Dat dorpje heet idd Thornquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:57 schreef Shark.Bait het volgende:
die thorn (heet dat durpke nou zo?) meet, die lijkt me uitstekend gechikt voor zowel de model fotografen als de architectuur fanaten.
En dan een Utrecht meet--zo te zien was dat bijzonder fotogeniek zo op een gemiddelde zondag...
Utrecht is altijd erg fotogeniek, ook als het stervens druk is, maar dat moet wel je stijl zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:57 schreef Shark.Bait het volgende:
die thorn (heet dat durpke nou zo?) meet, die lijkt me uitstekend gechikt voor zowel de model fotografen als de architectuur fanaten.
En dan een Utrecht meet--zo te zien was dat bijzonder fotogeniek zo op een gemiddelde zondag...
*eensch isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:54 schreef Mauro het volgende:
Nou, dan zal ik een Groningenmeet voorstellen.
Nadere uitwerking van het voorstel volgt
Het fotograferen van oude, verlaten en vervallen gebouwenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:00 schreef Ynske het volgende:
* Ynske voelt zich blond wat is dat Urban?
Denk je dat het problemen geeft als we daar met een grotere groep heen gaan? Ik weet niet of het openbaar toegangkelijk is of dat het eigenlijk niet mag. In dat laatste geval lijkt het me geen goed idee om met 30 man die kant op te trekken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:01 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Voor diegenen die niet weten waar/wat Montzen-Gare is. Montzen-Gare is een vervallen station dat niet meer gebruikt wordt in het Land van Herve, net onder Zuid-Limburg. Prima geschikt om modellen in een urban omgeving te fotograferen.
Dat heeft wel iets. Jammer dat het zo ver weg is...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het fotograferen van oude, verlaten en vervallen gebouwen
edit: voorbeeldje van de lokatie die Poseidon noemde:
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=15208
Leuk neusjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef fraubitch het volgende:
*neus laat zien*
De stad zelf heeft een aantal leuke dingen om te fotograferen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:44 schreef RonaldV het volgende:
Leuk neusje
Ik zit nog even te peinzen over ideeën. De Provincie groningen lijkt me wel een leuk idee, maar ik weet nog even niet precies wat ik ermee wil.
http://www.trois-frontieres.be/N/montzen.phpquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik zal eens op een verlate namiddag langsfietsen in Montzen-Gare om te kijken hoe toegankelijk het is. Maar dat duurt nog wel een paar weken, als het schaatsseizoen voorbij is.
Ik (of liever: mijn vrouw) heeft familie ten noorden van Groningen-stad wonen. Misschien dat ik met hun kan regelen om de boerderij te gebruiken voor een shoot.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
De stad zelf heeft een aantal leuke dingen om te fotograferen.
Zelf ben ik weg van nacht/avondfoto's omdat de verlichting dan zo mooi is.
Maar de ommelanden zijn weids en leeg. Dat vind ik ook mooi.
Kijk maar op mijn site (snel probeersel om mijn 50mm 1.8 uit te proberen)
Dat zou wel mooi zijn!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik (of liever: mijn vrouw) heeft familie ten noorden van Groningen-stad wonen. Misschien dat ik met hun kan regelen om de boerderij te gebruiken voor een shoot.
Dat zou leuk zijn als ik het ook nog eens kon combineren met een bezoek aan Dude, Arty en KiwitjuHhquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:54 schreef RonaldV het volgende:
Ik (of liever: mijn vrouw) heeft familie ten noorden van Groningen-stad wonen. Misschien dat ik met hun kan regelen om de boerderij te gebruiken voor een shoot.
Moeten ze zelf weten, ik heb het meestal te druk met fotograferen, en als de meeters me aanstaan die ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:05 schreef blackbully het volgende:
even een andere kant van dde meets.
<knipperdeknip>
FOT zolder hee! ons medium is lichtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:14 schreef Mauro het volgende:
Misschien is een FOT-keldertje een idee?
Alleen te zien door de echt geïnteresseerde FOTters!
Dan loop je iig ook niet het risico dat er van die leipo's komen "om naar de modellen te kijken"
Fotografie is toch een leuk onderwerp voor een boel stalkers.
Gewoon een subforum DOKAquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
FOT zolder hee! ons medium is licht![]()
Over het eerste stuk ben ik het met je eens. Heel erg trouwens.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:05 schreef blackbully het volgende:
even een andere kant van dde meets.
(verhaal)
PS. ik wil nog een keer sport foto's maken van motorcrossen. lijkt me wel leuk om wat mooie foto's te maken van zwevende motoren . nog iemand die dat wel leuk lijkt?
BB heeft wel een punt, vind ik. Bij de Lekmeet liep al een gelegenheids-Fok!-user, en er lopen ook nog wel een paar "beroeps"-meeters. Ik heb niets tegen mensen die met modellen meegaan als "moral support", die willen vaak zelf ook wel op de foto. Maar waar BB bang voor is (zo lees ik het tenminste), is dat modellen niet meer mee willen omdat er steeds volk rondhangt die met het eigenlijke doel van de meet (fotograferen en gefotografeerd worden) niets te maken hebben, en er alleen maar zijn om hun eigen nieuwsgierigheid te bevredigen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten, ik heb het meestal te druk met fotograferen, en als de meeters me aanstaan die ook
Helemaal mee eens!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
BB heeft wel een punt, vind ik. Bij de Lekmeet liep al een gelegenheids-Fok!-user, en er lopen ook nog wel een paar "beroeps"-meeters. Ik heb niets tegen mensen die met modellen meegaan als "moral support", die willen vaak zelf ook wel op de foto. Maar waar BB bang voor is (zo lees ik het tenminste), is dat modellen niet meer mee willen omdat er steeds volk rondhangt die met het eigenlijke doel van de meet (fotograferen en gefotografeerd worden) niets te maken hebben, en er alleen maar zijn om hun eigen nieuwsgierigheid te bevredigen.
Eerlijk gezegd heb ik dat ook wel. Dat één van mijn mede-fotografen over mijn schouder meekijkt vind ik niet erg, dat doe ik zelf ook. Ik doe meets om er iets van te leren, en als een ander iets van mij opsteekt:. Maar ik heb geen behoefte aan mensen die alleen maar willen komen om eens te kijken hoe persoon X of Y nou in het echt is.
Daarbij komt dat modellen al zenuwachtig genoeg zijn van al die lenzen die op ze gericht worden. Ik kan me niet voorstellen dat ze zich dan ook nog eens druk willen maken over nieuwsgierigen die op een afstandje staan mee te gluren en/of commentaar staan te leveren.
Mee eens, in die zin dat dit naar mijn idee vooral geldt voor de modellen-meetsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:27 schreef RonaldV het volgende:
Lang verhaal over niet-fotografie-geinteresseerden die wel meegaan meeten
Ik zei het niet met zoveel woorden, maar dat bedoelde ik inderdaadquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mee eens, in die zin dat dit naar mijn idee vooral geldt voor de modellen-meetsDe andere meets die we organiseren zijn wel een stuk relaxter dan een modellenmeet, juist omdat je dan ook voor een groot gedeelte de eigenlijk gezelligheid opzoekt
In dat geval ben ik het er geheel mee eenschquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:56 schreef RonaldV het volgende:
Ik zei het niet met zoveel woorden, maar dat bedoelde ik inderdaad
Het ging niet om de foto's, maar om de aanwezigheid ter plaatse - tijdens de shoot. Van de meet zelf komen er (zoals altijd) wel foto's hier op FOT te staan, al gaan de serieuze shoots gewoonte-getrouw achter slot en grendel tot de modellen in kwestie voldoende vertrouwen hebben in het oordeel van de fotografen. De laatste keer was dat (nog) niet zo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:01 schreef Ymke het volgende:
Das wel weer jammer voor mij , ik wil altijd wel graag de foto's van de meetings zien
Ik vermoed dat er echt op mensen wordt gedoeld die komen voor de leut (of het bier natuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:11 schreef Phoenixx het volgende:
Ik begrijp jullie volkomen, máár...
Hoe zit het met mensen zoals ik?
Mensen die best leuke kiekjes kunnen schieten, maar nog niet verder zijn gekomen dan de "standaard functies" die hun camera hen biedt?
Kunnen die zich wel inschrijven, of hebben jullie zoiets van: we organiseren nog wel eens een "leer hier fotograferen-meet"??
Of doelen jullie echt op mensen die alleen maar komen "voor de leut"?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:11 schreef Phoenixx het volgende:
Ik begrijp jullie volkomen, máár...
Hoe zit het met mensen zoals ik?
Mensen die best leuke kiekjes kunnen schieten, maar nog niet verder zijn gekomen dan de "standaard functies" die hun camera hen biedt?
Kunnen die zich wel inschrijven, of hebben jullie zoiets van: we organiseren nog wel eens een "leer hier fotograferen-meet"??
Of doelen jullie echt op mensen die alleen maar komen "voor de leut"?
Hahaha,quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:10 schreef blackbully het volgende:
wie hebben er zin in een Den -Ham meet?
lijkt me wel grappig om een keer daar af te spreken .
kunnen we daarna de nieuwe spullen testen
Dan heb ik toch eerst een flinke bak geld nodig hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:10 schreef blackbully het volgende:
Om aansluitend een Groningen-stap-meet te houdenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:10 schreef blackbully het volgende:
Mauro, ik heb een idee in mijn kop zitten. En ik denk dat ik jou daar bij nodig heb om het er uit te peuteren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:22 schreef Mauro het volgende:
[..]
Om aansluitend een Groningen-stap-meet te houden
Stuur maar een mail naar me.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mauro, ik heb een idee in mijn kop zitten. En ik denk dat ik jou daar bij nodig heb om het er uit te peuteren.![]()
Ik zeg Bourtange: leuk oud vestingsplaatsjequote:[b]Op dinsdag 31 januari 2006 20:44
Ik zit nog even te peinzen over ideeën. De Provincie groningen lijkt me wel een leuk idee, maar ik weet nog even niet precies wat ik ermee wil.
Als jij heeeeeeel aardig en lief bent, mag je 11 februari mee met "ESO Digitaal" naar Bourtange voor een meet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:49 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik zeg Bourtange: leuk oud vestingsplaatsje
knelpunt 1quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als jij heeeeeeel aardig en lief bent,
knelpunt 2quote:mag je 11 februari
Ik wens je sneeuwquote:mee met "ESO Digitaal" naar Bourtange voor een meet.![]()
![]()
Georganiseerd onder andere door jawel HM2![]()
:edit: KLIK
jammerquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:59 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
knelpunt 1
[..]
knelpunt 2
[..]
Ik wens je sneeuw
Lijkt mij wel een leuke foto-omgeving, maar waar ligt deze ruïne??quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:24 schreef Puckzzz het volgende:
Wanneer jullie hier heen willen ga ik zeker mee!!
http://www.xs4all.nl/~verdriet/KasteelMesen.htm
veel mooiere foto's vind je hier, maar wel even op de link Castle of Mesen klikken.
http://www.abandoned-zone.tk/
Anders ga ik een keer alleen met een model ofzo, maar ik wil het zeker een keer bezoeken.
Daar hebben mijn ouders vlakbij gewoond. Ik ben er wel eens geweest geloof ik...quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als jij heeeeeeel aardig en lief bent, mag je 11 februari mee met "ESO Digitaal" naar Bourtange voor een meet.![]()
![]()
Georganiseerd onder andere door jawel HM2![]()
:edit: KLIK
Uit de eerste link van Puckzzz: "ongeveer 30 km van Brussel in Lede ( Belgie)"quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een leuke foto-omgeving, maar waar ligt deze ruïne??
En de duif is teruggestuurd!quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:46 schreef HMaster-II het volgende:
@Mauro:
ik heb je gepostduift. Hoop dat je er iets in ziet.
[showcase] Modellen in Thornquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:34 schreef fraubitch het volgende:
PdeHoog en Shark.bait hebben ook foto' van Thorn of niet? als we toch met foto's van locaties gaan strooien
Ja die heb ik.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:34 schreef fraubitch het volgende:
PdeHoog en Shark.bait hebben ook foto' van Thorn of niet? als we toch met foto's van locaties gaan strooien
Goed voorstel. zeer goed voorstel. Maar wil je dan een openbare shoot doen of op een nog niet nader te bepalen geheime locatie. ??quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef Shark.Bait het volgende:
Voorstel:
Mei, modellen maand
Lokatie: nog nader te bepalen.
geen thema, gewoon modellen in mooie (eigen) kleding op een lokatie.
Sorry, Rusland is me iets te ver rijden voor een meet!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:51 schreef ultra_ivo het volgende:
In mei hoop ik wat Russische modellen te fotograferen. Zit vrijwel de hele maand mei in Rusland.
Strak voorstel....gaarne op 14 mei doenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef Shark.Bait het volgende:
Voorstel:
Mei, modellen maand
Bourtange!quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:49 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik zeg Bourtange: leuk oud vestingsplaatsje
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef Shark.Bait het volgende:
Voorstel:
Mei, modellen maand
Okee, jij doet de cateringquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:53 schreef PdeHoog het volgende:
Strak voorstel....gaarne op 14 mei doenHeb ik een goed excuus om iig thuis mijn verjaardag niet te vieren
gezien de pottekijkers van de lek meet, zou ik een per email aangegeven locatie willen suggereren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:53 schreef HMaster-II het volgende:
Goed voorstel. zeer goed voorstel. Maar wil je dan een openbare shoot doen of op een nog niet nader te bepalen geheime locatie. ??
Checkquote:
Gaan we ook nog een voorzichtige screening van deelnemers doenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:56 schreef Shark.Bait het volgende:
gezien de pottekijkers van de lek meet, zou ik een per email aangegeven locatie willen suggereren.
Brownies bakken kreng!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckHad ik Marjo ook al beloofd
daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Okee, jij doet de catering^O^
[..]
gezien de pottekijkers van de lek meet, zou ik een per email aangegeven locatie willen suggereren.
ik wil een jupiter modelquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:51 schreef ultra_ivo het volgende:
In mei hoop ik wat Russische modellen te fotograferen. Zit vrijwel de hele maand mei in Rusland.
ik heb al een ideetje om dat probleem te tackelen...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:58 schreef HMaster-II het volgende:
daar zat ik ook al aan te denken.
quote:
Vertelquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik heb al een ideetje om dat probleem te tackelen...
ik email je er wel overquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:03 schreef ultra_ivo het volgende:
Goed, ik noteer op de bestellijst 1 Jupiter J9
Ik open wel een topicquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
daar zat ik ook al aan te denken.
@Sub.... Je hebt geen Canon, anders kon je 11 februari mee.. hmmzzz ik mag introducees meenemen.![]()
Ik plak wel "canon" over mijn "nikon" heenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:58 schreef HMaster-II het volgende:
@Sub.... Je hebt geen Canon, anders kon je 11 februari mee.. hmmzzz ik mag introducees meenemen.![]()
We zijn niet zo vijandelijk tegen over Nikon hoor..quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik plak wel "canon" over mijn "nikon" heen
Spannend...quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:48 schreef HMaster-II het volgende:
@-Marjo-
Ik heb Mauro vandaag een idee gemaild wat in mijn kop zat. Die heb ik er even uitgelepeld en Mauro ziet het idee wel zitten. We moeten daarover nog even in conclaaf. Als we er uit zijn en onze ideeën gelijk hebben staan, dan komt er witte rook uit de schoorsteen hier in dit topic.![]()
Ga er van uit, dat het een leuk idee is.![]()
Daarom is dit een brainstormtopic.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:57 schreef oYo het volgende:
Weet wel een paar leuke lokaties, maar hangt een beetje af van de fotografen. Wat voor thema willen ze aansnijden voor de modellenshoots?
Landelijk, abstract, only B&W, fleurig...
Als dit voor de mei-modellen-meet is, is het misschien handiger om dat te verplaatsen naar het andere topicquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:57 schreef oYo het volgende:
Weet wel een paar leuke lokaties, maar hangt een beetje af van de fotografen. Wat voor thema willen ze aansnijden voor de modellenshoots?
Landelijk, abstract, only B&W, fleurig...
Klopt, want nu gaan er een paar meet-ideeën door elkaar lopen..quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als dit voor de mei-modellen-meet is, is het misschien handiger om dat te verplaatsen naar het andere topic
Hmmzzzzquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:43 schreef Kleintje het volgende:
ff serieus... als er in België zoveel mooie locaties zijn..
Je kan zo'n 'landhuis' in België huren.
Als je dat nou met een man of 10 doet, dan kan je elkaar tot vervelends toe fotograferen, jouw ding met die van anderen vergelijken, veel zuipen en lachen.
Als je het dan in de buurt van Spa doet, dan heb je de ardennen, dan kan je leuke autocrosdingen fotograafdingesen, mooie omgeving en ook mooie gebouwen.
Idee???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |