abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 november 2005 @ 22:33:53 #151
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31942536
Echt over een uur loopt die Dido nog steeeeds hierover te zeiken . Ik schakel over naar een andere stream.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 22:33:58 #152
128220 Peter6000
pi_31942541
Ik merk vooral dat ik het erg leuk vind dat er anti-Chantal geluidjes te horen zijn op de streams
  Moderator donderdag 3 november 2005 @ 22:34:32 #153
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31942562
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
Ingrid nomineerde uit wraak omdat Dido háár had genomineerd en Chantal nomineerde uit wraak omdat ze jaloers is op Dido vanwege Roel. Dat komt wel hard aan, maar ik begrijp nooit dat mensen beledigd zijn als ze worden genomineerd. Dat is het risico van BB.
Ach, we hebben niet allemaal zo'n ijzersterk ego. Bij de meeste mensen doet dat gewoon een beetje pijn.
Wat ik van Dido begrijp, is het vooral de manier waaróp vooral Chantal haar heeft neergesabeld. Ik vond het een ongekend harde, gemene nominatie. Leuk om te zien hoor, maar dat Dido not amused is lijkt me logisch.

Ze zullen Dido naar de mond praten nu, maar zowel Joost, Nathalie als Roel hebben geen goed woord over voor Chantal.
Ingrid was ook hard, maar net iets minder gemeen.
En over Lieske wordt niet veel gepraat momenteel, in de slaapkamer.
Het gaat dus vooral om de motivatie die gegeven is, mi.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  donderdag 3 november 2005 @ 22:34:38 #154
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_31942564
Dido kan maar niet geloven dat niet de ganse wereld haar fantastisch vindt
Stop the world, I want to get out.
pi_31942565
Volgende week op de bank
Chantal
Joost
Lieske
Roel
Twinning = boring
  donderdag 3 november 2005 @ 22:34:38 #156
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31942566
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:33 schreef versabommie het volgende:
Roel: sjankwal is jaloers die wil zelf de diva uithangen


Naat praat nu al over "hun"

de kampen zijn verdeeld en er is er 1 die niet in een kamp zit en dat is menno
Als de twee kampen elkaar dan de hersens inslaan ligt de weg naar de finale volledig open voor Menno...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_31942572
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De volgende bank. Dat lijkt me wel duidelijk.

Ik denk dat Dido zich nu ook de haren uit haar hoofd trekt dat ze Chantal niet heeft genomineerd.
en anders doe ik dat wel voor haar, haar haar dan, hè

volgende keer dus Chantal op zeker op de bank
alleen dan hebben we dus ws al die vent voor haar in huis, en wil BB haar niet kwijt nog
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 3 november 2005 @ 22:34:48 #158
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31942574
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Maar we gaan nu de kwade Dido meemaken, zoals ze zelf zei
Dat willen we toch, dat zoetsappige vriendschappelijke gemeut mag nu wel goed omslaan hoor na zoveel weken
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_31942576
Dido Mute ben maar verhuisd naar de huiskamer werd dat gelul zat
pi_31942580
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat Chantal en Ingrid een stamafspraak hebben gemaakt....

En Ingrid nu ineens met d'r 'ik had Menno ook willen nomineren'...
Ingrid moet helemaal d'r smoel houden, die is eigenlijk nog het grootste loeder van allemaal als je kijkt hoe ze met Menno omgaat, maar ik mag hopen dat Menno dit na vanavond ook eindelijk door heeft.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_31942581
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Eindelijk kan ik me in jouw mening vinden
Hahahahahahahahaha
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:35:03 #162
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31942583
Dido is toch niet door Ingrid op haar karakter genomineerd? En Lieske heeft het nog netjes gebracht en heel simpel. Is ze nu alleen boos op Chantal dan, ik kan het niet helemaal meer volgen hoor
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_31942584
dido zag liever als reden het boterdeksel
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  donderdag 3 november 2005 @ 22:35:16 #164
58921 Day
You can fly!
pi_31942590
Shit, ik wil het gesprek tussen Menno en Ingrid horen en ik hoor het gezeik van Joost, Chantal en Lieske .
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_31942593
Haha, mooi om te zien hoe Dido's kaartenhuisje in elkaar lazert als blijkt dat niet iedereen haar graag in het middelpunt van de belangstelling wil zien. Duidelijk weinig ervaring mee...
pi_31942598
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Roel de bekrompen peuter mag echt naar huis.... hij is zo bekrompen en kan totaal niet tegen kritiek....
  donderdag 3 november 2005 @ 22:35:34 #167
6941 APK
Factual, I think.
pi_31942602
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Roel de bekrompen peuter mag echt naar huis.... hij is zo bekrompen en kan totaal niet tegen kritiek....
Heb jij poep in je oren ofzo
Hij spreekt het toch gewoon uit met Joost, hij dacht dat ze er klaar mee waren en dat gluiperige pushoofd naait hem weer.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 3 november 2005 @ 22:35:35 #168
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31942603
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat Chantal en Ingrid een stamafspraak hebben gemaakt....

En Ingrid nu ineens met d'r 'ik had Menno ook willen nomineren'...
Godverdomme Menno zit weer met haar te knuffelen terwijl die teringbitch net zegt ik moet kiezen tussen menno en dido
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Moderator donderdag 3 november 2005 @ 22:35:57 #169
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31942614
Nathalie jubelt van binnen, volgens mij.
Zij is niet genomineerd, en haar rolmodel wel. En haar Vriendin heeft haar nu nodig!
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_31942618
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:33 schreef Falco het volgende:
Echt over een uur loopt die Dido nog steeeeds hierover te zeiken . Ik schakel over naar een andere stream.
een uur ????
Tot volgende week, hoor
  donderdag 3 november 2005 @ 22:36:05 #171
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_31942619
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:24 schreef style het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Dat is wel zo'n makkelijke en goedkope reden voor nomineren.
Alleen Menno was heel eerlijk is zijn reden voor nominatie.
Joost: "We zijn geen vrienden en zullen dat ook niet worden"

Hoe veel eerlijker kun je zijn?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  donderdag 3 november 2005 @ 22:36:07 #172
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31942620
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Maar we gaan nu de kwade Dido meemaken, zoals ze zelf zei
Tot nu toe hoor ik alleen maar gezeik
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_31942624
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:34 schreef Inca het volgende:
Volgende week op de bank
Chantal
Joost
Lieske
Roel
dido zit er de volgende keer weer bij.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:36:25 #174
65846 Bocaj
47th President.
pi_31942634
Heeft Dido ook een handtas bij haar? Kan ze er mee gaan zwaaien
  donderdag 3 november 2005 @ 22:36:26 #175
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31942635
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:35 schreef Day het volgende:
Shit, ik wil het gesprek tussen Menno en Ingrid horen en ik hoor het gezeik van Joost, Chantal en Lieske .
KUTREGIE!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_31942636
En Menno gaat doodleuk bij Ingrid zitten.

Sukkel .
pi_31942637
Net de MySQL server... en nu is de regie aan het koffie drinken.

Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:36:28 #178
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31942641
De nominaties van vandaag zijn een zege voor BB eindelijk begint er wat actie in het huis te komen!

Strijd Rob > Menno is verhevigd

Strijd Dido, Nathalie > Chantal, Ingrid & Lieske!!! Catfight!!!

Dido had op Chantal moeten stemmen!


pi_31942642
menno en ingrid
  donderdag 3 november 2005 @ 22:36:43 #180
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_31942651
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef snakelady het volgende:
Ik zie roel er nog wel voor aan dat hij een keer menens Joost een klap verkoopt.
Dat zou echt een top actie zijn! Neerhoeken die verwijfde huichelaar!!
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
  donderdag 3 november 2005 @ 22:36:45 #181
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31942652
Dido baalt nu ook dat ze niet op Chantal gestemd heeft
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31942655
ja mensen, the gloves are finally off... let the games begin...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:36:58 #183
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31942660
Waarom hebben we geen geluid bij Ingrid en Menno?
En waarom is Menno zo'n sukkel dat hij nu toch weer naar Ingrid gaat.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:37:28 #184
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31942672
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:36 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Joost: "We zijn geen vrienden en zullen dat ook niet worden"

Hoe veel eerlijker kun je zijn?
Da's waar petje af voor Joost ...al bleek hij afgelopen weken een vieze matennaaier!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Moderator donderdag 3 november 2005 @ 22:37:44 #185
18653 crew  D.
pi_31942675
Dido beloofd Chantal voortaan altijd te zullen nomineren
pi_31942678
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
Net de MySQL server... en nu is de regie aan het koffie drinken.

[afbeelding]
en vergeet die bufferende streams niet
  donderdag 3 november 2005 @ 22:37:46 #187
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31942679
Ik wil meer groepjesvorming in het huis
Meiden die niet eens meer met z'n allen op 1 kamer willen liggen uit haat en woede
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_31942680
Wat een lul die Rob, echt niet te geloven dit hoe hij weer over Menno begint
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 22:37:46 #189
128220 Peter6000
pi_31942681
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:35 schreef Gert het volgende:
Nathalie jubelt van binnen, volgens mij.
Zij is niet genomineerd, en haar rolmodel wel. En haar Vriendin heeft haar nu nodig!
Ja, interessante invoelshoek
  Moderator donderdag 3 november 2005 @ 22:37:49 #190
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31942683
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:35 schreef BlaBlub het volgende:
Dido is toch niet door Ingrid op haar karakter genomineerd? En Lieske heeft het nog netjes gebracht en heel simpel. Is ze nu alleen boos op Chantal dan, ik kan het niet helemaal meer volgen hoor
Lieske bracht het allemaal toch ietsje minder hard.
Het is echt Chantal, die de grote boosdoener is, bij iedereen in de slaapkamer.
Dido zegt nog getwijfeld te hebben om Chantal te nomineren, en heeft spijt dat ze dat niet gedaan heeft. Als ze de kans krijgt, gaat ze dat de volgende keer zeker doen.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  donderdag 3 november 2005 @ 22:37:53 #191
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31942688
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:34 schreef Gert het volgende:

[..]


Het gaat dus vooral om de motivatie die gegeven is, mi.
Dido had net zo'n kulreden om Menno te nomineren. Ik moest zó lachen toen Bridget haar uitlachte.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  donderdag 3 november 2005 @ 22:38:00 #192
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31942697
Waarom zou een vrouw op een vrouw stem gelijk gebaseerd zijn op jaloezie, vind ik echt gelul
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  donderdag 3 november 2005 @ 22:38:12 #193
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31942703
De nominaties van vandaag zijn een zege voor BB eindelijk begint er wat actie in het huis te komen!

Strijd Rob > Menno is verhevigd

Strijd Dido, Nathalie > Chantal, Ingrid & Lieske!!! Catfight!!!

Strijd Roel > Joost!!

Dido had op Chantal moeten stemmen!
pi_31942712
Regie wakker worden
  Moderator donderdag 3 november 2005 @ 22:38:30 #195
18653 crew  D.
pi_31942716
Dido gaat vervelend doen
pi_31942723
waarom horen we menno en ingrid niet
  donderdag 3 november 2005 @ 22:38:44 #197
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_31942725
Ik wil Ingrid en Menno horen praten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_31942727
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:36 schreef style het volgende:
Waarom hebben we geen geluid bij Ingrid en Menno?
En waarom is Menno zo'n sukkel dat hij nu toch weer naar Ingrid gaat.


Ik wilde net hetzelfde posten, tenzij hij haar nu voor achterbakse hoer uitmaakt maar dat zal wel niet...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:38:52 #199
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_31942729
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:23 schreef demins het volgende:

[..]

En interessanter... over welke reet heeft ze het dan?
eurobilltracker.com
  donderdag 3 november 2005 @ 22:39:01 #200
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31942735
Dido: "Ik ga nu ook gewoon alles zeggen"

Heeft ze dus niet gedaan tot nu toe... en dan kwaad als iemand haar verwijt dat ze niet zichzelf is?
My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')