Was dat uit zichzelf of wrrd ze geroepen?quote:Op donderdag 3 november 2005 22:25 schreef regenworm het volgende:
Ingrid DBK
Ik help je wel mee Gert!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:27 schreef Gert het volgende:
Dido die uit het niets drie nominaties krijgt.
En live aan tafel keihard op haar karakter aangevallen wordt.
Dat had wel ietsje anders gekund.
Ik vind het niet zo raar hoor, dat ze de rest van de avond niet zo vrolijk is.
Maar goed, ik ga er ook niet aan beginnen om Dido te verdedigen. Geen houden aan hier, tegenover jullie bloedhonden.
En vooral eerlijkquote:Op donderdag 3 november 2005 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja dat was heel sjiek en vals tegelijk
![]()
Ik denk dat menno op het punt is gekomen dat hij gaat doen wat geen van de andere bewoners doen ...(ja scan op lieske gedeeltelijk na) namelijk iedereen gewoon op de ongezouten waarheid trakteren !quote:Op donderdag 3 november 2005 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja dat was heel sjiek en vals tegelijk
![]()
Welnee, doet ze niet.... kan ze ook niet... ze gaat wel gemeen doen!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:27 schreef cuall het volgende:
Dido gaat de rest van de tijd in het huis niks meer tegen die meiden zeggen
![]()
Precies, exactly my pointquote:Op donderdag 3 november 2005 22:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Maar net zoals ze in de show zeiden.. de bewoners zijn amper boos te krijgen.
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
wel nee die blijft nog wel een paar week.
Dido hoeft van mij ook niet naar huis. En ik zie haar eerlijk gezegd ook niet weggestemd worden door NL.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik help je wel mee Gert!!!
Vooral Chantal was erg gemeen. Ik weet niet of ik mezelf dan wel goed had kunnen houden. Een tactische nominatie is beter te verkroppen dan eentje waarin je al persoon in de grond gestampt wordt...
en dat ze er heeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal klaar mee is natuurlijk!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik vermoed dat Dido deze week nog zo'n 263 keer zal zeggen dat het haar allemaal niets doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |