Ach, we hebben niet allemaal zo'n ijzersterk ego. Bij de meeste mensen doet dat gewoon een beetje pijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
Ingrid nomineerde uit wraak omdat Dido háár had genomineerd en Chantal nomineerde uit wraak omdat ze jaloers is op Dido vanwege Roel. Dat komt wel hard aan, maar ik begrijp nooit dat mensen beledigd zijn als ze worden genomineerd. Dat is het risico van BB.
Als de twee kampen elkaar dan de hersens inslaan ligt de weg naar de finale volledig open voor Menno...quote:Op donderdag 3 november 2005 22:33 schreef versabommie het volgende:
Roel: sjankwal is jaloers die wil zelf de diva uithangen
Naat praat nu al over "hun"
de kampen zijn verdeeld en er is er 1 die niet in een kamp zit en dat is menno![]()
en anders doe ik dat wel voor haar, haar haar dan, hèquote:Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De volgende bank. Dat lijkt me wel duidelijk.
Ik denk dat Dido zich nu ook de haren uit haar hoofd trekt dat ze Chantal niet heeft genomineerd.
Dat willen we toch, dat zoetsappige vriendschappelijke gemeut mag nu wel goed omslaan hoor na zoveel wekenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar we gaan nu de kwade Dido meemaken, zoals ze zelf zei
Ingrid moet helemaal d'r smoel houden, die is eigenlijk nog het grootste loeder van allemaal als je kijkt hoe ze met Menno omgaat, maar ik mag hopen dat Menno dit na vanavond ook eindelijk door heeft.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat Chantal en Ingrid een stamafspraak hebben gemaakt....
En Ingrid nu ineens met d'r 'ik had Menno ook willen nomineren'...
Hahahahahahahahahaquote:Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Eindelijk kan ik me in jouw mening vinden![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Roel de bekrompen peuter mag echt naar huis.... hij is zo bekrompen en kan totaal niet tegen kritiek....
Heb jij poep in je oren ofzoquote:Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Roel de bekrompen peuter mag echt naar huis.... hij is zo bekrompen en kan totaal niet tegen kritiek....
Godverdomme Menno zit weer met haar te knuffelen terwijl die teringbitch net zegt ik moet kiezen tussen menno en didoquote:Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat Chantal en Ingrid een stamafspraak hebben gemaakt....
En Ingrid nu ineens met d'r 'ik had Menno ook willen nomineren'...
een uur ????quote:Op donderdag 3 november 2005 22:33 schreef Falco het volgende:
Echt over een uur loopt die Dido nog steeeeds hierover te zeiken. Ik schakel over naar een andere stream.
Joost: "We zijn geen vrienden en zullen dat ook niet worden"quote:Op donderdag 3 november 2005 22:24 schreef style het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Dat is wel zo'n makkelijke en goedkope reden voor nomineren.
Alleen Menno was heel eerlijk is zijn reden voor nominatie.
Tot nu toe hoor ik alleen maar gezeikquote:Op donderdag 3 november 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar we gaan nu de kwade Dido meemaken, zoals ze zelf zei
dido zit er de volgende keer weer bij.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:34 schreef Inca het volgende:
Volgende week op de bank
Chantal
Joost
Lieske
Roel
KUTREGIE!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:35 schreef Day het volgende:
Shit, ik wil het gesprek tussen Menno en Ingrid horen en ik hoor het gezeik van Joost, Chantal en Lieske.
Dat zou echt een top actie zijn! Neerhoeken die verwijfde huichelaar!!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef snakelady het volgende:
Ik zie roel er nog wel voor aan dat hij een keer menens Joost een klap verkoopt.
Da's waar petje af voor Joost ...al bleek hij afgelopen weken een vieze matennaaier!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Joost: "We zijn geen vrienden en zullen dat ook niet worden"
Hoe veel eerlijker kun je zijn?
en vergeet die bufferende streams nietquote:Op donderdag 3 november 2005 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
Net de MySQL server... en nu is de regie aan het koffie drinken.
[afbeelding]
Ja, interessante invoelshoekquote:Op donderdag 3 november 2005 22:35 schreef Gert het volgende:
Nathalie jubelt van binnen, volgens mij.
Zij is niet genomineerd, en haar rolmodel wel. En haar Vriendin heeft haar nu nodig!
![]()
Lieske bracht het allemaal toch ietsje minder hard.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:35 schreef BlaBlub het volgende:
Dido is toch niet door Ingrid op haar karakter genomineerd? En Lieske heeft het nog netjes gebracht en heel simpel. Is ze nu alleen boos op Chantal dan, ik kan het niet helemaal meer volgen hoor
Dido had net zo'n kulreden om Menno te nomineren. Ik moest zó lachen toen Bridget haar uitlachte.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat dus vooral om de motivatie die gegeven is, mi.
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:36 schreef style het volgende:
Waarom hebben we geen geluid bij Ingrid en Menno?
En waarom is Menno zo'n sukkel dat hij nu toch weer naar Ingrid gaat.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:23 schreef demins het volgende:
[..]
En interessanter... over welke reet heeft ze het dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |