abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31942076
Hahahahaha Dido heeft t over haar Diva zijn. Waarop Nathalie kwasi nonchalant onzeker zegt "Wat ben ik dan? Ben ik geen Diva?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:21:56 #52
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_31942091
Over 2 weken zit sjankwal op de bank ( hoop ik iedergeval )
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_31942092
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Net als Nathalie, ze passen goed bij elkaar.
Nathalie: "En ik dan, ben ik geen diva?"

Tuurlijk Smurfinnetje .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:21:58 #54
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_31942094
Joost hou eens een keer op met dat eeuwige geslijm @#%%#%^#@%!#
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
  donderdag 3 november 2005 @ 22:22:12 #55
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_31942101
Dido: ik weet dat ik een diva ben , ik kan daar iks aan doen
pi_31942122
Hoi allemaal Verrassende nominaties... jammer dat Roel weer op de bank zit.

Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:22:28 #57
130524 Sonique
occasional streamer
pi_31942130
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:16 schreef versabommie het volgende:
Mijn persoonlijke hoogtepunt: Menno die Rob nog even duidelijk liet weten wie de loser is hehehehe
Was het niet heerlijk!!

"Ik nomineer jou omdat ik toch van je win op de bank"

Dat heet iemand z'n bek snoeren, Rob komt dan met z'n argumentjes enzo, maar kan niets zeggen omdat Menno in feite tegen hem zegt: 'ik weet dat ik ook op de bank zit, en jij zult me ook nomineren, maar jij zal degene zijn die eruit gaat van ons twee'

En dat gegeven zal de aankomende week nog wel voor wat leuke momenten zorgen...
  donderdag 3 november 2005 @ 22:22:34 #58
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31942138
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 3 november 2005 @ 22:22:48 #59
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31942143
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
Ik hoop heel hard dat Dido mag blijven, en dat Chantal de volgende keer op de (extra large) bank zit.

Ik kan me ook best voorstellen dat Dido pist is. Ze is keihard aangevallen, als zou ze een toneelspelletje spelen. Maar het ís gewoon een braaf tutje. Die nominatie van Chantal was echt vals.
Eens.

Dido mag zich genaaid voelen. Maar Roel ook (vanwege Joost) en Menno omdat hij al weken de pispaal is.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  donderdag 3 november 2005 @ 22:22:54 #60
58921 Day
You can fly!
pi_31942149
Wat me opviel tijdens deze nominatie was dat heel veel de 'je bent jezelf niet-reden' werd gebruikt.
Mijn vraag is dan: hoe weten ze dat in godsnaam, ze kennen elkaar net. En NIEMAND is 100% zichzelf in dat huis. Vind dat dus een heel slap argument.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  donderdag 3 november 2005 @ 22:23:10 #61
65846 Bocaj
47th President.
pi_31942154
Dido voelt zich nu de gebeten hond.... Ze vergeet idd hoe Lieske zich zou voelen en gevoeld heeft met haar vele nominaties....

Dido is wel een diva en krijgt veel aandacht....
Ik moet eerlijk toegeven dat ik altijd Dido opzoek op de streams....
  donderdag 3 november 2005 @ 22:23:17 #62
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31942158
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:18 schreef TheVulture het volgende:
En laat het roddelen maar beginnen! Dido moet wel snel boven die nominaties gaan staan, als ze de dramaqueen gaat uithangen dan kan ze misschien donderdag toch wel eens weggestemd worden...
Daar ben ik ook bang voor als ze een week lang gaat miepen werkt dat zwaar in haar nadeel! Dan blijft die lul Rob dadelijk nog
  donderdag 3 november 2005 @ 22:23:34 #63
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31942162
Wat is Dido toch leuk. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:23:36 #64
130054 demins
We weten niks
pi_31942163
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:18 schreef -Delta- het volgende:
Dido zegt dat ze af en toe van BB een veer in d'r reet krijgt, over welke veer heeft ze het dan?
En interessanter... over welke reet heeft ze het dan?
Kwartjes vallen soms jaren later!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:23:45 #65
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_31942173
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik had wel verwacht dat Dido hier dagenlang over door zou gaan zaniken.
Tja. Als je jezelf zo fantastisch vindt, is het ook wel heel moeilijk om te accepteren dat er mensen de gore lef hebben om dat anders te zien. O, maar als dat toch zo is? Wel, dan zijn ze jaloers. Simpel zat, want het ligt nooit aan dido zelf.

Bah, wat een trutje.
Stop the world, I want to get out.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:23:49 #66
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31942175
Dido is erg gezakt bij mij hoor. Dat verongelijkte gezeik van haar
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31942179
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:21 schreef MissHobje het volgende:
Over 2 weken zit sjankwal op de bank ( hoop ik iedergeval )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 3 november 2005 @ 22:23:59 #68
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31942182
Dido : ik ben ertoe in staat om de rest van het programma geen woord met ze te wisselen hoor

en ook mooi: Nu krijg je echt twee kampen

Goedzo Dido !
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:24:12 #69
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_31942193
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:21 schreef MissHobje het volgende:
Over 2 weken zit sjankwal op de bank ( hoop ik iedergeval )
Wie weet

Hoi btw
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:24:15 #70
58921 Day
You can fly!
pi_31942194
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:21 schreef MissHobje het volgende:
Over 2 weken zit sjankwal op de bank ( hoop ik iedergeval )
Op de bank misschien wel, maar weg niet, helaas. Ze moet eerst die date flink uitmelken.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_31942199
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:21 schreef regenworm het volgende:

[..]

Dat bandje zal nog vaak worden afgedraaid deze week.
ben er wel bang voor
  donderdag 3 november 2005 @ 22:24:29 #72
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_31942200
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:22 schreef Sonique het volgende:

[..]

Was het niet heerlijk!!

"Ik nomineer jou omdat ik toch van je win op de bank"

Dat heet iemand z'n bek snoeren, Rob komt dan met z'n argumentjes enzo, maar kan niets zeggen omdat Menno in feite tegen hem zegt: 'ik weet dat ik ook op de bank zit, en jij zult me ook nomineren, maar jij zal degene zijn die eruit gaat van ons twee'

En dat gegeven zal de aankomende week nog wel voor wat leuke momenten zorgen...
En daar kan ie zich nog lelijk in vergissen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_31942203
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:21 schreef schatje het volgende:
Wat een jank wijf die Dido. Alleen om dit geneuzel mag ze van mij wel optiefen.
Dit gejank gaat nog wel een paar uur door vanavond.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:24:33 #74
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31942205
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:22 schreef Day het volgende:
Wat me opviel tijdens deze nominatie was dat heel veel de 'je bent jezelf niet-reden' werd gebruikt.
Mijn vraag is dan: hoe weten ze dat in godsnaam, ze kennen elkaar net. En NIEMAND is 100% zichzelf in dat huis. Vind dat dus een heel slap argument.
Helemaal mee eens! Dat is wel zo'n makkelijke en goedkope reden voor nomineren.
Alleen Menno was heel eerlijk is zijn reden voor nominatie.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
pi_31942212
En daar is Roel. En Dido kan weer heerlijk met hem aanpappen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')