Is goed. Even kijken wanneer ik weer toegang heb tot msn, want ik zit de komende dagen niet thuisquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:05 schreef Re het volgende:
[..]
he-he, dat gaat allemaal helemaal meevallen hoor, msn staat in profiel gaan we daar wel verder discussieren etc.
Als je een locatie hebt dan hoor ik het wel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik heb wel interesse voor een shoot. waar is alleen nog de vraag.
wie bedoel je met 'hem'=quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik had ook iets geregeld met hem, alleen zijn email bounced
morpheus_at_work. ik was van mening dat we alleen nog een model nodig hadden...quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:47 schreef Vliegvrager het volgende:
wie bedoel je met 'hem'=
Je hebt mail.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
morpheus_at_work. ik was van mening dat we alleen nog een model nodig hadden...
je woont helemaal in Den Helder ergens toch? of ergens in Noord Hollandquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:19 schreef Kleintje het volgende:
Daar ben ik weer.
De rust is hier weer een beetje terug... dus... ik ben weer beschikbaar voor allerlei shoots!
Kan me ook weer makkelijker verplaatsen, dus kan nu eindelijk ook de richting van de fotograaf op.
Iemand interesse en leuke ideeën? Ben bijna overal voor in!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:56 schreef Troel het volgende:
Pea4fun heeft me vandaag vele malen op de gevoelige plaat vastgelegd en ze is echt gewoon keigoed.
Zo, die kan je in je zak steken
Pea zal zelf wel wat foto's plaatsen.
Oh ja. Wel een minimeet. Een groep van 20 man die toekijkt lijkt me geen goed plan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:28 schreef dawg het volgende:
Hey Re, misschien wil ik ook een keer. Eens kijken wat het is als je voor de camera staat, ipv erachter.
lijkt me tof planquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:28 schreef dawg het volgende:
Hey Re, misschien wil ik ook een keer. Eens kijken wat het is als je voor de camera staat, ipv erachter.
Dat geloof ik meteen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:45 schreef Re het volgende:
[..]
lijkt me tof plan, voor de camera staan is eng
... vraag maar aan Pea
och viel wel mee hoor, ondertussen zie ik er ook weer anders uitquote:
Heb trouwens maar 1 ideetje.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:45 schreef Re het volgende:
[..]
lijkt me tof plan, voor de camera staan is eng
... vraag maar aan Pea
Photoshop CS2. Dé must-have tool voor de fotograaf.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:52 schreef Re het volgende:
[..]
och viel wel mee hoor, ondertussen zie ik er ook weer anders uit
ja tussen kerst en nieuwjaar ben ik hierquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb trouwens maar 1 ideetje.Dus neem je inspiratie ook mee.
Kun je eind december een keer? Vakantie enzo, dus dan heb ik genoeg tijd.
geen gras over laten groeien, voordat ik weer terugkrabbel
Mail me even wat data waarop het jou het beste uitkomt, dan regelen we wat.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:04 schreef Re het volgende:
[..]
ja tussen kerst en nieuwjaar ben ik hier, en nix geen gekrabbel
doe ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Mail me even wat data waarop het jou het beste uitkomt, dan regelen we wat.
Kun je je in de loop van vandaag even op mijn MSN melden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |