abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 november 2005 @ 22:39:18 #201
6941 APK
Factual, I think.
pi_31942748
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:36 schreef avonne het volgende:

Tot volgende week, hoor
Volgende week?
Tot BB7, hoor.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 3 november 2005 @ 22:39:30 #202
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31942756
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:38 schreef BlaBlub het volgende:
Waarom zou een vrouw op een vrouw stem gelijk gebaseerd zijn op jaloezie, vind ik echt gelul
Dat zei half Mannelijk fok toen alle vrouwen Lieske nomineerde.
Jaloers op Lieske, ah ja echt wel
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 november 2005 @ 22:39:38 #203
862 Arcee
Look closer
pi_31942762
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:39:40 #204
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31942764
Dido: "Stelletje smeerkezen. Grrrrrr"
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 3 november 2005 @ 22:39:43 #205
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31942768
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Lieske bracht het allemaal toch ietsje minder hard.
Het is echt Chantal, die de grote boosdoener is, bij iedereen in de slaapkamer.
Dido zegt nog getwijfeld te hebben om Chantal te nomineren, en heeft spijt dat ze dat niet gedaan heeft. Als ze de kans krijgt, gaat ze dat de volgende keer zeker doen.
Thanks
Ik heb er ook spijt van dat Dido, Chantal niet genomineerd heeft
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  donderdag 3 november 2005 @ 22:39:44 #206
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31942769
Zie je nou dat Rob baalt dat niet iedereen Menno genomineerd heeft

Ze hadden het hem beloofd en nu doen ze het dus gewoon niet... Haha.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_31942775
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:37 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Dido had net zo'n kulreden om Menno te nomineren. Ik moest zó lachen toen Bridget haar uitlachte.
Ja , maar volgens mij kwam dat niet over bij Dido
  donderdag 3 november 2005 @ 22:40:03 #208
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31942777
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:38 schreef BlaBlub het volgende:
Waarom zou een vrouw op een vrouw stem gelijk gebaseerd zijn op jaloezie, vind ik echt gelul
Hoeft niet altijd zo te zijn, maar in geval van Chantal wel, ben ik van overtuigd.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  donderdag 3 november 2005 @ 22:40:13 #209
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31942784
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik ga nu ook gewoon alles zeggen"

Heeft ze dus niet gedaan tot nu toe... en dan kwaad als iemand haar verwijt dat ze niet zichzelf is?
Misschien ligt het juist in haar aard om dingen niet meteen in de groep te gooien.
Rare definitie van zichzelf zijn hebben sommige mensen toch.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Moderator donderdag 3 november 2005 @ 22:40:18 #210
18653 crew  D.
pi_31942786
de clan gaat roken
  donderdag 3 november 2005 @ 22:40:27 #211
58921 Day
You can fly!
pi_31942791
Shit, wat voor regie is dit.
Eén gesprek is gewoon totaal niet te volgen!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_31942795
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:36 schreef regenworm het volgende:

[..]

dido zit er de volgende keer weer bij.
nee want die gaat donderdag deruit
Twinning = boring
pi_31942801
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik ga nu ook gewoon alles zeggen"

Heeft ze dus niet gedaan tot nu toe... en dan kwaad als iemand haar verwijt dat ze niet zichzelf is?
Doet me denken aan dat liedje... "ik wou dat ik jou was"
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 november 2005 @ 22:40:47 #214
862 Arcee
Look closer
pi_31942802
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik ga nu ook gewoon alles zeggen"

Heeft ze dus niet gedaan tot nu toe... en dan kwaad als iemand haar verwijt dat ze niet zichzelf is?
Je hoeft toch niet al je ergerenissen in een nare persoonlijkheid te vertalen?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_31942806
Als ze nu apart gaat zitten, laat ze zichzelf wel heel erg kennen.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  donderdag 3 november 2005 @ 22:41:01 #216
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31942811
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:40 schreef cuall het volgende:

[..]

Ja , maar volgens mij kwam dat niet over bij Dido
Nee die leeft echt op planeet Dido. Bevolking: één persoon.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_31942819
Rob voelt zich echt weer de koning omdat ie alleen maar een in zijn ogen ongefundeerde nominatie van Menno heeft gekregen...

walgelijk figuur
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:41:20 #218
15600 BB-King
Long live the King!
pi_31942821
Dido gaat vanaf nu een koude oorlog met Chantal voeren... MOOI !!!!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_31942832
Ze moet er juist bij gaan zitten, tegenover Chantal.
Keeping an eye on the world going by my window.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:41:45 #220
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31942841
Truste
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 3 november 2005 @ 22:41:55 #221
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31942848
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Dat zei half Mannelijk fok toen alle vrouwen Lieske nomineerde.
Jaloers op Lieske, ah ja echt wel
Lies kreeg in het begin veel aandacht van de mannen hoor. Dat viel toen wel heel erg op dat de dames massaal haar nomineerden.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31942852
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:40 schreef Day het volgende:
Shit, wat voor regie is dit.
Eén gesprek is gewoon totaal niet te volgen!
De regie is aan de....
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:06 #223
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31942856
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Rob voelt zich echt weer de koning omdat ie alleen maar een in zijn ogen ongefundeerde nominatie van Menno heeft gekregen...

walgelijk figuur
Des te lekkerder was Menno's reden. . Die kwam hard aan hoor. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:14 #224
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31942863
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:40 schreef Inca het volgende:

[..]

nee want die gaat donderdag deruit
Nee... jij moet donderdag je onderschrift gaan veranderen... (moet je nu eigenlijk ook al om er een n tussen te zetten )
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:16 #225
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31942865
GVD, nu zegt Rob wéér dat hij er niet uit gaat....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:21 #226
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_31942867
Dido "ik vind het gewoon een stelletje kutwijven"
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:28 #227
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31942868
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef flugeltje het volgende:
Truste
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:30 #228
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31942869
Dido: "Schijnheilige kutwijven!!!!"
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:34 #229
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_31942870
Fantastisch dit. Niemand is zo door het ijs gezakt na een nominatie als Dido. Dat meisje kan echt niet tegen kritiek.
Stop the world, I want to get out.
pi_31942874
Lieske: Rob ik denk niet dat je eruit gaat

Rob: Ik weet het, ik ga er ook niet uit
  donderdag 3 november 2005 @ 22:42:43 #231
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31942877
Zegt Rob nu echt over Menno "ze moeten nu allemaal op hem gaan stemmen want hij moet er nu echt uit!"
  donderdag 3 november 2005 @ 22:43:25 #232
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31942896
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
GVD, nu zegt Rob wéér dat hij er niet uit gaat....
Hij denkt dat het Nederlandse volk het nu beter begrijpt omdat hij nu duidelijk verteld heeft waarom Menno eruit moet
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
pi_31942897
Roel over Joost: hij is gewoon een doetje
  donderdag 3 november 2005 @ 22:43:56 #234
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31942914
GODVER ik moet echt kotsen van die vastlopende langspeelplaat Rob ('hij is zichzelf niet' 'hij is te fanatiek' 'hij wil zijn eigen hachje redden')
  donderdag 3 november 2005 @ 22:43:56 #235
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31942915
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
GVD, nu zegt Rob wéér dat hij er niet uit gaat....
Die vent is te walgelijk voor worden.
Wat zou het mooi zijn als 'ie zou weten hoe gehaat 'ie is buiten het huis. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:44:01 #236
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31942916
Volgende week Rob er uit! De week er op wordt "Ms.Graftak! Chantal" genomineerd en mag zij er uit!

Dido zit op een 'kut bank'!

  donderdag 3 november 2005 @ 22:44:04 #237
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31942921
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik ga nu ook gewoon alles zeggen"

Heeft ze dus niet gedaan tot nu toe... en dan kwaad als iemand haar verwijt dat ze niet zichzelf is?
Ze verweet Lieske pas in de slaapkamer (dinsdagavond na het feestje) dat Lieske niet aardig deed tegen haar. Zelfs als Dido boos zou zijn, zou ze nog aardig en lief doen zei ze
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_31942924
Rob opent nu echt de frontale aanval op Menno. Rob vindt het raar dat Menno zijn bril thuislaat om zo zijn handicap te maskeren

Die vent draait door...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:44:08 #239
65846 Bocaj
47th President.
pi_31942925
Dido is boos!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:44:10 #240
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31942927
Kan ik hier janken dat mijn streams vreemd doen?
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  donderdag 3 november 2005 @ 22:44:19 #241
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31942930
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:42 schreef twentemeisje het volgende:
Zegt Rob nu echt over Menno "ze moeten nu allemaal op hem gaan stemmen want hij moet er nu echt uit!"
Dat is Rob zijn missie vanaf dag 1. Menno eruit krijgen.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:44:25 #242
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31942936
Dido gaat deze week vast nog wel barsten, das wel weer erg leuk
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Moderator donderdag 3 november 2005 @ 22:44:28 #243
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31942937
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:37 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Dido had net zo'n kulreden om Menno te nomineren. Ik moest zó lachen toen Bridget haar uitlachte.
Ik ook hoor.
Hoewel ik het lachsalvo van Bridget nóg leuker vond toen Nathalie zei "dat dit nou eenmaal bij het spel hoort."

Verschil vind ik ook, dat Chantal en Dido vaak met elkaar praatten en dat Chantal out of the blue nu ineens met dit soort verwijten komt.


Roel nu tegen Dido: "Jij had Chantal moeten nomineren en ik Joost. Dan hadden we nu met zijn zessen op de bank gezeten."
Hmmmm dat was moooi geweest ja.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  donderdag 3 november 2005 @ 22:44:49 #244
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31942953
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Rob voelt zich echt weer de koning omdat ie alleen maar een in zijn ogen ongefundeerde nominatie van Menno heeft gekregen...

walgelijk figuur
Wor tijd dat Menno rob eens een keer goed de waarheid zegt....zo van "vuile mokumse stinkmongool, je gaat toch naar huis als je tegen mij moet want je bent niet meer dan een oude wrange stinkhond. Misschien als je pootjes gaat geven en naar mij gaat luisteren als de bitch die je bent dat je dan wat langer in het huis mag blijven"
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_31942955
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:40 schreef Inca het volgende:

[..]

nee want die gaat donderdag deruit
denk het niet
pi_31942958
Rob heeft nu al 1000000000000000000x uitgelegd waarom hij Menno nomineerd.. Old man
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  donderdag 3 november 2005 @ 22:44:59 #247
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_31942959
Dido gaat in de aanval.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_31942968
De tortels balen dat ze niet op een ander hebben gestemd.

Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:45:24 #249
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_31942970
onee, toch niet, domper.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 3 november 2005 @ 22:45:24 #250
65846 Bocaj
47th President.
pi_31942971
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:42 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

De regie is aan de....
[afbeelding]
Ze proosten op het perfecte geluid van de uitzending...... not
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')