abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 november 2005 @ 22:31:55 #126
58921 Day
You can fly!
pi_31942453
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:29 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Welnee, doet ze niet.... kan ze ook niet... ze gaat wel gemeen doen!
En ze gaat die dames 1 voor 1 nomineren en sleept Nathalie daarin mee.

En ik verwacht dat Roel nu ook een andere rol aan gaat nemen tegen de dames, zeker tegen Chantal, want die hebben wel ZIJN Dido gekwetst.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_31942455
pi_31942458
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:28 schreef Day het volgende:

[..]

Was dat uit zichzelf of wrrd ze geroepen?
(luister naar Dido's klaagzang en d'r meelullers )
Zou het niet weten zag het op de stream maar ik zat naar dido te luisteren.
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 22:32:02 #129
128220 Peter6000
pi_31942459
Roel was keihard en direct tegen Menno.
En nu verbaast hij zich wel over Chantal
  donderdag 3 november 2005 @ 22:32:08 #130
15600 BB-King
Long live the King!
pi_31942462
Onderlinge woordenwisseling tussen Roel en Joost.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_31942463
Roel de bekrompen peuter mag echt naar huis.... hij is zo bekrompen en kan totaal niet tegen kritiek....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 november 2005 @ 22:32:12 #132
862 Arcee
Look closer
pi_31942466
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik vermoed dat Dido deze week nog zo'n 263 keer zal zeggen dat het haar allemaal niets doet.
Hoezo? Ze zegt juist steeds dat ze pissed is, écht pissed.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:32:17 #133
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_31942469
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:29 schreef Gert het volgende:
Maar hoe krijgen we die stink-Sjaan nou op de bank?

Als we niet oppassen, loopt dat wijf zo op d'r kaplaarzen door naar de finale.
Dat regelt zichzelf als goed is nu
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_31942472
Dido vijlt alvast der nagels die slaat straks toe op Chantal
Twinning = boring
  donderdag 3 november 2005 @ 22:32:23 #135
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31942473
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:28 schreef -Delta- het volgende:
Lieske had ook zoiets moois, die was volgens Dido wat minder braaf of iets in die richting.

En dan aan het eind van de nominatie sorry zeggen, jahoor Lieske, wat heb je weer een lef
Ja dat vond ik ook een beetje sneu Alleen "je moet toch iemand nomineren" was wel genoeg geweest.
Ik denk dat Dido het sorry-gedeelte niet heeft gehoord
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  donderdag 3 november 2005 @ 22:32:41 #136
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_31942479
Ik zie roel er nog wel voor aan dat hij een keer menens Joost een klap verkoopt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 3 november 2005 @ 22:32:41 #137
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31942480
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:30 schreef jessie het volgende:
Pffff Roel is ook echt een klein kind zeg. Die mag er echt uit van mij. Ik ben he-le-maal klaar met Roel
Eindelijk kan ik me in jouw mening vinden
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  donderdag 3 november 2005 @ 22:32:41 #138
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31942481
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:29 schreef Gert het volgende:
Maar hoe krijgen we die stink-Sjaan nou op de bank?

Als we niet oppassen, loopt dat wijf zo op d'r kaplaarzen door naar de finale.
De volgende bank. Dat lijkt me wel duidelijk.

Ik denk dat Dido zich nu ook de haren uit haar hoofd trekt dat ze Chantal niet heeft genomineerd.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31942483
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:27 schreef Gert het volgende:

Maar goed, ik ga er ook niet aan beginnen om Dido te verdedigen. Geen houden aan hier, tegenover jullie bloedhonden.
Ik geef Dido het voordeel van de twijfel, ze mag nu wel even boos zijn en dit even verwerken, maar als ze er over door blijft zeuren

kijken of ze echt het brave kak tutje blijft
pi_31942486
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef trevanian het volgende:
[afbeelding]
Net een verschrikt konijn
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_31942487
En dido begint weer
pi_31942490
Ik vond Chantal vanavond TOP

Diva Dido
  donderdag 3 november 2005 @ 22:32:56 #143
65846 Bocaj
47th President.
pi_31942493
Kom op Dido, niet te lang mokken.... en weer verder! Neem nog een Rosé ofzo
  donderdag 3 november 2005 @ 22:32:58 #144
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31942495
Ik ben ervan overtuigd dat Chantal en Ingrid een stamafspraak hebben gemaakt....

En Ingrid nu ineens met d'r 'ik had Menno ook willen nomineren'...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 3 november 2005 @ 22:33:11 #145
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31942503
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:29 schreef Gert het volgende:
Maar hoe krijgen we die stink-Sjaan nou op de bank?

Als we niet oppassen, loopt dat wijf zo op d'r kaplaarzen door naar de finale.
Als Dido blijft (lijkt me vrij zeker) dan heeft ze iig al één. Misschien dat Nathalie haar idool volgt.

Kaplaarzen
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  donderdag 3 november 2005 @ 22:33:27 #146
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31942511
Dido: Ik ben écht pissed
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  donderdag 3 november 2005 @ 22:33:27 #147
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31942512
Roel: sjankwal is jaloers die wil zelf de diva uithangen


Naat praat nu al over "hun"

de kampen zijn verdeeld en er is er 1 die niet in een kamp zit en dat is menno
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:33:34 #148
6941 APK
Factual, I think.
pi_31942519
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:30 schreef Arcee het volgende:
Roel tegen Joost: "Van mij mag je ophoepelen". Dat meent-ie.
Hij is tenminste eerlijk.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 3 november 2005 @ 22:33:36 #149
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31942521
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:31 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

en dat ze er heeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal klaar mee is natuurlijk!
Maar we gaan nu de kwade Dido meemaken, zoals ze zelf zei
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31942523
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef avonne het volgende:
Ik vond Chantal vanavond TOP

Diva Dido
Chantal was echt goed ja... Uit de mond van Lieske vond ik het weer kinderachtig klinken.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')