abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 november 2005 @ 22:28:03 #101
58921 Day
You can fly!
pi_31942330
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:25 schreef regenworm het volgende:
Ingrid DBK
Was dat uit zichzelf of wrrd ze geroepen?
(luister naar Dido's klaagzang en d'r meelullers )
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  donderdag 3 november 2005 @ 22:28:06 #102
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31942331
"The Winners" of "The Losers" van BB.

  donderdag 3 november 2005 @ 22:28:18 #103
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_31942337
waarom staan de streams op kussens ??
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 3 november 2005 @ 22:28:41 #104
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31942352
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:27 schreef Gert het volgende:
Dido die uit het niets drie nominaties krijgt.
En live aan tafel keihard op haar karakter aangevallen wordt.
Dat had wel ietsje anders gekund.
Ik vind het niet zo raar hoor, dat ze de rest van de avond niet zo vrolijk is.

Maar goed, ik ga er ook niet aan beginnen om Dido te verdedigen. Geen houden aan hier, tegenover jullie bloedhonden.
Ik help je wel mee Gert!!!

Vooral Chantal was erg gemeen. Ik weet niet of ik mezelf dan wel goed had kunnen houden. Een tactische nominatie is beter te verkroppen dan eentje waarin je al persoon in de grond gestampt wordt...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 3 november 2005 @ 22:28:41 #105
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31942353
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:26 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Ja dat was heel sjiek en vals tegelijk
En vooral eerlijk
Persoonlijk vind ik het valser als iemand een flutreden gaat bedenken terwijl hij/zij iets anders denkt. Zoals Rob bijvoorbeeld die gezegd heeft dat hij Menno vanaf de eerste keer dat hij hem zag niet mocht.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:28:48 #106
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31942356
Lieske had ook zoiets moois, die was volgens Dido wat minder braaf of iets in die richting.

En dan aan het eind van de nominatie sorry zeggen, jahoor Lieske, wat heb je weer een lef
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  donderdag 3 november 2005 @ 22:29:09 #107
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_31942370
Dido past haar tactiek weer toe: "Ik ga naar huis volgende week".
En waarom zegt ze dat? Om van de anderen het tegendeel te horen en weer te horen hoe fantastisch ze is.

Ik ben Dido zat.
Ik ben Roel ook zat, want die lult in alles met Dido mee.

Allebei weg aub, kan dat ook?
Stop the world, I want to get out.
pi_31942371
Zo Dido volgende week naar huis en wat moeten Roel en Nattelie dan doen 2 hondjes die een nieuw baasje zoeken
Twinning = boring
  donderdag 3 november 2005 @ 22:29:20 #109
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31942373
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:26 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Ja dat was heel sjiek en vals tegelijk
Ik denk dat menno op het punt is gekomen dat hij gaat doen wat geen van de andere bewoners doen ...(ja scan op lieske gedeeltelijk na) namelijk iedereen gewoon op de ongezouten waarheid trakteren !

Hij is begonnen met Rob
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:29:24 #110
65846 Bocaj
47th President.
pi_31942374
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:27 schreef cuall het volgende:
Dido gaat de rest van de tijd in het huis niks meer tegen die meiden zeggen
Welnee, doet ze niet.... kan ze ook niet... ze gaat wel gemeen doen!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:29:26 #111
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31942375
Lieske snapte niet wat er bedoeld werd in een brief met "wapperen met die handjes"
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  donderdag 3 november 2005 @ 22:29:34 #112
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31942379
En toe maar weer, Mennobashing part zoveel...
  donderdag 3 november 2005 @ 22:29:39 #113
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_31942382
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:25 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Maar net zoals ze in de show zeiden.. de bewoners zijn amper boos te krijgen.
Precies, exactly my point roep het al wéken en nu werd het ook eindelijk gezegd in de live, denk dat ze ook stiekem bij BB wel balen dat deze groep te stabiel blijft
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  Moderator donderdag 3 november 2005 @ 22:29:40 #114
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31942384
Maar hoe krijgen we die stink-Sjaan nou op de bank?

Als we niet oppassen, loopt dat wijf zo op d'r kaplaarzen door naar de finale.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_31942386
Menno reageert weer het meest volwassen op de nominaties, enige vraagteken voor hem is het waarom van Dido's nominatie, die ik zelf ook niet goed kon plaatsen eigenlijk.

Zou het echt gaaf vinden als Menno en Dido naar elkaar toegroeien en Ingrid en Roel niets anders kunnen dan toekijken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_31942394
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:27 schreef regenworm het volgende:

[..]

wel nee die blijft nog wel een paar week.
ik kreeg de foutmelding dat de MySQL server ff koffie aan het drinken was.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_31942396
Ik vermoed dat Dido deze week nog zo'n 263 keer zal zeggen dat het haar allemaal niets doet.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  donderdag 3 november 2005 @ 22:30:06 #118
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31942397
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:28 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik help je wel mee Gert!!!

Vooral Chantal was erg gemeen. Ik weet niet of ik mezelf dan wel goed had kunnen houden. Een tactische nominatie is beter te verkroppen dan eentje waarin je al persoon in de grond gestampt wordt...
Dido hoeft van mij ook niet naar huis. En ik zie haar eerlijk gezegd ook niet weggestemd worden door NL.
Maar goed ik laat me verrassen
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  donderdag 3 november 2005 @ 22:30:16 #119
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31942404
Ingrid nomineerde uit wraak omdat Dido háár had genomineerd en Chantal nomineerde uit wraak omdat ze jaloers is op Dido vanwege Roel. Dat komt wel hard aan, maar ik begrijp nooit dat mensen beledigd zijn als ze worden genomineerd. Dat is het risico van BB.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 november 2005 @ 22:30:32 #120
862 Arcee
Look closer
pi_31942410
Roel tegen Joost: "Van mij mag je ophoepelen". Dat meent-ie.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_31942415
Pffff Roel is ook echt een klein kind zeg. Die mag er echt uit van mij. Ik ben he-le-maal klaar met Roel
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_31942423
Roel geeft weer aan dat ie spijt heeft dat ie Joost niet heeft genomineerd. "Van mij mag je ophoepelen"
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:31:21 #123
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31942437
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik vermoed dat Dido deze week nog zo'n 263 keer zal zeggen dat het haar allemaal niets doet.
en dat ze er heeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal klaar mee is natuurlijk!
pi_31942442
En die kneus van Roel gaat ook zeveren .
  donderdag 3 november 2005 @ 22:31:35 #125
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31942446
Dido heeft wel gelijk wat betreft Chantal, Chantal zegt altijd dat ze iets bespreekt als haar iets dwars zit. Deed ze met Lieske ook geloof ik, heeft ze niet met Dido gedaan en dat vond Dido een beetje meten met 2 maten.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')