Dat dorpje heet idd Thornquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:57 schreef Shark.Bait het volgende:
die thorn (heet dat durpke nou zo?) meet, die lijkt me uitstekend gechikt voor zowel de model fotografen als de architectuur fanaten.
En dan een Utrecht meet--zo te zien was dat bijzonder fotogeniek zo op een gemiddelde zondag...
Utrecht is altijd erg fotogeniek, ook als het stervens druk is, maar dat moet wel je stijl zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:57 schreef Shark.Bait het volgende:
die thorn (heet dat durpke nou zo?) meet, die lijkt me uitstekend gechikt voor zowel de model fotografen als de architectuur fanaten.
En dan een Utrecht meet--zo te zien was dat bijzonder fotogeniek zo op een gemiddelde zondag...
*eensch isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:54 schreef Mauro het volgende:
Nou, dan zal ik een Groningenmeet voorstellen.
Nadere uitwerking van het voorstel volgt
Het fotograferen van oude, verlaten en vervallen gebouwenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:00 schreef Ynske het volgende:
* Ynske voelt zich blond wat is dat Urban?
Denk je dat het problemen geeft als we daar met een grotere groep heen gaan? Ik weet niet of het openbaar toegangkelijk is of dat het eigenlijk niet mag. In dat laatste geval lijkt het me geen goed idee om met 30 man die kant op te trekken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:01 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Voor diegenen die niet weten waar/wat Montzen-Gare is. Montzen-Gare is een vervallen station dat niet meer gebruikt wordt in het Land van Herve, net onder Zuid-Limburg. Prima geschikt om modellen in een urban omgeving te fotograferen.
Dat heeft wel iets. Jammer dat het zo ver weg is...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het fotograferen van oude, verlaten en vervallen gebouwen
edit: voorbeeldje van de lokatie die Poseidon noemde:
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=15208
Leuk neusjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef fraubitch het volgende:
*neus laat zien*
De stad zelf heeft een aantal leuke dingen om te fotograferen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:44 schreef RonaldV het volgende:
Leuk neusje
Ik zit nog even te peinzen over ideeën. De Provincie groningen lijkt me wel een leuk idee, maar ik weet nog even niet precies wat ik ermee wil.
http://www.trois-frontieres.be/N/montzen.phpquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik zal eens op een verlate namiddag langsfietsen in Montzen-Gare om te kijken hoe toegankelijk het is. Maar dat duurt nog wel een paar weken, als het schaatsseizoen voorbij is.
Ik (of liever: mijn vrouw) heeft familie ten noorden van Groningen-stad wonen. Misschien dat ik met hun kan regelen om de boerderij te gebruiken voor een shoot.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
De stad zelf heeft een aantal leuke dingen om te fotograferen.
Zelf ben ik weg van nacht/avondfoto's omdat de verlichting dan zo mooi is.
Maar de ommelanden zijn weids en leeg. Dat vind ik ook mooi.
Kijk maar op mijn site (snel probeersel om mijn 50mm 1.8 uit te proberen)
Dat zou wel mooi zijn!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik (of liever: mijn vrouw) heeft familie ten noorden van Groningen-stad wonen. Misschien dat ik met hun kan regelen om de boerderij te gebruiken voor een shoot.
Dat zou leuk zijn als ik het ook nog eens kon combineren met een bezoek aan Dude, Arty en KiwitjuHhquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:54 schreef RonaldV het volgende:
Ik (of liever: mijn vrouw) heeft familie ten noorden van Groningen-stad wonen. Misschien dat ik met hun kan regelen om de boerderij te gebruiken voor een shoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |