Mijn stage is morgen afgelopen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:41 schreef RonaldV het volgende:
In verband met je stage: edit je posts, en meldt je op MSN of [afbeelding]
Nou, ik ben sowieso behoorlijk mobiel, en bovendien regelmatig in Amsterdam, Eindhoven, Nijmegen en Rotterdam, dus dat is op zich niet echt een probleemquote:Op donderdag 1 december 2005 10:36 schreef RonaldV het volgende:
Miss_sly, zou je even kunnen aangeven in welke regio je ongeveer zit? Dat helpt fotografen enorm bij het bepalen of je wel of niet een kandidaat-model voor ze bent.
verlegen camera schuwe mensen heb ik wel ervaring mee... vraag maar aan ripleyquote:Op donderdag 1 december 2005 10:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik ben sowieso behoorlijk mobiel, en bovendien regelmatig in Amsterdam, Eindhoven, Nijmegen en Rotterdam, dus dat is op zich niet echt een probleem
Ripley, kom eens vertellenquote:Op donderdag 1 december 2005 12:11 schreef Re het volgende:
[..]
verlegen camera schuwe mensen heb ik wel ervaring mee... vraag maar aan ripley
Voor Kikker-fotografie moet je in Flora&Fauna zijn..quote:Op donderdag 1 december 2005 16:07 schreef Djunck het volgende:
[afbeelding]
Nog een keer een oproep! Beginnend model (Amsterdam) zoekt fotograaf m/v voor aanvulling op beider portfolio. Evt reiskosten worden vergoed.
Je foto ziet er hier niet uit als een foto. "no hotlinking from this domain"quote:Op donderdag 1 december 2005 16:30 schreef Djunck het volgende:
Kikker fotografie?
Ik snap hem niet...![]()
Inmiddels heb ik hem zichtbaar hier, een heer in kostuumquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:43 schreef Djunck het volgende:
Oh, wat jammer..voor mij is hij hier wel gewoon zichtbaar namelijk. Ik zal proberen uit te vinden hoe ik hem in mijn fotoboek kan plaatsen hierThanks!
aha! kijk eens aan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:20 schreef PiperMaru het volgende:
Ik wil me ook graag aanmelden als model
Regio Utrecht, maar met het OV kan ik ook wel reizen naar de grotere steden.
Okee dan, klinkt interessantquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
aha! kijk eens aan.
mini-meets: 2 fotografen, 1 model
Je woont precies goed
Oeh, dat is jammer, het idee klonk zo interessant.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:44 schreef Vliegvrager het volgende:
Maar voor die dag zijn we al voorzien.
Ik ga erover nadenkenquote:@PiperMaru: Ik zie wel mogelijkheden, kijk maar even op mijn website of jij die ook ziet.
Het gaat wel even duren, want ik heb een behoorlijk volle agenda.
Ripley komt niet ergquote:Op donderdag 1 december 2005 12:11 schreef Re het volgende:
[..]
verlegen camera schuwe mensen heb ik wel ervaring mee... vraag maar aan ripley
Voor een mini-meet heb je maar 3 mensen nodig, dus dat is snel genoeg georganiseerd.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:52 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Oeh, dat is jammer, het idee klonk zo interessant.
Als er weer een minimeet komt in (de buurt van) Utrecht, heb ik zeker interesse!
ik had ook iets geregeld met hem, alleen zijn email bouncedquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:44 schreef Vliegvrager het volgende:
Scherp Sharkie.
Maar voor die dag zijn we al voorzien.
@PiperMaru: Ik zie wel mogelijkheden, kijk maar even op mijn website of jij die ook ziet.
Het gaat wel even duren, want ik heb een behoorlijk volle agenda.
ik heb wel interesse voor een shoot. waar is alleen nog de vraag.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:52 schreef PiperMaru het volgende:
Oeh, dat is jammer, het idee klonk zo interessant.
Als er weer een minimeet komt in (de buurt van) Utrecht, heb ik zeker interesse!
Haiquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ripley komt niet erg
Maar ik wil denk ik wel. Ik vind het wel eng en ik moet moed verzamelen, maar dat moet dan maar een keer gebeuren
Hoe gaat het in zijn werk enzo?
Fijn dat je reageertquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hai
Ik ben dus ook bijna bang voor camera's maar Re heeft daar erg veel rekening meegehouden, met resultaat waar ik echt blij mee was
Ik kan het je dus van harte aanraden.
he-he, dat gaat allemaal helemaal meevallen hoor, msn staat in profiel gaan we daar wel verder discussieren etc.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Fijn dat je reageert
Ik ga het dus maar gewoon doen.....ben bij voorbaat alzenuwachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |