Dat heeft hij ook aangekondigd dat hij dat zou gaan doen. Hij denkt dat Nederland niet goed begrijpt wat hij bedoelt.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:44 schreef pinkplatinum het volgende:
Rob heeft nu al 1000000000000000000x uitgelegd waarom hij Menno nomineerd.. Old man
Je bent niet de enigste bij mij lopen de streams ook slechtquote:Op donderdag 3 november 2005 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
Kan ik hier janken dat mijn streams vreemd doen?
Ja achteraf gelul. Had ik maar zus, had ik maar zo.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:45 schreef Foreverblue het volgende:
De tortels balen dat ze niet op een ander hebben gestemd.
[afbeelding]
Zo dom is hij, Menno heeft Rob omver geschopt, en nog denk hij dat hij met z'n hysterische beargumentering dat hij van Menno heeft gewonnen..quote:Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Rob voelt zich echt weer de koning omdat ie alleen maar een in zijn ogen ongefundeerde nominatie van Menno heeft gekregen...
walgelijk figuur
Hier valt het an sich nog redelijk mee, af en toe bevriest het beeld maar dat duurt een paar sec. heb alleen tijdens de inet live een stevige buffer gehadquote:Op donderdag 3 november 2005 22:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je bent niet de enigste bij mij lopen de streams ook slecht
ze zijn allemaal irritant... dus dat werkt niet..quote:Op donderdag 3 november 2005 22:47 schreef superhero87 het volgende:
Eigenlijk toch wel verbaasd dat niet op Lieske heeft gestemd. Deze week was ze toch echt wel irritant bezig!
Jaquote:Op donderdag 3 november 2005 22:46 schreef twentemeisje het volgende:
Ik hoop echt dat BB de komende dagen weer wat Rob-time in gaat plannen... en dan niet om hem in een positief daglicht te stellen
Des te mooier zal het moment zijn als ie hoort dat ie wel op moet zouten.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
GVD, nu zegt Rob wéér dat hij er niet uit gaat....
Helemaal mee eens! Eerst Rob naar huis dan loopt de huishouding ook lekker in de soep dan kan de strijd pas echt los gaan barsten!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Mensen, ik heb weer even naar Rob zitten luisteren en die moet er bij nader inzien toch echt uit volgende week... laat bekrompen Roel nog maar even zitten maar dat manke misbaksel moet echt pleitesteine... en als Menno volgende week overleefd is de onderlinge haat tussen de rest zo opgelopen dat hij de dans helemaal ontspringt denk ik
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:48 schreef style het volgende:
Liekse: Ik moet een naam noemen........ Toch??
Wel geil zo'n Dido in de stressquote:
Zo krijg je Chantal aan het praten, best wel slim van Nathaliequote:Op donderdag 3 november 2005 22:49 schreef jessie het volgende:
Achter de ellebogen NathalieDoet tegenover Chantal ineens alsof ze t van Lieske erger vind.
zo is het wel maar ze mag het wel iets beter motiverenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:48 schreef style het volgende:
Liekse: Ik moet een naam noemen........ Toch??
En met het tempo waarin hij zijn eigen glazen aan het ingooien is (volgens mij is er geen glas meer over om in te gooien) gaat dat ook probleemloos gebeuren donderdag... Tenzij BB weer een extra belrondje inlast natuurlijkquote:Op donderdag 3 november 2005 22:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Des te mooier zal het moment zijn als ie hoort dat ie wel op moet zouten.
Nathalie is ook een linkmiechel hoor. Ze hangt Dido's beste vriendin uit, maar praat nu Chantal weer naar de mond.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:49 schreef jessie het volgende:
Achter de ellebogen NathalieDoet tegenover Chantal ineens alsof ze t van Lieske erger vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |