abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34687385
Ergens in een ver verleden november vorig jaar dus ben ik op pad geweest met Fraubitch Zij leidde ons toen naar Thorn, een of ander bijzonder fotogeniek gehucht ver weg in het zuiden van NL. Het was eigenlijk mijn eerste keer modellenwerk zonder een mega-meet

Ik zou zeggen...shoot

Model 2 moet nog even toestemming geven voor plaatsing van haar foto's alhier Er kan dus nog een updateje komen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_34687631
is d'r glimlach stuk?
ow wacht ze moest natuurlijk d'r naam eer aan doen

1 en 2 vind ik het sterkst
4 vind ik ook wel wat hebben

3 en 5 kijkt ze niet zo euh leuk ofzo, moeilijk onder woorden te brengen
en over zwart wit hebben we het al eerder gehad

2 is echt m'n favoriet, mooie foto, kan je zo een verhaaltje bij bedenken

edit:
4 zou ik links croppen tot de schaduw van de hand er net af is
niet omdat ik die schaduw vervelend vind maar om aan te geven tot waar ik em zou croppen
Just move on up, and keep on wishing. Remember your dreams, they are your only schemes. So keep on pushing. Take nothing less, not even second best... Move on up!
pi_34687925
Mooie foto's van een mooi model , de rode lippen vind ik op sommige foto's iets overheersen.

Als serie vind het minder geslaagd, ze heeft op alle foto's de zelfde uitdrukking.
De zwartwitfoto's hebben mijn voorkeur, nr. 6 is mijn favoriet.
Iedereen een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar!!!
kiekjes
pi_34688021
Edit: commentaar op model is niet de bedoeling van dit topic, daarvoor mag je naar US.

[ Bericht 79% gewijzigd door RonaldV op 01-02-2006 23:11:26 ]
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_34688427
#1 en #7 hier
Verder ook mooie z-w conversies.
pi_34688771
1 En 7 vind ik de beste ook. 6 Is ook mooi, maar die schaduw onder haar rechteroog stoort me wat.
pi_34693180
Prettige serie, mooi model, leuke omgeving en prima geschoten. De opening is meteen raak: #1 vind ik echt heel prettig wegkijken wel net even jammer van die slagschaduw van haar neus, maar anders hebben de kniesoren niets meer te doen

4 is ook leuk, maar bij die pose hoop ik toch op een wat uitbundigere lach. (in het algemeen komt de blik een beetje gespannen over in de hele serie).

Bij 5 (en een beetje bij 6) valt het licht zo in haar gezicht dat het net is of ze een snor heeft. Daar moet je als fotograaf erg op letten, ten eerste bij het maken/belichten van de foto (een diffusiescherm doet wonderen), ten tweede bij de nabewerking en ten derde bij het plaatsen.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  woensdag 1 februari 2006 @ 21:46:16 #8
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_34695462
ik heb bijna dezelfde foto's
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_34695849
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:46 schreef Shark.Bait het volgende:
ik heb bijna dezelfde foto's
Wat gek
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!fotograaf woensdag 1 februari 2006 @ 22:45:04 #10
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_34698082
hey ik ben geen zuurpruim ja
Was alleen een beetje zenuwachtig enzo
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_34698352
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:45 schreef fraubitch het volgende:
hey ik ben geen zuurpruim ja
Was alleen een beetje zenuwachtig enzo
Je deed het best goed En we hadden een hoop lol iig
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:53:01 #12
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_34698438
Mooi model om je creatief te uiten!
pi_34698830
Goed....even de reacties nalopen Iig dank voor alle reacties tot dusver

@lostminds

Met betrekking tot de blik van Fraubitch...dat zijn nou van die dingen waar ik druk mee bezig ben Iig lukt de techniek me nu steeds beter heb ik het gevoel dus kan ik me meer focussen op dat soort dingen

Over je opmerking over #4: ik heb dat bewust zo gelaten omdat ik die schaduw zo ontzettend gaaf vond

@dubbellu

OK...leerpuntje net zoals bij lostminds...de blik / gezichtsuitdrukking. En daarnaast misschien de foto's wat desatureren ivm die overheersende lippenstift

@Vliegvrager

Ik denk dat ik snap wat je bedoelt, maar helemaal snappen doe ik het nog niet Snor op #5 en #6 Het was mij nog niet opgevallen en ook anderen aan wie ik het heb laten zien nog niet. Maar goed...dank voor het opmerken Ik zal er de volgende keer nog wat strakker op letten

Enneh...fraubitch...we gaan dit overdoen he En dan ben jij wat minder gespannen en hebben we wat langer mooi licht
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:04:51 #14
15985 huiz
Man in Black
pi_34698920
Mooie foto's ja Maar je moet ze idd niet als serie bekijken want dan zit je toch ergens te hopen op een leuke glimlach Afzonderlijk bekeken zijn het mooie foto's.

Maar het is een mooie vrouw en de meeste foto's vind ik erg goed gelukt. Die schaduw op de eerste foto is idd wel opvallend als je er op gewezen wordt maar da's zo uit te poetsen :p

[ Bericht 32% gewijzigd door huiz op 01-02-2006 23:24:20 ]
Scope Pure Colombia BV
  FOK!fotograaf woensdag 1 februari 2006 @ 23:07:18 #15
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_34699019
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:02 schreef PdeHoog het volgende:

Enneh...fraubitch...we gaan dit overdoen he En dan ben jij wat minder gespannen en hebben we wat langer mooi licht
Deal
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:10:31 #16
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34699165
Hoi!

Volgens mij is er op FOT ooit afgesproken dat we foto's aanvallen, en niet modellen. Hier post een fotograaf het resultaat van zijn werk, en het uiterlijk van het model is dus niet de schuld van het model, maar van de fotograaf die het op de foto (en de nabewerking) zet. Ik heb nu één post geëdit, laat dat de laatste zijn.

- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  FOK!fotograaf woensdag 1 februari 2006 @ 23:21:29 #17
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_34699619
Allereerst de melding dat ik de belichting, kleuren en scherpte overal erg goed vind.
Bij de zw/w twijfel ik soms over 't contract (op sommige vlakken).

1:
Voor mijn gevoel klopt 't niet dat ze naar links kijkt. Hoe de muur wegloopt, en hoe de uitsnede is, had ik haar de andere kant op laten kijken denk ik. Verder is inderdaad de slagschaduw van de neus wat vervelend.

2:
Mooi. Volgens mij is dit de enige foto waarbij ik de blik ook wel vind passen. Bij de rest had een andere gezichtsuitdrukking imo beter gepast. Ik las dat 't model zenuwachtig was... (en ik denk dat dat bij een nieuwe shoot nu stukken minder zal zijn)... maar 't is hier toch wel een punt van aandacht.
Mierenneuken: de HWA regenpijp is best lelijk...

3:
Door haar haar en het weggedraaide bovenlichaam krijg ik niet 't idee dat deze foto geposeerd is. Ik vind hem niet echt lekker kijken trouwens... Te veel weggekeerd om mijn aandacht te houden.

4:
leuk! met een lach erbij zou ie nog leuker zijn.
Misschien had ik hem alleen ietwat krapper gecropt.

5:
Hmmm, vraag me niet waarom, maar ik stoor me aan haar reflectie in de deur (mên, hoe stom kan 't zijn )
Deze had ik misschien wel in zw/w willen zien, omdat ze hier toch ongeveer 't strengst kijkt.

6:
Netjes, mooi scherp in de ogen. Beter dan nummer 1 omdat ze in de camera kijkt. Ze komt wel iets klein over (denk dat door de uitsnede over haar borst). Misschien iets lagere uitsnede nemen?

7:
erg mooi weer. Alleen haar hand valt erg op... dat is wel jammer.
Verder op deze niet zo veel te vertellen.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_34699675
jammer dat ze nergens lacht.. was het eerste dat in me opkwam..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_34699753
Thnx Xil
  donderdag 2 februari 2006 @ 19:31:23 #20
15524 PS
And someday I shall fly again
pi_34722298
Ola,

1. zie 6
2. Die regenpijn op de achtergrond is auw, net iets naar links had beter geweest. En ze kijkt nerveus, lief.
3. Erg gaaf. Natuurlijke blik, niet geposeerd. Love it
4. Net als 3 erg gaaf. Meer bewegende pose enzo, erg fijn.
5. Niks mee mis tot ik Xil zn comment las van die reflectie, damn. En die blik lekker streng, ze doet dr naam eer aan.
6. Ik vind die blik hier beter, loopt mee met de stenen. Betere uitlijnen, ja ben uitlijn geil.
7. Mooi plaatje, maar die hand valt op, trekt aandacht, iets hoger croppen??

Qua belichting zou ik zeggen mooi, maar daar ben ik geen held in ofzo. Ga zo door!
If your shaking it more than twice, your playing with it.
  FOK!fotograaf vrijdag 3 februari 2006 @ 00:23:05 #21
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_34724282
mij is net gevraag wat ik de mooiste foto's vond, dat zijn 1 en 3, #1 omdat ik het een mooi contrast vind (en verrek ja die schaduw ) en #3 omdat het mooi weergeeft hoe ik ben.
Over de technische gedoe moet je mij zo laat niks vragen..

En inderdaad ik vind ook de lippenstift net iets TE aanwezig, maar dat is achteraf Ook door de lippenstift vallen mijn scheve lippen nog eens extra op (of verpest dat nu mijn huur-mij-in-als-model verkooppraatje?) in dat geval heb ik niks gezegd
pi_34724657
quote:
Op vrijdag 3 februari 2006 00:23 schreef fraubitch het volgende:
mij is net gevraag wat ik de mooiste foto's vond, dat zijn 1 en 3, #1 omdat ik het een mooi contrast vind (en verrek ja die schaduw ) en #3 omdat het mooi weergeeft hoe ik ben.
Over de technische gedoe moet je mij zo laat niks vragen..

En inderdaad ik vind ook de lippenstift net iets TE aanwezig, maar dat is achteraf Ook door de lippenstift vallen mijn scheve lippen nog eens extra op (of verpest dat nu mijn huur-mij-in-als-model verkooppraatje?) in dat geval heb ik niks gezegd
Weer wat geleerd voor de volgende keer jij dan
pi_34726798
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 11:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Weer wat geleerd voor de volgende keer jij dan
Ik wil je wel eens helpen met een shoot P... Houdt jij het reflectiescherm vast.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  zaterdag 4 februari 2006 @ 13:38:25 #24
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34727923
quote:
Op vrijdag 3 februari 2006 00:23 schreef fraubitch het volgende:

Gelukkig heb ik je al es in t wild gezien, en die mond is niks mis mee hoor!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_34728971
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:04 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Ik wil je wel eens helpen met een shoot P... Houdt jij het reflectiescherm vast.
Check, maar kom jij dan naar Limburg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')