Dat zei half Mannelijk fok toen alle vrouwen Lieske nomineerde.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:38 schreef BlaBlub het volgende:
Waarom zou een vrouw op een vrouw stem gelijk gebaseerd zijn op jaloezie, vind ik echt gelul
Thanksquote:Op donderdag 3 november 2005 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Lieske bracht het allemaal toch ietsje minder hard.
Het is echt Chantal, die de grote boosdoener is, bij iedereen in de slaapkamer.
Dido zegt nog getwijfeld te hebben om Chantal te nomineren, en heeft spijt dat ze dat niet gedaan heeft. Als ze de kans krijgt, gaat ze dat de volgende keer zeker doen.
Ja , maar volgens mij kwam dat niet over bij Didoquote:Op donderdag 3 november 2005 22:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dido had net zo'n kulreden om Menno te nomineren. Ik moest zó lachen toen Bridget haar uitlachte.
Hoeft niet altijd zo te zijn, maar in geval van Chantal wel, ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:38 schreef BlaBlub het volgende:
Waarom zou een vrouw op een vrouw stem gelijk gebaseerd zijn op jaloezie, vind ik echt gelul
Misschien ligt het juist in haar aard om dingen niet meteen in de groep te gooien.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik ga nu ook gewoon alles zeggen"
Heeft ze dus niet gedaan tot nu toe... en dan kwaad als iemand haar verwijt dat ze niet zichzelf is?
nee want die gaat donderdag deruitquote:Op donderdag 3 november 2005 22:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
dido zit er de volgende keer weer bij.
Doet me denken aan dat liedje... "ik wou dat ik jou was"quote:Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik ga nu ook gewoon alles zeggen"
Heeft ze dus niet gedaan tot nu toe... en dan kwaad als iemand haar verwijt dat ze niet zichzelf is?
Je hoeft toch niet al je ergerenissen in een nare persoonlijkheid te vertalen?quote:Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik ga nu ook gewoon alles zeggen"
Heeft ze dus niet gedaan tot nu toe... en dan kwaad als iemand haar verwijt dat ze niet zichzelf is?
Nee die leeft echt op planeet Dido. Bevolking: één persoon.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja , maar volgens mij kwam dat niet over bij Dido
Lies kreeg in het begin veel aandacht van de mannen hoor. Dat viel toen wel heel erg op dat de dames massaal haar nomineerden.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat zei half Mannelijk fok toen alle vrouwen Lieske nomineerde.
Jaloers op Lieske, ah ja echt wel![]()
De regie is aan de....quote:Op donderdag 3 november 2005 22:40 schreef Day het volgende:
Shit, wat voor regie is dit.
Eén gesprek is gewoon totaal niet te volgen!
Des te lekkerder was Menno's reden.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Rob voelt zich echt weer de koning omdat ie alleen maar een in zijn ogen ongefundeerde nominatie van Menno heeft gekregen...
walgelijk figuur
Nee... jij moet donderdag je onderschrift gaan veranderen... (moet je nu eigenlijk ook al om er een n tussen te zettenquote:
Hij denkt dat het Nederlandse volk het nu beter begrijpt omdat hij nu duidelijk verteld heeft waarom Menno eruit moetquote:Op donderdag 3 november 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
GVD, nu zegt Rob wéér dat hij er niet uit gaat....
Die vent is te walgelijk voor worden.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
GVD, nu zegt Rob wéér dat hij er niet uit gaat....
Ze verweet Lieske pas in de slaapkamer (dinsdagavond na het feestje) dat Lieske niet aardig deed tegen haar. Zelfs als Dido boos zou zijn, zou ze nog aardig en lief doen zei zequote:Op donderdag 3 november 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik ga nu ook gewoon alles zeggen"
Heeft ze dus niet gedaan tot nu toe... en dan kwaad als iemand haar verwijt dat ze niet zichzelf is?
Dat is Rob zijn missie vanaf dag 1. Menno eruit krijgen.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:42 schreef twentemeisje het volgende:
Zegt Rob nu echt over Menno "ze moeten nu allemaal op hem gaan stemmen want hij moet er nu echt uit!"
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dido had net zo'n kulreden om Menno te nomineren. Ik moest zó lachen toen Bridget haar uitlachte.
Wor tijd dat Menno rob eens een keer goed de waarheid zegt....zo van "vuile mokumse stinkmongool, je gaat toch naar huis als je tegen mij moet want je bent niet meer dan een oude wrange stinkhond. Misschien als je pootjes gaat geven en naar mij gaat luisteren als de bitch die je bent dat je dan wat langer in het huis mag blijven"quote:Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Rob voelt zich echt weer de koning omdat ie alleen maar een in zijn ogen ongefundeerde nominatie van Menno heeft gekregen...
walgelijk figuur
Ze proosten op het perfecte geluid van de uitzending...... notquote:Op donderdag 3 november 2005 22:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De regie is aan de....
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |