abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 november 2005 @ 22:39:18 #201
6941 APK
Factual, I think.
pi_31942748
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:36 schreef avonne het volgende:

Tot volgende week, hoor
Volgende week?
Tot BB7, hoor.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 3 november 2005 @ 22:39:30 #202
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31942756
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:38 schreef BlaBlub het volgende:
Waarom zou een vrouw op een vrouw stem gelijk gebaseerd zijn op jaloezie, vind ik echt gelul
Dat zei half Mannelijk fok toen alle vrouwen Lieske nomineerde.
Jaloers op Lieske, ah ja echt wel
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 november 2005 @ 22:39:38 #203
862 Arcee
Look closer
pi_31942762
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:39:40 #204
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31942764
Dido: "Stelletje smeerkezen. Grrrrrr"
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 3 november 2005 @ 22:39:43 #205
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31942768
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Lieske bracht het allemaal toch ietsje minder hard.
Het is echt Chantal, die de grote boosdoener is, bij iedereen in de slaapkamer.
Dido zegt nog getwijfeld te hebben om Chantal te nomineren, en heeft spijt dat ze dat niet gedaan heeft. Als ze de kans krijgt, gaat ze dat de volgende keer zeker doen.
Thanks
Ik heb er ook spijt van dat Dido, Chantal niet genomineerd heeft
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  donderdag 3 november 2005 @ 22:39:44 #206
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31942769
Zie je nou dat Rob baalt dat niet iedereen Menno genomineerd heeft

Ze hadden het hem beloofd en nu doen ze het dus gewoon niet... Haha.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_31942775
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:37 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Dido had net zo'n kulreden om Menno te nomineren. Ik moest zó lachen toen Bridget haar uitlachte.
Ja , maar volgens mij kwam dat niet over bij Dido
  donderdag 3 november 2005 @ 22:40:03 #208
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31942777
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:38 schreef BlaBlub het volgende:
Waarom zou een vrouw op een vrouw stem gelijk gebaseerd zijn op jaloezie, vind ik echt gelul
Hoeft niet altijd zo te zijn, maar in geval van Chantal wel, ben ik van overtuigd.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  donderdag 3 november 2005 @ 22:40:13 #209
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31942784
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik ga nu ook gewoon alles zeggen"

Heeft ze dus niet gedaan tot nu toe... en dan kwaad als iemand haar verwijt dat ze niet zichzelf is?
Misschien ligt het juist in haar aard om dingen niet meteen in de groep te gooien.
Rare definitie van zichzelf zijn hebben sommige mensen toch.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Moderator donderdag 3 november 2005 @ 22:40:18 #210
18653 crew  D.
pi_31942786
de clan gaat roken
  donderdag 3 november 2005 @ 22:40:27 #211
58921 Day
You can fly!
pi_31942791
Shit, wat voor regie is dit.
Eén gesprek is gewoon totaal niet te volgen!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_31942795
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:36 schreef regenworm het volgende:

[..]

dido zit er de volgende keer weer bij.
nee want die gaat donderdag deruit
Twinning = boring
pi_31942801
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik ga nu ook gewoon alles zeggen"

Heeft ze dus niet gedaan tot nu toe... en dan kwaad als iemand haar verwijt dat ze niet zichzelf is?
Doet me denken aan dat liedje... "ik wou dat ik jou was"
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 november 2005 @ 22:40:47 #214
862 Arcee
Look closer
pi_31942802
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik ga nu ook gewoon alles zeggen"

Heeft ze dus niet gedaan tot nu toe... en dan kwaad als iemand haar verwijt dat ze niet zichzelf is?
Je hoeft toch niet al je ergerenissen in een nare persoonlijkheid te vertalen?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_31942806
Als ze nu apart gaat zitten, laat ze zichzelf wel heel erg kennen.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  donderdag 3 november 2005 @ 22:41:01 #216
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31942811
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:40 schreef cuall het volgende:

[..]

Ja , maar volgens mij kwam dat niet over bij Dido
Nee die leeft echt op planeet Dido. Bevolking: één persoon.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_31942819
Rob voelt zich echt weer de koning omdat ie alleen maar een in zijn ogen ongefundeerde nominatie van Menno heeft gekregen...

walgelijk figuur
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:41:20 #218
15600 BB-King
Long live the King!
pi_31942821
Dido gaat vanaf nu een koude oorlog met Chantal voeren... MOOI !!!!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_31942832
Ze moet er juist bij gaan zitten, tegenover Chantal.
Keeping an eye on the world going by my window.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:41:45 #220
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31942841
Truste
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 3 november 2005 @ 22:41:55 #221
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31942848
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Dat zei half Mannelijk fok toen alle vrouwen Lieske nomineerde.
Jaloers op Lieske, ah ja echt wel
Lies kreeg in het begin veel aandacht van de mannen hoor. Dat viel toen wel heel erg op dat de dames massaal haar nomineerden.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31942852
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:40 schreef Day het volgende:
Shit, wat voor regie is dit.
Eén gesprek is gewoon totaal niet te volgen!
De regie is aan de....
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:06 #223
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31942856
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Rob voelt zich echt weer de koning omdat ie alleen maar een in zijn ogen ongefundeerde nominatie van Menno heeft gekregen...

walgelijk figuur
Des te lekkerder was Menno's reden. . Die kwam hard aan hoor. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:14 #224
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31942863
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:40 schreef Inca het volgende:

[..]

nee want die gaat donderdag deruit
Nee... jij moet donderdag je onderschrift gaan veranderen... (moet je nu eigenlijk ook al om er een n tussen te zetten )
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:16 #225
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31942865
GVD, nu zegt Rob wéér dat hij er niet uit gaat....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:21 #226
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_31942867
Dido "ik vind het gewoon een stelletje kutwijven"
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:28 #227
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31942868
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef flugeltje het volgende:
Truste
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:30 #228
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31942869
Dido: "Schijnheilige kutwijven!!!!"
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:34 #229
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_31942870
Fantastisch dit. Niemand is zo door het ijs gezakt na een nominatie als Dido. Dat meisje kan echt niet tegen kritiek.
Stop the world, I want to get out.
pi_31942874
Lieske: Rob ik denk niet dat je eruit gaat

Rob: Ik weet het, ik ga er ook niet uit
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:43 #231
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31942877
Zegt Rob nu echt over Menno "ze moeten nu allemaal op hem gaan stemmen want hij moet er nu echt uit!"
  donderdag 3 november 2005 @ 22:43:25 #232
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31942896
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
GVD, nu zegt Rob wéér dat hij er niet uit gaat....
Hij denkt dat het Nederlandse volk het nu beter begrijpt omdat hij nu duidelijk verteld heeft waarom Menno eruit moet
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
pi_31942897
Roel over Joost: hij is gewoon een doetje
  donderdag 3 november 2005 @ 22:43:56 #234
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31942914
GODVER ik moet echt kotsen van die vastlopende langspeelplaat Rob ('hij is zichzelf niet' 'hij is te fanatiek' 'hij wil zijn eigen hachje redden')
  donderdag 3 november 2005 @ 22:43:56 #235
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31942915
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
GVD, nu zegt Rob wéér dat hij er niet uit gaat....
Die vent is te walgelijk voor worden.
Wat zou het mooi zijn als 'ie zou weten hoe gehaat 'ie is buiten het huis. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:44:01 #236
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31942916
Volgende week Rob er uit! De week er op wordt "Ms.Graftak! Chantal" genomineerd en mag zij er uit!

Dido zit op een 'kut bank'!

  donderdag 3 november 2005 @ 22:44:04 #237
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31942921
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik ga nu ook gewoon alles zeggen"

Heeft ze dus niet gedaan tot nu toe... en dan kwaad als iemand haar verwijt dat ze niet zichzelf is?
Ze verweet Lieske pas in de slaapkamer (dinsdagavond na het feestje) dat Lieske niet aardig deed tegen haar. Zelfs als Dido boos zou zijn, zou ze nog aardig en lief doen zei ze
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_31942924
Rob opent nu echt de frontale aanval op Menno. Rob vindt het raar dat Menno zijn bril thuislaat om zo zijn handicap te maskeren

Die vent draait door...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:44:08 #239
65846 Bocaj
47th President.
pi_31942925
Dido is boos!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:44:10 #240
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31942927
Kan ik hier janken dat mijn streams vreemd doen?
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  donderdag 3 november 2005 @ 22:44:19 #241
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31942930
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:42 schreef twentemeisje het volgende:
Zegt Rob nu echt over Menno "ze moeten nu allemaal op hem gaan stemmen want hij moet er nu echt uit!"
Dat is Rob zijn missie vanaf dag 1. Menno eruit krijgen.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:44:25 #242
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31942936
Dido gaat deze week vast nog wel barsten, das wel weer erg leuk
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Moderator donderdag 3 november 2005 @ 22:44:28 #243
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31942937
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:37 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Dido had net zo'n kulreden om Menno te nomineren. Ik moest zó lachen toen Bridget haar uitlachte.
Ik ook hoor.
Hoewel ik het lachsalvo van Bridget nóg leuker vond toen Nathalie zei "dat dit nou eenmaal bij het spel hoort."

Verschil vind ik ook, dat Chantal en Dido vaak met elkaar praatten en dat Chantal out of the blue nu ineens met dit soort verwijten komt.


Roel nu tegen Dido: "Jij had Chantal moeten nomineren en ik Joost. Dan hadden we nu met zijn zessen op de bank gezeten."
Hmmmm dat was moooi geweest ja.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  donderdag 3 november 2005 @ 22:44:49 #244
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31942953
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Rob voelt zich echt weer de koning omdat ie alleen maar een in zijn ogen ongefundeerde nominatie van Menno heeft gekregen...

walgelijk figuur
Wor tijd dat Menno rob eens een keer goed de waarheid zegt....zo van "vuile mokumse stinkmongool, je gaat toch naar huis als je tegen mij moet want je bent niet meer dan een oude wrange stinkhond. Misschien als je pootjes gaat geven en naar mij gaat luisteren als de bitch die je bent dat je dan wat langer in het huis mag blijven"
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_31942955
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:40 schreef Inca het volgende:

[..]

nee want die gaat donderdag deruit
denk het niet
pi_31942958
Rob heeft nu al 1000000000000000000x uitgelegd waarom hij Menno nomineerd.. Old man
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  donderdag 3 november 2005 @ 22:44:59 #247
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_31942959
Dido gaat in de aanval.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_31942968
De tortels balen dat ze niet op een ander hebben gestemd.

Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:45:24 #249
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_31942970
onee, toch niet, domper.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 3 november 2005 @ 22:45:24 #250
65846 Bocaj
47th President.
pi_31942971
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:42 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

De regie is aan de....
[afbeelding]
Ze proosten op het perfecte geluid van de uitzending...... not
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 22:45:47 #251
128220 Peter6000
pi_31942981
Godver

Midden in het gesprek Dido Menno wordt er geschakeld
  donderdag 3 november 2005 @ 22:45:49 #252
133364 tjCherryman
I do'nt need that
pi_31942983
Wat een K** regie... ze schijnen mee te lezen.. Nou amateur ga maar weer naar school !!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:45:51 #253
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31942984
Kut regie wil verhaal Dido - Menno horen!
pi_31942994
Mensen, ik heb weer even naar Rob zitten luisteren en die moet er bij nader inzien toch echt uit volgende week... laat bekrompen Roel nog maar even zitten maar dat manke misbaksel moet echt pleitesteine... en als Menno volgende week overleefd is de onderlinge haat tussen de rest zo opgelopen dat hij de dans helemaal ontspringt denk ik
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:46:07 #255
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31942995
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:44 schreef pinkplatinum het volgende:
Rob heeft nu al 1000000000000000000x uitgelegd waarom hij Menno nomineerd.. Old man
Dat heeft hij ook aangekondigd dat hij dat zou gaan doen. Hij denkt dat Nederland niet goed begrijpt wat hij bedoelt.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
pi_31943001
  donderdag 3 november 2005 @ 22:46:17 #257
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31943004
Ik hoop echt dat BB de komende dagen weer wat Rob-time in gaat plannen... en dan niet om hem in een positief daglicht te stellen
pi_31943008
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
Kan ik hier janken dat mijn streams vreemd doen?
Je bent niet de enigste bij mij lopen de streams ook slecht
  donderdag 3 november 2005 @ 22:46:40 #259
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31943017
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:45 schreef Foreverblue het volgende:
De tortels balen dat ze niet op een ander hebben gestemd.

[afbeelding]
Ja achteraf gelul. Had ik maar zus, had ik maar zo.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_31943019
Shit Dido gaat uitleggen aan Menno waarom ze hem genomineerd heeft en t geluid gaat weer naar anderen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:46:53 #261
65846 Bocaj
47th President.
pi_31943027
Regie mist COMPLEET het gesprek tussen Dido en Menno....
  donderdag 3 november 2005 @ 22:46:56 #262
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31943030
Roel tegen Lieske: "Trek je er niets van aan.. van alles wat nog komt!"
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31943034
Wat is de regie klote op dit moment..
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  donderdag 3 november 2005 @ 22:47:09 #264
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_31943041
Iemand gehoord wat Menno terug zei tegen Dido, die verdomde regie kapte dat gesprek af!!!
Stop the world, I want to get out.
pi_31943045
Eigenlijk toch wel verbaasd dat niemand
op Lieske heeft gestemd. Deze week was ze toch echt wel irritant bezig!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:47:23 #266
58921 Day
You can fly!
pi_31943048
Er is dus gewoon geen geluid op de gang. Gesprek van Dido en Menno is ook niet te volgen.
Jammer, had dat wel willen horen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_31943052
Tja Dido dacht het helemaal voor elkaar te hebben, tegen alle mennekes poeslief doen,
die had ze ook inderdaad allemaal in d´r zak zitten

Alleen even vergeten dat de andere dames dat niet zo leuk vinden
  donderdag 3 november 2005 @ 22:47:30 #268
130524 Sonique
occasional streamer
pi_31943054
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Rob voelt zich echt weer de koning omdat ie alleen maar een in zijn ogen ongefundeerde nominatie van Menno heeft gekregen...

walgelijk figuur
Zo dom is hij, Menno heeft Rob omver geschopt, en nog denk hij dat hij met z'n hysterische beargumentering dat hij van Menno heeft gewonnen..
pi_31943056
Eigenlijk toch wel verbaasd dat niet op Lieske heeft gestemd. Deze week was ze toch echt wel irritant bezig!
pi_31943062
Roel gaat nu Dido verdedigen en Chantal zwartmaken bij Rob en Lieske
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:47:46 #271
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31943064
Lieske vindt Dido "mevrouw politiek-correct" !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 3 november 2005 @ 22:47:49 #272
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_31943066
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:46 schreef regenworm het volgende:

[..]

Je bent niet de enigste bij mij lopen de streams ook slecht
Hier valt het an sich nog redelijk mee, af en toe bevriest het beeld maar dat duurt een paar sec. heb alleen tijdens de inet live een stevige buffer gehad
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_31943069
Het gaat nu weer over
  donderdag 3 november 2005 @ 22:48:10 #274
133364 tjCherryman
I do'nt need that
pi_31943075
4 camera's mis niets !! Echt hoor als ik in zo'n versatel abbo gestapt was.. zou ik de boel aanklagen!
pi_31943081
. . . ding dong .
. . . . . Dido .
. . . . denk is na .
. . . 3 stemmen tegen .
. zullen ze wel een goede rede voor hebben .
. en je bent zelf geen haar beter .
March Of The Black Queen
Ik ben dyslectisch. dus niet zeuren over m'n spelling, en als je het dan niet kunt lezen dan typ ik wel wat harder.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:48:19 #276
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31943082
Naatje heult met chantal nu bahbah
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_31943084
KUT REGIE LAAT EENS WAT MEER ZIEN DAN ROB
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_31943086
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:47 schreef superhero87 het volgende:
Eigenlijk toch wel verbaasd dat niet op Lieske heeft gestemd. Deze week was ze toch echt wel irritant bezig!
ze zijn allemaal irritant... dus dat werkt niet..
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  donderdag 3 november 2005 @ 22:48:22 #279
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_31943087
Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
© 1982 Sinclair Research Ltd
  donderdag 3 november 2005 @ 22:48:24 #280
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31943092
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:46 schreef twentemeisje het volgende:
Ik hoop echt dat BB de komende dagen weer wat Rob-time in gaat plannen... en dan niet om hem in een positief daglicht te stellen
Ja En dan donderdag EXIT Rob
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 22:48:40 #281
128220 Peter6000
pi_31943097
Lieske vindt zichzelf anti voelspriet en ontactvol.

Ik vond haar juist niet direct erg voorzichtig in haar motivatie.
Heeeeel erg voorzichtig
  donderdag 3 november 2005 @ 22:48:41 #282
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31943098
Liekse: Ik moet een naam noemen........ Toch??
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
pi_31943103
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
GVD, nu zegt Rob wéér dat hij er niet uit gaat....
Des te mooier zal het moment zijn als ie hoort dat ie wel op moet zouten.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:48:50 #284
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31943104
hahaha Nathalie durft niet eens ronduit tegen Chantal te zeggen dat Dido het meest pissed is op haar..
pi_31943107
godverdomme wat een kut kwaliteit streams en geluid
  donderdag 3 november 2005 @ 22:49:18 #286
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31943117
Ben ik de enige die zich irriteert aan dat continu gebruik van het woord voelsprieten ???

DOUW DIE SPRIET MAAR IN JE REET BEWONERS!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Moderator donderdag 3 november 2005 @ 22:49:23 #287
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31943121
Naatje is nu haar gesprek met Dido aan het doorbrieven aan Sjaan.
Sjaan vindt het vervelend dat Dido er zo mee zit.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  donderdag 3 november 2005 @ 22:49:25 #288
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31943124
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Mensen, ik heb weer even naar Rob zitten luisteren en die moet er bij nader inzien toch echt uit volgende week... laat bekrompen Roel nog maar even zitten maar dat manke misbaksel moet echt pleitesteine... en als Menno volgende week overleefd is de onderlinge haat tussen de rest zo opgelopen dat hij de dans helemaal ontspringt denk ik
Helemaal mee eens! Eerst Rob naar huis dan loopt de huishouding ook lekker in de soep dan kan de strijd pas echt los gaan barsten!
pi_31943128
Achter de ellebogen Nathalie Doet tegenover Chantal ineens alsof ze t van Lieske erger vind.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_31943131
Praat natalie nu Chantal naar de mond?
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  Moderator donderdag 3 november 2005 @ 22:49:48 #291
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31943137
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:48 schreef style het volgende:
Liekse: Ik moet een naam noemen........ Toch??
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_31943145
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef trevanian het volgende:
[afbeelding]
Wel geil zo'n Dido in de stress
pi_31943152
Zit Joost Menno nou weer zwart te maken bij Rob

Men, kan er nou iemand ook nog eens normaal bij zijn standpunt blijven in dat huis, hypocriete zooi...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:50:10 #294
130524 Sonique
occasional streamer
pi_31943155
Ow, Chantal gaat weer zacht praten....

Dan weten we dat er weer peop uit haar mond komt over de andere...
  donderdag 3 november 2005 @ 22:50:25 #295
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31943165
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:49 schreef jessie het volgende:
Achter de ellebogen Nathalie Doet tegenover Chantal ineens alsof ze t van Lieske erger vind.
Zo krijg je Chantal aan het praten, best wel slim van Nathalie
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
pi_31943167
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:48 schreef style het volgende:
Liekse: Ik moet een naam noemen........ Toch??
zo is het wel maar ze mag het wel iets beter motiveren
  donderdag 3 november 2005 @ 22:50:37 #297
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31943170
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:48 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Des te mooier zal het moment zijn als ie hoort dat ie wel op moet zouten.
En met het tempo waarin hij zijn eigen glazen aan het ingooien is (volgens mij is er geen glas meer over om in te gooien) gaat dat ook probleemloos gebeuren donderdag... Tenzij BB weer een extra belrondje inlast natuurlijk
pi_31943171
  Moderator donderdag 3 november 2005 @ 22:50:49 #299
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31943176
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:49 schreef jessie het volgende:
Achter de ellebogen Nathalie Doet tegenover Chantal ineens alsof ze t van Lieske erger vind.
Nathalie is ook een linkmiechel hoor. Ze hangt Dido's beste vriendin uit, maar praat nu Chantal weer naar de mond.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_31943192
Chantal: het is de bank of hell... nathalie denkt... gelukkig zit ik er nu niet op.

Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')