abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31942636
En Menno gaat doodleuk bij Ingrid zitten.

Sukkel .
pi_31942637
Net de MySQL server... en nu is de regie aan het koffie drinken.

Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:36:28 #178
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31942641
De nominaties van vandaag zijn een zege voor BB eindelijk begint er wat actie in het huis te komen!

Strijd Rob > Menno is verhevigd

Strijd Dido, Nathalie > Chantal, Ingrid & Lieske!!! Catfight!!!

Dido had op Chantal moeten stemmen!


pi_31942642
menno en ingrid
  donderdag 3 november 2005 @ 22:36:43 #180
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_31942651
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef snakelady het volgende:
Ik zie roel er nog wel voor aan dat hij een keer menens Joost een klap verkoopt.
Dat zou echt een top actie zijn! Neerhoeken die verwijfde huichelaar!!
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
  donderdag 3 november 2005 @ 22:36:45 #181
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31942652
Dido baalt nu ook dat ze niet op Chantal gestemd heeft
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31942655
ja mensen, the gloves are finally off... let the games begin...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:36:58 #183
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31942660
Waarom hebben we geen geluid bij Ingrid en Menno?
En waarom is Menno zo'n sukkel dat hij nu toch weer naar Ingrid gaat.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:37:28 #184
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31942672
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:36 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Joost: "We zijn geen vrienden en zullen dat ook niet worden"

Hoe veel eerlijker kun je zijn?
Da's waar petje af voor Joost ...al bleek hij afgelopen weken een vieze matennaaier!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Moderator donderdag 3 november 2005 @ 22:37:44 #185
18653 crew  D.
pi_31942675
Dido beloofd Chantal voortaan altijd te zullen nomineren
pi_31942678
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
Net de MySQL server... en nu is de regie aan het koffie drinken.

[afbeelding]
en vergeet die bufferende streams niet
  donderdag 3 november 2005 @ 22:37:46 #187
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31942679
Ik wil meer groepjesvorming in het huis
Meiden die niet eens meer met z'n allen op 1 kamer willen liggen uit haat en woede
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_31942680
Wat een lul die Rob, echt niet te geloven dit hoe hij weer over Menno begint
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 22:37:46 #189
128220 Peter6000
pi_31942681
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:35 schreef Gert het volgende:
Nathalie jubelt van binnen, volgens mij.
Zij is niet genomineerd, en haar rolmodel wel. En haar Vriendin heeft haar nu nodig!
Ja, interessante invoelshoek
  Moderator donderdag 3 november 2005 @ 22:37:49 #190
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31942683
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:35 schreef BlaBlub het volgende:
Dido is toch niet door Ingrid op haar karakter genomineerd? En Lieske heeft het nog netjes gebracht en heel simpel. Is ze nu alleen boos op Chantal dan, ik kan het niet helemaal meer volgen hoor
Lieske bracht het allemaal toch ietsje minder hard.
Het is echt Chantal, die de grote boosdoener is, bij iedereen in de slaapkamer.
Dido zegt nog getwijfeld te hebben om Chantal te nomineren, en heeft spijt dat ze dat niet gedaan heeft. Als ze de kans krijgt, gaat ze dat de volgende keer zeker doen.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  donderdag 3 november 2005 @ 22:37:53 #191
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31942688
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:34 schreef Gert het volgende:

[..]


Het gaat dus vooral om de motivatie die gegeven is, mi.
Dido had net zo'n kulreden om Menno te nomineren. Ik moest zó lachen toen Bridget haar uitlachte.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  donderdag 3 november 2005 @ 22:38:00 #192
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31942697
Waarom zou een vrouw op een vrouw stem gelijk gebaseerd zijn op jaloezie, vind ik echt gelul
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  donderdag 3 november 2005 @ 22:38:12 #193
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31942703
De nominaties van vandaag zijn een zege voor BB eindelijk begint er wat actie in het huis te komen!

Strijd Rob > Menno is verhevigd

Strijd Dido, Nathalie > Chantal, Ingrid & Lieske!!! Catfight!!!

Strijd Roel > Joost!!

Dido had op Chantal moeten stemmen!
pi_31942712
Regie wakker worden
  Moderator donderdag 3 november 2005 @ 22:38:30 #195
18653 crew  D.
pi_31942716
Dido gaat vervelend doen
pi_31942723
waarom horen we menno en ingrid niet
  donderdag 3 november 2005 @ 22:38:44 #197
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_31942725
Ik wil Ingrid en Menno horen praten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_31942727
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:36 schreef style het volgende:
Waarom hebben we geen geluid bij Ingrid en Menno?
En waarom is Menno zo'n sukkel dat hij nu toch weer naar Ingrid gaat.


Ik wilde net hetzelfde posten, tenzij hij haar nu voor achterbakse hoer uitmaakt maar dat zal wel niet...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:38:52 #199
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_31942729
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:23 schreef demins het volgende:

[..]

En interessanter... over welke reet heeft ze het dan?
eurobilltracker.com
  donderdag 3 november 2005 @ 22:39:01 #200
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31942735
Dido: "Ik ga nu ook gewoon alles zeggen"

Heeft ze dus niet gedaan tot nu toe... en dan kwaad als iemand haar verwijt dat ze niet zichzelf is?
My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')