quote:Op donderdag 3 november 2005 22:22 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaalVerrassende nominaties... jammer dat Roel weer op de bank zit.
[afbeelding]
Ja zo'n voorbeeld bedoelde ik, kon er niet zo snel 1 bedenkenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:21 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Over dat pakje peuken dat ze kreeg toen ze Joscelyn verzorgde
quote:
Ja daar knapte ik in eerste instantie al op af, toen ze zo vaak over Roel zat te zaniken. Het was even minder, maar de laatste dagen is ze walgelijk, waarbij ze nu het dieptepunt bij mij heeft bereiktquote:Op donderdag 3 november 2005 22:23 schreef Falco het volgende:
Dido is erg gezakt bij mij hoor. Dat verongelijkte gezeik van haar
Nou ik denk dat half Nederland mocht willen, dat ze zo'n kont hadden.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:23 schreef demins het volgende:
[..]
En interessanter... over welke reet heeft ze het dan?![]()
Ja dat was heel sjiek en vals tegelijkquote:Op donderdag 3 november 2005 22:24 schreef style het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Dat is wel zo'n makkelijke en goedkope reden voor nomineren.
Alleen Menno was heel eerlijk is zijn reden voor nominatie.
Weet je wat het is, die hele beargumentering over 'je bent jezelf niet, je bent met het spel bezig blabla' verhaal klopt van geen kant...quote:Op donderdag 3 november 2005 22:22 schreef Day het volgende:
Wat me opviel tijdens deze nominatie was dat heel veel de 'je bent jezelf niet-reden' werd gebruikt.
Mijn vraag is dan: hoe weten ze dat in godsnaam, ze kennen elkaar net. En NIEMAND is 100% zichzelf in dat huis. Vind dat dus een heel slap argument.
Ik ben het helemaal met je eens... maar dat is wel vaker zo!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:27 schreef Gert het volgende:
Dido die uit het niets drie nominaties krijgt.
En live aan tafel keihard op haar karakter aangevallen wordt.
Ik vind het niet zo raar hoor, dat ze de rest van de avond niet zo vrolijk is.
Maar goed, ik ga er ook niet aan beginnen om Dido te verdedigen. Geen houden aan hier, tegenover jullie bloedhonden.
wel nee die blijft nog wel een paar week.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:26 schreef Foreverblue het volgende:
Edit: vorige bericht stond er dus wel.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |