CV)), 1 bibliotheek (TV (kabel), verwarming (CV)), 1 garage (verwarming (CV)). Op de 1e verdieping: 2x slaapkamer (1-pers. bed, verwarming (CV)), 2x slaapkamer (2-pers. bed, verwarming (CV)), 2x slaapkamer (2 x 1-pers. bed, verwarming (CV)), 1 badkamer (ligbad, douche, 2 x wastafel, WC, verwarming (CV)), 1 badkamer (douche, wastafel, verwarming (CV)). Algemeen: tuin, tuinmeubilair, BBQ, vijver.
Het huis heeft uitstraling. Hier kunnen wel mooie foto's gemaakt worden. De omgeving is ook altijd mooi.
Ik denk dat er vooral veel fotografen mee moeten. Gevorderden en beginners. Help elkaar daar en maak er een mooi weekend van.
Een paar modellen, maar niet teveel omdat de fotografen meer aan dit weekend hebben dan de modellen.
MAAR... wat moet dat in godsnaam kosten.
Ik had een lang weekend in gedachte, van vrijdag 29 september, aankomst tussen 16 en 18 uur, tot maandag 2 oktober, vertrek voor 12 uur.
Dit komt op ¤ 562 euro neer. Dit is inclusief eindschoonmaak, alleen nog zonder energie, dat wordt achteraf berekend naar verbruik.
De borg is 250 euro. Bed-, bad- en keukenlinnen moet zelf meegenomen worden. Huisdieren zijn niet toegestaan, dus enkele users zijn bij voorbaat al uitgesloten van deelname
Hoe ziet het eruit???
Hier wat voorbeelden:
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar moeten we toch wel iets mee kunnen???