Ik ken belgië heel behoorlijk, en hoewel niet zo'n betrokken lid van de FOT club, ik wil wel eens kijken wat er aan mogelijkheden is in die omgeving qua natuurfoto's. Eigenlijk moet je er natuurlijk nu zijn, nu er sneeuw ligt... mooi!quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:11 schreef Kleintje het volgende:
Geen idee of er rotsen zijn. Ik ken België niet. Ik weet dat ze in dat deel frans spreken en dat ze er lekkere bonbons hebben
Zoek het uit zou ik zo zeggen. Hoe meer info over waar we/ze goed plaatjes kunnen schieten hoe beter...
quote:
is dit dan per persoon? want dat is wel wat veelquote:
Wat hij zegtquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:30 schreef blackbully het volgende:
voor die paar euro blijf ik liever tot maandag.
ik denk dat er niet veel mensen zijn die 's avonds nog weg gaan naar huis.
is voor de meeste toch een eind rijden
Heb je gelijk in.. is ook ontspannender om 's maandags weer naar huis te gaan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:30 schreef blackbully het volgende:
voor die paar euro blijf ik liever tot maandag.
ik denk dat er niet veel mensen zijn die 's avonds nog weg gaan naar huis.
is voor de meeste toch een eind rijden
kleine kans?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:50 schreef RonaldV het volgende:
Heel kleine kans dat ik wel mee kan. Dus ik blijf dit topic gewoon volgen
Het topic is nog vers en door de downtime was iedereeen van slag..quote:Op zondag 5 februari 2006 12:13 schreef Kleintje het volgende:
Zijn dus op zich niet zoveel mensen die interesse hebben. Krijgen krap aan een huis voor 10 vol, dan moet er niemand afzeggen omdat het anders zo duur wordt voor de overigen.
Dus... wat doen we? Doorzoeken voor dit huis of zal ik een kleiner huis gaan opzoeken??
Grote achtertuin heb je zeg Ivoquote:Op zondag 5 februari 2006 13:20 schreef ultra_ivo het volgende:
De Ardennen zijn voor mij wat te dichtbij om er een heel weekend voor uit te trekken. Ze liggen zowat in m\'n achtertuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |