En ze gaat die dames 1 voor 1 nomineren en sleept Nathalie daarin mee.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Welnee, doet ze niet.... kan ze ook niet... ze gaat wel gemeen doen!
Zou het niet weten zag het op de stream maar ik zat naar dido te luisteren.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:28 schreef Day het volgende:
[..]
Was dat uit zichzelf of wrrd ze geroepen?
(luister naar Dido's klaagzang en d'r meelullers)
Hoezo? Ze zegt juist steeds dat ze pissed is, écht pissed.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik vermoed dat Dido deze week nog zo'n 263 keer zal zeggen dat het haar allemaal niets doet.
Dat regelt zichzelf als goed is nuquote:Op donderdag 3 november 2005 22:29 schreef Gert het volgende:
Maar hoe krijgen we die stink-Sjaan nou op de bank?
Als we niet oppassen, loopt dat wijf zo op d'r kaplaarzen door naar de finale.
Ja dat vond ik ook een beetje sneuquote:Op donderdag 3 november 2005 22:28 schreef -Delta- het volgende:
Lieske had ook zoiets moois, die was volgens Dido wat minder braaf of iets in die richting.
En dan aan het eind van de nominatie sorry zeggen, jahoor Lieske, wat heb je weer een lef
Eindelijk kan ik me in jouw mening vindenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:30 schreef jessie het volgende:
Pffff Roel is ook echt een klein kind zeg. Die mag er echt uit van mij. Ik ben he-le-maal klaar met Roel
De volgende bank. Dat lijkt me wel duidelijk.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:29 schreef Gert het volgende:
Ik geef Dido het voordeel van de twijfel, ze mag nu wel even boos zijn en dit even verwerken, maar als ze er over door blijft zeurenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:27 schreef Gert het volgende:
Maar goed, ik ga er ook niet aan beginnen om Dido te verdedigen. Geen houden aan hier, tegenover jullie bloedhonden.
Net een verschrikt konijnquote:
Als Dido blijft (lijkt me vrij zeker) dan heeft ze iig al één. Misschien dat Nathalie haar idool volgt.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:29 schreef Gert het volgende:
Hij is tenminste eerlijk.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:30 schreef Arcee het volgende:
Roel tegen Joost: "Van mij mag je ophoepelen". Dat meent-ie.
Maar we gaan nu de kwade Dido meemaken, zoals ze zelf zeiquote:Op donderdag 3 november 2005 22:31 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
en dat ze er heeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal klaar mee is natuurlijk!![]()
Chantal was echt goed ja... Uit de mond van Lieske vond ik het weer kinderachtig klinken.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef avonne het volgende:
Ik vond Chantal vanavond TOP![]()
Diva Dido![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |