Wat gekquote:
Je deed het best goedquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:45 schreef fraubitch het volgende:
hey ik ben geen zuurpruim ja
Was alleen een beetje zenuwachtig enzo
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh...fraubitch...we gaan dit overdoen heEn dan ben jij wat minder gespannen en hebben we wat langer mooi licht
Weer wat geleerd voor de volgende keerquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:23 schreef fraubitch het volgende:
mij is net gevraag wat ik de mooiste foto's vond, dat zijn 1 en 3, #1 omdat ik het een mooi contrast vind (en verrek ja die schaduw) en #3 omdat het mooi weergeeft hoe ik ben.
Over de technische gedoe moet je mij zo laat niks vragen..
En inderdaad ik vind ook de lippenstift net iets TE aanwezig, maar dat is achterafOok door de lippenstift vallen mijn scheve lippen nog eens extra op
(of verpest dat nu mijn huur-mij-in-als-model verkooppraatje?) in dat geval heb ik niks gezegd
Ik wil je wel eens helpen met een shoot P... Houdt jij het reflectiescherm vast.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weer wat geleerd voor de volgende keer![]()
jij dan
Gelukkig heb ik je al es in t wild gezien, en die mond is niks mis mee hoor!quote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:23 schreef fraubitch het volgende:
En inderdaad ik vind ook de lippenstift net iets TE aanwezig, maar dat is achterafOok door de lippenstift vallen mijn scheve lippen nog eens extra op
(of verpest dat nu mijn huur-mij-in-als-model verkooppraatje?) in dat geval heb ik niks gezegd
Check, maar kom jij dan naar Limburgquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik wil je wel eens helpen met een shoot P... Houdt jij het reflectiescherm vast.![]()
Nog niets gehoordquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:54 schreef Puckzzz het volgende:
heeft model 2 al toestemming gegeven?
Als ik er tijd voor kan maken wel... Maar dan moet ik het effe combineren met iets..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check, maar kom jij dan naar Limburg![]()
ik vind haar op #2 anders behoorlijk geintereseerd kijken naar iets wat ze met liefde zou vernietigenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:17 schreef Scandalous het volgende:
Het model kijkt op iedere foto zo ongeinteresseerd...Maakt het niet echt prettig om naar te kijken.
Over foto #2 heb je wel gelijk ja.. Je mist alleen nog de bliksemschichtjes. Ik vind vooral foto #1 stijlvol. En #2..... tja.... F-Bitsie ik ga wel effe aan jouw linkerkant (voor de kijkers rechts) zitten.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:10 schreef lostminds het volgende:
[..]
ik vind haar op #2 anders behoorlijk geintereseerd kijken naar iets wat ze met liefde zou vernietigen
soort van \"one more word and you\'ll die...\"
of is dat gewoon mijn zieke geest?![]()
En als je dichtbij probeerd te komen, dan bijt ze..quote:Op zondag 5 februari 2006 20:10 schreef anathema het volgende:
vind het wel wat hebben die strakke blik van haar. altjid lachen word ook vervelend. het heeft iets onbereikbaars nu....
In zekere zin ben ik het met je eens, maar dan moet je modellen verder van een achtergrond afzetten. En dat is niet altijd mogelijkquote:Op zondag 5 februari 2006 12:30 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
Eigenlijk vind ik de scherptediepte op alle foto\'s véél te groot. Zo \"springt\" het model er niet echt uit (wat wel hoort op portretfoto\'s, enkele uitzonderingen daargelaten).
Zie mijn reply hierbovenquote:Ook de kledingkeuze en de \"body language\" van het model is maar matig...
quote:
ahquote:Op zondag 5 februari 2006 20:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En als je dichtbij probeerd te komen, dan bijt ze..
Niet boos worden F-bitsie![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik je al es in t wild gezien, en die mond is niks mis mee hoor!
Ik word vast doodgeknuffeldquote:Op maandag 6 februari 2006 00:02 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ah
volgende keer mishandel ik jou ook gewoonmet liefde uiteraard
SHHHT! Mijn image! wat doe jequote:Op maandag 6 februari 2006 09:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik word vast doodgeknuffeld![]()
FB is lief![]()
Wat zachter maken dan je al bentquote:
echt?. ..... ania, zullen we snel afsprekenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En als je dichtbij probeerd te komen, dan bijt ze..
Ja.... een echt knuffelkonijnquote:Op maandag 6 februari 2006 21:11 schreef anathema het volgende:
[..]
echt?. ..... ania, zullen we snel afspreken.
ze kijkt wel stoer maar volgens mij is ze idd gewoon zacht.
Post es wat meer foto's P... Want je hebt er vast nog wel een leuke..quote:Op maandag 6 februari 2006 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ga ff ergens anders slowchatten mensen
Dan moet eerst Janou toestemming gevenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Post es wat meer foto's P... Want je hebt er vast nog wel een leuke..![]()
dan wachten we daar opquote:Op maandag 6 februari 2006 21:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan moet eerst Janou toestemming geven
En gekregenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan moet eerst Janou toestemming geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |