Dat zou echt een top actie zijn! Neerhoeken die verwijfde huichelaar!!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef snakelady het volgende:
Ik zie roel er nog wel voor aan dat hij een keer menens Joost een klap verkoopt.
Da's waar petje af voor Joost ...al bleek hij afgelopen weken een vieze matennaaier!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Joost: "We zijn geen vrienden en zullen dat ook niet worden"
Hoe veel eerlijker kun je zijn?
en vergeet die bufferende streams nietquote:Op donderdag 3 november 2005 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
Net de MySQL server... en nu is de regie aan het koffie drinken.
[afbeelding]
Ja, interessante invoelshoekquote:Op donderdag 3 november 2005 22:35 schreef Gert het volgende:
Nathalie jubelt van binnen, volgens mij.
Zij is niet genomineerd, en haar rolmodel wel. En haar Vriendin heeft haar nu nodig!
![]()
Lieske bracht het allemaal toch ietsje minder hard.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:35 schreef BlaBlub het volgende:
Dido is toch niet door Ingrid op haar karakter genomineerd? En Lieske heeft het nog netjes gebracht en heel simpel. Is ze nu alleen boos op Chantal dan, ik kan het niet helemaal meer volgen hoor
Dido had net zo'n kulreden om Menno te nomineren. Ik moest zó lachen toen Bridget haar uitlachte.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat dus vooral om de motivatie die gegeven is, mi.
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:36 schreef style het volgende:
Waarom hebben we geen geluid bij Ingrid en Menno?
En waarom is Menno zo'n sukkel dat hij nu toch weer naar Ingrid gaat.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:23 schreef demins het volgende:
[..]
En interessanter... over welke reet heeft ze het dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |