abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31942076
Hahahahaha Dido heeft t over haar Diva zijn. Waarop Nathalie kwasi nonchalant onzeker zegt "Wat ben ik dan? Ben ik geen Diva?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:21:56 #52
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_31942091
Over 2 weken zit sjankwal op de bank ( hoop ik iedergeval )
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_31942092
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Net als Nathalie, ze passen goed bij elkaar.
Nathalie: "En ik dan, ben ik geen diva?"

Tuurlijk Smurfinnetje .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:21:58 #54
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_31942094
Joost hou eens een keer op met dat eeuwige geslijm @#%%#%^#@%!#
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
  donderdag 3 november 2005 @ 22:22:12 #55
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_31942101
Dido: ik weet dat ik een diva ben , ik kan daar iks aan doen
pi_31942122
Hoi allemaal Verrassende nominaties... jammer dat Roel weer op de bank zit.

Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:22:28 #57
130524 Sonique
occasional streamer
pi_31942130
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:16 schreef versabommie het volgende:
Mijn persoonlijke hoogtepunt: Menno die Rob nog even duidelijk liet weten wie de loser is hehehehe
Was het niet heerlijk!!

"Ik nomineer jou omdat ik toch van je win op de bank"

Dat heet iemand z'n bek snoeren, Rob komt dan met z'n argumentjes enzo, maar kan niets zeggen omdat Menno in feite tegen hem zegt: 'ik weet dat ik ook op de bank zit, en jij zult me ook nomineren, maar jij zal degene zijn die eruit gaat van ons twee'

En dat gegeven zal de aankomende week nog wel voor wat leuke momenten zorgen...
  donderdag 3 november 2005 @ 22:22:34 #58
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31942138
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 3 november 2005 @ 22:22:48 #59
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31942143
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
Ik hoop heel hard dat Dido mag blijven, en dat Chantal de volgende keer op de (extra large) bank zit.

Ik kan me ook best voorstellen dat Dido pist is. Ze is keihard aangevallen, als zou ze een toneelspelletje spelen. Maar het ís gewoon een braaf tutje. Die nominatie van Chantal was echt vals.
Eens.

Dido mag zich genaaid voelen. Maar Roel ook (vanwege Joost) en Menno omdat hij al weken de pispaal is.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  donderdag 3 november 2005 @ 22:22:54 #60
58921 Day
You can fly!
pi_31942149
Wat me opviel tijdens deze nominatie was dat heel veel de 'je bent jezelf niet-reden' werd gebruikt.
Mijn vraag is dan: hoe weten ze dat in godsnaam, ze kennen elkaar net. En NIEMAND is 100% zichzelf in dat huis. Vind dat dus een heel slap argument.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  donderdag 3 november 2005 @ 22:23:10 #61
65846 Bocaj
47th President.
pi_31942154
Dido voelt zich nu de gebeten hond.... Ze vergeet idd hoe Lieske zich zou voelen en gevoeld heeft met haar vele nominaties....

Dido is wel een diva en krijgt veel aandacht....
Ik moet eerlijk toegeven dat ik altijd Dido opzoek op de streams....
  donderdag 3 november 2005 @ 22:23:17 #62
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31942158
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:18 schreef TheVulture het volgende:
En laat het roddelen maar beginnen! Dido moet wel snel boven die nominaties gaan staan, als ze de dramaqueen gaat uithangen dan kan ze misschien donderdag toch wel eens weggestemd worden...
Daar ben ik ook bang voor als ze een week lang gaat miepen werkt dat zwaar in haar nadeel! Dan blijft die lul Rob dadelijk nog
  donderdag 3 november 2005 @ 22:23:34 #63
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31942162
Wat is Dido toch leuk. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:23:36 #64
130054 demins
We weten niks
pi_31942163
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:18 schreef -Delta- het volgende:
Dido zegt dat ze af en toe van BB een veer in d'r reet krijgt, over welke veer heeft ze het dan?
En interessanter... over welke reet heeft ze het dan?
Kwartjes vallen soms jaren later!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:23:45 #65
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_31942173
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik had wel verwacht dat Dido hier dagenlang over door zou gaan zaniken.
Tja. Als je jezelf zo fantastisch vindt, is het ook wel heel moeilijk om te accepteren dat er mensen de gore lef hebben om dat anders te zien. O, maar als dat toch zo is? Wel, dan zijn ze jaloers. Simpel zat, want het ligt nooit aan dido zelf.

Bah, wat een trutje.
Stop the world, I want to get out.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:23:49 #66
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31942175
Dido is erg gezakt bij mij hoor. Dat verongelijkte gezeik van haar
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31942179
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:21 schreef MissHobje het volgende:
Over 2 weken zit sjankwal op de bank ( hoop ik iedergeval )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 3 november 2005 @ 22:23:59 #68
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31942182
Dido : ik ben ertoe in staat om de rest van het programma geen woord met ze te wisselen hoor

en ook mooi: Nu krijg je echt twee kampen

Goedzo Dido !
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:24:12 #69
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_31942193
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:21 schreef MissHobje het volgende:
Over 2 weken zit sjankwal op de bank ( hoop ik iedergeval )
Wie weet

Hoi btw
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:24:15 #70
58921 Day
You can fly!
pi_31942194
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:21 schreef MissHobje het volgende:
Over 2 weken zit sjankwal op de bank ( hoop ik iedergeval )
Op de bank misschien wel, maar weg niet, helaas. Ze moet eerst die date flink uitmelken.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_31942199
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:21 schreef regenworm het volgende:

[..]

Dat bandje zal nog vaak worden afgedraaid deze week.
ben er wel bang voor
  donderdag 3 november 2005 @ 22:24:29 #72
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_31942200
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:22 schreef Sonique het volgende:

[..]

Was het niet heerlijk!!

"Ik nomineer jou omdat ik toch van je win op de bank"

Dat heet iemand z'n bek snoeren, Rob komt dan met z'n argumentjes enzo, maar kan niets zeggen omdat Menno in feite tegen hem zegt: 'ik weet dat ik ook op de bank zit, en jij zult me ook nomineren, maar jij zal degene zijn die eruit gaat van ons twee'

En dat gegeven zal de aankomende week nog wel voor wat leuke momenten zorgen...
En daar kan ie zich nog lelijk in vergissen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_31942203
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:21 schreef schatje het volgende:
Wat een jank wijf die Dido. Alleen om dit geneuzel mag ze van mij wel optiefen.
Dit gejank gaat nog wel een paar uur door vanavond.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:24:33 #74
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31942205
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:22 schreef Day het volgende:
Wat me opviel tijdens deze nominatie was dat heel veel de 'je bent jezelf niet-reden' werd gebruikt.
Mijn vraag is dan: hoe weten ze dat in godsnaam, ze kennen elkaar net. En NIEMAND is 100% zichzelf in dat huis. Vind dat dus een heel slap argument.
Helemaal mee eens! Dat is wel zo'n makkelijke en goedkope reden voor nomineren.
Alleen Menno was heel eerlijk is zijn reden voor nominatie.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
pi_31942212
En daar is Roel. En Dido kan weer heerlijk met hem aanpappen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 22:25:05 #76
128220 Peter6000
pi_31942232
Dido is in staat geen woord meer te wisselen met degene die haar genomineerd hebben

Eerste reaktie natuurlijk, maar toch.
Kunnen incasseren is ook een kunst
pi_31942236
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:24 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Wie weet

Hoi btw
hey Bong
  donderdag 3 november 2005 @ 22:25:20 #78
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31942241
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:22 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal Verrassende nominaties... jammer dat Roel weer op de bank zit.

[afbeelding]

Rob gaat weg, Rob gaat weg
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_31942243
Ingrid DBK
pi_31942244
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:21 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Over dat pakje peuken dat ze kreeg toen ze Joscelyn verzorgde
Ja zo'n voorbeeld bedoelde ik, kon er niet zo snel 1 bedenken
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  donderdag 3 november 2005 @ 22:25:46 #81
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_31942249
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:24 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Wie weet

Hoi btw
hoi

Was op zich weer leuke hapening..
Maar net zoals ze in de show zeiden.. de bewoners zijn amper boos te krijgen.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_31942251
  donderdag 3 november 2005 @ 22:25:47 #83
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31942252
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:23 schreef Falco het volgende:
Dido is erg gezakt bij mij hoor. Dat verongelijkte gezeik van haar
Ja daar knapte ik in eerste instantie al op af, toen ze zo vaak over Roel zat te zaniken. Het was even minder, maar de laatste dagen is ze walgelijk, waarbij ze nu het dieptepunt bij mij heeft bereikt
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  donderdag 3 november 2005 @ 22:26:00 #84
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31942258
Ze gaan nu een front vormen tegen de rest van het huis. Hopelijk laat Joost hier zich niet in, anders kan hij de hoofdprijs alsnog vergeten.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31942264
Edit: vorige bericht stond er dus wel.

Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_31942284
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:25 schreef Wickedangel het volgende:

[..]


Rob gaat weg, Rob gaat weg
Drie keer is scheepsrecht.

Rob
pi_31942287
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:23 schreef demins het volgende:

[..]

En interessanter... over welke reet heeft ze het dan?
Nou ik denk dat half Nederland mocht willen, dat ze zo'n kont hadden.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  donderdag 3 november 2005 @ 22:26:50 #88
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31942291
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:24 schreef style het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Dat is wel zo'n makkelijke en goedkope reden voor nomineren.
Alleen Menno was heel eerlijk is zijn reden voor nominatie.
Ja dat was heel sjiek en vals tegelijk
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  donderdag 3 november 2005 @ 22:26:55 #89
15600 BB-King
Long live the King!
pi_31942292
Dido denkt dat ze naar huis gaat.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_31942293
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
  Moderator donderdag 3 november 2005 @ 22:27:00 #91
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31942295
Dido die uit het niets drie nominaties krijgt.
En live aan tafel keihard op haar karakter aangevallen wordt.
Dat had wel ietsje anders gekund.
Ik vind het niet zo raar hoor, dat ze de rest van de avond niet zo vrolijk is.

Maar goed, ik ga er ook niet aan beginnen om Dido te verdedigen. Geen houden aan hier, tegenover jullie bloedhonden.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_31942297
Dido schei uit met dat nominatiegejank en get your act together!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:27:12 #93
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31942302
Is Roel nu denk boos op Chantal, Lieske en Ingrid? Daar zie ik hem namelijk wel voor aan
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  donderdag 3 november 2005 @ 22:27:16 #94
242 Pinball
Electric Monk
pi_31942305
Dido is zich nu al aan het indekken. "Ik weet zeker dat ik naar huis ga, en ik vind het niet eens erg."

Sneue huppelkut.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_31942308
Dido gaat de rest van de tijd in het huis niks meer tegen die meiden zeggen
  donderdag 3 november 2005 @ 22:27:31 #96
130524 Sonique
occasional streamer
pi_31942317
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:22 schreef Day het volgende:
Wat me opviel tijdens deze nominatie was dat heel veel de 'je bent jezelf niet-reden' werd gebruikt.
Mijn vraag is dan: hoe weten ze dat in godsnaam, ze kennen elkaar net. En NIEMAND is 100% zichzelf in dat huis. Vind dat dus een heel slap argument.
Weet je wat het is, die hele beargumentering over 'je bent jezelf niet, je bent met het spel bezig blabla' verhaal klopt van geen kant...

In feite zeggen ZE, je moet niet met het spel bezig zijn, want dat is a-sociaal.

Maar zelf gebruiken ZE dat wel om andere te nomenieren, en dus om het spel te winnen...
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 22:27:39 #97
128220 Peter6000
pi_31942321
Fascinerend, die verstandsverbijsteringetjes.

Maar dat krijg je als je zo lang op elkaars lip zit.

Whahahhahahaa, boos op Chantal
  donderdag 3 november 2005 @ 22:27:53 #98
15600 BB-King
Long live the King!
pi_31942325
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:27 schreef Gert het volgende:
Dido die uit het niets drie nominaties krijgt.
En live aan tafel keihard op haar karakter aangevallen wordt.
Ik vind het niet zo raar hoor, dat ze de rest van de avond niet zo vrolijk is.

Maar goed, ik ga er ook niet aan beginnen om Dido te verdedigen. Geen houden aan hier, tegenover jullie bloedhonden.
Ik ben het helemaal met je eens... maar dat is wel vaker zo!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_31942326
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:26 schreef Foreverblue het volgende:
Edit: vorige bericht stond er dus wel.

[afbeelding]
wel nee die blijft nog wel een paar week.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:27:55 #100
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_31942328
Dido , hou eens op met zeiken , Chantal heeft gewoon gelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')