Ik hoop hetquote:Op donderdag 3 november 2005 22:13 schreef MissHobje het volgende:
Go DidoGo Nathalie
Go Joost
![]()
![]()
Eindelijk krijgen ze sjankwal door
lieske heeft het nog liefste gezegd van de drie.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat had ze al, gezien haar opmerkingen een paar dagen geleden. Maar Lieske is nog wel veilig denk ik. Chantal en Ingrid zijn eerst aan de beurt
Een van de beste quotes tot nu toequote:Op donderdag 3 november 2005 22:13 schreef Sonique het volgende:
Rob: "Ik weet het dat ik op de bank zit, maar ik lever een strijd terug" Doelend op Menno
Die woorden van Menno galmen nog steeds in Rob z'n hoofd 'Ik nomineer jou Rob, deze keer niet omdat we zo verschillend zijn, maar omdat ik weet dat ik van je kan winnen op de bank!'
dido stemt de volgende keer op chantalquote:Op donderdag 3 november 2005 22:17 schreef qonmann het volgende:
Natalie: Chantal is jaolers
So true
Jammer dat niemand Cantal genomineerd heeft
Maar wel heel erg 'right for all the wrong reasons'.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Zal Lieske de 'tering wijf' afzeikactie van Dido toch meegekregen hebben trouwens.
Ik denk het niet, maar een nominatie is nog niet vaak zó terecht geweest
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja.. janken schijnt het slecht te doen op fok. Ik zou die mensen die zich daar het hardst aan ergeren ook zo graag een keer 100 dagen in dat BB huis zien zitten. Echt
Jetzt geht loss!!! Eindelijkquote:Op donderdag 3 november 2005 22:11 schreef snakelady het volgende:
ah, ik weet niet naar welke stream ik moet kijken,op beide lullen ze over anderen.
Niet echt slim van hem om dat te zeggen though...quote:Op donderdag 3 november 2005 22:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Een van de beste quotes tot nu toe
Menno laat eigenlijk nooit emoties zien.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:18 schreef Falco het volgende:
Menno reageert redelijk koeltjes wederom, zeker als je dat gaat vergelijken met Dido's furieuze tirade nu.
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 3 november 2005 22:18 schreef Bep het volgende:
Mooi dat Lieske weer de dans ontspringt , ik hoop dat zij gaat winnen
Bridget was top, dat ze dido keihard uitlachte...quote:Op donderdag 3 november 2005 22:18 schreef Arcee het volgende:
Dido, Naat en Joost hebben groot gelijk.
Chantal viel me echt tegen met haar reden voor de nominatie van Dido.
Dido is top.
Die was heel sterk.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:16 schreef versabommie het volgende:
Mijn persoonlijke hoogtepunt: Menno die Rob nog even duidelijk liet weten wie de loser is hehehehe
Een pauwenveerquote:Op donderdag 3 november 2005 22:18 schreef -Delta- het volgende:
Dido zegt dat ze af en toe van BB een veer in d'r reet krijgt, over welke veer heeft ze het dan?
En je zit TOCH weer op de bank, klootzak!!!!quote:
Net als Nathalie, ze passen goed bij elkaar.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:19 schreef Bep het volgende:
Dido kan haar nominaties maar slecht verwerken zeg , wat een aanstelster
dus dan was ze toch al die tijd zichzelf niet ?quote:Op donderdag 3 november 2005 22:19 schreef scanman01 het volgende:
Dido gaat nu de strijd aan.
"Nu leren ze een Dido kennen die niet zo leuk is"
![]()
Dat bandje zal nog vaak worden afgedraaid deze week.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik had wel verwacht dat Dido hier dagenlang over door zou gaan zaniken.
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:18 schreef -Delta- het volgende:
Dido zegt dat ze af en toe van BB een veer in d'r reet krijgt, over welke veer heeft ze het dan?
Nou en, het is gewoon zo.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:18 schreef scanman01 het volgende:
Het stoort Dido vooral dat het de meiden zijn die Dido hebben genomineerd. Jaloers, denkt ze.
Dido zal wel Lieske's massale nominatie alweer zijn vergeten
Over dat pakje peuken dat ze kreeg toen ze Joscelyn verzorgdequote:Op donderdag 3 november 2005 22:18 schreef -Delta- het volgende:
Logischquote:Op donderdag 3 november 2005 22:18 schreef Falco het volgende:
Menno reageert redelijk koeltjes wederom, zeker als je dat gaat vergelijken met Dido's furieuze tirade nu.
Nathalie: "En ik dan, ben ik geen diva?"quote:Op donderdag 3 november 2005 22:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Net als Nathalie, ze passen goed bij elkaar.
Was het niet heerlijk!!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:16 schreef versabommie het volgende:
Mijn persoonlijke hoogtepunt: Menno die Rob nog even duidelijk liet weten wie de loser is hehehehe
Eens.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
Ik hoop heel hard dat Dido mag blijven, en dat Chantal de volgende keer op de (extra large) bank zit.
Ik kan me ook best voorstellen dat Dido pist is. Ze is keihard aangevallen, als zou ze een toneelspelletje spelen. Maar het ís gewoon een braaf tutje. Die nominatie van Chantal was echt vals.
Daar ben ik ook bang voor als ze een week lang gaat miepen werkt dat zwaar in haar nadeel! Dan blijft die lul Rob dadelijk nogquote:Op donderdag 3 november 2005 22:18 schreef TheVulture het volgende:
En laat het roddelen maar beginnen! Dido moet wel snel boven die nominaties gaan staan, als ze de dramaqueen gaat uithangen dan kan ze misschien donderdag toch wel eens weggestemd worden...
En interessanter... over welke reet heeft ze het dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 22:18 schreef -Delta- het volgende:
Tja. Als je jezelf zo fantastisch vindt, is het ook wel heel moeilijk om te accepteren dat er mensen de gore lef hebben om dat anders te zien. O, maar als dat toch zo is? Wel, dan zijn ze jaloers. Simpel zat, want het ligt nooit aan dido zelf.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik had wel verwacht dat Dido hier dagenlang over door zou gaan zaniken.
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:21 schreef MissHobje het volgende:
Over 2 weken zit sjankwal op de bank ( hoop ik iedergeval)
Wie weetquote:Op donderdag 3 november 2005 22:21 schreef MissHobje het volgende:
Op de bank misschien wel, maar weg niet, helaas. Ze moet eerst die date flink uitmelken.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:21 schreef MissHobje het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat bandje zal nog vaak worden afgedraaid deze week.
En daar kan ie zich nog lelijk in vergissenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Was het niet heerlijk!!
"Ik nomineer jou omdat ik toch van je win op de bank"
Dat heet iemand z'n bek snoeren, Rob komt dan met z'n argumentjes enzo, maar kan niets zeggen omdat Menno in feite tegen hem zegt: 'ik weet dat ik ook op de bank zit, en jij zult me ook nomineren, maar jij zal degene zijn die eruit gaat van ons twee'
En dat gegeven zal de aankomende week nog wel voor wat leuke momenten zorgen...
Dit gejank gaat nog wel een paar uur door vanavond.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:21 schreef schatje het volgende:
Wat een jank wijf die Dido. Alleen om dit geneuzel mag ze van mij wel optiefen.
Helemaal mee eens! Dat is wel zo'n makkelijke en goedkope reden voor nomineren.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:22 schreef Day het volgende:
Wat me opviel tijdens deze nominatie was dat heel veel de 'je bent jezelf niet-reden' werd gebruikt.
Mijn vraag is dan: hoe weten ze dat in godsnaam, ze kennen elkaar net. En NIEMAND is 100% zichzelf in dat huis. Vind dat dus een heel slap argument.
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:22 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaalVerrassende nominaties... jammer dat Roel weer op de bank zit.
[afbeelding]
Ja zo'n voorbeeld bedoelde ik, kon er niet zo snel 1 bedenkenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:21 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Over dat pakje peuken dat ze kreeg toen ze Joscelyn verzorgde
quote:
Ja daar knapte ik in eerste instantie al op af, toen ze zo vaak over Roel zat te zaniken. Het was even minder, maar de laatste dagen is ze walgelijk, waarbij ze nu het dieptepunt bij mij heeft bereiktquote:Op donderdag 3 november 2005 22:23 schreef Falco het volgende:
Dido is erg gezakt bij mij hoor. Dat verongelijkte gezeik van haar
Nou ik denk dat half Nederland mocht willen, dat ze zo'n kont hadden.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:23 schreef demins het volgende:
[..]
En interessanter... over welke reet heeft ze het dan?![]()
Ja dat was heel sjiek en vals tegelijkquote:Op donderdag 3 november 2005 22:24 schreef style het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Dat is wel zo'n makkelijke en goedkope reden voor nomineren.
Alleen Menno was heel eerlijk is zijn reden voor nominatie.
Weet je wat het is, die hele beargumentering over 'je bent jezelf niet, je bent met het spel bezig blabla' verhaal klopt van geen kant...quote:Op donderdag 3 november 2005 22:22 schreef Day het volgende:
Wat me opviel tijdens deze nominatie was dat heel veel de 'je bent jezelf niet-reden' werd gebruikt.
Mijn vraag is dan: hoe weten ze dat in godsnaam, ze kennen elkaar net. En NIEMAND is 100% zichzelf in dat huis. Vind dat dus een heel slap argument.
Ik ben het helemaal met je eens... maar dat is wel vaker zo!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:27 schreef Gert het volgende:
Dido die uit het niets drie nominaties krijgt.
En live aan tafel keihard op haar karakter aangevallen wordt.
Ik vind het niet zo raar hoor, dat ze de rest van de avond niet zo vrolijk is.
Maar goed, ik ga er ook niet aan beginnen om Dido te verdedigen. Geen houden aan hier, tegenover jullie bloedhonden.
wel nee die blijft nog wel een paar week.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:26 schreef Foreverblue het volgende:
Edit: vorige bericht stond er dus wel.
[afbeelding]
Was dat uit zichzelf of wrrd ze geroepen?quote:Op donderdag 3 november 2005 22:25 schreef regenworm het volgende:
Ingrid DBK
Ik help je wel mee Gert!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:27 schreef Gert het volgende:
Dido die uit het niets drie nominaties krijgt.
En live aan tafel keihard op haar karakter aangevallen wordt.
Dat had wel ietsje anders gekund.
Ik vind het niet zo raar hoor, dat ze de rest van de avond niet zo vrolijk is.
Maar goed, ik ga er ook niet aan beginnen om Dido te verdedigen. Geen houden aan hier, tegenover jullie bloedhonden.
En vooral eerlijkquote:Op donderdag 3 november 2005 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja dat was heel sjiek en vals tegelijk
![]()
Ik denk dat menno op het punt is gekomen dat hij gaat doen wat geen van de andere bewoners doen ...(ja scan op lieske gedeeltelijk na) namelijk iedereen gewoon op de ongezouten waarheid trakteren !quote:Op donderdag 3 november 2005 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja dat was heel sjiek en vals tegelijk
![]()
Welnee, doet ze niet.... kan ze ook niet... ze gaat wel gemeen doen!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:27 schreef cuall het volgende:
Dido gaat de rest van de tijd in het huis niks meer tegen die meiden zeggen
![]()
Precies, exactly my pointquote:Op donderdag 3 november 2005 22:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Maar net zoals ze in de show zeiden.. de bewoners zijn amper boos te krijgen.
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
wel nee die blijft nog wel een paar week.
Dido hoeft van mij ook niet naar huis. En ik zie haar eerlijk gezegd ook niet weggestemd worden door NL.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik help je wel mee Gert!!!
Vooral Chantal was erg gemeen. Ik weet niet of ik mezelf dan wel goed had kunnen houden. Een tactische nominatie is beter te verkroppen dan eentje waarin je al persoon in de grond gestampt wordt...
en dat ze er heeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal klaar mee is natuurlijk!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik vermoed dat Dido deze week nog zo'n 263 keer zal zeggen dat het haar allemaal niets doet.
En ze gaat die dames 1 voor 1 nomineren en sleept Nathalie daarin mee.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Welnee, doet ze niet.... kan ze ook niet... ze gaat wel gemeen doen!
Zou het niet weten zag het op de stream maar ik zat naar dido te luisteren.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:28 schreef Day het volgende:
[..]
Was dat uit zichzelf of wrrd ze geroepen?
(luister naar Dido's klaagzang en d'r meelullers)
Hoezo? Ze zegt juist steeds dat ze pissed is, écht pissed.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik vermoed dat Dido deze week nog zo'n 263 keer zal zeggen dat het haar allemaal niets doet.
Dat regelt zichzelf als goed is nuquote:Op donderdag 3 november 2005 22:29 schreef Gert het volgende:
Maar hoe krijgen we die stink-Sjaan nou op de bank?
Als we niet oppassen, loopt dat wijf zo op d'r kaplaarzen door naar de finale.
Ja dat vond ik ook een beetje sneuquote:Op donderdag 3 november 2005 22:28 schreef -Delta- het volgende:
Lieske had ook zoiets moois, die was volgens Dido wat minder braaf of iets in die richting.
En dan aan het eind van de nominatie sorry zeggen, jahoor Lieske, wat heb je weer een lef
Eindelijk kan ik me in jouw mening vindenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:30 schreef jessie het volgende:
Pffff Roel is ook echt een klein kind zeg. Die mag er echt uit van mij. Ik ben he-le-maal klaar met Roel
De volgende bank. Dat lijkt me wel duidelijk.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:29 schreef Gert het volgende:
Ik geef Dido het voordeel van de twijfel, ze mag nu wel even boos zijn en dit even verwerken, maar als ze er over door blijft zeurenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:27 schreef Gert het volgende:
Net een verschrikt konijnquote:
Als Dido blijft (lijkt me vrij zeker) dan heeft ze iig al één. Misschien dat Nathalie haar idool volgt.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:29 schreef Gert het volgende:
Hij is tenminste eerlijk.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:30 schreef Arcee het volgende:
Roel tegen Joost: "Van mij mag je ophoepelen". Dat meent-ie.
Maar we gaan nu de kwade Dido meemaken, zoals ze zelf zeiquote:Op donderdag 3 november 2005 22:31 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
en dat ze er heeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal klaar mee is natuurlijk!![]()
Chantal was echt goed ja... Uit de mond van Lieske vond ik het weer kinderachtig klinken.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef avonne het volgende:
Ik vond Chantal vanavond TOP![]()
Diva Dido![]()
Ach, we hebben niet allemaal zo'n ijzersterk ego. Bij de meeste mensen doet dat gewoon een beetje pijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
Ingrid nomineerde uit wraak omdat Dido háár had genomineerd en Chantal nomineerde uit wraak omdat ze jaloers is op Dido vanwege Roel. Dat komt wel hard aan, maar ik begrijp nooit dat mensen beledigd zijn als ze worden genomineerd. Dat is het risico van BB.
Als de twee kampen elkaar dan de hersens inslaan ligt de weg naar de finale volledig open voor Menno...quote:Op donderdag 3 november 2005 22:33 schreef versabommie het volgende:
Roel: sjankwal is jaloers die wil zelf de diva uithangen
Naat praat nu al over "hun"
de kampen zijn verdeeld en er is er 1 die niet in een kamp zit en dat is menno![]()
en anders doe ik dat wel voor haar, haar haar dan, hèquote:Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De volgende bank. Dat lijkt me wel duidelijk.
Ik denk dat Dido zich nu ook de haren uit haar hoofd trekt dat ze Chantal niet heeft genomineerd.
Dat willen we toch, dat zoetsappige vriendschappelijke gemeut mag nu wel goed omslaan hoor na zoveel wekenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar we gaan nu de kwade Dido meemaken, zoals ze zelf zei
Ingrid moet helemaal d'r smoel houden, die is eigenlijk nog het grootste loeder van allemaal als je kijkt hoe ze met Menno omgaat, maar ik mag hopen dat Menno dit na vanavond ook eindelijk door heeft.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat Chantal en Ingrid een stamafspraak hebben gemaakt....
En Ingrid nu ineens met d'r 'ik had Menno ook willen nomineren'...
Hahahahahahahahahaquote:Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Eindelijk kan ik me in jouw mening vinden![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Roel de bekrompen peuter mag echt naar huis.... hij is zo bekrompen en kan totaal niet tegen kritiek....
Heb jij poep in je oren ofzoquote:Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Roel de bekrompen peuter mag echt naar huis.... hij is zo bekrompen en kan totaal niet tegen kritiek....
Godverdomme Menno zit weer met haar te knuffelen terwijl die teringbitch net zegt ik moet kiezen tussen menno en didoquote:Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat Chantal en Ingrid een stamafspraak hebben gemaakt....
En Ingrid nu ineens met d'r 'ik had Menno ook willen nomineren'...
een uur ????quote:Op donderdag 3 november 2005 22:33 schreef Falco het volgende:
Echt over een uur loopt die Dido nog steeeeds hierover te zeiken. Ik schakel over naar een andere stream.
Joost: "We zijn geen vrienden en zullen dat ook niet worden"quote:Op donderdag 3 november 2005 22:24 schreef style het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Dat is wel zo'n makkelijke en goedkope reden voor nomineren.
Alleen Menno was heel eerlijk is zijn reden voor nominatie.
Tot nu toe hoor ik alleen maar gezeikquote:Op donderdag 3 november 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar we gaan nu de kwade Dido meemaken, zoals ze zelf zei
dido zit er de volgende keer weer bij.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:34 schreef Inca het volgende:
Volgende week op de bank
Chantal
Joost
Lieske
Roel
KUTREGIE!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:35 schreef Day het volgende:
Shit, ik wil het gesprek tussen Menno en Ingrid horen en ik hoor het gezeik van Joost, Chantal en Lieske.
Dat zou echt een top actie zijn! Neerhoeken die verwijfde huichelaar!!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef snakelady het volgende:
Ik zie roel er nog wel voor aan dat hij een keer menens Joost een klap verkoopt.
Da's waar petje af voor Joost ...al bleek hij afgelopen weken een vieze matennaaier!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Joost: "We zijn geen vrienden en zullen dat ook niet worden"
Hoe veel eerlijker kun je zijn?
en vergeet die bufferende streams nietquote:Op donderdag 3 november 2005 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
Net de MySQL server... en nu is de regie aan het koffie drinken.
[afbeelding]
Ja, interessante invoelshoekquote:Op donderdag 3 november 2005 22:35 schreef Gert het volgende:
Nathalie jubelt van binnen, volgens mij.
Zij is niet genomineerd, en haar rolmodel wel. En haar Vriendin heeft haar nu nodig!
![]()
Lieske bracht het allemaal toch ietsje minder hard.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:35 schreef BlaBlub het volgende:
Dido is toch niet door Ingrid op haar karakter genomineerd? En Lieske heeft het nog netjes gebracht en heel simpel. Is ze nu alleen boos op Chantal dan, ik kan het niet helemaal meer volgen hoor
Dido had net zo'n kulreden om Menno te nomineren. Ik moest zó lachen toen Bridget haar uitlachte.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat dus vooral om de motivatie die gegeven is, mi.
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:36 schreef style het volgende:
Waarom hebben we geen geluid bij Ingrid en Menno?
En waarom is Menno zo'n sukkel dat hij nu toch weer naar Ingrid gaat.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:23 schreef demins het volgende:
[..]
En interessanter... over welke reet heeft ze het dan?![]()
Dat zei half Mannelijk fok toen alle vrouwen Lieske nomineerde.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:38 schreef BlaBlub het volgende:
Waarom zou een vrouw op een vrouw stem gelijk gebaseerd zijn op jaloezie, vind ik echt gelul
Thanksquote:Op donderdag 3 november 2005 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Lieske bracht het allemaal toch ietsje minder hard.
Het is echt Chantal, die de grote boosdoener is, bij iedereen in de slaapkamer.
Dido zegt nog getwijfeld te hebben om Chantal te nomineren, en heeft spijt dat ze dat niet gedaan heeft. Als ze de kans krijgt, gaat ze dat de volgende keer zeker doen.
Ja , maar volgens mij kwam dat niet over bij Didoquote:Op donderdag 3 november 2005 22:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dido had net zo'n kulreden om Menno te nomineren. Ik moest zó lachen toen Bridget haar uitlachte.
Hoeft niet altijd zo te zijn, maar in geval van Chantal wel, ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:38 schreef BlaBlub het volgende:
Waarom zou een vrouw op een vrouw stem gelijk gebaseerd zijn op jaloezie, vind ik echt gelul
Misschien ligt het juist in haar aard om dingen niet meteen in de groep te gooien.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik ga nu ook gewoon alles zeggen"
Heeft ze dus niet gedaan tot nu toe... en dan kwaad als iemand haar verwijt dat ze niet zichzelf is?
nee want die gaat donderdag deruitquote:Op donderdag 3 november 2005 22:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
dido zit er de volgende keer weer bij.
Doet me denken aan dat liedje... "ik wou dat ik jou was"quote:Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Heeft ze dus niet gedaan tot nu toe... en dan kwaad als iemand haar verwijt dat ze niet zichzelf is?
Je hoeft toch niet al je ergerenissen in een nare persoonlijkheid te vertalen?quote:Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Nee die leeft echt op planeet Dido. Bevolking: één persoon.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja , maar volgens mij kwam dat niet over bij Dido
Lies kreeg in het begin veel aandacht van de mannen hoor. Dat viel toen wel heel erg op dat de dames massaal haar nomineerden.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat zei half Mannelijk fok toen alle vrouwen Lieske nomineerde.
Jaloers op Lieske, ah ja echt wel![]()
De regie is aan de....quote:Op donderdag 3 november 2005 22:40 schreef Day het volgende:
Shit, wat voor regie is dit.
Eén gesprek is gewoon totaal niet te volgen!
Des te lekkerder was Menno's reden.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Rob voelt zich echt weer de koning omdat ie alleen maar een in zijn ogen ongefundeerde nominatie van Menno heeft gekregen...
walgelijk figuur
Nee... jij moet donderdag je onderschrift gaan veranderen... (moet je nu eigenlijk ook al om er een n tussen te zettenquote:
Hij denkt dat het Nederlandse volk het nu beter begrijpt omdat hij nu duidelijk verteld heeft waarom Menno eruit moetquote:Op donderdag 3 november 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
GVD, nu zegt Rob wéér dat hij er niet uit gaat....
Die vent is te walgelijk voor worden.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
Ze verweet Lieske pas in de slaapkamer (dinsdagavond na het feestje) dat Lieske niet aardig deed tegen haar. Zelfs als Dido boos zou zijn, zou ze nog aardig en lief doen zei zequote:Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Dat is Rob zijn missie vanaf dag 1. Menno eruit krijgen.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:42 schreef twentemeisje het volgende:
Zegt Rob nu echt over Menno "ze moeten nu allemaal op hem gaan stemmen want hij moet er nu echt uit!"
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dido had net zo'n kulreden om Menno te nomineren. Ik moest zó lachen toen Bridget haar uitlachte.
Wor tijd dat Menno rob eens een keer goed de waarheid zegt....zo van "vuile mokumse stinkmongool, je gaat toch naar huis als je tegen mij moet want je bent niet meer dan een oude wrange stinkhond. Misschien als je pootjes gaat geven en naar mij gaat luisteren als de bitch die je bent dat je dan wat langer in het huis mag blijven"quote:Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Rob voelt zich echt weer de koning omdat ie alleen maar een in zijn ogen ongefundeerde nominatie van Menno heeft gekregen...
walgelijk figuur
Ze proosten op het perfecte geluid van de uitzending...... notquote:Op donderdag 3 november 2005 22:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De regie is aan de....
[afbeelding]
Dat heeft hij ook aangekondigd dat hij dat zou gaan doen. Hij denkt dat Nederland niet goed begrijpt wat hij bedoelt.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:44 schreef pinkplatinum het volgende:
Rob heeft nu al 1000000000000000000x uitgelegd waarom hij Menno nomineerd.. Old man
Je bent niet de enigste bij mij lopen de streams ook slechtquote:Op donderdag 3 november 2005 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
Kan ik hier janken dat mijn streams vreemd doen?
Ja achteraf gelul. Had ik maar zus, had ik maar zo.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:45 schreef Foreverblue het volgende:
De tortels balen dat ze niet op een ander hebben gestemd.
[afbeelding]
Zo dom is hij, Menno heeft Rob omver geschopt, en nog denk hij dat hij met z'n hysterische beargumentering dat hij van Menno heeft gewonnen..quote:Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef TheVulture het volgende:
walgelijk figuur
Hier valt het an sich nog redelijk mee, af en toe bevriest het beeld maar dat duurt een paar sec. heb alleen tijdens de inet live een stevige buffer gehadquote:Op donderdag 3 november 2005 22:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je bent niet de enigste bij mij lopen de streams ook slecht
ze zijn allemaal irritant... dus dat werkt niet..quote:Op donderdag 3 november 2005 22:47 schreef superhero87 het volgende:
Eigenlijk toch wel verbaasd dat niet op Lieske heeft gestemd. Deze week was ze toch echt wel irritant bezig!
Jaquote:Op donderdag 3 november 2005 22:46 schreef twentemeisje het volgende:
Ik hoop echt dat BB de komende dagen weer wat Rob-time in gaat plannen... en dan niet om hem in een positief daglicht te stellen
Des te mooier zal het moment zijn als ie hoort dat ie wel op moet zouten.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
Helemaal mee eens! Eerst Rob naar huis dan loopt de huishouding ook lekker in de soep dan kan de strijd pas echt los gaan barsten!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Mensen, ik heb weer even naar Rob zitten luisteren en die moet er bij nader inzien toch echt uit volgende week... laat bekrompen Roel nog maar even zitten maar dat manke misbaksel moet echt pleitesteine... en als Menno volgende week overleefd is de onderlinge haat tussen de rest zo opgelopen dat hij de dans helemaal ontspringt denk ik
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:48 schreef style het volgende:
Liekse: Ik moet een naam noemen........ Toch??
Wel geil zo'n Dido in de stressquote:
Zo krijg je Chantal aan het praten, best wel slim van Nathaliequote:Op donderdag 3 november 2005 22:49 schreef jessie het volgende:
Achter de ellebogen NathalieDoet tegenover Chantal ineens alsof ze t van Lieske erger vind.
zo is het wel maar ze mag het wel iets beter motiverenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:48 schreef style het volgende:
Liekse: Ik moet een naam noemen........ Toch??
En met het tempo waarin hij zijn eigen glazen aan het ingooien is (volgens mij is er geen glas meer over om in te gooien) gaat dat ook probleemloos gebeuren donderdag... Tenzij BB weer een extra belrondje inlast natuurlijkquote:Op donderdag 3 november 2005 22:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Des te mooier zal het moment zijn als ie hoort dat ie wel op moet zouten.
Nathalie is ook een linkmiechel hoor. Ze hangt Dido's beste vriendin uit, maar praat nu Chantal weer naar de mond.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:49 schreef jessie het volgende:
Achter de ellebogen NathalieDoet tegenover Chantal ineens alsof ze t van Lieske erger vind.
Nope, kunnen ze nietquote:Op donderdag 3 november 2005 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Zit Joost Menno nou weer zwart te maken bij Rob
Men, kan er nou iemand ook nog eens normaal bij zijn standpunt blijven in dat huis, hypocriete zooi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |