Jullie mogen best een accountje aanvragen hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:57 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Wat Ynske zegt!
Niet iedereen met intresse voor meets kan op de modellensite,
OA ik dus.
Het lijkt mij ook geen goed idee om de meets op deze manier af te schermen, dat is toch weer een extra drempel voor vers bloed. Het lijkt me veel slimmer om dat gewoon hier -in FOT- te houden, eventuele ongwenste figuren zijn redelijk simpel te weren door locaties niet te openbaren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
van de andere kant, kijken alle mensen die in fot komen daar?
* Ynske weet de url niet eens
Het gaat alleen maar om een agenda functie, hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook geen goed idee om de meets op deze manier af te schermen, dat is toch weer een extra drempel voor vers bloed. Het lijkt me veel slimmer om dat gewoon hier -in FOT- te houden, eventuele ongwenste figuren zijn redelijk simpel te weren door locaties niet te openbaren.
iddquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook geen goed idee om de meets op deze manier af te schermen, dat is toch weer een extra drempel voor vers bloed. Het lijkt me veel slimmer om dat gewoon hier -in FOT- te houden, eventuele ongwenste figuren zijn redelijk simpel te weren door locaties niet te openbaren.
doorklikdrempelquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het gaat alleen maar om een agenda functie, hoordie kan desnoods zo worden geplaatst dat iedereen er kan lezen, maar alleen geregistreerde users er kunnen schrijven. Linkje naar Fok, en klaar is Klara
Soms heb je best aardige ideeën, weet je dat?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd
is het geen optie om een sticky te maken
met daarin de maanden van het jaar
en dan bij de datums dat wat gepland staat, zetten om welke meet het gaat?
Houdt ook allerlei idioten tegenquote:
...met een linkje naar het topic dat over die meet gaat?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd
is het geen optie om een sticky te maken
met daarin de maanden van het jaar
en dan bij de datums dat wat gepland staat, zetten om welke meet het gaat?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:57 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik pleit voor een FOT-meet-overzichts-topique![]()
lieverdquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Soms heb je best aardige ideeën, weet je dat?
je verwoordde t gewoon weer veel te moeilijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
Kortom....hetzelfde wat ik al opperde![]()
Het kost jullie wel moeite om op woensdag na te denken he
![]()
![]()
Echt nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
je verwoordde t gewoon weer veel te moeilijk
Yummie vers bloedquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook geen goed idee om de meets op deze manier af te schermen, dat is toch weer een extra drempel voor vers bloed.
Ik doe dat idd liever op donderdag.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
Kortom....hetzelfde wat ik al opperde![]()
Het kost jullie wel moeite om op woensdag na te denken he
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:57 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik pleit voor een FOT-meet-overzichts-topique![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt nietEn anders deed vliegvrager dat nog vele malen beter en vooral eerder
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
dan is t omdat ik een vrouw benquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met dit weer werk ik liever IN een internet bedrijf.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieverdik heb niet voor niets gestudeerd in de richting van multimedia
en werk nu op een internetbedrijf
Jaja, vrouwen zijnquote:
Nou open jij dan es een agendatopic..quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan is t omdat ik een vrouw bendat ie t nu wel begreep
Op het zuiden van Limburg en delen van Zeeland na, ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:16 schreef diedrick het volgende:
Ronald is (bijna) landelijk inzetbaar![]()
![]()
is mij goed. ik ga zo wel ff alles verzamelenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nou open jij dan es een agendatopic..![]()
Ja, ik weet wel dat jullie het te druk hebben met slowchatten, maar ideeën hebben geen zin zonder een datum en topic. Dus iemand die een idee heeft voor april????quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Dus wat staat er op het program voor april?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |