doe ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Mail me even wat data waarop het jou het beste uitkomt, dan regelen we wat.
Kun je je in de loop van vandaag even op mijn MSN melden?quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:10 schreef miss_sly het volgende:
Re, we hebben wel al een afspraak, maar ik heb nog geen adres
Misschien vanavond, maar dat is nog niet zeker. Een mailtje is misschien wel handigquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:48 schreef Re het volgende:
[..]ben je vandaag op MSN, anders sztuur ik je nog wel een mailtje
kun je ff mailtje sturen naar mail in mijn profielquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien vanavond, maar dat is nog niet zeker. Een mailtje is misschien wel handig
Donequote:Op vrijdag 9 december 2005 09:59 schreef Re het volgende:
[..]
kun je ff mailtje sturen naar mail in mijn profiel
Januariquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:04 schreef Debsterr het volgende:
Ben echt benieuwd hoe de foto's worden, miss_blue, wanneer ben jij aan de beurt?
Ja CD-rommetje komt naar je toe als ik nieuwe computer heb, klote ding loopt constant vast op branden, komt eraan dusquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:12 schreef Merel het volgende:
Ik zou nog iemand terugmailen maar ik weet niet meer wie. M'n mail is een zooi en ik kan het niet meer vinden![]()
En Re, ik krijg nog een cd-rommetje ofzo van je...
Haha, na-aperd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:51 schreef Aventura het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel wat mooie foto's laten makenWoon in Amsterdam dus 'n sessie daar is het meest ideaal, maar heb 'n OV van baas dus reizen no problem.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:36 schreef miss_sly het volgende:
Re, was hartstikke leuk, en je hebt het werkelijk voor elkaar gekregen om een paar foto's te maken waarvan ik zelf ook vind dat ik er leuk opsta!
Geweldig
Als mannelijke modellen graag een keer leuke foto's willen vragen zij zelf gewoon een fotograaf, als fotografen een mannelijk model nodig hebben voor een bepaald idee vragen zij een manquote:Op zondag 11 december 2005 06:47 schreef Steijn het volgende:
Is er ook vraag naar mannelijke modellen? Of vormen de modellen de vraag?
OK, dan wacht ik rustig afquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:39 schreef Re het volgende:
[..]
Ja CD-rommetje komt naar je toe als ik nieuwe computer heb, klote ding loopt constant vast op branden, komt eraan dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |