Jezus, ga jíj mee? Dan hou ik het voor gezien.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:28 schreef HMaster-II het volgende:
Ik had Kleintje al gemeld dat ik het een heel leuk idee vind en dat ik graag mee doe met deze meet.![]()
dat komt toch niet door mij he?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:41 schreef RonaldV het volgende:
Ik werp me wel op om de 10 slachtoffers (+ 5 reserves) te selecteren. Ik ga kan niet mee.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:03 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat dat straks achter de scherrmen besproken kan worden als we eenmaal mensen hebben die meegaan.
Ook voor de energierekening zal nog geld moeten komen.
Ik ken belgië heel behoorlijk, en hoewel niet zo'n betrokken lid van de FOT club, ik wil wel eens kijken wat er aan mogelijkheden is in die omgeving qua natuurfoto's. Eigenlijk moet je er natuurlijk nu zijn, nu er sneeuw ligt... mooi!quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:11 schreef Kleintje het volgende:
Geen idee of er rotsen zijn. Ik ken België niet. Ik weet dat ze in dat deel frans spreken en dat ze er lekkere bonbons hebben
Zoek het uit zou ik zo zeggen. Hoe meer info over waar we/ze goed plaatjes kunnen schieten hoe beter...
quote:
is dit dan per persoon? want dat is wel wat veelquote:
Wat hij zegtquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:30 schreef blackbully het volgende:
voor die paar euro blijf ik liever tot maandag.
ik denk dat er niet veel mensen zijn die 's avonds nog weg gaan naar huis.
is voor de meeste toch een eind rijden
Heb je gelijk in.. is ook ontspannender om 's maandags weer naar huis te gaan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:30 schreef blackbully het volgende:
voor die paar euro blijf ik liever tot maandag.
ik denk dat er niet veel mensen zijn die 's avonds nog weg gaan naar huis.
is voor de meeste toch een eind rijden
kleine kans?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:50 schreef RonaldV het volgende:
Heel kleine kans dat ik wel mee kan. Dus ik blijf dit topic gewoon volgen
Het topic is nog vers en door de downtime was iedereeen van slag..quote:Op zondag 5 februari 2006 12:13 schreef Kleintje het volgende:
Zijn dus op zich niet zoveel mensen die interesse hebben. Krijgen krap aan een huis voor 10 vol, dan moet er niemand afzeggen omdat het anders zo duur wordt voor de overigen.
Dus... wat doen we? Doorzoeken voor dit huis of zal ik een kleiner huis gaan opzoeken??
Grote achtertuin heb je zeg Ivoquote:Op zondag 5 februari 2006 13:20 schreef ultra_ivo het volgende:
De Ardennen zijn voor mij wat te dichtbij om er een heel weekend voor uit te trekken. Ze liggen zowat in m\'n achtertuin
Die klote-Walen hebben de NL vlag op de site verkeerd om gehangen!quote:Op zondag 5 februari 2006 19:09 schreef DutchTrain het volgende:
Mijn favoriet: railfietsen
en ondertussen lees ik even mee
idd stel prutsersquote:Op zondag 5 februari 2006 19:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Die klote-Walen hebben de NL vlag op de site verkeerd om gehangen!![]()
Beginnen met modellen fotografie is wat TE extreem uitgedrukt. Ik ben wel erg benieuwd hoe ik er op sta als er iemand met ervaring achter de camera staat en een goede camera heeft.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef Kleintje het volgende:
Ratmen, ik wil graag beginnen met modelfotografie... en ik vind een mannelijk model ook wel leuk i.p.v. alleen maar vrouwen...
dus wat mij betreft ben je welkom...
Kom naar een willekeurige FOT-model-meet en je hebt er vervolgens een hele seriequote:Op zondag 5 februari 2006 23:30 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Beginnen met modellen fotografie is wat TE extreem uitgedrukt. Ik ben wel erg benieuwd hoe ik er op sta als er iemand met ervaring achter de camera staat en een goede camera heeft.
Gezien het feit dat ik steeds meer acteer (toneel en film), zou het mogelijk prettig zijn wat goede foto\'s te hebben om mijn CV te begeleiden.
Toneel: mss een leuk thema voor een shoot.
Das nog wel een beter ideequote:Op zondag 5 februari 2006 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kom naar een willekeurige FOT-model-meet en je hebt er vervolgens een hele serie
Een kok is nooit wegquote:Op zondag 5 februari 2006 23:17 schreef RATMEN het volgende:
Hallo,
Ik heb mogelijk ook wel interesse. Ik ben echter geen fotograaf, dus zou dan mogelijk dienst kunnen doen als object ter fotografie. Echter wil ik me dan daarnaast ook wel als kok opwerpen, dus kan ik nog enigsinds aanvullend nuttig zijn.
Ik houd het topic graag in de gaten.
FOT en US meets again-brainstorm-topicquote:Op zondag 5 februari 2006 23:54 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Das nog wel een beter idee. Dan nog even eentje met een passend thema uitzoeken
.
Koken kan ik ook wel hoorquote:
mag je binnenkort demonstrerenquote:
Prup en ik hadden bedacht dat we Xil gingen leren kokenquote:
je maakt het nu lastig een echte tafel of een msn/ irc gesprek?quote:Op maandag 6 februari 2006 00:21 schreef Kleintje het volgende:
heeeeeeeeeeeeee het is hier geen slowchat.
Overigens wil ik met de mensen die zich hebben opgegeven wel een keer rond de tafel om dingen te bespreken en dingen vast te leggen.
Wauw.. Rond de tafel zitten bespreken.. Straks gaan we nog de "Fotograven van de Ronde Tafel" heten..quote:Op maandag 6 februari 2006 07:56 schreef Kleintje het volgende:
Puckzzz, in de OP staat het laatste weekend van september. Dus september/oktober.
De prijs die hier nl. vermeld staat is voor die periode.
Blackbully, ik bedoel een echte tafel. Met de mensen die echt mee gaan.
Omdat je toch wil zien met wie je in 1 huis komt.
En om concrete afspraken te maken en betalingen te regelen.
Als iemand toezegd mee te gaan en je houdt daar qua betaling rekening mee en iemand laat niets meer van zich horen dan is dat niet tof. En dat is het risico via internet. En ik denk dat de persoon die gaat reserveren dat risico niet wil lopen. Ik wil in ieder geval niet alles voorschieten in de hoop dat je alles terugkrijgt...
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:02 schreef Kleintje het volgende:
Ik weet niet waar we rond de tafel gaan zitten, maar als het hier bij mij thuis is, dan worden we fotograven van de ovale tafel
toevallig een ronde tafel in huis?quote:
Ik kom uit 't Noord'n daar is de spelling nog niet zo denderend.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:52 schreef RonaldV het volgende:
fotografen!Met een F! Ik graaf geen fotos!
zie je recht boven de post die edit knop?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:52 schreef RonaldV het volgende:
fotografen!Met een F! Ik graaf geen fotos!
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik kom uit 't Noord'n daar is de spelling nog niet zo denderend.![]()
![]()
Gelukkig hebben jullie sinds kort wel internet...quote:Op maandag 6 februari 2006 13:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik kom uit 't Noord'n daar is de spelling nog niet zo denderend.![]()
![]()
Bij mijn volgende topic die ik creeer op mijn eigen forum, laat ik jou de controle wel doen..quote:Op maandag 6 februari 2006 13:07 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Ik ken iemand die, normaal gesproken, behoorlijk correct Nederlands schrijft.
Je kan haar inhuren om je teksten te controleren
Wij zijn heel modern in ons gehucht..quote:Op maandag 6 februari 2006 13:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jullie sinds kort wel internet...en riool? Staat dat al op de planning?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:47 schreef Muk het volgende:
Ik weet dat ik nog geen rechten/respect heb verworven op dit forum, maar als er nog plaats is... ik ben een enorme noob, en daar moet nodig wat aan gedaan worden!![]()
Ps moet nog even kijken of m'n nieuwe cam licht dicht is... anders sta ik daar dadelijk met een compactje...![]()
8 man is niet genoeg?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:36 schreef Kleintje het volgende:
NOg een keer een schop omhoog.
Hebben nog maar 8 mensjes en 2 tvp'jes.
Dus... heeft dit nog wel zin????
Ben er nog steeds mee eens.. 8 man kan best... Of we moeten nog wat leuke dames erbij vinden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:21 schreef Kleintje het volgende:
Dan wordt het p.p. wel duurder en mag er niemand afvallen
Nog leukerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ben er nog steeds mee eens.. 8 man kan best... Of we moeten nog wat leukere dames erbij vinden.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:29 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nog leuker![]()
Denk je dat prupke en ik jullie niet aankunnen
Jullie mannen kunnen toch maar 1 keer per dag, 3 minuten!
Gaat dit nou nog over fotograferen of neemt dit topic toch weer een andere wendingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:29 schreef Kleintje het volgende:
Jullie mannen kunnen toch maar 1 keer per dag, 3 minuten!
We willen natuurlijk wel echte actie foto's er van maken..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gaat dit nou nog over fotograferen of neemt dit topic toch weer een andere wending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |