abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 22:25:05 #76
128220 Peter6000
pi_31942232
Dido is in staat geen woord meer te wisselen met degene die haar genomineerd hebben

Eerste reaktie natuurlijk, maar toch.
Kunnen incasseren is ook een kunst
pi_31942236
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:24 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Wie weet

Hoi btw
hey Bong
  donderdag 3 november 2005 @ 22:25:20 #78
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31942241
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:22 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal Verrassende nominaties... jammer dat Roel weer op de bank zit.

[afbeelding]

Rob gaat weg, Rob gaat weg
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_31942243
Ingrid DBK
pi_31942244
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:21 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Over dat pakje peuken dat ze kreeg toen ze Joscelyn verzorgde
Ja zo'n voorbeeld bedoelde ik, kon er niet zo snel 1 bedenken
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  donderdag 3 november 2005 @ 22:25:46 #81
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_31942249
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:24 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Wie weet

Hoi btw
hoi

Was op zich weer leuke hapening..
Maar net zoals ze in de show zeiden.. de bewoners zijn amper boos te krijgen.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_31942251
  donderdag 3 november 2005 @ 22:25:47 #83
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31942252
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:23 schreef Falco het volgende:
Dido is erg gezakt bij mij hoor. Dat verongelijkte gezeik van haar
Ja daar knapte ik in eerste instantie al op af, toen ze zo vaak over Roel zat te zaniken. Het was even minder, maar de laatste dagen is ze walgelijk, waarbij ze nu het dieptepunt bij mij heeft bereikt
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  donderdag 3 november 2005 @ 22:26:00 #84
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31942258
Ze gaan nu een front vormen tegen de rest van het huis. Hopelijk laat Joost hier zich niet in, anders kan hij de hoofdprijs alsnog vergeten.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31942264
Edit: vorige bericht stond er dus wel.

Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_31942284
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:25 schreef Wickedangel het volgende:

[..]


Rob gaat weg, Rob gaat weg
Drie keer is scheepsrecht.

Rob
pi_31942287
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:23 schreef demins het volgende:

[..]

En interessanter... over welke reet heeft ze het dan?
Nou ik denk dat half Nederland mocht willen, dat ze zo'n kont hadden.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  donderdag 3 november 2005 @ 22:26:50 #88
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31942291
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:24 schreef style het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Dat is wel zo'n makkelijke en goedkope reden voor nomineren.
Alleen Menno was heel eerlijk is zijn reden voor nominatie.
Ja dat was heel sjiek en vals tegelijk
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  donderdag 3 november 2005 @ 22:26:55 #89
15600 BB-King
Long live the King!
pi_31942292
Dido denkt dat ze naar huis gaat.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_31942293
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
  Moderator donderdag 3 november 2005 @ 22:27:00 #91
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31942295
Dido die uit het niets drie nominaties krijgt.
En live aan tafel keihard op haar karakter aangevallen wordt.
Dat had wel ietsje anders gekund.
Ik vind het niet zo raar hoor, dat ze de rest van de avond niet zo vrolijk is.

Maar goed, ik ga er ook niet aan beginnen om Dido te verdedigen. Geen houden aan hier, tegenover jullie bloedhonden.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_31942297
Dido schei uit met dat nominatiegejank en get your act together!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:27:12 #93
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31942302
Is Roel nu denk boos op Chantal, Lieske en Ingrid? Daar zie ik hem namelijk wel voor aan
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  donderdag 3 november 2005 @ 22:27:16 #94
242 Pinball
Electric Monk
pi_31942305
Dido is zich nu al aan het indekken. "Ik weet zeker dat ik naar huis ga, en ik vind het niet eens erg."

Sneue huppelkut.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_31942308
Dido gaat de rest van de tijd in het huis niks meer tegen die meiden zeggen
  donderdag 3 november 2005 @ 22:27:31 #96
130524 Sonique
occasional streamer
pi_31942317
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:22 schreef Day het volgende:
Wat me opviel tijdens deze nominatie was dat heel veel de 'je bent jezelf niet-reden' werd gebruikt.
Mijn vraag is dan: hoe weten ze dat in godsnaam, ze kennen elkaar net. En NIEMAND is 100% zichzelf in dat huis. Vind dat dus een heel slap argument.
Weet je wat het is, die hele beargumentering over 'je bent jezelf niet, je bent met het spel bezig blabla' verhaal klopt van geen kant...

In feite zeggen ZE, je moet niet met het spel bezig zijn, want dat is a-sociaal.

Maar zelf gebruiken ZE dat wel om andere te nomenieren, en dus om het spel te winnen...
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 22:27:39 #97
128220 Peter6000
pi_31942321
Fascinerend, die verstandsverbijsteringetjes.

Maar dat krijg je als je zo lang op elkaars lip zit.

Whahahhahahaa, boos op Chantal
  donderdag 3 november 2005 @ 22:27:53 #98
15600 BB-King
Long live the King!
pi_31942325
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:27 schreef Gert het volgende:
Dido die uit het niets drie nominaties krijgt.
En live aan tafel keihard op haar karakter aangevallen wordt.
Ik vind het niet zo raar hoor, dat ze de rest van de avond niet zo vrolijk is.

Maar goed, ik ga er ook niet aan beginnen om Dido te verdedigen. Geen houden aan hier, tegenover jullie bloedhonden.
Ik ben het helemaal met je eens... maar dat is wel vaker zo!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_31942326
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:26 schreef Foreverblue het volgende:
Edit: vorige bericht stond er dus wel.

[afbeelding]
wel nee die blijft nog wel een paar week.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:27:55 #100
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_31942328
Dido , hou eens op met zeiken , Chantal heeft gewoon gelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')