Allereerst de melding dat ik de belichting, kleuren en scherpte overal erg goed vind.
Bij de zw/w twijfel ik soms over 't contract (op sommige vlakken).
1:
Voor mijn gevoel klopt 't niet dat ze naar links kijkt. Hoe de muur wegloopt, en hoe de uitsnede is, had ik haar de andere kant op laten kijken denk ik. Verder is inderdaad de slagschaduw van de neus wat vervelend.
2:
Mooi. Volgens mij is dit de enige foto waarbij ik de blik ook wel vind passen. Bij de rest had een andere gezichtsuitdrukking imo beter gepast. Ik las dat 't model zenuwachtig was... (en ik denk dat dat bij een nieuwe shoot nu stukken minder zal zijn)... maar 't is hier toch wel een punt van aandacht.
Mierenneuken: de
HWA regenpijp is best lelijk...
3:
Door haar haar en het weggedraaide bovenlichaam krijg ik niet 't idee dat deze foto geposeerd is. Ik vind hem niet echt lekker kijken trouwens... Te veel weggekeerd om mijn aandacht te houden.
4:
leuk! met een lach erbij zou ie nog leuker zijn.
Misschien had ik hem alleen ietwat krapper gecropt.
5:
Hmmm, vraag me niet waarom, maar ik stoor me aan haar reflectie in de deur (mên, hoe stom kan 't zijn
![]()
)
Deze had ik misschien wel in zw/w willen zien, omdat ze hier toch ongeveer 't strengst kijkt.
6:
Netjes, mooi scherp in de ogen. Beter dan nummer 1 omdat ze in de camera kijkt. Ze komt wel iets klein over (denk dat door de uitsnede over haar borst). Misschien iets lagere uitsnede nemen?
7:
erg mooi weer. Alleen haar hand valt erg op... dat is wel jammer.
Verder op deze niet zo veel te vertellen.